Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2015

Θα είναι Ζωή




Όταν οι  πολεμιστές συναντώνται στον αγώνα της ζωής και του θανάτου.
-Είσαι οι 10 Αρκούδες
-Ναι είμαι
– Είμαι ο Josey Wales
-Ναι το έχω ακουστά.Είσαι ο γκρίζος καβαλάρης. Δεν έκανες ειρήνη με τις γαλάζιες στολές.
Μπορείς να περάσεις ειρηνικά.
-Αυτό δεν γίνεται, δεν έχω που να πάω.
-Τότε θα πεθάνεις.
-Ήρθα να πεθάνω μαζί σου ή για να ζήσω με σένα.
Ο Θάνατος δεν είναι δύσκολος για ανθρώπους σαν εμάς. Η Ζωή είναι δύσκολη, όταν ότι έχεις αγαπήσει έχει βιαστεί και έχει σφαχτεί. Οι κυβερνήσεις δεν ζούν μαζί , οι άνθρωποι ζούν μαζί. Ηρθα για να σου πώ ότι ο λόγος του θανάτου μου είναι αληθινός όπως και ο λόγος της Ζωής μου.
-Οι κυβερνήσεις δεν έχουν δίκαιο λόγο, ήρθα σε σένα ή για να πολεμήσω ή για να μιλήσω.
Η αρκούδα ζεί εδώ, ο λύκος, η αντιλόπη μαζί με τους Κομάντσι, το ίδιο και εμείς. Θα κυνηγούμε μόνο ότι χρειαζόμαστε , το ίδιο και οι Κομαντσι. Κι όταν κάθε άνοιξη που θα φεύγετε βόρεια εμείς θα καθόμαστε ήσυχα, θα τρώμε από τα κοπάδια μας και θα προσέχουμε την γή σας. Το σημάδι των Κομάντσι θα είναι στο σπίτι μας. Αυτός είναι ο λόγος της ζωής.
-Και ο λόγος του θανάτου ποιος είναι.
-Τα πιστόλια μου και τα τουφέκια. Ηρθα για ένα από τα δύο.
-Αυτά που λές τα έχουμε ήδη.
-Ναι είναι αλήθεια, δεν υπόσχομαι τίποτε παραπάνω, σου δίνω νέα ζωή μου δίνεις μία νέα ζωή. Οι άνθρωποι μπορούν να ζούν μαζί χωρίς να σφάζονται μεταξύ τους.
-Κρίμα που οι κυβερνήσεις διοικούνται από διπρόσωπους. Υπάρχει ατσάλι στα λόγια σου του θανάτου που οι Κομάντσι το βλέπουν, όπως και στα λόγια της ζωής. Τα χαρτιά δεν αντέχουν το ατσάλι, μόνο οι άνδρες. Ο λόγος του «10 αρκούδες» έχει το ίδιο ατσάλι στα λόγια της ζωής και του θανάτου. Είναι καλό που πολεμιστές σαν εμάς συναντώνται στον αγώνα της ζωής κι του θανάτου.
ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ!!!

Λόγια από ΑΤΣΑΛΙ


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα