Τετάρτη 5 Αυγούστου 2015

ΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

Φωτογραφία της Emerald Tablets.


Κύριε, που δίνεις στον κόσμο την ομορφιά,
Ανανέωσε την καρδιά μου.
Όπως τα φωτεινά μαργαριτάρια της δροσιάς,
Δώσε μου κρυστάλλινη καθαρότητα.
Όπως τα κύματά Σου που χορεύουν στο φως του ήλιου,
Δώσε μου ελευθερία και χαρά.
Όπως ένα αστέρι Σου που ακούει με προσήλωση τη σιωπή της νύχτας,
Ανέβασε τις σκέψεις μου ψηλά.
Βοήθησέ με να διαβάζω τα μηνύματα,
Που έκρυψες στον ψίθυρο των φύλλων.

Το θαύμα των χρωμάτων και το μεγαλείο του ηλιοβασιλέματος,
Τη θέρμη στην αναζήτηση της Παρουσίας Σου.
Μεταμόρφωσε τις επιθυμίες μου
Σε συγγενείς πράξεις, Αγγελιοφόρους της Αγάπης.
Κάνε ώστε να είμαι πάντα έτοιμη,- ος,
Να επιστρέφω σε Σένα,
Με καθαρά χέρια, καθαρό βλέμμα.
Για να βρίσκω - το Φως της Ομορφιάς Σου...
Για να μπορώ να ταξιδεύω στον Ωκεανό της Απολυτότητάς Σου...




ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα