Κυριακή 3 Απριλίου 2016

Το μεγαλύτερο φάρμακο είναι η Θεία Βοήθεια



Κάποτε ήταν μια γυναίκα που ήρθε και μου είπε, "Έχω έναν σύζυγο που πίνει πάρα πολύ και καπνίζει πούρα. Με αρρωσταίνει όλο αυτό. Δεν ξέρω τι να κάνω." Είπα, "Τι αποφάσισες να κάνεις;" "Λοιπόν, ξέρετε τι θέλω να κάνω." Είπα, "Τι αποφάσισες να κάνεις;" "Λοιπόν, ξέρετε τι αποφάσισα - να πάρω διαζύγιο". "Λοιπόν," είπα, "αυτό είναι φυγή" "Υπάρχει άλλος τρόπος;" "Ναι", είπα, "Προσευχήσου."

Άρχισε να γελά, σαν να είχα πει το πιο κωμικό πράγμα. Είπα, "Δεν πιστεύεις στην προσευχή;" Είπε, "Προσευχή, είστε τρελός; Τι θα κάνει η προσευχή για τον μεθυσμένο άντρα μου;" "Λοιπόν", ήρθες σε μένα για να ζητήσεις μια απάντηση, για συμβουλή. Αυτή είναι η συμβουλή μου. Προσευχήσου."

Για μία εβδομάδα προσευχήθηκε, και μου τηλεφώνησε και είπε, "Δεν λειτουργεί". "Ναι", είπα, "γιατί δεν προσεύχεσαι σωστά." Μια εβδομάδα αργότερα, μου τηλεφώνησε ξανά και είπε: "Αυτός έχει γίνει χειρότερα". Είπα, "αυτό είναι ένα καλό σημάδι."



Την τρίτη εβδομάδα μου τηλεφώνησε και είπε: "Έχει γίνει απεχθής τώρα." Είπα, "Συνέχισε", επειδή βλέπω ότι το πρόβλημά της έρχεται σε μια κρίση, και μέχρι να έρθει στους εκατό βαθμούς, δεν πρόκειται να γίνει βρασμός. Έτσι, βάλε τη φωτιά λίγο ψηλότερα, ώστε να αρχίσει να βράζει.

Τότε, μια νύχτα, τα μεσάνυχτα, μου τηλεφώνησε. Είπε, "Μαντέψτε τι; Ήρθε στο κρεβάτι μου. Μου είπε, "δεν πρόκειται να πιω ξανά. Νομίζω ότι σε ενοχλεί".

"Τώρα είναι μαζί μου. Τον αγκαλιάζω και μιλάω μαζί του.” "Είδες", είπα, "μπορούσες να τα καταφέρεις". "Αλλά", είπε, "είναι κάτι το πολύ δυνατό. Κανένα φάρμακο, κανένας γιατρός, τίποτα δεν τον βοήθησε". "Λοιπόν, το μεγαλύτερο φάρμακο είναι η Θεία Βοήθεια".


-Τορκόμ Σαραϊνταριάν
Prayer 


elenastral

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα