Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2016

Μη με φοβάσαι εσύ, εγώ σε φοβάμαι, αμαζόνα


Μη με φοβάσαι.
Δώσε μου το χέρι σου
κι ας περπατήσουμε χέρι με χέρι
για λίγα μέτρα στο προαύλιο.
Για λίγα μέτρα μόνο,
μετά θα φύγω τρέχοντας για να κρυφτώ.
Βλέπεις εγώ είμαι αυτός που φοβάται
αντίθετα απ’ ότι θα μπορούσε να νομίζει κάποιος
που μας παρατηρεί από τον έξω κόσμο.

Γιατί εσύ είσαι η όμορφη και δυνατή
και εγώ το μόνο που μπορώ να είμαι
είναι ο πνευματικός μποέμ που σέρνει το πόδι του
ακολουθώντας σε στον καλπασμό σου, αμαζόνα.
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα