Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

Το μάντρα των θεραπευτών


Είμαι η γαλήνη.
Είμαι η αγάπη.
Είμαι η αιωνιότητα.
Είμαι η μια εικόνα του Θεού τέλεια και πλήρης.
Είμαι υπεύθυνος για τον  κήπο του.
Είμαι συνδημιουργός  του συμπαντος.
Ποτέ δεν διαχωρίστηκα από αυτόν, πάντα συνδεδεμένη μαζί του,ως το πρώτο μου  βήμα δημιούργησα τον ουράνιο θόλο.
Με την πρώτη μου αναπνοή δημιούργησα  την ατμόσφαιρα.
Καθώς ανοίγω τα μάτια μου δημιουργώ όλα όσα βλέπω.
Το πρόσωπο μου  είναι ο καθρέφτης του Θεού.
Το  φως  των ματιών μου είναι η ακτινοβολία της δημιουργίας.
Είμαι πλήρης είρηνη ,αγάπη  και αιωνιότητα.
Είμαι και ήμουν πάντα αιώνια.
Είμαι η  μια εικόνα του Θεού τέλεια και πλήρης.


Η ψυχή δεν είναι μόνο μέσα μου αλλά με περιβάλλει,κι απ'εξω κι έμενα και όσους συναντώ.
Είμαι το πνεύμα  και η ουσία της Γης.
Είμαι ο κόσμος.
Είμαι μια εκδηλωμένη εικόνα  εικόνα του Θεού .
Κοίτα βαθιά μέσα σου ,και δες τον εαυτό σου,όπως βλέπω εγώ εσένα.
Δες  τον εαυτό σου,όπως έχω εγώ  δει τον εαυτό μου,μια εικόνα του Θεού τέλεια και πλήρη.
Το ότι αυτή ειναι η φύση μου,είναι μια απλή μα,βαθειά αλήθεια.
Ο  Θεός είναι εδώ. (  χέρι πάνω στον Θύμο αδένα)





ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα