Σάββατο 2 Απριλίου 2016

Κατηγορώ την ελπίδα που θα μου παίρνει απ’ αυτά που δεν έχω

edvard-munch-the-scream-new-york-03
Της Ματίνας Ιατροπούλου
Εμπνευσμένο από το ‘’Κατηγορώ’’ του Εμίλ Ζολά που γεννήθηκε σαν σήμερα (2 Απριλίου 1840-29 Σεπτεμβρίου 1902), ενός αξιοθαύμαστου εκπροσώπου του νατουραλισμού, που τόσο περίτεχνα θα μπορούσε να περιγράψει τις συνθήκες της ζωής μας.
Ο Εμίλ Ζολά συμμετείχε ενεργά στα πολιτικά και κοινωνικά θέματα της Γαλλίας, στηλιτεύοντας θέσεις και καταστάσεις που χαρακτήριζαν την εποχή του. Αξέχαστη στιγμή της πορείας του, η ανοιχτή επιστολή προς τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας που δημοσιεύθηκε από την εφημερίδα L’ Aurore το 1898 με τίτλο ‘’Κατηγορώ’’, στην οποία κατηγορούσε ανοιχτά το Στρατό για την καταδίκη του λοχαγού Ντρέιφους. Μια κίνηση που χαρακτηρίστηκε ως η υπέρτατη πράξη δικαιοσύνης και άλλαξε ολόκληρο το Σύστημα της χώρας.
Κατηγορώ τη γενιά της αφθονίας, που μ’ έφερε για να με πετάξει στο σήμερα.
Κατηγορώ τα χώματα που με έκαναν σκλάβα τους, γιατί τώρα μου ζητούν να λησμονήσω και να ξεριζωθώ.
Κατηγορώ τα ψέματα που χτύπησαν τις φιλοδοξίες μου, γιατί οι στόχοι που μου ζήτησαν να φτάσω κάηκαν στη μετριότητα.
Κατηγορώ τα λόγια που αλλάζουν μορφές, γιατί πλέον ψάχνω πίσω από κάθε καλημέρα να βρω τον ήλιο.

Κατηγορώ το αίμα που έγινε μαύρο και τα μάτια που τυφλώθηκαν, γιατί δεν ξέρω από ποιον να φυλαχτώ και ποιον να βοηθήσω.
Κατηγορώ το ανθρώπινο θηρίο που δε φοβάται να τραφεί από τις σάρκες του, γιατί φοβάμαι σαν αυτό μην καταντήσω.
Κατηγορώ την ελπίδα που θα μου παίρνει απ’ αυτά που δεν έχω, γιατί τα πόδια δεν είναι απαραίτητα για να περπατήσεις.
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα