Κυριακή, 27 Μαρτίου 2016

Οι 5 νόμοι της απώλειας βάρους: απώλεια βάρους για κάθε μέρος του σώματος

5-Laws-of-Weight-Loss-Losing-Weight-for-Each-Body-Part
Σύμφωνα με τους επιστήμονες, η συσσώρευση λίπους σε ορισμένα μέρη του σώματος είναι στενά συνδεδεμένη με τις συνήθειες του ατόμου. Αυτό είναι πολύ κρίσιμο, αν θέλετε να χάσετε βάρος.
Σε αυτό το άρθρο,θα εστιάσουμε στους 5 σημαντικότερους κανόνες απώλειας βάρους που θα σας βοηθήσουν σίγουρα στη διαδικασία απώλειας βάρους και στην υλοποίηση σπουδαίων επιθυμητών αποτελεσμάτων.
  1. Πάνω μέρος του σώματος
Παρουσία  λίπους στην πλάτη , τους βραχίονες, τα χέρια, την κοιλιά, ή το στήθος, είναι ένδειξη ότι δεν σας αρέσει η άσκηση, αλλά η αγάπη στις ανθυγιεινές τροφές.
Ως εκ τούτου, θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο αλλαγής διατροφής και να αρχίσετε να καταναλώνετε 500-1000 θερμίδες ημερησίως. Θα πρέπει επίσης να ασκήστε 5 φορές την εβδομάδα για 30-60 λεπτά. Αεροβική άσκηση, push-ups και κοιλιακοί, είναι οι ιδανικές ασκήσεις για το πάνω μέρος του σώματος.

  1. 2. Κοιλιακή περιοχή
Αποθέματα λίπους γύρω από την περιοχή της κοιλιάς σημαίνουν ότι είστε κάτω από πίεση, η οποία συνήθως προκαλείται από την υπερβολική παραγωγή κορτιζόλης, της ορμόνης του στρες.
Συνιστώνται Pilates και γιόγκα εκτός από τροφές πλούσιες σε βιταμίνες, μέταλλα και φυτικές ίνες.
  1. 3. Πίσω μέρος (συνολικά), καθώς επίσης και η κοιλιακή περιοχή από το στήθος
Παρουσία λίπους γύρω από τις περιοχές αυτές είναι ένδειξη ότι καταναλώνετε πρόχειρο φαγητό ή συχνά παραλείπετε γεύματα και τρώτε αργότερα περισσότερο. Δεν είστε, επίσης, σωματικά δραστήριοι.
Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να αρχίσετε να τρώτε υγιεινές τροφές, λαμβάνοντας 5 μικρότερα γεύματα κατά την διάρκεια της ημέρας. Βεβαιωθείτε ότι τα γεύματα έχουν θρεπτικά συστατικά και όχι θερμίδες. Ασχοληθείτε με φυσικές δραστηριότητες όπως τρέξιμο, κολύμπι, και περπάτημα.
  1. 4. Περιοχή της κοιλιάς, των γλουτών και των μηρών
Καθώς, είναι γνωστές ως «κρίσιμη ζώνη» στις γυναίκες, οι περιοχές αυτές συνήθως συνδέονται με την έλλειψη σωματικής δραστηριότητας. Για την επίτευξη των επιθυμητών αποτελεσμάτων συνιστώνται κυκλική προπόνηση, προπόνηση του κάτω μέρος του σώματος και ποδηλασία .
  1. 5. Κοιλιακή χώρα, πόδια και γλουτοί
Η αύξηση του βάρους στις χαμηλότερες περιοχές του σώματος επηρεάζει κυρίως τις γυναίκες, ειδικά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Η ποδηλασία είναι  εξαιρετικός τρόπος για να απαλλαγείτε από τέτοια αποθέματα λίπους.
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

H αναδημοσίευση υλικού σε άλλη ιστοσελίδα επιτρέπεται μόνο με την προϋπόθεση της αναφοράς της πηγής με ενεργό link  και όχι απλά η λέξη  ‘ΠΗΓΗ’ με λίνκ, θεωρώντας απαραίτητο ο αναγνώστης να έχει άμεση γνώση για το ποιος υπογράφει το άρθρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα