Τρίτη, 15 Δεκεμβρίου 2015

ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΕΡΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥ

 ΓΝΩΘΙ Σ ΑΥΤΟΝ
.


          ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΜΟΡΦΕΑ
ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ - ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ


Ανάλυση κειμένου

ΠΟΙΑ ΤΑ ΦΩΤΕΙΝΑ ΠΕΔΙΑ ΠΟΙΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΑ Η ΘΝΗΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΕΡΜΗ ΤΟΝ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟ
..................
......................................
................................................................


ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ - ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ 

Ερμητικά κείμενα - Η Θεία αποκάλυψη ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ


Εδάφ. 1. ΕΡΜΗΣ, απολογούμενος: 

Καθώς συλλογιζόμουν μια μέρα το θέμα της δημιουργίας των όντων, με τις δυνάμεις μου μετέωρες σα να είχα πάθει βαρύ ύπνο ή σωματικό κάματο, με τις αισθήσεις μου παράλυτες, άκουσα ένα υπερμέγεθες απεριόριστο ον να με καλεί ονομαστικά λέγοντάς μου:

- Τι θέλεις να ιδείς, να μάθεις και να γνωρίσεις Ερμή;



- Συ ποίος είσαι; του είπα,



Εδάφ. 2. - ο Ποιμάνδρης, ο αυθεντικός νους. Ξέρω αυτό που θέλεις να μάθεις, και θα σου το διδάξω θα σου συμπαρασταθώ παντού για να σε βοηθήσω. Μου απάντησε.



Εδάφ. 3. ΕΡΜΗΣ στον Ποιμάνδρη.

- Θέλω να μάθω για τα όντα , να εννοήσω τη Φύση, να γνωρίσω το Θεό.

ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ στον Ερμή: - Το ξέρω ότι αυτό θέλεις να μάθεις και θα σε διδάξω.
...............


Σχόλια δικά μου: ο Ερμής, αναζητώντας την αλήθεια περί δημιουργίας του κόσμου, και έχοντας τις αισθήσεις του παράλυτες, ζει νοερά ένα όραμα πέραν του αισθητού μας κόσμου. 
Του παρουσιάζεται στο όραμα ο Ποιμάνδρης, ο αυθεντικός Νους, ο Νους της αυθεντίας.

Η έννοια της λέξης Νους μας παραπέμπει ότι πρόκειται για την ίδια την νόηση, αυτός που διανοείται, νοείται ιδέες, ο ποιητής, αυτός που ποιεί, νοεί, γεννά τις ιδέες, η διάνοια, ο Νους! μέσα από σκέψεις αυθεντικές, αληθινές, είναι ο Νους της διανόησης, ο ποιητής o Nους της αυθεντίας! αυτός που ποιεί, γεννά τις ιδέες, αυτός που γεννά τον κόσμο μέσα στον Νου..τις εικόνες.

Ενώ αφήνει να εννοηθεί ότι υπάρχει και κάποιος "άλλος" που υποδύεται τον Νου ..ενώ δεν είναι!..ποιος να είναι άραγε;

Τι είναι το πνεύμα; είναι νους; η το αντίθετο του Νου;
πνεύμα δεν είναι τα αγγελικά όντα; 
Τι είναι η ψυχή; Νους; σώμα; η πνεύμα;

Θα το αναλύσουμε αυτό..


Εδάφ. 7. ΕΡΜΗΣ απολογούμενος:
- Λέγοντάς μου αυτά ο Ποιμάνδρης με κοίταζε κατάματα. Τότε εγώ άρχισα να τρέμω. Ύστερα σαν συνήλθα ένιωσα το φως εκείνο στην αναρίθμητη δύναμή του, και τον κόσμο απεριόριστα γεννημένο πλημμυρισμένο από πυρ μεγάλης έντασης...

Εδάφ. 8. Καθώς όμως με είδε έτσι έκπληκτο ο Ποιμάνδρης, μου είπε:
- Είδες Ερμή με το νου σου το αρχέτυπο είδος, το προϋπάρχον της απέραντης αρχής;
(μιλά για τα φωτεινά πεδία - αληθινός κόσμος)

ΕΡΜΗΣ στον Ποιμάνδρη:
- Τα στοιχεία όλης αυτής της φύσης από που προήλθαν;


ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ: Από το θέλημα του Θεού.
- Με το λόγο του κοσμοποιήθηκε όλη αυτή η φύσης και τα γεννήματα των ψυχών της.

.....................


Σημ: Μας μιλά για τα φωτεινά πεδία και τα γεννήματα του Θεού τις ψυχές.
ΟΙ ΨΥΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
..................
...................................




ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ;

Εδάφ. 5. ΕΡΜΗΣ απολογούμενος:
- Από τα φωτεινά εκείνα πεδία είδα να ξεχύνεται στη φύση Λόγος Άγιος, κι από την υγρά φύση να ξεπηδά προς τα ύψη ένα κούφιο, δραστικό οξύ και άκρατο πυρ. Είδα επίσης τονελαφρό αέρα ν' ακολουθεί το πνεύμα που επλανάτο στη γη κρεμασμένος σ' αυτό καθώς ανέβαινε από τη γη και τα νερά της προς το πυρ

.......... 

ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ!

κι από την υγρά φύση να ξεπηδά προς τα ύψη ένα κούφιο, δραστικό οξύ και άκρατο πυρ. Είδα επίσης τον ελαφρό αέρα ν' ακολουθεί το πνεύμα που επλανάτο στη γη κρεμασμένος σ' αυτό καθώς ανέβαινε από τη γη και τα νερά της προς το πυρ

ΤΙ ΕΊΝΑΙ Η ΥΓΡΑ ΦΥΣΗ;

Εδάφιο 6. ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ στον Ερμή:
- Λοιπόν Ερμή, το φως εκείνο που είδες είμαι εγώ, ο Θεός σου, ο προϋπάρχων της εμφανισθείσης από το σκότος υγράς εκείνης φύσης. Δηλαδή το Πνεύμα εμφανίστηκε από το σκότος.

...................................

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ; ΝΟΥΣ

..ο δε φωτεινός Λόγος βγήκε από το Νου μου, είναι ο υιός μου, ο Νους είναι ο Πατέρας Θεός. πατέρας και υιός, δεν ξεχωρίζονται ο ένας από τον άλλο, η δε ένωσής τους είναι η ζωή. 


Εδάφιο 6. ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ στον Ερμή:
- Λοιπόν Ερμή, το 
φως εκείνο που είδες είμαι εγώ, ο Θεός σου, ο προϋπάρχων της εμφανισθείσης από το σκότος υγράς εκείνης φύσης ο δε φωτεινός Λόγος που είδες να ξεχύνεται από τα φωτισμένα πεδία προς την υγρά εκείνη φύση που βγήκε από το Νου μου, είναι ο υιός μου, ο Νους είναι ο Πατέρας Θεός. Αυτοί οι δύο, πατέρας και υιός, δεν ξεχωρίζονται ο ένας από τον άλλο, η δε ένωσής τους είναι η ζωή..
........
Οι ψυχές είναι τα γεννήματα του Θεού, είναι τα σώματα από φως που υποδέχονται τον Νου...και όχι το πνεύμα.
Το πνεύμα γεννήθηκε από το σκότος όπως είδαμε πιο πάνω.

"κι από την υγρά φύση το πνεύμα που επλανάτο στη γη"
.................
......................................
Εδάφ. 4. ΕΡΜΗΣ απολογούμενος:

- Λέγοντάς μου αυτά ο Ποιμάνδρης, άλλαξαν μονομιάς οι ιδέες μου και αμέσως μου αποκαλύφθηκε όλη η φύση. Είδα τότε μια θέα πλημμυρισμένη από φως και καταγοητεύτηκα. ύστερα από λίγη ώρα είδα ένα κατωφερές σκοτάδι γεννημένο μερικά,φοβερό και στυγνό σε σπειροειδές σχηματισμό. Είδα επίσης να μεταβάλλεται το σκοτάδιεκείνο σε μια υγρά φύση αφάνταστα ταραχώδη, από τα βάθη της οποίας έβγαινεπυρωμένος καπνός, κι άκουσα κι' έναν ανεκλάλητο σπαρακτικό ήχο και μια άναρθρη βοήσε φωνή πυρός.

.................

σχόλιο: είδε όλη την φύση, έξω από την δική μας δημιουργία, άρα υπάρχουν και άλλες δημιουργίες, και μας αναφέρει ειδικά ότι υπάρχουν τα φωτεινά πεδία, η θέα τους είναι πλημμυρισμένη από φως, μια φύση που τον καταγοήτευσε.

"τὸ φῶς ἐκεῖνο, ἔφη, ἐγὼ Νοῦς ὁ σὸς θεός, ὁ πρὸ φύσεως ὑγρᾶς τῆς ἐκ σκότους φανείσηςτα φωτεινά πεδία" όπως αναφέρει χαρακτηριστικά.

Και διαχωρίζει το φως και 
τα φωτεινά πεδία που "προϋπάρχουν" από την υγρή φύση γεννημένη από το σκότος.

Γίνεται κατανοητό ότι υπάρχουν δύο φύσεις, η μία είναι πλημμυρισμένη από φως, και η άλλη φύση το απόλυτο σκότος.
Γίνεται επίσης κατανοητό, ότι ζουν χωριστά.
........


Ἀλλὰ δὴ νόει τὸ φῶς καὶ γνώριζε τοῦτο.
Αλλά να μάθεις να διακρίνεις αυτό το φως, να το γνωρίζεις!

Πως θα γνωρίσουμε το φως και πως θα το διακρίνουμε;

Τι είναι το Φως; και τι το πνεύμα;

Φως είναι ο Νους, Φως είναι και ο Λόγος-Υιός, που βγαίνει ο Λόγος από τον Νου του, και γεννά τον χώρο και την Ζωή από Φως, και τα σώματα από Φως τις ψυχές την Ζωή.
Πυρ από Φως, Πυρ και Φως.

.....

Σκότος είναι ο Αντινούς, Σκότος είναι το Πνεύμα, που βγαίνει το Πνεύμα από το σκότος τον Αντινού, που γεννά ως χώρο την σκοτεινή υγρή φύση, τον θάνατο αντί ζωή, την ύλη, την σάρκα, την ανυπαρξία.
Πυρ από Σκότος, Πυρ και Πνεύμα σκοτεινό.
....

Η ένωση του Άγιου Λόγου με τα σκοτεινά στοιχεία από Πυρ και Πνεύμα, μετέτρεψε την σκοτεινή υγρή φύση σε διπολικό Πυρ και Πνεύμα...δίχως να Αγιαστούν η γη και τα νερά...ως τα βαρύτερα κατωφερή στοιχεία που είναι και έμειναν δίχως τον Λόγο, απ'όπου προέρχεται και η σάρκα, ενώ η σάρκα έχει ως λογική πνεύμα διπολικό καλό-κακό, δράση-αντίδραση, πάθη επιθυμίες συναισθήματα διπολικά, τα δύο άκρα.
....


-"Λοιπόν Ερμή, το φως εκείνο που είδες είμαι εγώ, ο Θεός σου, ο προϋπάρχων της εμφανισθείσης από το σκότος υγράς εκείνης φύσης"

"Ύστερα σαν συνήλθα ένιωσα το φως εκείνο στην αναρίθμητη δύναμή του, και τον κόσμο απεριόριστα γεννημένο πλημμυρισμένο από πυρ μεγάλης έντασης..."

Μας λέει ότι ένιωσε το φως στην αναρίθμητη δύναμη του
Και έναν κόσμο απεριόριστα - άπειρα γεννημένο
Η αληθινή δημιουργία βρίσκεται εκεί στο αναρίθμητο φως.

.............






Εδάφ. 5. ΕΡΜΗΣ απολογούμενος:
- Από τα φωτεινά εκείνα πεδία είδα να ξεχύνεται στη φύση Λόγος 'Αγιος, κι από την υγρά φύση να ξεπηδά προς τα ύψη ένα κούφιο, δραστικό οξύ και άκρατο πυρ. Είδα επίσης τον ελαφρό αέρα ν' ακολουθεί το πνεύμα που επλανάτο στη γη κρεμασμένος σ' αυτό καθώς ανέβαινε από τη γη και τα νερά της προς το πυρ
...........

Σχόλιο: Τα Φωτεινά Πεδία

Στα φωτεινά πεδία, εκεί βρίσκεται ο Φωτεινός Λόγος, ο Άγιος Λόγος,
ο οποίος ανυψώθηκε στην φύση, δηλαδή έξω από την υγρή φύση,
δεν είχε καμία επαφή με την  υγρή φύση ο Άγιος Λόγος, διότι 
η υγρή φύση αποτελείται από τα κατωφερή στοιχεία του σκότους, τα πιο βαριά, και αυτά τα κατωφερή στοιχεία τα οποία δεν έχουν τον Άγιο Λόγο είναι η ύλη, η γη και τα νερά.

Ο ελαφρός αέρας είναι το πνεύμα της φύσης, ακολούθησε και ενώθηκε με το Πνεύμα που επλανάτω πάνω από την ύλη, και βρίσκεται πανταχού παρών και τα πάντα πληρών μέσα στην θνητή δημιουργία των επτά κύκλων όπως θα δούμε παρακάτω.

Το πνεύμα της φύσης (ελαφρός αέρας), η ατμόσφαιρα της ύλης  της υγρής φύσης, (γη, νερά), ενώθηκε με το Πνεύμα όλης της σκοτεινής φύσης, και το πνεύμα ενώθηκε με το Πυρ της σκοτεινής φύσης, για να αντιμετωπίσουν τον Άγιο Λόγο που ανυψώθηκε από τα Φωτισμένα Πεδία. 

Η σκοτεινή φύση είναι από Πυρ και Πνεύμα. 


Ενώθηκε δηλαδή, ο Άγιος Λόγος με την σκοτεινή φύση, το Πυρ και Πνεύμα, η οποία η σύσταση της, το δοχείο της γέννησης της γεννήθηκε από το σκότος.

Και αυτή η σκοτεινή φύση γεννημένη από το σκότος, είναι  πυρ, και πνεύμα.

Η γη και τα νερά, η ύλη δηλαδή, ως τα πιο βαριά κατωφερή στοιχεία που είναι, δεν ενώθηκαν με τον Άγιο Λόγο, και έμειναν μόνα τους δίχως τον Άγιο Λόγο.


Το πλέον διπολικό πλέον πυρ και πνεύμα, που προήλθε από την ένωση του με τον Άγιο Λόγο, επέφερε την ενεργειακή δομή όλης της θνητής δημιουργίας, και μαζί με το πνεύμα κυριαρχούν μέσα στην δημιουργία των επτά κύκλων, όπως θα δούμε παρακάτω.




Το διπολικό πνεύμα περιβάλλει τα ουράνια σώματα-πλανήτες κτλ θα έλεγα είναι η σκοτεινή ύλη..πανταχού παρόν και τα πάντα πληρών.
Και πάνω σε κάθε ουράνιο σώμα-πλανήτη όπου μπορεί να υπάρξει έμβια ζωή, βρίσκεται το πνεύμα της φύσης ο ελαφρύς αέρας, όπου είναι στην ουσία οι ενέργειες-συχνότητες-πληροφορίες, που συλλέγει ο ελαφρύς αέρας από το πνεύμα που πληρεί το σύμπαν.

Και κάθε έμβιο ον το πνεύμα, ο εγκέφαλος, η λογική, οι αισθήσεις, τα συναισθήματα, οι επιθυμίες, τα πάθη κτλ είναι η λογική του διπολικού πνεύματος της φύσης...άρα ως συμπέρασμα η λογική του ανθρώπου σε όλα που έχει σχέση με τα αντίθετα του, άσπρο-μαύρο, δράση-αντίδραση, κτλ είναι πνεύμα! το πνεύμα της φύσης! το διπολικό πνεύμα!


Το πνεύμα της φύσης περιβάλλει το ουράνιο σώμα-πλανήτη όπως και τον δικό μας, που περιβάλλεται επίσης από τα δίχως τον Λόγο κατωφερή βαριά στοιχεία, τα οποία δεν ενώθηκαν με τον Άγιο Λόγο και παρέμειναν σκοτεινά, γι'αυτό και πεθαίνει η σάρκα μέσα από την φθορά..όντα άλογα, δίχως τον Λόγο, εκτός από τον ουσιωδώς άνθρωπο που έχει διπλή φύση..τον Νου-ψυχή, 

Νους είναι ο Ουσιωδώς Άνθρωπος, και όχι πνεύμα.

......


Ποιος ανέμειξε το διπολικό πυρ το έκανε φωτιά, και την φωτιά την ανέμειξε με τον θάνατο την γη και τα νερά; 
Ποιος "θεός;" Σε ποιον θεό πιστεύουμε;
Στο Διπολικό θνητό Πνεύμα.

Το πνεύμα αυτής της διπολικής φύσης, δημιούργησε τον άνθρωπο της Γης!
Την σάρκα και την δυαδική λογική του πνεύματος! που όποιος ρέει στο κακό γίνεται πνεύμα γεμάτο μίσος και κακία, και όποιος ρέει στο καλό γίνεται πνεύμα καλό γεμάτο καλοσύνη!

Αλλά και στις δύο περιπτώσεις είναι ΠΝΕΥΜΑ!! Ανήκει στον θνητό κόσμο!!

Ο Άνθρωπος είναι Νουςψυχή!! Και μόνο μέσω της Αρμονίας θα ανέλθει τους κύκλους!!


Νους είναι ο Ουσιωδώς Άνθρωπος και όχι πνεύμα.
Ο Άνθρωπος της Γης έχει διπλή φύση, τον ουσιωδώς άνθρωπο με Νου και σώμα την Ψυχή, 

και τον άνθρωπο της Γης με πνεύμα και σώμα την σάρκα. 

Το Διπολικό Πνεύμα της φύσης, πήρε από το Διπολικό Πυρ
την φωτιά, ανέμειξε την γη και τα νερά, και από αυτή την πρόσμιξη γέννησε τον δικό της άνθρωπο, και του έδωσε το πνεύμα του.
Το πνεύμα γέννησε τον άνθρωπο της Γης, και όχι ο Θεός!
..........


ΝΟΥΣ-ΨΥΧΗ Ο ΟΥΣΙΩΔΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ

ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΝΕΥΜΑ ΕΙΝΑΙ ΘΝΗΤΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΓΕΝΝΗΜΕΝΕΣ ΜΕ ΠΝΕΥΜΑ ΔΙΠΟΛΙΚΟ ΚΑΚΟ Η ΚΑΛΟ

Οι άγγελοι, οι αγγελικές οντότητες, που είναι πνεύμα είναι θνητές οντότητες, καλές η κακές, αυτού του κόσμου γεννημένες, και καμιά σχέση δεν έχουν με το Άπλετο Φώς.


................

Εδάφ. 6. ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ προς Ερμή:

- Εννόησες Ερμή όλη αυτή τη θέα;

ΕΡΜΗΣ στον Ποιμάνδρη:

- Θέλω να τη γνωρίσω καλά.

ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ στον Ερμή:

- Λοιπόν Ερμή, το φως εκείνο που είδες είμαι εγώ, ο Θεός σου, ο προϋπάρχων της εμφανισθείσης από το σκότος υγράς εκείνης φύσης ο δε φωτεινός Λόγος που είδες να ξεχύνεται από τα φωτισμένα πεδία προς την υγρά εκείνη φύση που βγήκε από το Νου μου, είναι ο υιός μου, ο Νους είναι ο Πατέρας Θεός. Αυτοί οι δύο, πατέρας και υιός, δεν ξεχωρίζονται ο ένας από τον άλλο, η δε ένωσής τους είναι η ζωή. 


ΕΡΜΗΣ στον Ποιμάνδρη:
- Ευχαριστώ (για όλα αυτά που μαθαίνω).

ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ στον Ερμή:

- Τώρα νόησε αυτό το φως και Γνώρισε το:
.............


Να και η απόδειξη ποιος δημιούργησε το μερικώς γεννημένο σκοτάδι!! Το σκότος!
- Λοιπόν Ερμή, το φως εκείνο που είδες είμαι εγώ, ο Θεός σου, ο προϋπάρχων της εμφανισθείσης από το σκότος υγράς εκείνης φύσης 
...................


Νους ο Πατέρας Θεός, και ο Λόγος υιός αδιαίρετοι, και η ένωση τους η ζωή!!
Τι είναι η Ζωή; ο μονοπολικός κόσμος από άπλετο Φως.
Φως είναι ο Νους, με τις καθάριες σκέψεις χωρίς ίχνος σκιάς.
Τα πάντα είναι γεννημένα από άπλετο Φως. Φως και Ζωή.
και ο χώρος τα Φωτεινά Πεδία όπου ζουν τα γεννήματα του οι ψυχές.
Οι ψυχές είναι τα σώματα από Φως που υποδέχονται τον Νου και εκδηλώνεται η Ζωή από Φως στα Φωτεινά Πεδία.
........
Τι μας λέει εδώ; ο Φωτεινός Λόγος βγήκε από τον Νου του. 

Οχι από το πνεύμα! ο Θεός είναι Νους!
ο δε φωτεινός Λόγος που είδες να ξεχύνεται από τα φωτισμένα πεδία προς την υγρά εκείνη φύση που βγήκε από το Νου μου, είναι ο υιός μου, 
....
Πως βγαίνει ο Λόγος από τον Νου;
Με την σκέψη του Νου, ενεργεί μέσω του Λόγου
και δημιουργεί.

Η ζωή είναι μέσα στον Νου, Φως είναι ο Νους, και ζωή η σκέψη που μεταφέρει ο Λόγος πάνω στο αντικείμενο της πραγματικότητας ο χώρος, τα φωτεινά πεδία, και τα γεννήματα οι ψυχές, που ζουν την ζωή από φως, τις πληροφορίες και δεδομένα που δέχεται ο φωτεινός νους από τον χώρο, από άπλετο Φως.

.....................
..........................................

.............................................................

Εδάφ. 7. ΕΡΜΗΣ απολογούμενος:

- Λέγοντάς μου αυτά ο Ποιμάνδρης με κοίταζε κατάματα. Τότε εγώ άρχισα να τρέμω. Ύστερα σαν συνήλθα ένιωσα το φως εκείνο στην αναρίθμητη δύναμή του, και τον κόσμο απεριόριστα γεννημένο πλημμυρισμένο από πυρ μεγάλης έντασης.

.............

Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΦΩΤΕΙΝΑ ΠΕΔΙΑ
Μας λέει ότι ένιωσε το φως στην αναρίθμητη δύναμη του.
Ποιο είναι το φως αυτό όταν έχει την πλήρη και αναρίθμητη δύναμη του; είναι το πυρ από φως, Πυρ και Φως

Και όπου Φως ο Φωτεινός Νους, όπου όλα τα γεννήματα του από τον Φωτεινό του Λόγο είναι από Φως, Φως και Ζωή.

....................

.........................................

Εδάφ. 8. Καθώς όμως με είδε έτσι έκπληκτο ο Ποιμάνδρης, μου είπε:

- Είδες Ερμή με το νου σου το αρχέτυπο είδος, το προϋπάρχον της απέραντης αρχής;

ΕΡΜΗΣ στον Ποιμάνδρη:

- Τα στοιχεία όλης αυτής της φύσης από που προήλθαν;

ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ: Από το θέλημα του Θεού.

- Με το λόγο του κοσμοποιήθηκε όλη αυτή η φύσης και τα γεννήματα των ψυχών της.
................


Με το λόγο του πατέρα Θεού κοσμοποιήθηκε όλη αυτή η φύσης και τα γεννήματα των ψυχών της.
(φωτεινά πεδία - αληθινός κόσμος).

Το φως στην αναρίθμητη δύναμη του (Φωτεινά Πεδία), είναι το αρχέτυπο είδος, το προϋπάρχον της απέραντης αρχής, και με τον Λόγο του προήλθαν μέσα σε αυτή την αναρίθμητη δύναμη από Φως τα γεννήματα του οι ψυχές. 

................
..................................

Εδάφ. 9. Ο δε Νους - Θεός, αρσενοθήλυκος όντας, ζωή και φως υπάρχων, εγέννησε άλλο δημιουργό Νουν, από πυρ και πνεύμα. Αυτός ο δεύτερος Νους δημιούργησε τους διοικητές του αισθητού κόσμου που περικλείεται σ' επτά κύκλους, η διοίκηση των οποίων καλείται Ειμαρμένη.
................


Ο Νους-Θεός που δεν έχει φύλο, Ζωή και Φως Υπάρχων, γέννησε άλλον Νου δημιουργό όχι από Φως και Ζωή, αλλά από Πυρ και Πνεύμα.

Σκοπός του δεύτερου δημιουργού Νου που είναι από Πυρ και Πνεύμα, να δημιουργήσει επτά κύκλους του αισθητού κόσμου, όπου σε κάθε κύκλο θα υπάρχουν και διαφορετικοί φυσικοί νόμοι, τους οποίους νόμους ονομάζει ως Διοικητές του αισθητού κόσμου των επτά κύκλων,  όσοι και οι Διοικητές.

Οι επτά κύκλοι περικλείονται και είναι σφραγισμένοι όπως θα δούμε παρακάτω με τον Λόγοτου Δεύτερου Νου δημιουργού, που είναι Ομοούσιος με τον Λόγο του Πατέρα Νου Θεού Φως και Ζωή Υπάρχων. 
....

Οι Διοικητές που εξουσιάζουν την θνητή και πλέον διπολική φύση, που η δομή της είναι από Πυρ και Πνεύμα διπολικό, και είναι σφραγισμένη μέσα στους επτά κύκλους, η διοίκηση τους μέσα και εσωτερικά των κύκλων καλείται ως Ειμαρμένη.
.................

Ξεκάθαρα στον Ποιμάνδρη ο Ερμής, διαχωρίζει τον Δεύτερο Νου δημιουργό από τον Άνθρωπο!

ο Δεύτερος Νους δημιουργός είναι ο καθ'ομοίωσιν Λόγος του Θεού, με αρμοδιότητα να κλείσει σε κύκλους την σκοτεινή φύση που γεννήθηκε από το σκότος!

Μόνον ο Ουσιωδώς Άνθρωπος προέρχεται από τα Φωτεινά Πεδία!
Διότι μόνον τον Άνθρωπο γέννησε ο Πατέρας Νους Θεός Φως και Ζωή Υπάρχων! και μάλιστα Καθ'Ομοίωσιν του!! όμοιο του!! το γράφει ξεκάθαρα στον Ποιμάνδρη!!


Και ποτέ δεν γέννησε τον Ουσιωδώς Άνθρωπο καθ'ομοίωσιν του ο δεύτερος Νους δημιουργός. Απλά του έδωσε ο δεύτερος Νους δημιουργός το είδωλο του! την ψυχή! την ενεργειακή ψυχή! με τις τέλειες ενέργειες των δυνάμεων της Αρμονίας!

Ο Δεύτερος Νους δημιουργός από Πυρ και Πνεύμα, είναι μεν Νους λόγω των τέλειων ενεργειών που απέκτησε, αλλά Πνεύμα!
Εδάφ. 12. Ο δε πατέρας όλων ο Νους, ζωή και φως υπάρχων, γέννησε άνθρωπο όμοιο μ' αυτόν. Περικαλλής δε καθώς ήταν, επειδή είχε τη δική του μορφή, τον αγάπησε σαν παιδί του και του έδωσε την εξουσία όλων των δημιουργημάτων του.

Ενώ τι λέει εδώ; τι είναι ο Δεύτερος Νους δημιουργός;

Εδάφ. 9. Ο δε Νους - Θεός, αρσενοθήλυκος όντας, ζωή και φως υπάρχων, εγέννησεάλλο δημιουργό Νουν, από πυρ και πνεύμα. Αυτός ο δεύτερος Νους δημιούργησε τους διοικητές του αισθητού κόσμου που περικλείεται σ' επτά κύκλους, η διοίκηση των οποίων καλείται Ειμαρμένη.


Και ποτέ δεν γέννησε τον Ουσιωδώς Άνθρωπο καθ'ομοίωσιν του ο δεύτερος Νους δημιουργός. Απλά του έδωσε ο δεύτερος Νους δημιουργός το είδωλο του! την ψυχή! την ενεργειακή ψυχή! με τις τέλειες ενέργειες των δυνάμεων της Αρμονίας! προερχόμενων εκ του Φωτός! είναι μεν Νους λόγω των τέλειων ενεργειών που απέκτησε, αλλά Πνεύμα!
Αυτός είναι μόνον στον Λόγο καθ'ομοίωσιν! γιατί είναι Πνεύμα! έχει την ίδια φύση με την θνητή δημιουργία! απλά έχει τέλειες ενέργειες των δυνάμεων της Αρμονίας! γι'αυτό και είναι καθ'ομοίωσιν με τον Θεό.
Δεν είναι όμως Φως Νους!! Φως Νους είναι μόνον ο Άνθρωπος!!

...................

ο Ερμής μιλά ξεκάθαρα στον Ποιμάνδρη ποιος γέννησε τον Άνθρωπο και ποιος τον δεύτερο νου από πυρ και πνεύμα.
Δεν ξέρω ποιοι είναι οι Ολύμπιοι, οι ΕΛ
αλλά συμπεραίνω OΤΙ ΠΡOΚΕΙΤΑΙ για τον Δεύτερο Νου δημιουργό! διότι αυτός δημιούργησε τους ανθρώπους κατ'εικόνα, δίνοντας τους το είδωλο τις ψυχές όπως προανέφερα.
Όταν μιλώ για τον Ουσιωδώς Άνθρωπο, δεν μιλώ ούτε για τον άνθρωπο της Γης με σάρκα που είναι ένα τίποτα, ούτε για το είδωλο την ενεργειακή ψυχή! Αλλά για τον Ιδεατό Άνθρωπο έξω τον θνητό μας εαυτό! που βρίσκεται έξω από την θνητή δημιουργία των επτά διπολικών κύκλων.
Είμαστε ουσιωδώς όμοιοι με τον Θεό και όχι με τους Ολύμπιους, αυτοί είναι είδωλα όπως είδωλα είμαστε κι εμείς ως ψυχές, πόσο δε μέσα στο είδωλο της σάρκας!
Ο άνθρωπος με σάρκα είναι γέννημα του πνεύματος της διπολικής φύσης! και καμιά σχέση δεν έχει με την ψυχή και τον Νου που είναι το είδωλο του Αληθινού Ουσιωδώς Ανθρώπου που είναι όμοιος με τον Θεό, που είναι Νους Φως και Ζωή όμοιος με τον Θεό.
Αρα δεν μιλώ για τον άνθρωπο με σάρκα γιατί η σάρκα είναι γέννημα του θνητού διπολικού πνεύματος!!
Πόσο πιο αναλυτικά να τα γράψω;


Όποιος δεν αναζητήσει την αλήθεια με την ψυχή του τον Νου, δεν θα ανακαλύψει την αλήθεια. Και όποιος αναζητά την αλήθεια, δεν το κάνει για κέρδος, και προσωπικό όφελος, αλλά για την αλήθεια.
Και σε αυτόν τον κόσμο όλα μα όλα είναι ένα ψέμα. Ακόμη και ο νους και η ψυχή είναι τα είδωλα του αληθινού μας εαυτού.
................
.....................................

Εδάφ. 10. Στα κατωφερή στοιχεία ξεπήδησε ο του Θεού Λόγος στο καθαρό της φύσης δημιούργημα, ενώθηκε με το δημιουργό νου που είναι ομοούσιος με τον πατέρα, και δημιουργήθηκε από τα κατωφερή στοιχεία η ύλη

.......... 

ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΕΔΩ;

Ποιο είναι το καθαρό της φύσης δημιούργημα;

είναι ο δεύτερος νους δημιουργός ο περικλείων τους κύκλους!

Δηλαδή ο Λόγος του Πατέρα Νου Θεού που ενώθηκε με τον Δεύτερο Νου δημιουργό, αφού είναι Ομοούσιοι στον Λόγο, δημιούργησαν τους κύκλους στο καθαρό της φύσης  με τον Λόγο τους!!..Ο περικλείων τους κύκλους! και δημιουργήθηκε η ύλη αφού διαχωρίστηκε από τα υπόλοιπα ελαφρά στοιχεία, και ως βαρύτερη που είναι δεν έχει τον Λόγο.

Ο Δεύτερος Νους δημιουργός που είναι Πυρ και Πνεύμα, είναι Ομοούσιος με τον Λόγο διότι έχει τις τέλειες ενέργειες των δυνάμεων της Αρμονίας, προερχόμενων εκ του Λόγου του Φωτός.

Και δημιουργήθηκε η ύλη αφού διαχωρίστηκε από τα υπόλοιπα ελαφρά στοιχεία, και ως βαρύτερη που είναι δεν έχει τον Λόγο.







Εδάφ. 11. Ο δε δεύτερος δημιουργός Νους ο περικλείων τους επτά κύκλους και τις δίνες των ριζών τους, μαζί με το λόγο έστρεψε τα δημιουργήματα του, κι άρχισαν να περιστρέφονται από μία αόριστη αρχή προς ένα απέραντο τέλος, η δε περιφορά καθώς το θέλησε ο Νους δημιούργησε από τα κατωφερή στοιχεία ζώα άλογα χωρίς λόγο, ο αέρας δημιούργησε πετεινά και τα νερά υδρόβια πλάσματα. Κι όταν χώρισε η γη από τα νερά της δημιουργήθηκαν όπως το θέλησε ο Νους ζώα τετράποδα, ερπετά και άγρια και ήμερα ζώα.


Εδάφ. 12. Ο δε πατέρας όλων ο Νους, ζωή και φως υπάρχων, γέννησε άνθρωπο όμοιο μ' αυτόν. Περικαλλής δε καθώς ήταν, επειδή είχε τη δική του μορφή, τον αγάπησε σαν παιδί του και του έδωσε την εξουσία όλων των δημιουργημάτων του.


Εδάφ. 13. Ο δε άνθρωπος (ο δεύτερος θεός) κατανοήσας την πύρινη κτήση της δημιουργίας, θέλησε κι αυτός να δημιουργήσει... Και αφού έμαθε την ουσία της δημιουργίας θέλησε να διανοίξει την περιφέρεια των κύκλων, για να κατανοήσει το κράτος που κάθονταν επάνω στο πυρ.


Εδάφ. 14. Κι ως εξουσιαστής του θνητού κόσμου και των αλόγων ζώων, βλέποντας τη μορφή του στα νερά θέλησε να κατοικήσει εκεί, και μόλις το σκέφθηκε αυτό, το θέλημά του ενεργοποιήθηκε, και κατοίκησε την άλογο μορφή της φύσης. Αυτή δε τον αγκάλιασε, περιπλέχτηκε μαζί του στην ύλη, κι έσμιξε μ' αυτόν (κι έγινε ο άνθρωπος της γης)
...........................
..................................................


"και κατοίκησε την άλογο μορφή της φύσης"

Εννοεί ότι στα κατωφερή στοιχεία της θνητής φύσης, την ύλη και τα νερά, η δημιουργία δεν είχε τον Λόγο, είναι άλογη, χωρίς τον Λόγο, και όλα τα όντα της φύσης αυτής είναι κτισμένα δίχως τον Λόγο, άρα και ο άνθρωπος από σάρκα, είναι δίχως τον Λόγο, ον άλογο μεν, με θνητό πνεύμα, και έτσι έγινε ο άνθρωπος της Γης.
Δηλαδή δίχως τον Φωτεινό Νου ..όντα άλογα..
Και έτσι ο άνθρωπος περιπλέχτηκε με αυτή την θνητή φύση και έγινε από τότε θνητός.


..........................
................................................

Εδάφ. 15. Γι' αυτό πέρα από τ' άλλα ζώα της γης, ο άνθρωπος είναι διπλός θνητός ως προς το σώμα, αθάνατος όμως ως προς τον ουσιώδη άνθρωπο. Όμως αν και είναι ουσιωδώς αθάνατος κι έχει την εξουσία όλων των δημιουργημάτων, ο άνθρωπος πάσχει ως θνητός στο σώμα, υποκύπτοντας στη μοίρα του.

...........................
..................................................
Διπλός θνητός διότι ως προς το σάρκινο σώμα του, έχει σώμα θνητό, ζει σε θνητή φύση, και έχει θνητό πνεύμα-λογική.

Είναι Αθάνατος όμως ο άνθρωπος της Γης, ως προς τον ουσιώδη Άνθρωπο, δηλαδή την ψυχή και τον φωτεινό Νου της ψυχής.

Όμως αν και ουσιωδώς Αθάνατος ο Άνθρωπος της Γης, και ενώ έχει την εξουσία όλων των δημιουργημάτων, ο άνθρωπος της Γης επειδή πάσχει και είναι θνητός στο σώμα της σάρκας, υποκύπτει στην μοίρα του και ζει ως δούλος της θνητής φύσης.


................

Εδάφ. 16. Αυτό είναι το κρυφό μυστήριο, Ερμή... Η φύση αφού έσμιξε με τον άνθρωπο έκανε αυτό το θαύμα, γιατί έχει την αρμονία των επτά φύσεων που είναι από πνεύμα και πυρ. Ύστερα (ο δεύτερος θεός) δημιούργησε άλλους επτά ανθρώπους που έχουν τη φύση των κύκλων του...


Εδάφ. 17. Η γη ήταν θηλυκή, είχε δε και οχευτικά. Από το πυρ πήρε την πυρά κι από τον αιθέρα το πνεύμα, κι έτσι δημιουργήθηκε το είδος του ανθρώπου της. ***Ο άνθρωπος δημιουργήθηκε από ζωή και φως. Από μεν τη ζωή πήρε την ψυχή, από δε το φως το νουν. Και βρίσκεται στον αισθητό αυτό κόσμο και θα βρεθεί ως το τέλος της περιόδου.


Εδάφ. 18. Άκουσε τώρα Ερμή και το λόγο που ποθείς, 0ταν η ώρα της περιόδου ήλθε και λύθηκε ο σύνδεσμος των πάντων, κατά βούληση του θεού όλα τα ζώα που ήσαν στην αρχή αρσενοθήλυκα ξεχωρίστηκαν σε αρσενικά και θηλυκά και ο θεός μόλις έγινε αυτό είπε: « Αυξάνεστε και πληθύνεσθε εν πλήθη όλα τα δημιουργήματα και τα κτίσματα, κι ας αναγνωρίσει ο καθένας τον εαυτό του αθάνατο και τον αίτιο του θανάτου έρωτα και όλα τα όντα.».


Εδάφ. 19. Η πρόνοια μέσω της ειμαρμένης και της αρμονίας έκαμε τις μίξεις και τις γενέσεις και πληθύνθηκαν κατά γένη τα πάντα. Και όποιος εννόησε την αποστολή του, τράβηξε το δρόμο του περιουσίου αγαθού, όποιος δε αγάπησε από πλάνη προς τον έρωτα όχι την ψυχή του αλλά το σώμα του, αυτός θα παραμείνει στο σκοτάδι πλανώμενος, πάσχοντας αισθητά τα του θανάτου.


Εδάφ.20. ΕΡΜΗΣ στον Ποιμάνδρη:

- Γιατί θεωρούνται τόσο αμαρτωλοί οι άνθρωποι; Ότι κάνουν το κάνουν από άγνοια. Και αφού αμαρτάνουν γι' αυτό, γιατί να στερηθούν την αθανασία;

ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ στον Ερμή:

- Δεν κατάλαβες καλά Ερμή τα όσα σου αποκάλυψα.

ΕΡΜΗΣ στον Ποιμάνδρη:

- Τα έχω εννοήσει και σ' ευχαριστώ γι' αυτό.

ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ στον Ερμή:

- Εάν τα έχεις εννοήσει τότε ειπέ μου γιατί είναι άξιοι του θανάτου όσοι βρίσκονται στο θάνατο;

ΕΡΜΗΣ στον Ποιμάνδρη:

- Γιατί τα σώματά τους σκεπάσθηκαν από το στυγνό σκότος, από το οποίο η υγρά φύση δημιούργησε το σώμα στον αισθητό κόσμο από τον οποίο τροφοδοτείται ο θάνατος.

.


ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ στον Ερμή:

Εδάφ. 21. Ορθά τα κατάλαβες όλα αυτά Ερμή. Είπε μου όμως και κάτι άλλο, γιατί όποιος εννοήσει τον εαυτό του προχωρεί στον αγαθό δρόμο του θεού;

ΕΡΜΗΣ στον Ποιμάνδρη:

- Γιατί τον άνθρωπο ο θεός τον έχει δημιουργήσει από φως και ζωή.

ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ στον Ερμή:

- Μπράβο Ερμή γιατί φως και ζωή είναι ο θεός και πατέρας σας, κι από αυτά τα στοιχεία δημιουργήθηκε και ο άνθρωπος. Και εάν το πιστεύει ο άνθρωπος ότι έχει δημιουργηθεί από φως και ζωή, τότε ασφαλώς θα προχωρήσει προς ζωή.

ΕΡΜΗΣ στον Ποιμάνδρη:

- Αλλά πως και με ποιο τρόπο θα προχωρήσει ο άνθρωπος προς τη ζωή;

ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ στον Ερμή:

- Ο προικισμένος με νουν άνθρωπος ας αναγνωρίσει τον εαυτό του.



Εδάφ.22. ΕΡΜΗΣ στον Ποιμάνδρη:

- Δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι νουν;

ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ στον Ερμή:

- Χαίρω γιαυτό που λες. Γιατί εγώ ο νους θα είμαι στο πλευρό των αγίων, των αγαθών, των καθαρών, των ελεήμονων και τω ευσεβών και η παρουσία μου στο πλευρό τους, θα τους γίνει στην ύστατη ώρα βοήθεια, κι αμέσως θα τα γνωρίσουν όλα και τον πατέρα θα τον αισθανθούν με αγάπη, και θα τον ευχαριστήσουν, θα τον ευλογήσουν και θα τον υμνήσουν στρέφοντας προς αυτόν την ψυχή τους. Και πριν παραδώσουν το σώμα τους στο θάνατο θα ιδούν στις αισθήσεις τους όλα τα έργα τους. Εγώ όμως ο Νους - θεός που θα είμαι την ώρα εκείνη κοντά τους, θα αποκλείσω από το βιβλίο της ζωής τους τις κακές κι αισχρές πράξεις τους περικόπτοντας από την ταινία της ζωής τους τις άσχημες θύμησές τους.


Εδάφ. 23. Στους ανόητους όμως και στους κακούς, πονηρούς, φθονερούς, πλεονέκτες, φονιάδες και ασεβείς, θα σταθώ μακριά τους.

Αυτούς θα τους παραλάβουν οι τιμωροί δαίμονες που θα τους προσβάλλουν με την οξύτητα του πυρός για να τσακίσουν τις αισθήσεις τους.


Εδάφ.24. ΕΡΜΗΣ στον Ποιμάνδρη:

- Όλα αυτά που μου δίδαξες είναι καλά. Αλλά πες μου πως θ' ανεβούν οι αγαθές ψυχές προς τα άνω;

ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ στον Ερμή:

- Πρώτα, όταν έλθει η ώρα του θανάτου, το υλικό ανθρώπινο σώμα θα παραδοθεί στην αλλοίωση και τον αφανισμό. Το ήθος του ανθρώπου θα παραδοθεί στο δαίμονα ανενέργητο, οι αισθήσεις του σώματος θα επανέλθουν στις πηγές τους για να γίνουν μέρη ενέργειας και ο θυμός και η επιθυμία θα ριχθούν στην άλογο φύση.
...............
...................................

Εδάφ.25. Ετσι η ψυχή του ανθρώπου θα εξορμήσει από τη γη προς τα άνω με τη βοήθεια της αρμονίας και θα δώσει: στην πρώτη ζώνη, την αυξητική και μειωτική ενέργεια, στη δεύτερη ζώνη, τη μηχανή των κακών έξεων και το δόλο ανενέργητο, στην τρίτη ζώνη την επιθυμία της απάτης ανενέργητη, στην τέταρτη ζώνη την προφάνεια της αρχοντιάς απλεονέκτητη, στην πέμπτη ζώνη το ανούσιο θράσος και την προπέτεια της τόλμης, στην έκτη ζώνη τις κακές αφορμές του πλούτου ανενέργητες και στην έβδομη ζώνη θα δώσει το ενεδρεύον ψεύδος.
...........

........................

Εδάφ.25. Ετσι η ψυχή του ανθρώπου θα εξορμήσει από τη γη προς τα άνω με τη βοήθεια της αρμονίας και θα δώσει:
"στην πρώτη ζώνη, την αυξητική και μειωτική ενέργεια,"

Όπως βλέπουμε, αναφέρεται στις "ενέργειες", στις αυξητικές και μειωτικές, άρα πρέπει πρώτα να κατανοήσουμε τι είναι οι "ενέργειες", ώστε να αντιληφθούμε όλη την αλήθεια των γραπτών του.
Ο Ερμής λοιπόν αναφέρει, ότι ενέργειες, είναι τα πάντα γύρω μας, είναι οι "πληροφορίες" που "διαβάζει" ο θνητός μας εγκέφαλος, ακόμη και η σάρκα μας λέει, πως είναι αποτέλεσμα αυτών των ενεργειών που έλκονται και προσκολλούνται πάνω στο σώμα της ψυχής, και με αυτόν τον τρόπο γίνεται η ψυχή "άνθρωπος" της Γης, με την σάρκα ως χιτώνα που φορά η ψυχή του.

Πρόκειται για συχνότητες-ΕΝΈΡΓΕΙΕΣ-πληροφορίες, (Ενέργεια είναι και το Πυρ, ένα ενεργειακό δυαδικό διπολικό σύμπαν από πυκνώσεις υλοενέργειας -ουράνια σώματα όπου η έλξη των ουράνιων σωμάτων επιφέρει τον θάνατο των σωμάτων αλλά και την ζωή νέων ουράνιων σωμάτων..έχουμε το Πυρ που πληρεί τους κύκλους μέσα από την διπολική ενεργειακή δομή, και το Πνεύμα μέσα από την διπολική "πληροφορία-Ενέργεια-δεδομένο, όπου διαβάζουν όλα τα έμβια όντα με δέκτη τον εγκέφαλο τους και ζουν την αλήθεια αυτών ων δεδομένων ως πραγματικότητα ), δέκτης τους στις οποίες είναι ο εγκέφαλος των ανθρώπων. που πλέον ενδύθηκαν την σάρκα, και "διαβάζει" όχι τις "τέλειες" ενέργειες της ψυχής, αλλά τις θνητές ενέργειες, που προέρχονται από το θνητό διπολικό πνεύμα της φύσης, το οποίο είναι μίγμα του φωτός και του σκότους των δύο αντιθέτων και ως αποτέλεσμα να γεννηθεί από την ένωση αυτή το δυαδικό διπολικό πνεύμα, όπου από εκεί συλλέγει το πνεύμα της φύσης τις ενέργειες στον αέρα πάνω στην ατμόσφαιρα του πλανήτη ώστε να οδηγούνται από αυτή την πληροφόρηση όλες οι οντότητες που ζουν και φέρουν την ζωή πάνω στους πλανήτες.

Πλέον ο άνθρωπος της Γης δεν "διαβάζει" τις τέλειες ενέργειες της ψυχής, αλλά τις διπολικές ενέργειες του θνητού σύμπαντος, με αποτέλεσμα να γίνει ένα με αυτόν τον κόσμο, και να πέσει σε Λήθη ο αληθινός κόσμος και ουσία του που είναι η ψυχή.

Θνητές ενέργειες είναι η διεργασία που κάνει ο εγκέφαλος μας, συλλέγοντας μέσα στο υποσυνείδητο του όλη την πληροφόρηση που δέχεται από το γήϊνο περιβάλλον, (πνεύμα της φύσης) αλλά και έξω από αυτό.(πνεύμα διπολικό).

Κάθε τι που ενεργεί μέσα στο περιβάλλον της Γης, αλλά και έξω από αυτό, παράγει "ενέργειες", για παράδειγμα ένα σύννεφο στον ουρανό μας προκαλλεί τον ανάλογο ψυχισμό, το ανάλογο συναίσθημα, η ηλιοφάνεια προκαλλεί την αισιοδοξία.
Κάθε σκέψη μας, κάθε λέξη που γράφουμε, το οτιδήποτε μπορείτε να φανταστείτε παράγει ενέργειες-πληροφορίες, οι οποίες όλες μαζί αλληλεπιδρούν μεταξύ του εγκεφάλου μας, και μας προκαλλούν τον ανάλογο "ψυχισμό" και "συναισθήματα" χάρην στα οποία η θεϊκή ψυχή, γίνεται πλέον ο άνθρωπος της Γης.

Όταν αναφέρεται ο Ερμής ότι φεύγοντας η ψυχή από το γήινο περιβάλλον αφήνοντας πίσω της την σάρκα, πρέπει να αποβάλλει και όλες αυτές τις αυξομειωτικές ενέργειες μέσω της αρμονίας, για να ανέλθει στους κύκλους, εννοεί, ότι η ψυχή πρέπει να απολλέσει όλα όσα έζησε, την πόλωση το δίπολο. δράση-αντίδραση, τα πάντα όλα που εμπεριέχουν το αντίθετο τους, στον κόσμο αυτόν που έζησε, διότι θα την έλξουν πίσω στο γήϊνο πεδίο ξανά σε μια νέα ενσάρκωση. Γι'αυτό λέει πως μέσω της Αρμονίας δηλαδή της ουδετερότητας από το δίπολο πνεύμα της φύσης όπου έζησε θα ανέλθει η ψυχή.

Έτσι για παράδειγμα, όλα όσα μας απασχολούν σε αυτόν τον κόσμο, οι κορυφές τους, αρνητικές η θετικές, και όχι η αρμονία μεταξύ των κορυφών, μας φέρουν να παίρνουμε "βαριά" οτιδήποτε αρνητικό στην ζωή μας, η την έπαρση του "εγώ" όταν ικανοποιούμαστε από χαρά, κάνοντας τον συναισθηματισμό και ψυχισμό μας να παράγει ακραία συναισθήματα λύπης η χαράς.
Αυτά τα ακραία ψυχικά συναισθήματα δεν έχουν καμία σχέση με την θεϊκή ψυχή μας, και γινόμαστε θύματα και "Ένα" με αυτόν τον κόσμο τον άνθρωπο της Γης.
Σκοπός μας να αποβάλλουμε όλα αυτά τα ακραία είτε καλά είτε κακά συναισθήματα, διότι και οι "καλές" ενέργειες, όταν μισούν η φοβούνται, και από την αντίδραση τους απέναντι στο οτιδήποτε διαφορετικό, γίνονται το ίδιο και ένα με αυτόν τον κόσμο.

Πρέπει να ζούμε "επιφανειακά" "επιδερμικά" αυτή την ζωή, δίχως οι αγωνίες, ο φόβος, η έπαρση, οι κορυφές γενικά όλων των συναισθημάτων, μέσα από τις επιθυμίες που παράγουν, τα πάθη, να μην μας οδηγούν στα άκρα, αλλά μέσω της Αρμονίας των αντιθέτων να ζήσουμε την ζωή κατανοώντας την αλήθεια, ότι δηλαδή ζούμε σε έναν εικονικό κόσμο, όπου η Λήθη είναι ο εγκέφαλος και η σάρκα, η οποία ανήκει σε αυτόν τον Διπολικό κόσμο, και όχι στην αλήθεια της θεϊκής ψυχής μας. Διότι είμαστε ψυχές και όχι άνθρωποι της Γης.

.................
.....................................
Εδάφ. 26. Και τότε γυμνή η ψυχή του ανθρώπου από τις ενέργειες της αρμονίας θα φθάσει στην όγδοη ζώνη με τις δικές της δυνάμεις, και θα υμνήσει μαζί με τις εκεί ψυχές τον πατέρα, και θα δεχθεί τα συγχαρητήριά τους. Έτσι, ισότιμη πλέον η ψυχή με τις εκεί ψυχές οι οποίες θα την υποδεχθούν και θα τη συγχαρούν, θα ενωθεί μαζί τους και θα ακούσουν όλες μαζί τον ύμνο των υπεράνω της ζώνης των ψυχών προς το θεό. Και τότε όλες μαζί οι ψυχές θα υψωθούν προς τον πατέρα και θα συγχωνευθούν εκεί μαζί του... Και τώρα που τα είδες, τ’άκουσες και τα έμαθες όλα αυτά, κατέβα Ερμή πίσω στη γη και γίνου εκεί οδηγός στους άξιους γιατί χάρη σε σένα θα σωθεί το ανθρώπινο γένος.


Εδάφ. 27. ΕΡΜΗΣ, απολογούμενος:
- Αυτά μου αποκάλυψε ο Ποιμάνδρης που είχε μπει στο είναι μου. Κι εγώ αφού ευχαρίστησα και ευλόγησα τον πατέρα όλων, υψώθηκα απ' αυτόν, δυναμώθηκα, διδάχθηκα τα πάντα τα της φύσης στη μεγίστη θέα, κι άρχισα να κηρύττω στους ανθρώπους το κάλλος της ευσέβειας και της γνώσης ως ακόλουθα: «Άνδρες γηγενείς που παραδοθήκατε στον ύπνο στο μεθύσι και στην αγνωσία του θεού, ξυπνήστε, παύσατε την κραιπάλη θελγόμενοι από την κτηνώδη αυτή ευχαρίστησή σας».


Εδάφ. 28. Εκείνοι με άκουσαν και με περικύκλωσαν ομαδικά, και εγώ τους είπα. «Γιατί άνδρες γηγενείς παραδοθήκατε στον θάνατο αφού έχετε εξουσία στην αθανασία; Μετανοήστε όσοι βρίσκεσθε στην άγνοια' απαλλαγείτε από το φωτεινό σκοτάδι' μεταλάβατε της αθανασίας' εγκαταλείψατε την φθορά!».


Εδάφ. 29. Από τους ακροατές μου εκείνους άλλοι άρχισαν να φλυαρούν και να απέρχονται, ακολουθώντας τον δρόμο του θανάτου, άλλοι δε πέσανε στο γόνατά μου και με παρακαλούσαν να συνεχίσω να τους διδάξω. Εγώ τους είπα να σηκωθούν όρθιοι και γενόμενος καθοδηγός του γένους μας, άρχισα να τους διδάσκω το πως, με ποίο τρόπο μπορούν να διασωθούν. Κι εκείνοι άκουσαν τους σοφούς λόγους μου, ετράφησαν με το ποτό της Αμβροσίας, και καθώς άρχισε ο ήλιος να δύει τους παρεκάλεσα να ευχαριστήσουν τον θεό και ν' αποσυρθούν ο καθένας στα σπίτια των.


Εδάφ. 30. Εγώ δε, την ευεργεσία του Ποιμάνδρη την κατέγραψα στο είναι μου, και πληρωθείς όπως το ήθελα, ένιωσα πως ο ύπνος του σώματός μου έγινε αληθινή όραση, η σιωπή μου εγγύηση του αγαθού, και η εκφορά του λόγου μου γέννημα αγαθών. Αυτά μου συνέβησαν όταν διδάχτηκα νοερά τους αυθεντικούς λόγους του Ποιμάνδρη, κι έγινα θεόπνευστος.


morfeas sky


ΠΟΙΜΑΝΔΡΗΣ-ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

ΕΠΙΛΟΓΟΣ 


Ανάλυση με δικά μου λόγια όλης της θνητής δημιουργίας πριν γεννηθεί ο Άνθρωπος στα Φωτεινά Πεδία.

ΠΑΤΕΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΛ-ΟΝ- ΦΩΣ
ΥΙΟΣ Ο ΠΥΡ ΦΩΣ ΛΟΓΟΣ 

Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΝΟΥΣ ΘΕΟΣ ΦΩΣ ΚΑΙ ΖΩΗ ΥΠΑΡΧΩΝ

ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΓΕΝΝΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΣΤΑ ΦΩΤΕΙΝΑ ΠΕΔΙΑ

ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΥΠΑΡΧΩΝ ΓΕΝΝΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΑΠΟ ΑΠΛΕΤΟ ΦΩΣ

....................
.....................................

Κάποτε..έξω και μακριά από τα Φωτεινά Πεδία, γεννήθηκε μια σκοτεινή υγρή φύση, από το σκότος, όπου τα στοιχεία της σκοτεινής υγρής φύσης αποτελούντω από Πυρ και Πνεύμα, και ενώ ακόμη ήταν μισογεννημένη αυτή η σκοτεινή φύση, πριν ολοκληρωθεί η γέννηση της, από τα Φωτεινά Πεδία υψώθηκε Άγιος Λόγος  πάνω από αυτήν, και από την σκοτεινή φύση ενώθηκε το πυρ μαζί με το πνεύμα που επλανάτο πάνω από την γη και τα νερά μαζί με τον ελαφρό αέρα, αφήνοντας την γη και τα νερά μόνα τους, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί από την ένωση του Αγίου Λόγου με το Πυρ και Πνεύμα γέννημα του σκότους, μία διπολική φύση με πυρ και πνεύμα διπολικό, χωρίς όμως να Αγιαστούν η γη και τα νερά. 

Η γη και τα νερά όμως, μαζί με τον αέρα, ως τα βαρύτερα κατωφερή στοιχεία της σκοτεινής υγρής φύσης, παρέμειναν μόνα τους δίχως την ένωση με τον Άγιο Λόγο.

Ο περικλείων τους κύκλους, και τις δίνες των ριζών τους, (πύλες),
ο Δεύτερος Νους δημιουργός, που γεννήθηκε από τον Φωτεινό Λόγο, από  Πυρ και Πνεύμα, με τέλειες ενέργειες των δυνάμεων της Αρμονίας, εκ του Φωτός προερχόμενες, Ομοούσιος με τον Φωτεινό Λόγο του Πατέρα Νου Θεού, αμέσως μετά την Αγιοποίηση της σκοτεινής φύσης, ενώθηκε με τον Λόγο του Πατέρα, και δημιούργησε τους επτά κύκλους της θνητής διπολικής δημιουργίας, περικλείοντας με τον Λόγο από τέλειες ενέργειες των δυνάμεων της Αρμονίας, όλη την διπολική πλέον φύση, δημιουργώντας επτά κύκλους όπου τα πιο ελαφρά στοιχεία βρίσκονται μέσα στον ανώτερο κύκλο, και τα πιο βαριά κατωφερή στοιχεία στον μικρότερο κύκλο.

Ανάμεσα στον κάθε κύκλο περιμετρικά, και σε όλους μαζί, ο περικλείων τους κύκλους δεύτερος δημιουργός Νους, με τον Λόγο του προστατεύει κάθε κύκλο ξεχωριστά, και όλους μαζί.
Μετέπειτα άρχισε να περιστρέφει την δημιουργία αυτή από μία αόριστη αρχή και ένα απέραντο τέλος.
Με την περιστροφή αυτή, έδωσε ζωή όπως την ήθελε,  η δε περιφορά καθώς το θέλησε ο Νους δημιούργησε από τα κατωφερή στοιχεία ζώα άλογα χωρίς λόγο, ο αέρας δημιούργησε πετεινά και τα νερά υδρόβια πλάσματα. Κι όταν χώρισε η γη από τα νερά της δημιουργήθηκαν όπως το θέλησε ο Νους ζώα τετράποδα, ερπετά και άγρια και ήμερα ζώα.

Να προσθέσω, ότι ο δεύτερος νους δημιουργός, δημιούργησε επτά Διοικητές, έναν για κάθε κύκλο, όπου αυτοί είναι κάτι σαν φυσικοί νόμοι, όπου η Δικαιοσύνη και η μοίρα, επικρατεί και επιβάλλεται σε όλα τα έμβια όντα ανάλογα τις επιλογές τους, και με αυτόν τον τρόπο επικρατεί η τάξη μέσα στους κύκλους της διπολικής δημιουργίας. Όπως επίσης κρατούν την τάξη σε όλα τα ουράνια σώματα που βρίσκονται μέσα στον  κύκλο.

Όλα τα όντα σε αυτή την περίοδο 
(πριν την εμφάνιση του ανθρώπου), ζουν αρμονικά ως αρσενικοθήλυκα.
Με την είσοδο του ανθρώπου μέσα στον κύκλο, το διπολικό πνεύμα διέσπασε τα πάντα..διασπάστηκαν τα πάντα σε όλα τα όντα σε δύο αντίθετα. Έτσι κάθε ψυχή ενδύεται τον χιτώνα άντρα η γυναίκας, και μέσω της έλξης του έρωτα επιφέρεται η ζωή, όπως σε όλα υπάρχει και το αντίθετο του.


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα