Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2015

Προσευχή με κομποσχοίνι !


 
 
Όταν λέμε το Κομποσχοίνι να σκεφτόμαστε 
αυτούς για τους οποίους θέλουμε να προσευχηθούμε, 
και κίνητρό μας να είναι η αγάπη.
« Θεέ μου, Εσύ ξέρεις πόσο αγαπώ αυτόν τον άνθρωπο. 
Η αγάπη μου αυτή δεν είναι δική μου, 
γιατί Εσύ είσαι η Πηγή της Αγάπης. 
Απ’ αυτήν την Πηγή της Αγάπης παίρνω κι εγώ, 
και Σου τον προσφέρω αυτόν τον άνθρωπο. 
Και Σε παρακαλώ να του δώσεις Φώτιση, 
να του δώσεις Πίστη, να του δώσεις όλα τα πλούσια Ελέη Σου 
που Εσύ δίνεις. 
 Εγώ, μόνο την ταπεινή μου αγάπη μπορώ να προσφέρω. 
Και Σε παρακαλώ για τον τάδε…., την τάδε κ.ά »
Και να φέρνεις νοερά στα πόδια του Χριστού αυτά τα πρόσωπα,
 σαν να είναι γονατιστοί και να προσεύχονται μπροστά Του, 
αυτοί οι ίδιοι πραγματικά, όπως λέει ο Προσκυνητής.
Έχω εμπειρία πολλών ετών, 
ότι κάνει ο Θεός πολλά θαύματα μ’ αυτήν την προσευχή. 
Γιατί ο Θεός μας θέλει Συνεργούς. 
Όσο τιποτένιοι κι αν είμαστε, 
γιατί είμαστε τα Πλάσματά Του 
και μ’ αυτά τα Πλάσματα έχει να δουλέψει...
 
 
Πηγή: Από το βιβλίο της μοναχής Γαβριηλίας
« Γερόντισσα Γαβριηλία: Η Ασκητική της Αγάπης »


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα