Τετάρτη, 20 Απριλίου 2016

5 Όπλα για γερό ανοσοποιητικό σύστημα

γερό ανοσοποιητικό σύστημα

Δεν είναι λίγες οι φορές που πολλές από εμάς, μπορεί να έχουμε κακή διάθεση, να αρρωσταίνουμε εύκολα και να νιώθουμε πως χάνουμε την ενέργειά μας πολύ γρήγορα. Μήπως θα έπρεπε να αναρωτηθούμε με ποιους τρόπους θα μπορούσαμε να τονώσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα, το οποίο ευθύνεται για αυτά τα ενοχλητικά συμπτώματα που μας ταλαιπωρούν;
Το αμυντικό μας σύστημα αποτελείται από μια ομάδα κυττάρων – τα λευκοκύτταρα – που κυκλοφορούν στο αίμα μας προκειμένου να μας προστατέψουν από τα διάφορα μικρόβια με τα οποία ερχόμαστε καθημερινά σε επαφή. Σε γενικές γραμμές ο οργανισμός μας είναι σε θέση να αντιμετωπίζει όλους αυτούς τους μικροοργανισμούς και να βρίσκεται σε μια ισορροπία. Όταν όμως αυτή η ισορροπία χάνεται, τότε είναι που “πέφτει” το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Κι εμείς προσπαθούμε να το ενισχύσουμε με διάφορους αποτελεσματικούς τρόπους.
Κάναμε μια μικρή έρευνα για το πώς μπορούμε να έχουμε ένα γερό ανοσοποιητικό σύστημα και βρήκαμε τους πέντε τρόπους να το ενισχύσουμε!

1. Σωστή διατροφή
Ο πρώτος τρόπος για γερό ανοσοποιητικό σύστημα είναι η σωστή κι ισορροπημένη διατροφή. Σύμφωνα με έρευνες κάποια από τα θρεπτικά συστατικά που υπάρχουν σε συγκεκριμένες τροφές, είναι απαραίτητα για την ενίσχυση της άμυνας τους οργανισμού μας. Ποιες είναι όμως αυτές οι ιδανικές τροφές που πρέπει να εντάξουμε στο καθημερινό μας διαιτολόγιο; Το κρέας , ο τόνος, ο σολομός, είναι πλούσια σε πλούσια σε αργινίνη- ένα αμινοξύ που ενισχύει τους μηχανισμού επούλωσης τραυμάτων. Το λευκό κρέας – κοτόπουλο, γαλοπούλα – όπως και το ψάρι περιέχουν γλουταμίνη η οποία μπορεί να μειώσει τις επιπτώσεις οξείδωσης. Τα Ω-3 λιπαρά οξέα που περιέχονται σε τρόφιμα – όπως οι ξηροί καρποί και τα λιπαρά ψάρια συστήνονται κυρίως σε ανθρώπους που πάσχουν από διάφορα αυτοάνοσα νοσήματα. Πολύ θρεπτικές είναι για τον οργανισμό μας είναι οι βιταμίνες A, B, C, E, D που βρίσκουμε στα φρούτα και στα λαχανικά, και είναι δραστικές για τον πολλαπλασιασμό των λεμφοκυττάρων. Επιπλέον, η συχνή κατανάλωση γαλακτοκομικών μπορεί να ενισχύσει την ανοσολογική άμυνα του εντέρου, καθώς εμπεριέχουν προβιοτικά βακτήρια. Η υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης καλό είναι να αποφεύγεται γιατί μειώνει την ικανότητα για καταπολέμηση παθογόνων οργανισμών όπως και λευκών αιμοσφαιρίων. Πρέπει να σημειωθεί ότι οι άνθρωποι που υποσιτίζονται διατρέχουν πολύ μεγαλύτερο κίνδυνο μολύνσεων!
2.Επαρκής ύπνος
Σύμφωνα με μελέτες, το κλειδί για γερό ανοσοποιητικό είναι ο επαρκής ύπνος. Οι οχτώ ώρες ύπνου κάθε βράδυ μπορούν να μας προσφέρουν τεράστια αντιοξειδωτική προστασία στον οργανισμό μας και να αποτρέψουν την εμφάνιση νόσων. Σύμφωνα με διάφορες έρευνες, όταν κοιμόμαστε λιγότερο από εφτά ώρες μέσα στο εικοσιτετράωρο, κινδυνεύουμε τρεις φορές να περάσουμε κρυολόγημα, καθώς το ανοσοποιητικό μας εξασθενεί σημαντικά. Καλό λοιπόν, είναι να ξεχάσεις τα ξενύχτια που οφείλονται στην εμφάνιση φλεγμονών. Αν για πολλά συνεχόμενα βράδια δεν κοιμάσαι αρκετά, τότε ο οργανισμός σου αρχίζει να παράγει περισσότερη κορτιζόλη. Ενώ εσύ κοιμάσαι…εκκρίνεται η αυξητική ορμόνη, η οποία επιτρέπει την ανάπλαση ιστών -όπως τους μυς, το συκώτι, το δέρμα-. Κάτι άλλο που ενδιαφέρει ιδιαίτερα εμάς τις γυναίκες, είναι η γρήγορη καύση λίπους. Έχε στο μυαλό σου πως ο περισσότερος ύπνος ευνοεί σημαντικά τη λιπόλυση! Επιπλέον, εκείνες τις ώρες παράγεται η μελατονίνη, μια ορμόνη που είναι αντιοξειδωτική. Με τον καλό, ποιοτικό ύπνο, δίνεις την ευκαιρία στο σώμα σου την ευκαιρία να εξοικονομήσει ενέργεια, να ανακτήσεις τους μυς του, να σχηματίσει νέους ιστούς.
3. Φυσική άσκηση
Για γερό ανοσοποιητικό σύστημα, η φυσική άσκηση είναι σύμμαχος! Η γυμναστική σε τακτική βάση μπορεί να μας προστατεύσει από το κρυολόγημα, τη γρίπη όπως και από άλλες πιο σοβαρές παθήσεις. Έχει αποδειχθεί πως η συστηματική γυμναστική μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης υπέρτασης, οστεοπόρωσης, εμφράγματος, εγκεφαλικών επεισοδίων, διαβήτη τύπου ΙΙ. Συμβάλει επίσης, στην ισορροπία ορμονών. Όσο καλύτερη είναι η φυσική μας κατάσταση, τόσο λιγότερο αρρωσταίνουμε σε σχέση με εκείνους που δεν αθλούνται καθόλου. Αν δεν έχεις συνηθίσει να είσαι δραστήρια, τότε κινδυνεύεις να πέσεις θύμα σοβαρών ασθενειών που θα μπορούσες να αποφύγεις αν βρισκόσουν σε “κίνηση”. Η συστηματική άσκηση, κατά προτίμηση πέντε φορές την εβδομάδα επί τριάντα λεπτά, με πρόγραμμα που καλύπτει όλες τις μυικές ομάδες, είναι ο σύμμαχος για καλύτερη υγεία! Το σώμα σου θέλει να είναι γυμνασμένο και δυνατό!
4. Βιταμίνη D
Η βιταμίνη D είναι “ασπίδα” για γερό ανοσοποιητικό. Ο οργανισμός μας τη συνθέτει με τη βοήθεια του ήλιου. Δέκα με δεκαπέντε λεπτά έκθεσης στον ήλιο είναι αρκετά για να δούμε τα οφέλη της. Εκτός από τη διατροφή, η δεύτερη πηγή βιταμίνης D για το σώμα μας είναι ο ήλιος. Όταν εκτίθεσαι στην ηλιακή ακτινοβολία, πραγματοποιείται η σύνθεσή της στα κύτταρα του δέρματος. Στη συνέχεια, η βιταμίνη D περνάει στο ανθρώπινο σώμα από ένα σύνολο μετατροπών, μέχρι στο τέλος να πάρει την τελική της μορφή που μπορεί να αξιοποιηθεί από τα κύτταρα. Σύμφωνα με μελέτες, η εποχική γρίπη παρουσιάζει έξαρση κατά τη διάρκεια του χειμώνα, τότε που η έκθεσή μας στον ήλιο είναι ελάχιστη. Έχει ακόμα παρατηρηθεί, πως άτομα με παθήσεις στις οποίες εμπλέκονται μηχανισμοί του ανοσοποιητικού συστήματος – όπως φλεγμονώδεις παθήσεις, διαβήτης- , κατέγραφαν χαμηλά επίπεδα βιταμίνης D.
5. Καλή διάθεση
Το να υιοθετούμε ένα θετικό τρόπο σκέψης και το να αντιμετωπίζουμε τη ζωή με αισιοδοξία, μπορεί να μας χαρίσει μακροζωία και ένα γερό ανοσοποιητικό σύστημα. Το έντονο άγχος, ο θυμός, η κατάθλιψη και γενικά όλα τα αρνητικά συναισθήματα, μπορούν να οδηγήσουν σε αυξημένα ποσοστά εκδήλωσης νόσων. Σε αντίθεση, το γέλιο, μπορεί να λειτουργήσει ως φυσικός μηχανισμός κατά του στρες!
Είσαι επιρρεπής στις ιώσεις; Κρυολογείς εύκολα; Νιώθεις πως κουράζεσαι πολύ γρήγορα, ακόμα και με απλές δραστηριότητες; Αισθάνεσαι πως έχεις συχνά την ανάγκη του ύπνου; Αν θέλεις κι εσύ να “χτίσεις” ένα γερό ανοσοποιητικό σύστημα, ακολούθησε τις παραπάνω συμβουλές. Μην ξεχνάς πως με το να ζεις σε έναν υγιεινό τρόπο ζωής, ακολουθώντας σωστή διατροφή, με επαρκή άσκηση και ξεκούραση, μπορείς να δημιουργήσεις ένα πιο δυνατό κι αποτελεσματικό σύστημα. Με το να το καταφέρεις, μπορείς ταυτόχρονα να πετύχεις την αυτοίαση σε ασθένειες και να κρατήσεις το σώμα σου ελεύθερο από διάφορους παθογόνους οργανισμούς. Απάλλαξε τον οργανισμό σου από συνήθειες και δραστηριότητες που μπορεί να το καταστρέψουν. Για ένα γερό ανοσοποιητικό σύστημα, κάνε τρόπο ζωής τα “όπλα” που σου αναφέραμε ! Δείξε μας εμπιστοσύνη, αξίζει!
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα