Σάββατο 30 Ιουλίου 2016

Το ΕΓΩ στερεύει τον άνθρωπο



Το ΕΓΩ στερεύει τον άνθρωπο



Το μίσος στερεύει τον άνθρωπο.

• Η προσπάθεια όμως να σταθώ στα πόδια "μου όταν η αδικία πέφτει βροχή,
γίνεται δύναμη δικαίωσης και σκοπός,
γίνεται η κρυφή ευλογία μου.

• Αν κάτσω να μισήσω κάποιον που με αδίκησε,
τότε θα ξεχάσω να ζήσω ελεύθερος,
τότε θα ζω με μαύρη καρδιά,
τότε θα πεθάνω με σπασμένη καρδιά,
τότε θα χάσω τη ζωή μου αδικώντας τον εαυτό μου,
για ξένες αδικίες.

• Κάνε την αδικία δύναμη αδερφέ
κι απλά συνέχισε να στοχεύεις μπροστά,
κάνε το λάθος μάθημα
και πίστεψε στη γνώση του.

• Ελευθέρωσε τον εαυτό σου από τον πόνο του λάθους
από τον πόνο της αδικίας γιατί,
μόνο ο ελεύθερος άνθρωπος μπορεί να είναι υγιής άνθρωπος γιατί
μόνο ο δυνατός άνθρωπος μαθαίνει να είναι δίκαιος κι ελεύθερος μέσα στα λάθη του.

• Μη μισείς κανέναν,
αγάπα τους όλους,
διάλεγε αυτούς που θέλουν να μαθαίνουν απ τα πεσίματα τους,
φεύγε από αυτούς που δικάζουν το φόβο τους στα δικά σου πεσίματα.

• Κάθε εμπόδιο για καλό είθε να είναι.

...Και έτσι είναι


Ιωάννης Χαραλαμπίδης ~ Spiritual guidance & healer
Ενεργειακή_Κουνταλίνι © Πάφος, Κύπρος 20/7/2015
(Βιώματα)


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα