Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2015

Ζώντας μια κίβδηλη ζωή



Καταντήσαμε τη ζωή μας  ένα μεγάλο πανηγύρι. Τρέχουμε ασταμάτητα από το ένα παιχνίδι του λούνα παρκ στο άλλο, προσπαθώντας μέσα απ’ την έξαρση να νιώσουμε τη ζωή. Χανόμαστε, ξέπνοοι σχεδόν, μέσα σε ένα στρόβιλο δραστηριοτήτων. Κι αν δεν είναι έτσι ακριβώς, έτσι θα θέλαμε να είναι κι έτσι προσπαθούμε να κάνουμε τη ζωή μας. Αν δεν είναι έτσι ακριβώς, απογοητευόμαστε. 
Γιατί άραγε; 
Γιατί δε ρωτάμε ποτέ το γιατί;

Οτιδήποτε σπείρετε, θα θερίσετε

 

Υπάρχει μια μικρή ιστορία που είναι πολύ ενδιαφέρουσα. 

Ήταν ένας άνδρας που ήταν πολύ κακός με την γυναίκα του. “Μην κάνεις αυτό, μην πας εκεί, μην διαβάζεις αυτό, μην διαλογίζεσαι, κλπ”. Τελικά πέθανε. 

Γεννήθηκε ξανά σε ένα μέρος που ήταν σαν μπουντρούμι. Εκεί ήταν μια στρίγγλα και συνεχώς έλεγε, “Μην πας αριστερά, μην κινείσαι δεξιά, μην σκέφτεσαι αυτό, μην αισθάνεσαι εκείνο.”

 Αυτός ο άνδρας ήταν σε τόσο πόνο και δυστυχία που μια μέρα έπεσε στα γόνατά του και είπε, “Θεέ μου, γιατί με έκανες έτσι; Τι Σου έκανα;” 

Zemana AntiLogger - Προλάβετε του Χάκερς! (Προσφορά μόνο για σήμερα)


Το Zemana AntiLogger είναι ένα ισχυρό, αποτελεσματικό και ελαφρύ πρόγραμμα που εμποδίζει τους Χάκερς! Ναι καλά ακούσατε, ανιχνεύει οποιαδήποτε προσπάθεια τροποποίησης των ρυθμίσεων του υπολογιστή σας, καταγράφει τις δραστηριότητες σας και μπορεί να "τρέξει" παράλληλα μαζί με το Antivirus που διαθέτετε!

Το πρόγραμμα, είναι εμπορικό και κοστίζει 40 δολάρια. Σήμερα έχετε την ευκαιρία να το αποκτήσετε εντελώς δωρεάν (λήξη προσφοράς: 7 Ιανουαρίου 2015 και ώρα 10:00).

Υπνωτισμένος απ' το νου μου


 
Ένας αφηρημένος νους είναι γεμάτος με σκέψεις.Σε μια παθητική κατάσταση δημιουργεί συνεχώς εικόνες και τις εφαρμόζει σ’ ότιπαρατηρώ. Οι εικόνες προκαλούν ευχαρίστηση ή πόνο, τα οποία εγγράφονται στημνήμη μου, και σχηματίζονται αυταπάτες γύρω από πόθους και επιθυμίες γιαικανοποίηση.

 Παρατηρώντας από ένα στατικό και υπέρτερο σημείο, ο νουςδημιουργεί ένα είδος διαχωρισμού, μία αντίθεση, έναν κριτή που αντιδρά σε όλαμε μια προκατάληψη βασισμένη στο τι έχει μάθει. 

Αυτή η εσωτερική διάθεσηαποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια στη λήψη των εντυπώσεων, κάθε εντύπωσης- κρίνοντας τον εαυτό του, κρίνοντας κάποιον άλλο, κρίνοντας τους άλλους,κρίνοντας. . . δεν έχει σημασία τι. Στην πραγματικότητα, όλη μας η ζωή είναιχρωματισμένη, ακόμη και κατευθυνόμενη, από αυτή την τάση, η οποία είναιισχυρότερη από ότι είμαστε. Όποτε και όπου προκύπτει, αυτή η κρίση δείχνει ότισυμμετέχει το συνηθισμένο μας “εγώ”.

 Δεν υπάρχει μια στιγμή μέσα στην ημέρα,που να σταματούμε να κρίνουμε, ακόμα και όταν είμαστε μόνοι. Μας κρατά σεαδυσώπητη δουλεία, υποδουλωμένους από αυτά που πιστεύουμε ότι γνωρίζουμε καιαπό αυτό που πιστεύουμε ότι είμαστε. 

Οι εορτές προς τιμή της Θεάς Αθηνάς "πλυντηρία & καλλυντηρία", και η Άγραυλος


 

Επ’ ευκαιρία  του εορτασμού των Θεοφανείων, στο παρόν άρθρο θα κάνω μία μικρή αναφορά στις εορτές   των πλυντηρίων & καλλυντηρίων προς τιμή της Θεάς Αθηνάς και του πλυσίματος του ξόανου της  την θάλασσα του Φαλήρου.
.
 Πριν αναφέρω  τις εκδοχές του μύθου της Άγραύλου και των εορτών της Αθηνάς, θα προηγηθεί μία  πολύ μικρή αναφορά στην ιστορία της πόλης των Αθηνών. Το αρχικό όνομα της Αθήνας ήταν Ακτή ή Ακτική,  και το είχε πάρει από τον πρώτο της βασιλιά, Ακταίο.  Το δεύτερο όνομα της Κεκροπία, είχε προέλθει από τον βασιλιά Κέκροπα, ο οποίος διαδέχθηκε τον Ακταίο, αφού παντρεύτηκε την κόρη του. 

 Σύμφωνα με τον μύθο, το κάτω μέρος του σώματος του Κέκρωπα ήταν ίδιο  με αυτό του δράκοντα. Κατά την διάρκεια των χρόνων της βασιλείας του, η θεά Αθηνά και ο Ποσειδώνας συναγωνίσθηκαν για την προστασία της πόλεως, προσφέροντας δώρα. Ο Κέκρωπας  εισήγαγε την λατρεία του Διός και τις προσφορές εδεσμάτων (πελανοί) στις τελετές, αντί για ανθρωποθυσίες. Ο τάφος του στην Ακρόπολη διετηρείτο  έως  και τον τέταρτο αιώνα π.Χ.

Πηγαίνουμε με την Ροή...

Πηγαίνουμε με την Ροή...
Συχνά προσπαθούμε να παρέμβουμε στις εξωτερικές συνθήκες μέσω πολλών τρόπων. 
Το θέμα είναι ότι δε μπορούμε να αλλάξουμε τις συνθήκες, το αποτέλεσμα που παίρνουμε, χωρίς να αλλάξουμε την αιτία. Και η αιτία βρίσκεται στον νου μας.
Από την άλλη μεριά, το σύμπαν έχει απόλυτη, θεϊκή τελειότητα στα πάντα. 
Εκφράζει και προσφέρει ομορφιά, αφθονία και ενορχηστρώνει τα πάντα σε τέλεια τάξη. 
Είναι η ίδια δύναμη που κάνει ένα λουλούδι να ανθίσει και τους πλανήτες να κινούνται και να βρίσκονται στην τέλεια θέση. 
Εάν εμπιστευτούμε αυτή τη δύναμη και της επιτρέψουμε να ρεύσει μέσα από εμάς και να μας καθοδηγήσει, θα εκφράσει αυτή τη θεϊκή τελειότητα και ομορφιά στη ζωή μας.

Συχνά προσπαθούμε να παρέμβουμε στις εξωτερικές συνθήκες μέσω πολλών τρόπων. 

Το θέμα είναι ότι δε μπορούμε να αλλάξουμε τις συνθήκες, το αποτέλεσμα που παίρνουμε, χωρίς να αλλάξουμε την αιτία. 

Και η αιτία βρίσκεται στον νου μας.

Από την άλλη μεριά, το σύμπαν έχει απόλυτη, θεϊκή τελειότητα στα πάντα. 

Η διαθήκη των Επικυρίαρχων

Το ουσιώδες δεν είναι ορατό και τίποτα απ’ αυτό που φαίνεται δεν είναι αυτό που φαίνεται ότι είναι!
Η διαθήκη των επικυρίαρχων, με ότι ή όποιους κι αν βάζετε στο σημείο «επικυρίαρχοι» [1] αφού σας μάθαμε την λέξη κι αρχίσατε να την χρησιμοποιείτε χωρίς ούτε καν να γνωρίζετε περί τίνος πρόκειται. Ας είναι, αναρωτηθείτε, αν δεν έχετε χάσει την ικανότητα να αναρωτιέστε. Για να λυθεί οποιοδήποτε πρόβλημα ή να παραμεριστεί οποιοδήποτε εμπόδιο πρώτα είναι απαραίτητο να γίνει γνωστό και να τεθούν οι σωστές ερωτήσεις. Οι σωστές ερωτήσεις είναι που εμπεριέχουν μέσα τους τις αλήθειες και τις απαντήσεις. Κάνε λοιπόν μερικές σωστές ερωτήσεις και τότε θα βρεις κάποιες αλήθειες σχετικά με την ζωή που ζεις, αν σε ενδιαρέφει κάτι τέτοιο κι αν φυσικά ζεις.
Αναρωτήσου: Γιατί ζούμε όλο αυτό τον παραλογισμό; Ποιοί τον δημιουργούν; Τι μπορούμε να κάνουμε; Τι πρέπει να γνωρίζουμε για να ζήσουμε μια καλή ζωή; Εμείς εδώ, γνωρίζουμε, τα βασικά φυσικά γνωρίζουμε, αλλά είναι αρκετά για να  ανοίξουμε ένα παράθυρο, μια πόρτα, να καθαρίσουμε τον αχνό από το παράθυρο και να δούμε τι γίνεται πίσω, πιο πέρα, πάρα κάτω. Τι στο καλό γίνεται και ο πλανήτης χορεύει στο ρυθμό της τρέλας και της παραφροσύνης; Δεν μιλώ καν τι γίνεται σε άλλους πλανήτες, σε άλλα πλάσματα, σε άλλους κόσμους, αλλά σε αυτόν τον ταλαίπωρο παράλογο κόσμο του «πολιτισμένου» ανθρώπινου ζώου.
Ελπίζω να προβληματιστείς διαβάζοντας και ταυτοποιώντας με την καθημερινότητα σου, το παρακάτω κείμενο, όπως και τους συνδέσμους και να βγάλεις μερικές δικές σου απαντήσεις και να αποκτήσεις μερικά δικά σου δεδομένα πέρα από τις προκαταλήψεις σου που με περισσή εγωπαθή ηλιθιότητα αποκαλείς πεποιθήσεις και παράδοση ενώ είναι απλά μιμίδια.
Αλλά αφού κι ΑΝ προβληματιστείς ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ. Η μαγική λέξη είναι ΚΑΝΕ.
Το να ΚΑΝΕΙΣ σημαίνει να αναλάβεις την ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ.
Απο ‘κει και πέρα ΚΑΝΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ.

O Φόβος του Μέλλοντος

«Το μέλλον είναι το μοναδικό είδος ιδιοκτησίας που τα αφεντικά παραχωρούν ελεύθερα στους σκλάβους». Αλμπέρτ Καμί, 1913-1960
Πριν από εκατό χρόνια οι άνθρωποι πίστευαν στη διαρκή πρόοδο και σ’ ένα λαμπρό μέλλον. Ακόμη και στη φαντασία των ανθρώπων της δεκαετίας του 1950 το μέλλον έρχονταν σε φωτεινά πλαίσια, αντισηπτικό, αθώο και ιδανικό. Όταν ένας άνθρωπος εκείνης της εποχής φανταζόταν το έτος 2000 μ.κ.ε. ο νους του πήγαινε κατευθείαν σε ιδανικές μητροπόλεις με πανύψηλους ουρανοξύστες, ιπτάμενα πυρηνοκίνητα αυτοκίνητα, διαστημικές αποικίες στη Σελήνη και στον Άρη, οικιακά ρομπότ, αυτόματα σπίτια, απαστράπτοντα ρούχα και χαμογελαστούς ανθρώπους που σκάνε από υγεία.
Σήμερα, παρά την άνοδο του βιοτικού επιπέδου, την ιατρική πρόοδο και τα εκπληκτικά τεχνολογικά εργαλεία που διαθέτουμε, είμαστε απαισιόδοξοι. Μια πιθανή εξήγηση είναι η σκόπιμη εστίαση των ΜΜΕ στις άσχημες ειδήσεις.Αποτελεί κοινό μυστικό άλλωστε πως ο φόβος «πουλάει».

Εσωτερική Ειρήνη


esoterikieirini
Η εσωτερική ειρήνη είναι ο θρίαμβος πάνω στα ζωώδη ένστικτά μας και τις υλικές επιθυμίες μας. Η εσωτερική ειρήνη μας δείχνει πως η ηρεμία και η γαλήνη είναι κάτι που εξαρτάται από τον εαυτό μας και πως είναι μάταιο να το ψάχνουμε σε πράγματα ή σε κάποια εξωτερική πηγή. Η εσωτερική ειρήνη είναι η απελευθέρωση από το άγχος, το στρες, το χάος και την αναταραχή. Είναι το τέλος της ανταγωνιστικότητας εναντίον των άλλων αλλά και εις βάρος του εαυτού μας. Αυτός που έχει εσωτερική ειρήνη ζει χωρίς συγκρούσεις, ζει χωρίς δεκανίκια και είναι αυτάρκης.
Ο άνθρωπος έχει το δικαίωμα να ζει σε ειρήνη, γιατί αυτό είναι η φυσική του κατάσταση. Ωστόσο, ακόμη και αν ο καθένας θέλει να νιώθει αυτήν την γαλήνη είναι δύσκολο να διατηρηθεί. Μόνο οι σοφοί, οι άγιοι και οι ευγενικοί άνθρωποι έχουν ειρήνη μέσα στην ψυχή τους αφού έχουν καταφέρει να ελέγξουν τις αισθήσεις του κατώτερου νου. Οι εχθροί της εσωτερικής μας ειρήνης είναι διάφορα αρνητικά συναισθήματα όπως: η ζήλια, ο φθόνος, το μίσος, η υπερηφάνεια και ο εγωισμός που είναι κυρίως κοσμικές επιθυμίες που παράγουν άγχος και συγκρούσεις. Η εσωτερική ειρήνη δεν μπορεί να αγοραστεί, ούτε μπορεί να επιτευχθεί από οτιδήποτε το εξωτερικό και υλικό.

ΕΝΩΣΙΣ





Ο Δίας Ζεύς ή αντιστρόφως Ζεύς Δίας …ο δίδων ζωή εις τους γήινους… αντιπροσωπεύει την ίδια μας τη ΖΩΗ. Ο Θεός Ζήνας…είναι η ζωή του Κόσμου: « Ζήνα δε αυτόν αποκαλούν, διότι του ζην αίτιος εστίν.»

Η Ήρα ή με αναγραμματισμό ΑΗΡ…σύζυγός του Δία….αντιπροσωπεύει την ροή της Ιστορίας.

Η ένωσίς τους …μας προσδίδει το Ζευ…που είναι ο ΑΙΘΗΡ….και την Ήρα…που είναι ο ΑΗΡ…δηλαδή το θερμό του Αιθέρος αναμιγνύεται με τον Αέρα…και τι κάνει;…..απλά μας αναζωογονεί.

Η κόρη και Θεά Αθηνά…αντιπροσωπεύει την ανθρώπινη Νοημοσύνη. Η Αθηνά είναι του Διός σύνεση και η ίδια η πρόνοιά του…διότι γεννήθηκε από την κεφαλήν του….διότι εκεί ηγείται η κηδεμονία της Ψυχής.

"Ιανουάριος": Ονοματοδοσία και συμβολισμός





Ο πρώτος μήνας του χρόνου, πήρε το όνομά του από τον θεό των Ρωμαίων, τον Ιανό (Janus). Ο Ιανός ήταν θεός με δύο πρόσωπα, τα οποία κοίταζαν σε αντίθετες κατευθύνσεις, γι αυτό τον αποκαλούσαν και Janus bifrons δηλαδή διπρόσωπο Ιανό.
Ιανός

Τρόποι Τηλεπικοινωνίας στην Αρχαία Ελλάδα

Οι αρχαίοι Έλληνες μπορούσαν να ανταλλάσσουν χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα και σε γρήγορο χρόνο πληροφορίες, τόσο κατά την περίοδο των πολέμων όσο και σε περίοδο ειρήνης. Με το εφευρετικό τους μυαλό είχαν κατορθώσει να σχεδιάσουν ένα σύστημα από μηχανισμούς που τους επέτρεπαν να φτάσει στο τελικό δέκτη οποιοδήποτε μήνυμα ήθελαν, διανύοντας ακόμα και 700 χλμ σε περίπου μία ώρα. 



Ας δούμε με ποιο τρόπο γινόταν αυτό.



Ημεροδρόμοι
Το πρώτο σχέδιο των ελλήνων για τη μεταφορά πληροφοριών, αποτελεί η χρήση των ημεροδρόμων. Ήταν άνθρωποι γνωστοί για τις ικανότητές τους στο τρέξιμο στους οποίους εμπιστεύονταν τη μεταφορά μηνυμάτων, σε σύντομο χρονικό διάστημα. Ο πιο γνωστός ημεροδρόμος που έμεινε και στην ιστορία ήταν ο Φειδιππίδης, ο οποίος πήγε από την Αθήνα στο Μαραθώνα και μετά πάλι πίσω στην Αθήνα, το μήνυμα της νίκης χωρίς καμία στάση και πέθανε από εξάντληση.

Οι ημεροδρόμοι είχαν αποκτήσει το σεβασμό και κοινωνική καταξίωση σε σημείο να τους έχουν αφιερωθεί και ναοί (Τάλβυθος ημεροδρόμος του Αγαμέμνωνα, στον οποίο οι Σπαρτιάτες αφιέρωσαν ναό). Ενδέχεται κάποιοι από τους ημεροδρόμους να ήταν έφιπποι, ειδικά όταν ήταν να διανύσουν μεγάλες αποστάσεις. Αυτή ήταν η αρχική μορφή του συστήματος των ημεροδρόμων, που στη πορεία αναβαθμίστηκε και βελτιώθηκε με τη δημιουργία σταθμών στους οποίους οι αγγελιαφόροι, πλέον, άλλαζαν τα άλογά τους και ξεκουράζονταν ή άλλαζε και ο αγγελιαφόρος.

Η Μαθηματική βάση τού Ελληνικού Ημερολογίου

 


Ο άνθρωπος, στην διαχρονική εξέλιξη τής γνωριμίας του με τον κόσμο, βρέθηκε στην ανάγκη προσδιορισμού τής έννοιας τού χρόνου.Tον προσδιορισμό τής χρονικής μονάδας τού ημερονυκτίου, ο άνθρωπος οδηγήθηκε στον προσδιορισμό τής αμέσως μεγαλύτερης χρονικής μονάδας, που ήτανε η χρονική διάρκεια
από την στιγμή τής εμφάνισης μέχρι την αμέσως επομένη επανεμφάνιση τής σελήνης.


Αυτή η χρονική διάρκεια, αυτή η νέα χρονική μονάδα, ονομάσθηκε από τους ΄Ελληνες μήν (=μήνας )ή συνοδικός μήν. ΄Αλλως τε η λέξη μήν(= μήνας)
Η συνειδητοποίηση, εξ άλλου, τής περιοδικής ανανέωσης τών εποχών, σε συνδυασμό με την χρονική μονάδα τούμηνός, οδήγησε στον προσδιορισμό
νέας, μεγαλύτερης χρονικής μονάδας, τού έτους.


Οι αρχαίοι ΄Ελληνες γνώριζαν, ότι το έτος είναι διάστημα χρόνου, το οποίο ισούται με την χρονική διάρκεια μιάς πλήρους περιφοράς τής Γης γύρω από τον ΄Ηλιο ( 365 ¼ ημέρες. Αργό- τερα ο ΄Ιππαρχος προσδιόρισε με μεγαλύτερη ακρίβεια το πλήθος τών ημερών τού έτους, προσέγγιση η οποία υπολείπεται τής γνωστής σήμερα μόνον κατά ελάχιστα λεπτά!).

ΣΕΞ ΚΑΙ ΑΙΜΟΜΙΞΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ

Δέχτηκα ένα e-mail στο οποίο υπήρχε η παρατήρηση  ότι είναι κάπως ακραίος ο χαρακτηρισμός της Παλαιάς Διαθήκης ως πορνογραφήματος που έκανα στο ποστ μου  Η ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ.
Η θέση μου σε αυτό το θέμα είναι σαφής.
Δεν θα χαρακτήριζα ποτέ αυτό το βιβλίο ως πορνογράφημα αν το αντιμετωπίζαμε σήμερα σαν ένα κείμενο που εκφράζει τις αντιλήψεις ,τα ήθη και τα έθιμα ανθρώπων που έζησαν πριν από μερικές χιλιάδες χρόνια. Αντιμετωπίζοντας το έτσι  η αξία του είναι τεράστια, γιατί μαζί με όλα τα  άλλα αρχαία κείμενα που περιέχουν  ιστορικά και  μυθολογικά στοιχεία, αποκτούμε πολύτιμες πληροφορίες για εκείνα τους χρόνους όπως πχ όπως θα δείτε παρακάτω, πόσο πλήρωναν σε μια πόρνη οι βοσκοί..
 Όταν όμως αυτό βιβλίο διδάσκεται στα σχολεία μας ως πρότυπο  για την  ηθική διαπαιδαγώγηση των παιδιών από τα τρυφερά τους χρόνια στο Δημοτικό και είναι αποδεκτό ως δογματικό κείμενο της Αγίας Γραφής από την εκκλησία, που περιέχει  αυταπόδεικτες αλήθειες  για τους πιστούς, τότε τα πράγματα αλλάζουν.
Χωρίς να ασχοληθούμε καθόλου με τις εγκληματικές συνήθειες και προτροπές που υπάρχουν σε αυτό σήμερα θα δούμε μερικά από τα σημεία της Παλαιάς Διαθήκης που αναφέρονται σε  θέματα που σχετίζονται με το σεξ και την αιμομιξία και τα οποία δικαιολογούν τον χαρακτηρισμό της ως πορνογραφήματος.


Ήδη από το πρώτο κεφάλαιο με τους πρωτόπλαστους προκύπτει το εύλογο ερώτημα ότι για να γίνει πραγματικότητα το αυξάνεσθε  και πληθύνεστε μόνο με αιμομιξία μπορεί να γίνει είτε μεταξύ αδελφιών είτε μεταξύ γονιών και παιδιών.
Ο Σοδομισμός βγήκε από τα Σόδομα την πόλη που ζούσε ο Λώτ.
Ο  λαός λοιπόν αυτής της πόλεως ἀπὸ νεανίσκου ἕως πρεσβυτέρου, φαίνεται πως διακρίνονταν για τις σεξουαλικές του ιδιαιτερότητες, και έτσι όταν έμαθε πως ο Λωτ φιλοξενούσε ξένους, πού ήσαν άγγελοι,  περικύκλωσε το σπίτι του και του είπε ἐξάγαγε αὐτοὺς πρὸς ἡμᾶς, ἵνα συγγενώμεθα αὐτοῖς.

2015 - Προβλέψεις Κινέζικης Αστρολογίας για την χρονιά της κατσίκας

2015 - Η χρονιά της ξύλινης κατσίκας
Προβλέψεις Κινέζικης Αστρολογίας για το 2015
από την Γεωργία Κιάφη

Οι προβλέψεις Κινέζικης Αστρολογίας γίνονται με την βοήθεια του Κινέζικου Ημερολόγιου, το οποίο μετατρέπει μια οποιαδήποτε ημερομηνία (χρονιά, μήνα, ημέρα ή ώρα) σε ζευγάρια στοιχείων (νερό, ξύλο, φωτιά, γη, μέταλλο) όπου το ένα στοιχείο ανήκει και σε ένα από τα γνωστά κινέζικα ζώδια (πχ το 2014 ήταν η χρονιά του αλόγου, ενώ το 2015 είναι η χρονιά της κατσίκας).

Για παράδειγμα το 2015 περιγράφεται στο κινέζικο ημερολόγιο με τον κινέζικο χαρακτήρα ξύλο γιν και τον κινέζικο χαρακτήρα της κατσίκας η οποία ανήκει στο στοιχείο γη αλλά μέσα της κρύβονται και τα στοιχεία φωτιά γιν, ξύλο γιν και γη γιν.

2015 

ξύλο γιν

κατσίκα
γη γιν

Συγκρίνοντας μεταξύ τους τα 2 στοιχεία που περιγράφουν την χρονιά, αλλά και αναλύοντας τα χαρακτηριστικά του κάθε στοιχείου μπορούμε να έχουμε τεράστια ακρίβεια στην προβλέψεις μας. Η γνώση αυτή μέσω των προβλέψεων μπορεί να μας βοηθήσει να αποφύγουμε τα κακοτόπια της ζωής σε ένα βαθμό.

Ας δούμε λοιπόν τι μας επιφυλάσει το 2015 που είναι η χρονιά της ξύλινης κατσίκας..

17 ΝΟΕΜΒΡΗ –ASALA – DHKP-C, ΜΕΡΙΚΑ «ΠΕΡΙΕΡΓΑ» ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

Dimosievma gia Asala
Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης

Το θέμα της 17 Νοέμβρη που ήρθε ξανά στην επικαιρότητα με την σύλληψη του Χριστόδουλου Ξηρού, εκτός των εσωτερικών διαστάσεων είχε πάρει μεγάλη έκταση τις προηγούμενες δεκαετίες και στο εξωτερικό, ειδικά στην Τουρκία, ένεκα του ότι όπως είναι γνωστό στην οργάνωση αυτή αποδόθηκαν οι δολοφονίες στην Αθηνα των δυο Τούρκων διπλωματών, Çetin Görgü και Ömer Sıpahıoğlu. 

Αυτές οι δολοφονίες είχαν δώσει τότε την αφορμή στην Τουρκία να εξαπολύει κατά καιρούς έντονες κατηγορίες κατά της χώρας μας για υπόθαλψη τρομοκρατικών ομάδων, την ίδια περίοδο που στην Τουρκία η τρομοκρατία, είτε αριστερή, είτε δεξιά, χτυπούσε «κόκκινο» στην δημόσια ζωή αυτής της χώρας. Ήταν όμως η 17 Νοέμβρη και ο Χριστόδουλος Ξηρός οι εκτελεστές των δυο Τούρκων διπλωματών ;;;

Στις 7/11/91 δολοφονείται στην Αθήνα ο Çetin Görgü, γενικός γραμματέας της τουρκικής πρεσβείας, ενώ στις 4//6/94 δολοφονείται ο σύμβουλος της τουρκικής πρεσβείας Ömer Haluk Sıpahıoğlu, μια δολοφονία που τάραξε σε μεγάλο βαθμό τις ελληνοτουρκικές σχέσεις. Και οι δυο αυτές δολοφονίες αποδόθηκαν τότε στην 17 Νοέμβρη. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα