Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

Οταν νιωθεις μονος στα δυσκολα....



Όταν ήταν μικρός είχε δεί στο όνειρό του τον θεό να του λέει:
"Στη ζωή σου θα μαι πάντα δίπλα σου".

Λίγο πριν αφήσει την τελευταία του πνοή.. είδε ολη του τη ζωή
να περνάει από τα μάτια του...

Σε όλη τη διάρκεια έβλεπε 4 πατημασιές να αφήνει πίσω του..
τις δικές του και του Θεού ως συνοδοιπόρος... Στις πιό
δύσκολες στιγμές όμως έβλεπε μόνο δύο πατημασίες .. σαν να
πήγαινε μόνος του..

Πήρε το θάρρος και ρώτησε τον Θεό... "Γιατί ενώ όλη μου την
ζωή ήσουν δίπλα μου.. στα δύσκολα με παράτησες"?

Και ο  Θεός απάντησε "Δεν σε παράτησα στα δύσκολα...
έβλεπες μόνο δύο πατημασιές..γιατί σε είχα στην αγκαλιά μου!"


 Το κείμενο αυτό , πολλές  φορές μου θυμίζει τις πτυχές του εαυτού μου , όταν νιώθω ότι τα πράγματα δεν μπορώ να τα ελέγξω. 

Είναι αλήθεια πως... σε κανέναν δεν αρέσει να είναι μόνος/μόνη στα δύσκολα.. Όμως , δεν χρειάζεται να κοιτάς πίσω σου να δεις τις "πατημασιές" σου, κοίτα δίπλα σου.


 Αυτοί που σε νοιάζονται θα είναι πάντα εκεί.


Αντώνιος Καλέντζης

 psychologized

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα