Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2016

Αν και…

Οι μέρες μου κυλούν σαν το νερό…
Και οι νύχτες μου με δράση περισσή, ονειρική…
Πολύ θα ήθελα την Αλλαγή, αυτήν που υποτίθεται ότι προσπαθώ…
Αλλά… Εάν θέλω να είμαι απόλυτα ειλικρινής, δεν προσπαθώ όσο μπορώ…
Βολεύομαι στα καθημερινά, δήθεν ότι είναι το αναγκαίο «κακό» και που και που όταν το θυμάμαι και όταν με περιζώνουν οι τύψεις, ξαναρχίζω ή εντατικοποιώ την όποια προσπάθεια…
Εμ… Πως…
Η Αλήθεια ξέρετε γιατί είναι πικρή;;;
Αρχικά γιατί δεν προσφέρει απόλαυση… Και μετά γιατί με «αναγκάζει» να θυμάμαι τον σκοπό που γεννήθηκα!!! Γιαυτό λέγεται Α-λήθεια!!! Δηλαδή Χωρίς Λήθη!!!

Αλλά μου αρέσει το ξέχασμα, μου αρέσει το χάζεμα, μου αρέσει το δήθεν, μου αρέσει να φαίνομαι, μου αρέσει να επαναλαμβάνομαι και ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ, ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!!! Ιδίως το τελευταίο…
Και όλα αυτά τα θεωρώ φυσιολογικά… Σωστάάάά!!! Φυσιολογικά είναι, αλλά για την Υπέρβαση ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!!!
Και εγώ υποτίθεται ότι βαδίζω προς την Υπέρβαση!!! ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ όμως…
Και έτσι…

Οι μέρες μου κυλούν σαν το νερό…
Και οι νύχτες μου με δράση περισσή, ονειρική…
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα