Σάββατο, 13 Αυγούστου 2016

Η Agharta ή υπόγεια πολιτεία...Ο Θάλαμος του ανθρώπινου εγκεφάλου...Τα συναισθήματα



Η Agharta ή υπόγεια πολιτεία

Για την υπόγεια αυτή πολιτεία έχει μιλήσει και ο γνωστός επιστήμονας και αστρονόμος Halley, του οποίου το όνομα πήρε ο ομωνύμως κομήτης το 1692 , ότι δηλαδή , η γή είναι κούφια στο εσωτερικό της και κάτω από τον φλοιό της , σε βάθος 800 χιλιόμετρα υπάρχει τεράστιο κενό, όπου δημιουργούνται οι συνθήκες κατοίκησής της , και ότι μάλιστα έχει και τρείς πλανήτες . 
Ο δε μαθηματικός L. Euler, από την Ελβετία, συμπλήρωσε ότι στο εσωτερικό της Γής υπάρχει εκτός από τους τρείς πλανήτες και ένας κεντρικός ήλιος. 
Πρόκειται για τον Ήλιο του Μεσονυκτίου όπως τον έχουν ονομάσει πολλοί οπαδοί αυτής της θεωρίας.
Η πρωτεύουσα της, η Agharta, θυμίζει την Λάσα ή την Ποτάλα, όπου βρίσκεται το παλάτι του Δαλάι Λάμα. 
Η Agharta είναι στην κορυφή ενός βουνού που σκεπάζεται από μοναστήρια και ο θρόνος του βασιλιά του κόσμου είναι περιτριγυρισμένος από ενσαρκωμένες θεότητες.
Ο Φιλόστρατος που είχε γράψει την βιογραφία του Απολλώνιου Τυανέως , είπε ότι τον φιλοξένησε ένας βασιλιάς στα Ιμαλάια που είχε πάει , και πώς για υπηρέτες είχε ομοιώματα ανθρώπων , δηλαδή ρομπότ.
Αφορά άραγε το ίδιο πρόσωπο αυτός ο βασιλιάς με τον αναμενόμενο ηγέτη που πρεσβεύει η νέα εποχή , και που η θρησκεία μας λέει ότι είναι ο αντίχριστος που θα έρθει να κυβερνήσει τον κόσμο;.
Αφορά το ίδιο πρόσωπο με αυτό που λέγεται ότι θα εμφανισθεί σαν παγκόσμιος κυβερνήτης- δικτάτορας αφού όλοι οι πολιτικοί και τα πολιτικά συστήματα εξευτελιστούν και πέσουν από τις θέσεις τους;
Λέγεται πως όταν ο βασιλιάς του κόσμου αφήνει το υπόγειο βασίλειό του και παρουσιάζεται στους ανθρώπους του πάνω κόσμου , αυτό σημαίνει ότι προαναγγέλλεται το πλησίασμα μιας νέα αυγής για την ανθρωπότητα.
Γεγονότα καινούργια και φαινόμενα της φύσης συμβαίνουν, κατάρρευση συστημάτων και παλαιών κοινωνιών, και γίνεται η έναρξη μιας καινούργιας ιστορίας για τον πλανήτη. 
Η Νέα Εποχή πού πρεσβεύετε από την εποχή της Blavatsky, η οποία είχε πεί πώς μια νέα φυλή ανθρώπων θα κάνει την εμφάνισή της γιατί αυτό είναι το σχέδιο της εξέλιξης πού της ανήγγειλαν οι ανώτερες οντότητες πού ελέγχουν τον πλανήτη.
Στα ερωτήματα όμως του πώς θα συμβούν όλα αυτά; Με ποιόν τρόπο μας χρησιμοποιεί η αδελφότητα ; 
Η απάντηση είναι πώς αυτοί γνωρίζουν πώς διαθέτουμε την δύναμη που αυτοί δέν έχουν . 
Μια δύναμη βέβαια την οποία έχουμε πάψει να χρησιμοποιούμε αφού έχουμε χάσει την θέλησή μας και την πίστη μας, και έχουμε εξ ολοκλήρου εξαρτηθεί από την ύλη μέσα από την καθοδήγηση των ιερατείων και των κοινωνικών συστημάτων που έστησαν. Και αυτοί που θα πρέπει τουλάχιστον να το σκεφτούν πιο καλά και να αφυπνισθούν, είναι οι Έλληνες ή οι μετέχοντες της ελληνικής παιδείας.

Ο Θάλαμος του ανθρώπινου εγκεφάλου


Έχοντας αυτή την γνώση η αδελφότητα, μας κατευθύνουν να «δομούμε» , μέσα από ελεγχόμενες «εικόνες - σκέψεις» πού μας βάζουν στο μυαλό, και διεγείροντας καταλλήλως τα συναισθήματά μας , την κάθε στιγμή, σύμφωνα με το σχέδιό τους , μέσα από την δύναμη αυτή που διαθέτουμε , παραβιάζοντας και χρησιμοποιώντας την θέλησή μας.
Πώς γίνεται αυτό; Όπως είπαμε και πιο πάνω , ο εγκέφαλός μας διαθέτει έναν αδένα ο οποίος είναι η δύναμή μας. 
Ο αδένας αυτός, η Επίφυση, μας φέρνει σε επαφή με όλη την δημιουργία. 
Η αίθουσα προβολής, ο λεγόμενος εγκεφαλικός θάλαμος, είναι ο χώρος μέσα στον οποίο δημιουργούμε με την φαντασία μας την εικονική παράσταση πρίν γίνει μορφική πραγματικότητα. 
Με αυτόν μπορούμε να φτιάξουμε κόσμους γιατί έχει την ιδιότητα να εκπέμπει ηλεκτρομαγνητικά κύματα που παράγουν σκεπτοεικόνες. Αυτές υλοποιούνται στον χώρο ανάλογα με τα στοιχεία που θα διεγείρουν . 
Τα στοιχεία δομούνται σε υλική πραγματικότητα και αντίστοιχα παράγεται ως γεγονός αυτό που επιθυμούμε. 
Τον ρόλο του Θαλάμου του ανθρώπινου εγκεφάλου , φαίνεται να τον γνώριζαν πολύ καλά οί Άτλαντες, ένας χώρος μέσα μας πού μοιάζει ,με μαγικό κήπο πάνω στον οποίο πέφτουν οι φωτεινές ακτίνες της Ηλιακής Επίφυσης, και τον οποίο μπορούμε να δούμε νά τον έχουν αντιγραφικά αναπαραστήσει και στον Βασιλικό Θάλαμο της Μεγάλης Πυραμίδας. Λέγετε ότι τον χώρο αυτό, τον χρησιμοποιούσε ο Φαραώ και μεταφερόταν σε άλλη χωροχρονική διάσταση. 
Στην είσοδο δε του θαλάμου της πυραμίδας, υπάρχει μια κωνοειδούς σχήματος επιγραφή , πού γράφει πάνω της σε ιερογλυφική γραφή «Άρτος»
Η κωνοειδή αυτή επιγραφή μας παραπέμπει στο «κωνάριο», το σχήμα πού δίνουν στην Επίφυση. 
Όντως , όπως έχουμε πεί , μέσω της ενεργοποίησής της , και διαμέσων των παλμικών δονήσεων στον θάλαμο, αποκτούμε τις δυνάμεις και τις ικανότητες εκείνες πού μας δίνουν τις μαγικές ιδιότητες όχι μόνο να μεταβάλουμε τα πράγματα γύρο μας, και να χρησιμοποιήσουμε το Ελεύθερο Πεδίο Δημιουργίας πού μας παρέχετε από τον Θεό, αλλά και να διαφύγουμε από την τετραδιάστατη φυλακή στην οποία είμαστε κολλημένοι.
Η λέξη «Άρτος» άλλωστε, πού σημαίνει αυτό πού κατασκευάζετε, και το οποίο μας συντηρεί, το ψωμί, η από τον καρπό της Δήμητρος σίτου, προερχόμενη επτάζυμος ουσία , και από το ρήμα Αραρίσκω = συνδέω , εφοδιάζω, συναρμολογώ, υποδηλώνει το στοιχείο εκείνο από το οποίο δημιουργείται, δομείται το σώμα. 
Ο Χριστός είπε για τον άρτο «Τούτο εστί το σώμα μου» Αν το συνδυάσουμε με την Επίφυση , βρίσκουμε μια σχέση με τους υπόλοιπους αδένες του ενδοκρινικού, πού μαζί δημιουργούν την επτάζυμη βάση του φυσικού μας σώματος. 
Η Επίφυση, σαν άλλος άρτος , συντηρεί όλο το βιολογικό μας σώμα και έχει σχέση με την εμψύχωση. Όπως είπαμε και στην αρχή , στην Επίφυση υπάρχει το αμινοξέο Τριπτοφάνη πού επιδρά επί της Σεροτονίνης πού παράγετε στην Επίφυση και μετατρέπεται σε Μελατονίνη, η οποία είναι ένα είδος ελιξιρίου της ζωής. Όμως , όσοι δεν έχουν Επίφυση, ή έχει απενεργοποιηθεί , Μελατονίνη παράγει το γαστρενερετικό τους σύστημα. Άρα, ο Άρτος εδώ έχει σχέση με την βρώση, και η βρώση έχει σχέση με την συντήρηση της υλικής μας οντότητας. Μάλιστα, αυτός ο άρτος , ο φαγώσιμος πού τροφοδοτεί μέσω του στομαχικού χώρου ενέργεια στο υλικό μας σώμα, αν υπερβαίνει το μέτρο , τότε κάνει τον άνθρωπο νωθρό και σκοτίζει τον νού. 
Γι αυτό και η «λαιμαργία», συγκαταλέγεται ανάμεσα στα «επτά θανάσιμα αμαρτήματα». 
Τά επτά αυτά αμαρτήματα , έχουν σχέση με την κακή χρήση των επτά ενδοκρινικών αδένων.
Έτσι, αναρωτιόμαστε, τι ακριβώς κατασκευάζει συνδέοντας ο «Άρτος» της Επίφυσης; Επειδή αποτελεί το ανώτερο σημείο- αδένα του ενδοκρινικού, και βρίσκετε στον εγκέφαλο , υπονοείται το Πνευματικό μας σώμα. 
Άλλωστε, ο Χριστός για αυτό το σώμα μιλούσε. Όταν έχουμε την δυνατότητα να συνδέσουμε το υλικό με το πνευματικό μας σώμα, τότε μπορούμε να βιώσουμε την Ανάσταση .
Γιατί από το ρήμα Αρτάω = υψώνω , ανυψώνομαι, έτσι και το Αρτεμία= υγεία και Αρτεμής = σώος, ακέραιος. 
Όλα μαζί μας παραπέμπουν στην πνευματική εξύψωση , όπου νούς και σώμα είναι υγιής , και κατ’ επέκταση στην σωτηρία της ελευθερίας. Οπότε το κωνάριο με την ιερογλυφική γραφή «Άρτος» στον θάλαμο της Πυραμίδας, ήταν μια ενεργειακή πύλη χωροχρονικών διαστάσεων.

Τα συναισθήματα



Δυνάμεις λοιπόν πού έχουμε μέσα μας , αποδόθηκαν με τεχνικούς τρόπους από τους Άτλαντες. Με τους ίδιους τεχνικούς τρόπους πού επιδιώκετε η ενεργοποίηση της ευαίσθητης αυτής περιοχής ανάμεσα από τά μάτια από τους βουδιστές μοναχούς, το λεγόμενο άνοιγμα του   "τρίτου ματιού» , και το οποίο βρίσκουμε και στους Φαραώ με το φίδι στο μέτωπο. 
Με την τεχνική όμως αυτή , πού δεν αποτελεί βέβαια αληθινή σύνδεση με το Πνευματικό μας «άλλο εγώ», μπορούν να συμβούν πολλά. Να τι λέει ο συγγραφέας του βιβλίου «Λευκή και Μαύρη Μαγεία» Φρανς Χάρτμαν:
« Όπως κάθε μαθηματικό σημείο στο διάστημα μπορεί να εξελιχθεί σε ένα ορατό όν με ζωή και συνείδηση , άπαξ κα έχει σχηματισθεί ένα ορισμένο «κέντρο δύναμης» , έτσι και στο αόρατο βασίλειο της ψυχής μπορούν να γεννηθούν αστρικές μορφές , όπου υπάρχουνε οι απαραίτητες συνθήκες για την ανάπτυξή τους . Και με τον ίδιο τρόπο , κάνει ένα «κέντρο δύναμης» στο αστρικό πλάνο , να κρυσταλλοποιηθεί σε μια αόρατη αλλά ουσιώδης οντότητα γύρω από μια σκέψη. Οι μορφές του αστρικού πλάνου είναι εκφράσεις των χαρακτηριστικών των συναισθημάτων .»
Τα συναισθήματα είναι αυτά που εκφράζονται σε εγκεφαλικές εικόνες . Τα συναισθήματα κάνουν την καρδιά μας να κτυπά με διαφορετικούς ρυθμούς. Μέσω των κτύπων της δημιουργούνται δονήσεις . Στο ρυθμικό αυτό πεντάγραμμο των δονήσεων πάλλεται η ψυχή μας.  
Τα συναισθήματα, για να δονούν με ουράνιους ρυθμούς , θα πρέπει να είναι απαλλαγμένα από εγωιστικές επιθυμίες που έλκονται από το υπό κάτω του Δια-φράγματος τμήμα, και που υπονοούν υπογήϊνο έλεγχο. 
Για να διατηρείται αυτή η σχέση θα πρέπει να διαφυλάσσουμε την συνειδησιακή μας επαφή.
Η εγκεφαλική επεξεργασία των συναισθημάτων μεταφράζεται σε αντικειμενικό θέμα αναλόγως της επιθυμίας που διεγείρει την ψυχή μας και που μέσω των καρδιακών παλμών στέλνεται στον εγκέφαλο. 
Εκεί , αφού μεταφρασθεί σε εικόνα – παράσταση , ωθείται από την θέληση .

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα