Πέμπτη 18 Αυγούστου 2016

Θα μου έκανες την ίδια ερώτηση αν ήμουν εγώ ο πρώτος;

Του Βασίλη Ντέμη
 
 
 
 
Πόσο διαφορετικός άνθρωπος αυτός ο Γιαννιώτης...
Πόσο διαφορετικός άνθρωπος από την πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας.
 
Σαν αθλητής είναι σπουδαίος, για όσους δεν τον μάθαμε σήμερα, γνωρίζαμε καλά πόσο μεγάλος αθλητής είναι! Απλά σήμερα ήρθε η επιβράβευση της δουλειάς του, των κόπων του και της επιμονής του! Και ήρθε στο τελευταίο αγώνα της καριέρας του! Ήταν το κερασάκι!
 
Όμως δεν θέλω να σταθώ  στο πόσο μεγάλος αθλητής είναι.
 
Μετά από δύο μεγαλειώδη πράγματα που έκανε, με το τέλος του αγώνα του, εμένα προσωπικά δεν με ενδιαφέρει καθόλου τι θέση πήρε!
 
Με ενδιαφέρει όμως η σπουδαιότητα του χαρακτήρα του.
Tο πόσο μοναδικός είναι, παίρνοντας την απόφαση να αρνηθεί την ένσταση για το αποτέλεσμα, που έκανε η Εθνική μας ομάδα!
"Θέλω να κρίνονται στον αγωνιστικό χώρο και μόνο τα αποτελέσματα" είπε!
 
Δεν ξέρουμε αν θα είχε πιθανότητες να αλλάξει το αποτέλεσμα με την ένσταση, όμως τον Σπύρο δεν τον ενδιέφερε. Έδωσε την μάχη του, την ηρωική του μάχη! Ανέβηκε στο βάθρο, έκανε μια χώρα υπερήφανη, κυρίως έκανε τον εαυτό του και τους άνθρωπος που τον στηρίζουν τόσο καιρό υπερήφανους, και αυτό τον ενδιέφερε, μόνο αυτό!
 
Αυτό που με έκανε να τον ζηλέψω, και παράλληλα να τον θαυμάσω, ήταν μόνο μια κουβέντα του... μια μόνο απάντηση στην ερώτηση του δημοσιογράφου της ΕΡΤ.
 
- "Μήπως θα έπρεπε να πάρετε χρυσό και οι δυο;" Τον ρώτησε ο απεσταλμένος της δημόσιας τηλεόρασης.
- "Θα μου έκανες την ίδια ερώτηση αν ήμουν εγώ ο πρώτος;" Απάντησε ο Γιαννιώτης!
 
Ναι, μια τόση μικρή αλλά τόσο σπουδαία απάντηση, δείχνει την ποιότητα και το μεγαλείο του χαρακτήρα ενός ανθρώπου και ενός αθλητή!
 
Πόσο διαφορετικός, πόσο αλλιώτικος, πόσο μοναδικός αυτός ο Σπύρος... αυτός ο Έλληνας, που τα τελευταία χρόνια δύσκολα συναντάμε στην καθημερινότητα μας!
 
Συνήθως ζήλευα πολλούς αθλητές γιατί θα ήθελα να είμαι στην θέση τους... έχοντας το δικό μου πάθος με τον αθλητισμό.
 
Με τον Γιαννιώτη ζήλεψα τον χαρακτήρα του και την ομορφιά του σαν άνθρωπο...
 
Αυτά είναι τα αληθινά είδωλα του αθλητισμού! Ο Γιαννιώτης... ο Σπύρος! 


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα