Τετάρτη 13 Απριλίου 2016

ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΚΑΝΕΤΕ ΟΜΟΙΟ ΣΑΣ. ΕΧΩ ΑΚΟΜΑ ΑΝΘΡΩΠΙΑ.




Μια μέρα ξύπνησα και όλα είχαν αλλάξει. 
Οι άνθρωποι δεν ήταν πια ίδιοι. 
Ίσως είναι ή θεοποίηση του χρήματος. 
Ισως και μια αόρατη απειλή για μαζικές καταστροφές στον πλανήτη. 
Τα βλέμματα έχουν γίνει απλανή. 
Θεέ μου η ζομποποίηση έχει ξεκινήσει. 
Τα ζόμπι το μόνο που θέλουν είναι να ρουφάνε αίμα. 
Το αίμα των συνανθρώπων τους. 
Άρχισαν να πολλαπλασιάζονται ... Είναι τόσα πολλά... Έρχονται... 
Ίσως είναι πολύ αργά. 
Καλύτερα έτσι. 
Να γινώ και εγώ ένα από αυτά. 
Να μην με νοιάζει τίποτα, παρά μόνο πώς θα ρουφήξω αίμα. 
Θα αφεθώ.

Όχι, όχι, προλαβαίνω να ξεφύγω. 

Τα βλέπω από μακριά να έρχονται τρέχοντας καταπάνω μου.
 ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΚΑΝΕΤΕ ΟΜΟΙΟ ΣΑΣ. ΕΧΩ ΑΚΟΜΑ ΑΝΘΡΩΠΙΑ. 
Τρέχω με όλη την δύναμη που μου έχει απομείνει για να τους ξεφύγω. 
Μέχρι πότε αλήθεια δεν ξέρω. 
Κρύβομαι σε ένα υπόγειο. 
Εκεί έχω χρόνο να σκεφτώ. 
Είμαι χαρούμενος. 
Είμαι ακόμα άνθρωπος…


Νοημα
sexy-love

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα