Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2016

«Η χειρότερη μέρα»…

Σήμερα ήταν η χειρότερη μέρα
Και μην προσπαθήσεις να με πείσεις ότι
Υπάρχει κάτι καλό σε κάθε ημέρα
Γιατί, αν κοιτάξεις καλύτερα
Αυτός ο κόσμος είναι ένα διαβολικό μέρος
Ακόμα και αν
Κάπου κάπου παρουσιάζεται λίγη καλοσύνη
Η ευτυχία και η ικανοποίηση δεν έχουν διάρκεια
Και δεν είναι αλήθεια ότι
Όλα είναι στο μυαλό και την καρδιά
Γιατί
Η αληθινή ευτυχία μπορεί να βρεθεί
Μόνο όταν το περιβάλλον είναι καλό
Δεν είναι αλήθεια ότι το καλό υπάρχει

Είμαι σίγουρη πως θα συμφωνήσεις ότι
Η πραγματικότητα
Επηρεάζει
Τη συμπεριφορά μου
Είναι πάνω από τις δυνάμεις μου
Και δεν θα με ακούσεις ποτέ να λέω ότι
Σήμερα ήταν μια καλή ημέρα
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ!!!
ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ!!!
Η συγγραφέας του ποιήματος που φέρει τον τίτλο “Worst Day Ever” είναι η Chanie Gorkin, μια 17χρονη μαθήτρια από τη Νέα Υόρκη!!!
Εγώ το δανείστηκα από τον φίλο μου Ελευθέριο Πασχαλίδη!!!
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα