Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Να γιατί η ερωμένη δε θα γίνει ποτέ γυναίκα του

Υπάρχουν πάρα πολλοί λόγοι που και άνδρες και γυναίκες δεν εί­ναι πιστοί στις σχέσεις τους. Οι πολυγαμικοί άνδρες ή γυναίκες, θέ­λουν να έχουν ερωτικές εμπειρίες από πολλούς συντρόφους. Δικαιο­λογίες για να μην έχουν ενοχές βρίσκουν πολλές.Μερικές από τις αιτίες είναι το ανικανοποίητο, η φθορά στη σχέση, η τάση φυγής από την πραγματικότητα τα προβλήματα και η ρουτίνα ή απλά επειδή είναι πολυγαμικοί.

Η πολυγαμικότητα του άνδρα προέρχεται από το γεγονός ότι από πολύ μικρό του έχουν βάλει την ιδέα ότι ο άνδρας μπορεί να έχει πολλές γυναίκες. Ένας άλλος λόγος που τον κάνει πολυγαμικό είναι ότι οι περισσότεροι άντρες μαθαίνουν τον έρωτα με γυναίκες που πληρώνονται γι? αυτό. Τη μια φορά πηγαίνουν στη μια, την άλλη στην άλλη.

Συνηθίζουν, λοιπόν, να κάνουν έρωτα με διαφορετικές γυναίκες για την εκτόνωση, για την επιβεβαίωση ή λόγω συνήθειας, χωρίς να δένονται συναισθηματικά. Αυτός είναι και ο λόγος που οι άντρες δεν δένονται συναισθηματι­κά με μια γυναίκα στην παράλληλη σχέση, ενώ η γυναίκα όταν δημι­ουργήσει παράλληλη σχέση δένεται συναισθηματικά και μπορεί να διαλύσει το γάμο της.

Η Γενιά του Εγώ

Όταν ήταν παιδιά τους έλεγαν ότι είναι οι καλύτεροι. Σήμερα παίρνουν αντικαταθλιπτικά γιατί αισθάνονται ότι δεν ανταποκρίνονται στην εικόνα που έχουν για τον εαυτό τους. 
Ποιoς φταίει;

Εδώ και μερικές δεκαετίες τα παιδιά του δυτικού κόσμου μεγαλώνουν με κανακέματα και επαίνους και διαρκείς τονωτικές ενέσεις του Εγώ τους σε μια καλών προθέσεων προσπάθεια ενίσχυσης της αυτοεκτίμησής τους. Πού οδήγησε αυτό; Στην εμφάνιση μιας γενιάς που αν και επισήμως ονομάζεται Γενιά Υ (ως διάδοχος της Γενιάς Χ), τώρα διεκδικεί τον καθόλου κολακευτικό τίτλο της «Γενιάς του Εγώ». 
Οι εκπρόσωποί της εμφανίζονται εγωκεντρικοί και νάρκισσοι, έχουν υπερτιμημένη άποψη για τον εαυτό τους και διακατέχονται από υπερβολικά υψηλές και έξω από τις δυνατότητές τους προσδοκίες, με αποτέλεσμα να «λυγίζουν» ευκολότερα κάτω από τις δυσκολίες της πραγματικής ζωής και να ρέπουν περισσότερο προς την κατάθλιψη. Το να σπεύσουμε να τους κατηγορήσουμε είναι εύκολο. Είναι όμως πολύ πιο εποικοδομητικό να κάνουμε μια γερή κριτική και να αναθεωρήσουμε τον τρόπο που έχουμε υιοθετήσει ως «καλύτερο» για την ανατροφή των παιδιών μας. Οι ειδικοί έχουν ήδη μπει στη διαδικασία και οι προτάσεις τους είναι πραγματικά ενδιαφέρουσες.

Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΣΤΟ… ΨΥΧΙΑΤΡΕΙΟ


Τα άτομα με σοβαρές ψυχικές διαταραχές μπορούν να κατανοήσουν τελικώς την έννοια της ηθικής, σύμφωνα με το βιβλίο ενός καθηγητή του Κings College του Λονδίνου, το οποίο βασίστηκε σε ένα πρωτοποριακό πείραμα που διεξήχθη σε ένα ψυχιατρικό νοσοκομείο υψίστης ασφαλείας. «Βοηθός» του καθηγητή Τζόναθαν Γκλόβερ, περί ου ο λόγος, στην απόδειξη της ηθικής των θεωρούμενων «ανήθικων» ατόμων στάθηκε η σωκρατική (ή αλλιώς μαιευτική) μέθοδος.

Ο δρ Γκλόβερ, ως καθηγητής Ηθικής στο King?s College, είναι συνηθισμένος στο να χρησιμοποιεί τη σωκρατική μέθοδο προκειμένου να βοηθά τους φοιτητές του να «εξυψώνουν» την ηθική τους μέσω της απάντησης σε δύσκολα φιλοσοφικά ερωτήματα.

Εκμαιεύοντας την αλήθεια

Οι μέθοδοι θεραπείας των σεξουαλικών διαταραχών στην αρχαία Κίνα



Σε πλάκες από μπαμπού που χρονολογούνται από την εποχή της δυναστείας των Χαν βρέθηκε ένας κατάλογος με τα επονομαζόμενα <<επτά δεινά>>:

- η γενετήσια ψυχρότητα
- η αδυναμία του πέους
- η απώλεια του Γιν
- η φλεγμονή του όσχεου με ροή υγρών κίτρινου χρώματος
- η ακράτεια ούρων
- η βλεννόρροια
- οι σπερματικέ ροές που συνδέονται με την ευερεθιστικότητα

Οι αρχαίοι είχαν προσπαθήσει να εξηγήσουν την προέλευση αυτών των δεινών με διάφορους τρόπους. Σε μια εργασία υπό τον τίτλο Περί του τρόπου προσέγγισης του Τάο βρίσκουμε ορισμένες εξηγήσεις σχετικά με την αποδυνάμωση του Γιανγκ:

<< Αν το πέος βρίσκεται σε στύση χωρίς να έχει φτάσει στο βέλτιστο μέγεθος, ο λόγος είναι ότι δεν κυκλοφορεί η ζωτική πνοή της σάρκας. Αν υπάρχει στύση αλλά δεν είναι σταθερή, αυτό οφείλεται στο ότι οι μύες υστερούν σε δύναμη.

Απίστευτα κολπάκια για τον καθαρισμό του σπιτιού!

Νιώθεις ότι ένα θαύμα μόνο μπορεί να σε σώσει από την μάχη με τους δύσκολους λεκέδες; Μην ανησυχείς καθόλου. Βρήκαμε τα καλύτερα κόλπα για την καθαριότητα του σπιτιού!


1. Αν βρέξετε μια ελαφρόπετρα θα καθαρίσετε ένα βρώμικο φούρνο πιο γρήγορα από οποιοδήποτε καθαριστικό φούρνου.


2. Τοποθετήστε φλούδες εσπεριδοειδών και νερό σε μια κατσαρόλα και βάλτε το φούρνο σας στους 180 βαθμούς για 20 λεπτά. Μόλις κρυώσει θα είστε σε θέση να τρίψετε και να διώξετε τη βρωμιά πιο εύκολα.

Δεν Φταις Εσύ, Η Φαντασία μου τα Φταίει

Δεν Φταις Εσύ, η Φαντασία μου τα Φταίει

Κάποιες σχέσεις γεννιούνται, ζουν και πεθαίνουν αποκλειστικά στο κεφάλι μας. 

Είναι σχέσεις που πλάθουμε με τη φαντασία μας όταν η σύναψη αληθινής σχέσης με εκείνον που επιθυμούμε δεν είναι δυνατή, είτε επειδή εκείνος αγνοεί τα συναισθήματά μας, είτε επειδή τα γνωρίζει μεν, αλλά δεν μπορεί ή δεν θέλει να τα ανταποδώσει.

 Είναι σχέσεις – φαντάσματα που τρέφονται αποκλειστικά με ψευδαισθήσεις: Ότι μοιραζόμαστε μια ισχυρή σύνδεση με τον άλλον. Ότι εκείνος μας αγαπά, αλλά δεν μας το λέει. Ότι η πολυπόθητη ένωση εμποδίζεται, αλλά κάποια στιγμή οι αντιστάσεις θα καμφθούν, τα εμπόδια θα ξεπεραστούν και το όνειρο θα γίνει επιτέλους πραγματικότητα. 

Το φαινόμενο του «ανεκπλήρωτου έρωτα» δεν είναι κάτι αφύσικο ή παράλογο, αλλά συχνά το τραβάμε στα άκρα. Αντί να το πάρουμε απόφαση ότι ο άλλος δεν αισθάνεται το ίδιο, αρνούμαστε να δεχτούμε την πραγματικότητα και, στη θέση της σχέσης που δεν έχουμε, φτιάχνουμε μια φανταστική σχέση που μπορεί να κρατήσει μήνες και χρόνια. 

Αν χαμογελάτε στο άκουσμα του ανεκπλήρωτου έρωτα πιστεύοντας ότι αφορά μόνο τους εφήβους ή τα ρομαντικά μυθιστορήματα του 18ου αιώνα, επιτρέψτε μου να σας πω ότι γελιέστε. Εννέα στους δέκα ενήλικες δηλώνουν ότι έχουν βιώσει το άβολο συναίσθημα του να αγαπάς χωρίς να αγαπιέσαι[1] και πάω στοίχημα ότι αν κοιτάξετε προσεκτικότερα γύρω σας ή μέσα σας θα τους εντοπίσετε.   

Ένα καράβι δεν πρέπει να στηρίζεται σε ένα και μοναδικό αγκυροβόλιο – ούτε μια ζωή σε μία και μοναδική ελπίδα

Πολλοί άνθρωποι επενδύουν τα πάντα στη δουλειά τους, άλλοι στον έρωτα, άλλοι στα παιδιά τους. Μερικοί επενδύουν τα πάντα στην κοινωνική επανάσταση, σε μια ιδεολογία, σε μια θρησκεία ή σε ένα κόμμα.
life-is-a-boatΔεν είναι λίγοι όσοι κατατρύχονται από έμμονες ιδέες επιζητώντας αναγνώριση και χρήματα, ή προσκολλώνται σε ένα και μοναδικό πρόσωπο χωρίς το οποίο «δεν μπορούν να ζήσουν».

Η ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΥΡΑΣ:Η εξόντωση των μαγισσών και άλλων αιρετικών από την Ιερά Εξέταση και τα λαϊκά δικαστήρια



Ο Μεγάλος Ιεροεξεταστής Νίνιο ντε Γκεβάρα όπως τον ζωγράφισε ο Γκρέκο

Οι όροι "Μάγισσα" και "Μαγεία" έχουν πολλές αλληλοσυγκρουόμενες ερμηνείες. Στο παρόν άρθρο χρησιμοποιούνται κυρίως για να αναφερθούν σε μία μοναδική πίστη: στην πίστη ότι σατανικοί άνθρωποι, ως επί το πλείστον γυναίκες, πουλούσαν την ψυχή τους στον Διάβολο και έκαναν σκοπό της ζωής τους να βλάπτουν τους συνανθρώπους τους. Πρόκειται για πεποίθηση που κυριαρχούσε στη δυτική Ευρώπη στα τέλη του Μεσαίωνα και στην Αναγέννηση. Εκατοντάδες χιλιάδες χαρακτηρίστηκαν "Μάγοι" και "Μάγισσες", καταδικάστηκαν με την κατηγορία ότι λάτρευαν τον Σατανά και εκτελέστηκαν στα χρόνια που σήμερα είναι γνωστά ως η εποχή της πυράς.

Οι σύγχρονες μάγισσες, οι σύγχρονοι σατανιστές και οι μάγισσες της Αναγέννησης:

Εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις, ιστορικοί και κοινωνιολόγοι συμφωνούν ότι οι τρεις ομάδες που θα αναφέρουμε στη συνέχεια δεν σχετίζονται μεταξύ τους:
· Μία σύγχρονη Μάγισσα ακολουθεί κατά πάσα πιθανότητα την Wicca ή κάποια άλλη νεοπαγανιστική παράδοση. Ο κώδικας συμπεριφοράς τους, η Wicca Rede, τους απαγορεύει να βλάψουν άλλους.
· Οι περισσότεροι σύγχρονοι Σατανιστές ακολουθούν τη διδασκαλία:
- της Εκκλησίας του Σατανά, όπου στην περίπτωση αυτή είναι πιθανώς Αγνωστικιστές και δέχονται τον Σατανά ως έννοια αλλά όχι ως ζωντανή οντότητα,
- του Ναού του Σεθ, όπου στην περίπτωση αυτή αναγνωρίζουν τη θεότητα της Αρχαίας Αιγύπτου, τον Σεθ, ως ζωντανή οντότητα,
- κάποιας άλλης παρεμφερούς σατανιστικής ομάδας.
· Οι Μάγισσες την εποχή της πυράς θεωρούνταν από την καθολική εκκλησία λάτρεις του Σατανά που σκοπό της ζωής τους είχαν να δολοφονούν και να βλάπτουν τους συνανθρώπους τους με μαγικά μέσα. Δεν υπάρχουν αποδείξεις ότι όντως υπήρχαν τέτοιες "Μάγισσες", εκτός από ορισμένες περιπτώσεις διανοητικά άρρωστων ανθρώπων. Οι περισσότεροι ιστορικοί και άλλοι ακαδημαϊκοί πιστεύουν ότι οι τρεις κατηγορίες που προαναφέρθηκαν δεν σχετίζονται μεταξύ τους. Κάθε ομάδα δέχεται διαφορετικές θεότητες ή δεν πιστεύει καθόλου. Οι κανόνες συμπεριφοράς τους διαφέρουν ριζικά και είναι συχνά εντελώς αντίθετοι. Διαφέρουν όσο και οι βουδιστές από τους χριστιανούς. Περισσότερες πληροφορίες.

Δεν υπάρχει Θάνατος

Η γέννηση και ο θάνατος είναι τα δύο σπουδαιότερα σημεία στην ανθρώπινη ζωή. Το πρώτο δίνει την ευκαιρία της εμπειρίας και της μάθησης, ενώ το δεύτερο, ο θάνατος, δίνει τη δυνατότητα της ανανέωσης της ζωής.
Ο θάνατος είναι το πρόβλημα που απασχολεί κάθε έλλογο ον. Ο άνθρωπος φοβάται τον θάνατο και προσπαθώντας να τον αγνοήσει ή να τον εξορκίσει, ελπίζει πως μπορεί να τον αποφύγει. Όμως ο θάνατος είναι ένας παγκόσμιος νόμος, γεννημένος μαζί με το σύμπαν, που τερματίζει κάθε είδος ζωής μόνο και μόνο για να το ανανεώσει και να το αναζωογονήσει. Γέννηση και θάνατος είναι το δίπολο της εκδηλωμένης ζωής. Κάθε είδος ζωής, από το σύμπαν έως το άτομο, γεννιέται και πεθαίνει μέσα σε χρονικά όρια που η νομοτέλεια θεσπίζει, με μοναδικό στόχο τη συνεχή ανανέωση και ως εκ τούτου εξέλιξη.

Ο αέναος κύκλος της περιοδικότητας, που εμφανίζεται ως μανβαντάρα και πραλάγια, ως αφύπνιση και ύπνος, ως εμφάνιση και απόσυρση του κόσμου, επαναλαμβάνεται και αντιγράφεται σε κάθε πεδίο του σύμπαντος. Η γέννηση και ο θάνατος του κάθε μυριοστού ζωής, είναι το ανάτυπο αυτού του παγκόσμιου νόμου.

Ό,τι γεννιέται, ζει και πεθαίνει για να ξαναγεννηθεί σε μια άλλη κατάσταση όπου ακολουθεί έναν παρόμοιο κύκλο περιφοράς. Ο θάνατος είναι ευεργέτης, αν και καταλυτής, γιατί δίνει ανάπαυλα για αφομοίωση της εμπειρίας, ανανέωση δυνάμεων και ενεργειών και αναγκαστική αποστασιοποίηση από τα ήδη γνωστά
και κεκτημένα. Ο θάνατος είναι η κατάσταση όπου το παλιό τερματίζει τον κύκλο του και αποσυρόμενο εισέρχεται σε μια νέα θέση πραγμάτων. Κάθε νέα κατάσταση παρέχει μια νέα εμπειρία, γεγονός που εξυπηρετεί τον σκοπό της ζωής.

Περί Πνεύματος, Ψυχών και Θανάτου.



"Οι καββαλισταί παραβάλουσι το πνεύμα προς μίαν ουσίαν ήτις παραμένει εν ροϊκή καταστάσει εν τω θείω κόσμω και υπό την επίδρασιν του υπερουσιακού φωτός, αλλά της οποίας το εξωτερικόν σκληρύνεται ως κηρός εκτιθέμενος εις τον ψυχρόν αέρα, της ψυχράς λογικής και των ορατών μορφών. 

Τα απεσκληρυμμένα ταύτα κελύφη είναι τα αίτια των πλανών και του κακού και τα οποία υπόκεινται εις την βαρύτητα.

Εν τω βιβλίω του Ζοχάρ και εν τω περί των περιπλανήσεων των ψυχών, τα χαμηλά πνεύματα και οι κακοποιοί δαίμονες, ονομάζονται σχεδόν αποκλειστικώς με τον όρον τούτον: κελύφη.

Η Άσκηση "Coffee Time"



Πώς να επικοινωνήσεις με την Άλλη Πλευρά
Αν διαβάζεις αυτά τα λόγια, σίγουρα θα έχεις χάσει κάποιον πολύ αγαπημένο σου. Το καταλαβαίνω. Έχω μιλήσει με πολλούς ανθρώπους, όπως εσύ,  που έχουν χάσει κάποιον δικό τους αγαπημένο, που ελπίζουν να υπάρχει μια δόση αλήθειας σε όλη αυτή την ιδέα σχετικά με την επιβίωση της συνειδητότητας μετά το θάνατο, ή απλά της Ζωής στην Άλλη Πλευρά - και τη δυνατότητα επικοινωνίας με εκείνους που βρίσκονται εκεί.

Πολλοί άνθρωποι δεν θέλουν, δεν πιστεύουν ή δεν έχουν τα χρήματα να επισκεφθούν ένα διάμεσο που θα τους βοηθήσει να έρθουν σε επικοινωνία με τον δικό τους άνθρωπο. Άλλοι, επιθυμούν να έχουν μιαν άμεση, πρόσωπο με πρόσωπο επικοινωνία χωρίς την παρέμβαση μεσάζοντος.

Αν ανήκεις σε αυτή την ομάδα ανθρώπων, τώρα θα γνωρίσεις τη μέθοδο που ανακάλυψε "τυχαία" ο Phil που μένει στην Αυστραλία. Η μέθοδός του είναι πολύ απλή. Βασίζεται στην πίστη ότι οι αγαπημένοι που έχουν αναχωρήσει για τα ανώτερα πεδία είναι ολοζώντανοι και βρίσκονται δίπλα σ' εκείνους με τους οποίους τους συνδέει δεσμός αγάπης. Ονομάζει τη μέθοδό του "Afterlife Coffee Time".

Μια Ιστορία Μετενσάρκωσης




Οι ζωές του Paul Gauguin και του Peter Teekamp
Πρόκειται για την ιστορία των δυο ζωγράφων: Πωλ Γκωγκέν και Πήτερ Τήκαμπ. Ο Πήτερ Τήκαμπ δεν αποδέχτηκε το γεγονός ότι ήταν η ενσάρκωση του Πωλ Γκωγκέν παρά μετά το 2005, όταν έλαβε μέρος σε ένα συνέδριο που οργάνωσε οWalter Semkiw, MD.
Σ’ εκείνο το συνέδριο συνάντησε και άλλους ανθρώπους που γνώριζαν για την μετενσάρκωση. Εκείνο τον καιρό ο Πήτερ ήταν ήδη 55 ετών. Ο Walter ζήτησε από τον Πήτερ να ζωγραφίσει πίνακες εμπνευσμένους από τον Γκωγκέν. Χωρίς καμία προσπάθεια ο Πήτερ ζωγράφισε μια πληθώρα από πίνακες που έμοιαζαν καταπληκτικά με τα έργα του Γκωγκέν. Είναι άξιο αναφοράς το γεγονός ότι ο Πήτερ ξεκίνησε τη δημιουργία εκείνων των πινάκων στα 55 του, δηλαδή στην ηλικία που ο Γκωγκέν πέθανε.
                            
                                      Η ζωή και ο θάνατος του Πωλ Γκωγκέν

Ο ΓΚΩΓΚΈΝ ΓΕΝΝΉΘΗΚΕ ΣΤΟ ΠΑΡΊΣΙ ΤΟ 1848. Ο ΠΑΤΈΡΑΣ ΤΟΥ ΉΤΑΝ ΈΝΑΣ ΓΆΛΛΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΆΦΟΣ ΚΑΙ Η ΜΗΤΈΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΓΌΤΑΝ ΑΠΌ ΤΟ ΠΕΡΟΎ.

Το 1849, όταν ο Πωλ ήταν μόλις ενός έτους, ο πατέρας του πέθανε εν πλω κατά τη διάρκεια του ταξιδιού της οικογένειας στη Νότια Αμερική. Η μητέρα του τότε έμεινε με τον μικρό Πωλ στο Περού, όπου και πέρασε την παιδική του ηλικία. Στην εφηβεία ο Πωλ επέστρεψε στη Γαλλία και μπήκε εσωτερικός σε Καθολικό σχολείο. Η καθολική του εκπαίδευση επηρέασε σημαντικά την τέχνη του. Η μητέρα του πέθανε όταν ήταν 19 χρονών. Τότε ο Γκωγκέν έγινε ναύτης και άρχισε να ταξιδεύει στον κόσμο με τον Γαλλικό εμπορικό στόλο και στη συνέχεια υπηρέτησε τη θητεία του στο Γαλλικό ναυτικό. Το 1872 έγινε χρηματιστηριακός πράκτορας ενώ παράλληλα άρχισε να ζωγραφίζει στον ελεύθερο χρόνο του. Για δέκα χρόνια δούλεψε ως πράκτορας, πριν αφοσιωθεί ολοκληρωτικά στη ζωγραφική.

" Θάνατος, Α-θάνατος "



- Και τι είναι ο θάνατος ρώτησαν μια ψυχή...
- Θάνατος ?  μήπως θέλεις να πεις..α-θάνατος? αντιρώτησε εκείνη..
- Εδώ που είμαι μόνο σ΄αυτό μπορώ να σου απαντήσω...
Πηγαίνω κι έρχομαι εκατομμύρια χρόνια, αυτό που λένε θάνατο εγώ πουθενά δεν το συνάντησα...
όσο κι αν έψαξα, όσους κι αν ρώτησα κανείς δεν ήξερε να μου απαντήσει, ήταν βλέπεις όλοι ζωντανοί.
Όλοι όσοι με έβλεπαν
Όλοι όσοι με άκουγαν
Όλοι όσοι με ένιωθαν
Όλοι όσοι με άγγιζαν, ζωντάνευαν,  μου είπαν και ξεχνούσαν να μου πουν τι είναι ο θάνατος.
Και πριν τους ρώτησα, πριν έρθω εγώ πως ήταν...?
Μήπως αυτό εννοούν οι άνθρωποι θάνατο?
Ναι,  απάντησαν κάποιοι που αμιδρά άρχισαν να θυμούνται...

" Η ιστορία με την αλατένια κούκλα "



Μιά μέρα ρώτησε τον Νασρεντίν ένας μαθητής του :

"Πές μου δάσκαλε , πως θα μπορούσες να περιγράψεις τη δουλειά ενός αναζητητή της αλήθειας ?".

Ο Νασρεντίν κοίταξε για λίγο σιωπηλός τον μαθητή του, ύστερα χαμογέλασε πονηρά και του είπε :

"Σαν την ιστορία της κούκλας απο αλάτι."

"Δηλαδή ?" ρώτησε ο μαθητής απογοητευμένος νομίζοντας ότι ο δάσκαλος τον κοροιδεύει .

"Άκου την ιστορία λοιπόν " είπε ο Νασρεντίν.

"Όχι όμως με τα αυτιά σου αλλά με την καρδιά σου " συμπλήρωσε.

" Μιά κούκλα φτιαγμένη απο αλάτι ψάχνοντας να βρει την αλήθεια για το τι τέλος πάντων ήταν , ταξίδεψε χιλιάδες μίλια στεριάς, μέχρι που έφτασε και σταμάτησε στην άκρη της θάλασσας.

Έμεινε ακίνητη κοιτάζοντας μαγεμένη, εκείνη την υγρή κινούμενη μάζα, που δεν έμοιαζε με τίποτα απ΄όλα όσα είχε δει ως τότε και δεν ήξερε το όνομά της..."

"Τι είσαι εσύ?" ρώτησε η κούκλα απο αλάτι τη θάλασσα...

Η ακαμψία συντροφεύει τον θάνατο





Ένας άνθρωπος γεννιέται μαλακός κι αδύναμος∙
 
όταν πεθαίνει γίνεται σκληρός και άκαμπτος.
 
Όλα τα πράγματα, ακόμα και το χορτάρι ή τα δέντρα,
 
είναι απαλά και εύκαμπτα στη ζωή,
 
ξερά και εύθραυστα στο θάνατο.

.
.
.
Η ακαμψία επομένως συντροφεύει τον θάνατο∙

Η ευκαμψία συντροφεύει τη ζωή.

Ένας στρατός που δεν μπορεί να υποχωρήσει θα νικηθεί.

Ένα δέντρο που δε μπορεί να λυγίσει

θα σπάσει από τον άνεμο.
.
.
.
Οι σκληροί και άκαμπτοι θα τσακιστούν∙

Οι ήπιοι και ευλύγιστοι θα επικρατήσουν.

Κλέφτες ονείρων

Αποτέλεσμα εικόνας για Κλέφτες ονείρων
Κάθεσαι στο μπαλκόνι και κοιτάζεις το ρολόι στον τοίχο. Κάθε λεπτό που περνάει, χάνεται και φεύγει. Αναλογίζεσαι πόσα χάνεις με κάθε πέρασμα του δείκτη. Πόσα έχεις χάσει από τότε που άρχισες να συνειδητοποιείς, ότι ο χρόνος είναι ένας μικρός κλέφτης. Ένας κλέφτης, που σηματοδοτεί κάθε αρχή και κάθε τέλος. Πόσες εμπειρίες μπορείς να μετρήσεις σε χρόνια, μήνες, λεπτά και μετά απλά να μείνουν στην ιστορία. Να γίνουν ένα μέρος από το παρελθόν σου. Δεν μπορείς να τις αλλάξεις, είναι πίσω σου κι όμως τις βλέπεις συνεχώς μπροστά σου. Με μερικές γελάς και άλλες σου προκαλούν δυσφορία. Εύχεσαι να μπορούσες να γυρίσεις τον χρόνο πίσω. Να αλλάξεις τον δρόμο που χάραξες.

Η αχάριστη κόρη



Μια φορά επισκέφθηκα το σπίτι ενός φίλου για δείπνο. Μετά το δείπνο, η σύζυγός του, ζήτησε από την κόρη τους, να την βοηθήσει να πλύνει τα πιάτα. Προς έκπληξή μου, η δεκαεπτάχρονη κόρη έκανε μια άσχημη χειρονομία και είπε, «Μαμά, έχω να παρακολουθήσω ένα πρόγραμμα στην τηλεόραση», και έτρεξε στο δωμάτιό της. Η σύζυγος εργαζόταν πολύ σκληρά. Όταν το πρόγραμμα τελείωσε, το κορίτσι επέστρεψε στο σαλόνι. Καθώς οι άλλοι ήταν απασχολημένοι σε μια έντονη συζήτηση, κάλεσα την κοπέλα κοντά μου, έβαλα το χέρι μου γύρω της, και είπα, "Αν σου έκανα πέντε ερωτήσεις, θα μου έδινες πέντε πραγματικά ειλικρινείς απαντήσεις;» «Γιατί όχι;» είπε με γελάκι.

«Το πρώτο ερώτημα είναι, πόσους μήνες σε κυοφορούσε η μητέρα σου στη κοιλιά της;"
"Εννέα μήνες."

Οι παρενέργειες από την αφαίρεση προστάτη

altΗ αποκατάσταση της φυσιολογικής στυτικής λειτουργίας και της σεξουαλικής ικανότητας μετά από χειρουργική αφαίρεση προστάτη (ριζικής προστατεκτομής) είναι σπάνια, επιβεβαιώνει μια νέα δανική επιστημονική έρευνα, η οποία παρουσιάστηκε στο συνέδριο της Ευρωπαϊκής Ουρολογικής Ένωσης στη Μαδρίτη.




Η ριζική προστατεκτομή είναι η συνηθέστερη χειρουργική επέμβαση στον προστάτη, η οποία αφαιρεί ολικά τον εν λόγω ανδρικό αδένα.
Η επέμβαση συνήθως απομακρύνει και τον καρκίνο, όμως συχνά προκαλεί ως παρενέργεια την ανικανότητα στύσης, επειδή στο χειρουργείο, όχι σπάνια, γίνεται ζημιά στα νεύρα γύρω από τον προστάτη, τα οποία ελέγχουν τη στυτική λειτουργία.
Σε αρκετές περιπτώσεις υπάρχει μια βελτίωση με το πέρασμα του χρόνου, όμως η νέα μελέτη, δείχνει ότι η επίτευξη μιας στύσης ανάλογης ποιότητας με εκείνη πριν την επέμβαση, είναι σπάνιο να επιτευχθεί. Σύμφωνα με τους ερευνητές, οι ουρολόγοι έχουν υπερεκτιμήσει μέχρι σήμερα τη δυνατότητα αποκατάστασης της στύσης.
Η έρευνα, σε 210 άνδρες με μέση ηλικία 65 ετών, διαπίστωσε ότι τουλάχιστον το 93% των ανδρών (πάνω από εννέα στους δέκα) που κάνουν ριζική προστατεκτομή, έχουν μεγαλύτερα ή μικρότερα σεξουαλικά προβλήματα.

7 Νόμοι – 7 σώματα – Πάτερ Ημών


Τι κοινό έχει το Πάτερ Ημών με τους Εφτά νόμους του Σύμπαντος και τα εφτά μας σώματα ? Έχουν ? Μήπως τελικά όλα είναι ένα ?



ΟΙ ΕΦΤΑ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ

Η Αρχή της Νοητικότητας = αντανάκλαση της σκέψης με το σύμπαν, ο νους συνδέει το φυσικό επίπεδο με το πνευματικό
Η Αρχή της Αντιστοιχίας= Όπως πάνω και κάτω
Η Αρχή της Δόνησης= Όλα κινούνται
Η Αρχή της πολικότητας= όλα έχουν δύο πόλους, ένα ζεύγος από αντίθετα.
Η Αρχή της Περιοδικότητας= Τα  πάντα ρέουν, όλοι έχουν ακμή και παρακμή, άνοδο και κάθοδο.
Η Αρχή της Αιτίας και του Αποτελέσματος= Κάθε αιτία έχει το αποτέλεσμα και κάθε αποτέλεσμα έχει μια αιτία. Κάθε τι που συμβαίνει έχει το γιατί. Κάθε σκέψη και πράξη έχει άμεσα και έμμεσα αποτελέσματα.
Η Αρχή της γέννησης= η γέννηση εκδηλώνεται σε όλα τα επίπεδα της ύπαρξης.

Όποιος προοδεύει δεν ρίχνει ευθύνες σε κανέναν…

Όποιος προοδεύει δεν ρίχνει ευθύνες σε κανέναν, δεν επαινεί κανέναν, δεν επικρίνει κανέναν. Δεν λέει τίποτα ούτε για τη σπουδαιότητα του, ούτε για τις γνώσεις του.
confucius1Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι υποκειμενικοί με τον εαυτό τους και αντικειμενικοί με τους άλλους — τρομακτικά αντικειμενικοί μερικές φορές. Ο σκοπός όμως είναι να είμαστε αντικειμενικοί με τον εαυτό μας και υποκειμενικοί με τους άλλους.
Λέει ο Κομφούκιος:

Όχι χωρίς λόγο

Διήγημα on line

Γράφει η Μαρία Δριμή
Όποτε του δινόταν η ευκαιρία, ταξίδευε. Τα ταξίδια ήταν η ζωή του. Κάθε ταξίδι, μια ξεχωριστή ζωή. Ήταν σαν να έβγαζε κάθε φορά πιστοποιητικό γεννήσεως με το τσεκ-ιν στο γκισέ της αεροπορικής εταιρείας, ενώ στην επιστροφή, η αποσκευή που παραλάμβανε από τον κυλιόμενο ιμάντα, λες και περιείχε τη σορό μιας ζωής που είχε μόλις τελειώσει. Δεν μελαγχολούσε, δεν τον κατέθλιβε το πεπερασμένο του ταξιδιωτικού χρόνου. Αντίθετα, του φαινόταν ότι ο χρόνος διαστέλλεται μέσα σε κάθε ταξίδι και παραμένει στο μυαλό του αναλλοίωτα επιμηκυσμένος, σε πείσμα του αντίπαλου χρόνου της καθημερινότητας.
Συνήθως ταξίδευε χωρίς σκοπό. Για το ίδιο το ταξίδι. Για την ίδια την ομορφιά του «χωρίς σκοπό». Αυτό το ταξίδι όμως ήταν λίγο διαφορετικό. Αθήνα-Μόναχο, Μόναχο-Βαρκελώνη, έγραφαν οι κάρτες επιβίβασης που παρέλαβε από το γκισέ της Λουφτχάνσα. Έλληνας ο υπάλληλος, του ευχήθηκε καλό ταξίδι. Περιττή ευχή. Όλα τα ταξίδια καλά είναι.
Είχε ξαναπάει πολλές φορές στη Βαρκελώνη. Τόσες ώστε να τη θεωρεί πολύ γνώριμη. Είχε αγαπημένα στέκια για φαγητό, δικές του διαδρομές για βόλτα. Κάθε φορά, ξεφυλλίζοντας τον ταξιδιωτικό του οδηγό, έψαχνε για συγκεκριμένα μέρη. Δεν είχε όμως ποτέ μέχρι τώρα αναζητήσει κάποιο συγκεκριμένο άνθρωπο, γνωστό ή άγνωστο. Αυτή ήταν η πρώτη φορά.

«Θέλω κάποιος να με αγαπήσει γι” αυτό ακριβώς που είμαι…»

Αίτημα μετάβασης από την οντολογική ανεπάρκεια στην ψυχική πληρότητα

Oι περισσότεροι από μας, έχουμε μια εντελώς -γνωστικά & βιωματικά- διαστρεβλωμένη εικόνα της αγάπης.
Από τον Γρηγόρη Βασιλειάδη,  M.Sc. Ph.D., Διδάκτορα Ψυχολογίας Α.Π.Θ., Ψυχολόγο – Ψυχοθεραπευτή, Μέλος του Σ.Ε.Ψ. (Σύλλογος Ελλήνων Ψυχολόγων) και της E.F.T.A. (European Family Therapy Association)
Στην καθημερινότητα μας όλοι μας, με κάθε μας σκέψη, με κάθε κίνηση του νου και της καρδιάς μας, με κάθε μας πράξη, σε κάθε μας σχέση, σε κάθε μοναχική μας στιγμή, επιδιώκουμε ενσυνείδητα ή ανεπίγνωστα μας, ένα μόνο πράγμα: την αγάπη.
Έχουμε μια βασική έλλειψη, ένα στόχο, αναζητούμε μια ευκαιρία, έχουμε ένα όνειρο: να αγαπηθούμε. Να βιώσουμε αυτό –που όπως συνηθίζουμε να πιστεύουμε- δεν πήραμε, καθόλου ή πήραμε σε ανεπαρκή βαθμό, από τους γονείς μας, αυτό που δεν βιώνουμε επαρκώς στην σχέση με τον/την σύντροφό μας, με τα παιδιά, ή τους φίλους μας.
Η βασική αυτή έλλειψη κρύβεται πίσω από κάθε βίωμα μοναξιάς, αίσθηση ότι οι άλλοι μας αδικούνε ή μας περιορίζουν, πίσω από κάθε υλική διεκδίκηση, και κάθε αγωνιώδη προσπάθεια επίτευξης ενός ορατού στόχου. Όλη μας η προσωπική και συλλογική ζωή υποκινείται από την βαθύτατη αυτή, αλλά ταυτόχρονα –σε πολλές περιπτώσεις- ανεπαίσθητη ανεπάρκεια: την ανεπάρκεια της αγάπης.
Αν όλοι όμως, σε κάθε συμπεριφορική μας εκδήλωση και συναισθηματική έκφραση, ζητάμε από τους άλλους την αγάπη, τότε ποιος είναι αυτός που είναι σε θέση να την δώσει;

Μεταφορά γονιδίων από φυτό σε ζώο!

Γεια σας φίλες και φίλοι μου
Το θέμα των μεταλλαγμένων προϊόντων που απασχολεί την κοινωνία μας, αυτόν τον καιρό, είναι πολύ σημαντικό και θα έπρεπε να ενδιαφέρει όλους μας. Οι υπέρμαχοι των μεταλλαγμένων ισχυρίζονται πως αυτά δεν μπορούν να βλάψουν τα παραδοσιακά είδη.

Και όμως, στη φύση, τα γονίδια μεταφέρονται ανεξέλεγκτα από το ένα είδος στο άλλο, και μπορούν να ενσωματωθούν και να παραμείνουν μόνιμα μέσα στο είδος στο οποίο μεταφέρθηκαν, δημιουργώντας, έτσι,  καινούργιους οργανισμούς.  Αυτό είναι γνωστό στους επιστήμονες.

Και το πιο απίστευτο είναι, πως γονίδια μπορούν να μεταφερθούν και μεταξύ διαφορετικών ειδών, όπως δημοσιεύθηκε  πρόσφατα στο επιστημονικό περιοδικό TheBiological Bulletin !

Οι ερευνητές  που μελέτησαν ένα πράσινο θαλάσσιο σαλιγκάρι, διαπίστωσαν ότι αυτό τρέφεται με ένα φύκι που περιέχει κάποιους ειδικούς για την φωτοσύνθεσηχλωροπλάστες*. Οι χλωροπλάστες αυτοί επιτρέπουν στο φύκι να τρέφεται από την ηλιακό φως και μόνον.
Το σαλιγκάρι αυτό λοιπόν, τρώγοντας τέτοια φύκια, παίρνει από αυτά το γονίδιο που αφορά την λειτουργία των χλωροπλαστών, που του επιτρέπει να τρέφεται και αυτό από το ηλιακό φως, όταν δεν βρίσκει άλλη τροφή!!!  Το γονίδιο ενσωματώνεται στα χρωμοσώματα του σαλιγκαριού και μεταφέρεται στα παιδιά τους, όπως διαπίστωσαν οι ερευνητές.

Ανακάλυψη αρχαιότερης περίπτωσης «καρκίνου του μαστού» στον κόσμο



Κάιρο.

Το αιγυπτιακό υπουργείο αρχαιοτήτων, ανακοίνωσε σήμερα, 24 Μαρτίου 2014, τα αποτελέσματα μιας μελέτης ισπανικής αρχαιολογικής αποστολής, που ανέλυσαν τον σκελετό μιας γυναίκας που έζησε στην Αίγυπτο πριν από 4.200 χρόνια και αποδείχθηκε ότι έπασχε από καρκίνο του μαστού.


Σύμφωνα με το δημοσίευμα του ‘Σκάι Νιουζ Αράμπια’ πρόκειται για την «αρχαιότερη περίπτωση εμφάνισης κακοήθους όγκου στον αρχαίο αιγυπτιακό πληθυσμό».

Υπήρχε ελληνικό έθνος πριν το 1821;

«Θέλω να με φάνε τα όρνια του τόπου μου»
Γιαννάκης Κολοκοτρώνης
Γράφει ο Ερανιστής
Είναι δύσκολο να ορίσουμε επακριβώς τι είναι «έθνος»· σύμφωνα με τα λεξικά, ως έθνος ορίζεται ένα σύνολο ανθρώπων που διακρίνεται και θέλει να διακρίνεται ως τέτοιο με βάση μια μακρόχρονη συνοίκηση στον ίδιο γεωγραφικό χώρο, μια κοινή ιστορική και πολιτιστική εξέλιξη, μια (υποθετική ή πραγματική) φυλετική ομοιογένεια.
Για τις ανάγκες του κειμένου, ας θεωρήσουμε ως έθνος μια «δέσμη», ένα σύνολο από «ταυτότητες». Κάπως γενικά, μπορούμε να πούμε πως οι Ρωμιοί, οι Γραικοί, μιλούσαν ελληνικά, (γλωσσική ταυτότητα) ήταν Ορθόδοξοι Χριστιανοί, (θρησκευτική ταυτότητα), πιθανότατα ήταν απόγονοι Ελλήνων Ρωμιών (φυλετική ταυτότητα), είχαν διακριτό πολιτισμό στην καθημερινή ζωή, ενδεχομένως ελληνική παιδεία, συνήθειες και ήθη (πολιτιστική ταυτότητα) και άλλα πολλά που αποτελούν αυτό που λέγεται ιστορική παρουσία ενός λαού στον χώρο και τον χρόνο.
Η Αθήνα επί οθωμανικής κατοχής
Η Αθήνα επί οθωμανικής κατοχής
Φυσικά, οποιαδήποτε ταυτότητα προϋποθέτει τη διαφορά: τέσσερις αιώνες οθωμανικής κατάκτησης δεν στάθηκαν αρκετοί για να γεφυρώσουν το πολιτισμικό χάσμα ανάμεσα στους Έλληνες Ρωμιούς και τους Τούρκους. Οι ανώτερες τάξεις «τούρκευαν» βεβαίως και «φράγκευαν» κατά συρροή, ο απλός λαός όμως, συχνά, αντιστάθηκε μέχρις εσχάτων στους εξισλαμισμούς. Το ρωμέικο έθνος κουβαλούσε στην πλάτη του την αρχαία Ελλάδα και χίλια χρόνια βυζαντινής αυτοκρατορίας: οι Τούρκοι παρέμειναν πάντα βάρβαροι κατακτητές. (Πολλά οφείλουν βεβαίως οι Οθωμανοί στους κυριολεκτικά αδίστακτους και πανούργους Έλληνες αξιωματούχους που καταλάμβαναν ανώτατα αξιώματα, καθώς και στον «αλλόφυλο» στρατό των γενιτσάρων – αυτά όμως είναι άλλη ιστορία).

Ο Οδυσσέας και ο Βράχος

ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΒΡΑΧΟΣ 2015
ΟΔΥΣΣΕΑΣ: «Μέριασε, βράχε, να διαβώ!»
Ο βράχος και το κύμα
«Μέριασε, βράχε, να διαβώ!» το κύμα ανδρειωμένο
λέγει στην πέτρα του γιαλού θολό, μελανιασμένο.
«Μέριασε! μες τα στήθη μου, που ‘σαν νεκρά και κρύα
μαύρος βοριάς εφώλιασε και μαύρη τρικυμία.
Αφρούς δεν έχω γι’ άρματα, κούφια βοή γι’ αντάρα,
έχω ποτάμι αίματα, με θέριεψε η κατάρα
του κόσμου, που βαρέθηκε, του κόσμου που ‘πε τώρα:
«Βράχε, θα πέσεις, έφτασεν η φοβερή σου η ώρα!»
Όταν ερχόμουνα σιγά, δειλό, παραδαρμένο,
και σο ‘γλυφα και σο ‘πλενα τα πόδια δουλωμένo,
περήφανα μ’ εκοίταζες και φώναζες του κόσμου,
να δει την καταφρόνεση που πάθαινε ο αφρός μου.

I - Θεός



 - "Ο Θεός είναι το ον. Είναι, διότι υπάρχει κάποιο πράγμα: κι αυτό που είναι, είναι Θεός."

        - "Η πρώτη αιτία του όντος είναι ένα μυστήριο στο οποίο δεν μπορεί να διεισδύσει ο άνθρωπος: πρέπει, ωστόσο, να υπάρχει αυτή η αιτία και πάντοτε υπήρχε: διότι δεν υποθέτουμε πως κάτι μπορεί να γεννηθεί από το τίποτε."

        - "Ω, άνθρωποι, που κοιτάζετε τον ουρανό, γιατί ψάχνετε τον Θεό έξω από τον εαυτό σας; Μήπως δεν νοιώθετε την ύπαρξή σας; Ο Θεός είναι μέσα σας, επειδή εσείς είσθε: αλλά τί είναι ο Θεός μέσα σας;

Η πρώτη Αιτία, Αγαθοποιός και Τιμωρός


"Οι πρώτοι σοφοί οίτινες ανεζήτησαν την αιτίαν των αιτίων, διέκρινον το καλόν και το κακόν εν τω κόσμω, παρετήρησαν το φως και την σκιάν και συνέκρινον τον χειμώνα μετά της ανοίξεως, το γήρας μετά της νεότητος, τον θάνατον μετά της ζωής και είπον: Η πρώτη αιτία είναι αγαθοποιός αλλά και τιμωρός, ζωογονεί αλλά και καταστρέφει.         

          - Τότε υπάρχουσι δύο αντίθετοι αρχαί, μία αγαθή και μία κακή, εκραύγασαν οι οπαδοί του Μάνητος.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα