Σάββατο 2 Ιουλίου 2016

Ο Θεός βάζει πράγματα στο δρόμο μας...το Σύμπαν τα βλέπει σαν ένα μεγαλύτερο σχέδιο, οι άνθρωποι σαν εμπόδια!


Η ζωή μου γυρνάει γύρω από λίστες με πράγματα που έχω να κάνω. Κάνω ένα πρώτο πράγμα κάθε πρωί στη δουλειά και αν δεν περνώ τον χρόνο μου με τους φίλους ή την οικογένεια, κάνω κάτι άλλο όταν επιστρέφω σπίτι. Η ζωή μου περιστρέφεται γύρω από πράγματα που πρέπει να κάνω και μου αρέσει να αισθάνομαι ότι τα καταφέρνω. Κατά κάποιο τρόπο, μου αρέσει πραγματικά αυτή η διάσταση του χαρακτήρα μου. Τελευταία, όμως, βρίσκω λάθη στο να καθορίζομαι αποκλειστικά από τους στόχους μου.
Όταν κάτι αναπάντεχο μου συμβαίνει που δεν είναι στη λίστα μου, και πιέζομαι να φέρω σε πέρας ό,τι αυτή περιλαμβάνει, έχω την τάση να το βλέπω σαν κάτι ενοχλητικό που μου αποσπά την προσοχή.
Πώς μου την δίνει! Μια φίλη που τηλεφωνεί επειδή έχει κάποιο πρόβλημα δεν είναι κάτι που μου αποσπά την προσοχή, είναι τιμή μου που έχει επιλέξει εμένα να εμπιστευτεί αυτή την δύσκολη στιγμή. Αλλά δεν σκέφτομαι έτσι όταν είμαι υπερβολικά επικεντρωμένη στο να τελειώσω αυτό που έχω αρχίσει.
Ο Θεός βάζει πράγματα στο δρόμο μας, που δεν είναι πάντα στη λίστα με τα πράγματα που έχουμε να κάνουμε.
Εμείς το βλέπουμε αυτό σαν ένα εμπόδιο στον δρόμο μας ή μια παράκαμψη, αλλά το Σύμπαν το βλέπει σαν ένα μεγαλύτερο σχέδιο, ακόμη και πεπρωμένο. Είναι δική μας υπόθεση να είμαστε αρκετά ευέλικτοι και να δούμε αυτές τις παρελβολές όχι ως ενοχλήσεις, αλλά ως το θέλημα του Θεού για τη ζωή μας. Προσεύχομαι να βλέπω το θέλημα του Θεού, και να ακολουθώ τον γεμάτο με στροφές δρόμο που έχει για μένα, αντί να προσπαθώ να καθορίσω τον δρόμο μου μέσα στο δάσος, νομίζοντας ότι γνωρίζω καλύτερα.
(Μια φίλη)


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα