Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

Είμαι εγώ



Γιατί κάθεσαι απέναντι μου σιωπηλός; Κοίτα με στα μάτια, εγώ είμαι. Ναι, εγώ που αγάπησες. Μη μου λες πως άλλαξα, έτσι ήμουν.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχεις αυτή την άποψη. Ίσως μέχρι τώρα μόνο μία πλευρά του εαυτού μου ήθελες να κατανοήσεις.
Όπως κάθε άνθρωπος έτσι κι εγώ, σύμφωνα, με την κατάσταση που βιώνω, έτσι αντιδρώ. Δεν αλλάζω όμως, απλώς συμβιβάζομαι όπως πρέπει.
Άκου λοιπόν πως είμαι εγώ.

Εγώ έμαθα, να ζω την κάθε μου μέρα, μοναδικά.
Εγώ ερωτεύομαι με όλη μου την ψυχή κι ας πονέσω.
Εγώ, έχω σχέδια μεγάλα.
Εγώ ονειρεύομαι συνέχεια.


Εγώ μάχομαι για κάθετί, που πιστεύω πως αξίζει, ακόμα κι αν κάνω λάθος.
Είμαι εγώ, με τις σωστές και τις λάθος επιλογές μου.
Είμαι εγώ με τα θέλω και τα πρέπει μου.
Εγώ έχω την ιδεολογία και τις απόψεις μου.
Είμαι εγώ και είμαι δυναμική, διότι γνώρισα την αδυναμία.
Είμαι εγώ και αντέχω τον πόνο, επειδή κάποτε η ζωή μου φέρθηκε πολύ σκληρά.
Είμαι εγώ που δεν θ' αλλάξω ποτέ, ενώ νιώθω καλά, με τον εαυτό μου.
Ναι, είμαι εγωίστρια. Αλλά δεν πλήγωσα ποτέ κανέναν με τον εγωισμό μου.
Είμαι ένα παιδί, όσο κι αν μεγαλώνω.
Είμαι ανεξάρτητη, με μόνη μου ανάγκη, την ευτυχία.
Είμαι εγώ και θα επιλέξω εάν θα σε κρατήσω στη ζωή μου ή αν θα σε λησμονήσω.
Είμαι εγώ, η συναισθηματική, η ρομαντική κι η ευαίσθητη.
Είμαι εγώ που θα σε λατρέψω αν με αγαπήσεις.
Είμαι εγώ που θα σε μισήσω αν με πληγώσεις.
Εγώ αντέχω τα πάντα.
Εγώ δεν αντέχω τίποτα.
Είμαι εγώ, η αναποφάσιστη, κάποιες φορές.
Εγώ είμαι που εσύ αποκαλείς υπερβολική.
Είμαι εγώ που δεν φοβάμαι τίποτα.
Είμαι εγώ που φοβάμαι τα πάντα.
Εγώ που παριστάνω την "άνετη" σε κάθε κατάσταση.
Εγώ που παραπονιέμαι συνέχεια, πως με παραμελείς.
Εγώ είμαι η πότε καλή.
Εγώ είμαι η πότε κακιά.
Εγώ με την μεγάλη αυτοπεποίθηση.
Εγώ είμαι αμελής.
Εγώ είμαι απρόσεκτη.
Είμαι εγώ που σ' αγαπάω.
Είμαι εγώ που έχω αφομοιώσει ένα κομμάτι του εαυτού σου.

Έτσι είμαι κι εσύ αυτό αγάπησες, όσο κι αν νομίζεις ότι άλλαξα. Εσύ άρχισες να με βλέπεις από άλλη οπτική γωνία, που μέχρι στιγμής απλά κοιτούσες.
Γύρνα το πρόσωπο σου και κοίτα με στα μάτια.
Βλέπεις; Αυτό είμαι, ένα συναίσθημα μπερδεμένο με πολλά άλλα.

Αν θες μπορώ να γίνω εσύ. Μπορώ να σ' εμπιστευθώ και να αφήσω το εγώ μου. Μ' έναν όρο όμως, δεν θέλω να μ' αλλάξεις.


Kleopatra Kardolama

enfo

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα