Παρασκευή 24 Απριλίου 2015

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ..


Ένα μόνο πάντα ήξερα
Από τότε που μπήκες στην ζωή μου ..
Εσένα ήθελα ..

Θέλησα να σε μυρίσω,
Πλημύρισε το μυαλό μου
Από το άρωμα σου .

Σε άγγιξα
Ακόμη η αφή σου
Καεί το δέρμα μου

Θέλω να σε νιώσω
Να κυλάς μέσα σε κάθε φλέβα μου
Να ποτίζεις κάθε κύτταρο μου

Φίλησε με
Άφησε μου τον πόθο σου στα χείλη μου
Θέλω να πιω κάθε σταγόνα
Από τα χείλη σου

Όσο σε βλέπω άλλο τόσο σε θέλω κοντά μου
Να μου καις το κορμί με τις ανάσες σου ..

Δεν ξέρω τι είναι αυτό
τι βρήκα πάνω σου
Η Μέσα σου
Μα ποιο πολύ σε θέλω γιατί είσαι εσύ
Και είσαι το μισό που ελειπε από μεσα μου


Κωσταντινος 
psixologikosfaros
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα