Σάββατο 25 Ιουνίου 2016

Η προσδοκία τροφοδοτεί την απογοήτευση


Πρόκειται για μια νοσηρή προσκόλληση σε ανθρώπους, πράγματα, και αποτελέσματα που θέλουμε να μπορούσαμε να ελέγξουμε, αλλά δεν το καταφέρνουμε». - Δρ Steve Maraboli
Όταν διάβασα αυτά τα λόγια, ήταν σαν να μιλούσαν απευθείας σε μένα. Μέσα στο Σαββατοκύριακο, έμαθα ότι η οικογένειά μου δεν θα μπορέσει να έρθει να μείνει μαζί μου στις διακοπές. Είχα ήδη προγραμματίσει, που θα έμενε ο καθένας, είχα διακοσμήσει το σπίτι μου, και περίμενα με αγωνία και ενθουσιασμό τον ερχομό τους. Κατέρρευσα εντελώς όταν έμαθα ότι τα πράγματα δεν θα εξελίσσονταν έτσι, και, ως αποτέλεσμα, αντέδρασα υπερβολικά.
Ο λόγος που αντέδρασα υπερβολικά ήταν επειδή είχα μια παιδιάστικη προσκόλληση στο πώς ήθελα να οι διακοπές μου να είναι, και δεν είχα αυτό που ήθελα. Είχα προσδοκίες ότι θα έρχονταν να μείνουν μαζί μου, χωρίς να επιβεβαιώσω τα σχέδια μου μαζί τους. Έκανα μια υπόθεση, και έκανα λάθος, και αυτό για μένα ήταν καταστροφή. Αυτές είναι οι συνέπειες των προσδοκιών μας, όταν είμαστε επίμονα προσκολλημένοι σε αυτές.

Υπάρχει κάτι που περιμένετε αυτήν την εποχή;- ένα δώρο, πώς θα εξελιχθεί ένα γεγονός, ή πώς η οικογένειά σας θα περάσει τις διακοπές; Πώς θα αντιδράσετε αν τα γεγονότα δεν ανταποκριθούν στις προσδοκίες σας;
Πώς μπορούμε να εξισορροπήσουμε το να είμαστε αισιόδοξοι για το τι θέλουμε, αλλά ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα ανεξάρτητα από το ποιο είναι αυτό, ακόμα και αν δεν έχουμε αυτό που θέλουμε; Αυτά είναι σημαντικά πράγματα που πρέπει να ληφθούν υπόψη για τη δική μας ψυχική γαλήνη και ηρεμία.
(Ένας φίλος)

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα