Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015

Να τα πω;

καλή διάθεση

Πέντε βήματα όπου βοηθούν εμένα να έχω καλύτερη διάθεση και ίσως βοηθήσουν και εσάς.
Τα βήματα λοιπόν είναι τα εξής:
1) Όποτε με πλησιάζουν αρνητικές σκέψεις του παρελθόντος για κάτι κακό που μου συνέβη ή για κάποιον που με πείραξε με τα λόγια του ή με όσα έκανε απλώς διώχνω τη σκέψη μακριά προσπαθώντας να σκεφτώ εκείνη τη στιγμή κάτι τελείως διαφορετικό και ευχάριστο. Υπάρχει όμως κι άλλος τρόπος με το να αναγνωρίσω τη δική μου τύχη ως τύχη ίδια με όλων των άλλων ανθρώπων αλλά και να δώσω άφεση αμαρτιών δικαιολογώντας ως ανθρώπινες πράξεις επίσης τις άσχημες συμπεριφορές των άλλων προς εμένα. Ισχύει αυτό που λένε τόσα ξέρει τόσα κάνει.
2) Απλοποιώ τη ζωή μου αγοράζοντας τα απολύτως απαραίτητα και βάζοντας στον εαυτό μου όσο το δυνατόν πιο απλές και καθημερινές υποχρεώσεις. Δεν φορτώνομαι με υλικά αγαθά γιατί εμένα προσωπικά με κουράζουν. Δε φορτώνομαι επίσης με τρελά όνειρα και μεγαλόπνοα σχέδια γιατί με κουράζουν το ίδιο. Προτιμώ πλέον να προγραμματίζω για κοντινότερα χρονικά διαστήματα και να διατηρώ τα όνειρά μου σε προσγειωμένα επίπεδα σύμφωνα με τα δεδομένα της σημερινής κατάστασης γύρω μου.

3) Περνάω στιγμές με θετικούς ανθρώπους και όσο και να ακούγεται κακό αποφεύγω τους αρνητικούς οι οποίοι και να μην έχουν κάποιο πρόβλημα έμαθαν στη ζωή τους να ρίχνουν ψυχολογικά τους γύρω τους με την ασταμάτητη γκρίνια τους. Σου κλέβουν την ενέργεια και καταφέρνουν μόνο μέσα σε λίγη ώρα να σε πιάσουν τα υπαρξιακά σου.
χαρά4) Ασχολούμαι τώρα πια και με εμένα. Ναι το κάνω και αυτό και μου αρέσει. Παρατηρώ τις αντιδράσεις μου, τα θέλω μου, τα προτερήματά μου, τα ελαττώματά μου και γενικά τα όλα μου. Ψάχνω να με βρω και να με ανακαλύψω βαθιά ώστε να μπορώ να με ελέγχω ευκολότερα αλλά και για να ξέρω όσα πραγματικά μου αρέσουν και μου φτιάχνουν τη διάθεση. Έτσι γίνομαι πιο ψύχραιμη, πιο δυναμική, πιο χαρούμενη και τρελαίνομαι να απολαμβάνω χρόνο με τον εαυτό μου.
5) Απασχολώ το μυαλό μου και το σώμα μου. Αυτό σημαίνει ότι διαβάζω πιο πολύ, γράφω πιο πολύ, αθλούμαι πιο πολύ, δημιουργώ περισσότερο και περισσότερα πράγματα και γενικά έχω αποκτήσει νέα ενδιαφέροντα τα οποία με γεμίζουν και με ανανεώνουν.
Ο καθένας από εμάς σίγουρα έχει τα δικά του προσωπικά 5 βήματα και τις δικές του διεξόδους. Εγώ απλώς μοιράστηκα τα δικά μου μαζί σας γιατί πάντα θέλουμε και το κάτι νέο και διαφορετικό το οποίο μας λείπει και πρέπει να είμαστε ανοιχτοί σε νέες προτάσεις.
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα