Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

Άν δεν είχα όνειρα...





Ονειρεύομαι ξύπνιος τον κόσμο του ονείρου
που θέλω βγω,
κι όταν ξεμυτώ απ το όνειρο που ονειρευόμουν
τότε σε όνειρο ξανά θα μπω..
να κρυφτώ.?
ή να ζήσω ονειρευτής στα όνειρα "μου?

...μην αφήσεις τον πόνο να σβήσει τα όνειρα  σου,
άλλο τα όνειρα,
άλλο οι φόβοι.

~Άν δεν είχαμε όνειρα,
τότε δεν θα φοβόμασταν να τα χάσουμε,
κι αν συνεχίσουμε να ονειρευόμαστε,
τότε τόσο περισσότερο
θα εμφανίζονται κι οι φόβοι μας !!

Άλλο "Που θέλω να πάω..
Άλλο το "Πως θα πάω...

"Όταν θέλω κάτι,
απλά ξεκινώ να πηγαίνω εκεί..

...και στο δρόμο που περπατώ
μαθαίνω το δρόμο μου.."

~Η μεγαλύτερη δειλία πάντα
ήταν να προδώσω τα όνειρα μου.
Ποτέ δεν το έκανα,
ποτέ δεν θα το κάνω.
Το τι κάνει ο καθένας,
είναι απλά αυτό που ο καθένας είναι..

....άρα καμιά σχέση με "μένα και τις επιλογές "μου..

~Αν εστιάσω σε αυτό που "Εγώ έχω ανάγκη να αισθάνομαι
την οποιαδήποτε στιγμή,
τότε αυτή η επιλογή θα επικρατήσει μέσα μου
και παντού γύρω από "εμένα.

"Κι ας βρίσκομαι στη μέση ενός κυκλώνα.."
αυτό σημαίνει πως
"ο κυκλώνας ήρθε εδώ για να με διδάξει"
κι όχι για να με φοβίσει.

~Μπορώ να γνωρίζω,
όμως μπορώ να θέλω να είμαι ελεύθερος
χωρίς να ταυτίζομαι με αυτά που γνωρίζω..

~Να δημιουργώ βάση γνώσης,
κι όχι βάση "φοβισμένου συναισθήματος..

~Άλλο το "Είμαι κάτι,
κι όταν κοιτώ στον καθρέφτη
τραυματίζω τον εαυτό μου.."

~Άλλο το..  "Εγώ είμαι αυτό που εγώ είμαι Τώρα,
και για να το αλλάξω,
χρειάζομαι πριν από το οτιδήποτε,
να αποδεχτώ αυτό που εγώ είμαι Τώρα."


~Αποδοχή φέρνει μόνο η Αγάπη!

~Κρίση φέρνει μόνο ο "Κατώτερος_εαυτός".

...ξέρεις ποιος είναι αυτός ε...
"Ο τύπος αυτός που σου φωνάζει
πως δεν αξίζεις μία,
πως καλύτερα για σένα είναι,
να βρεις μια τρύπα να μπεις μέσα,
να κρυφτείς..

...για γύρνα το βλέμμα και στον άλλον εαυτό όμως,
κοίτα καλύτερα..
Μαζί κάνατε όνειρα κάποτε..!!

~Τι σημασία να έχει αν τα όνειρα τα έκανες χθες βράδυ,
ή πριν ένα μήνα..
ή πριν δυό χρόνια..
ή ακόμα κι αν
ακόμα κι αν πάντα ονειρευόσουν στιγμές ονειρεμένες και..?

Και τι έγινε τελικά τόσο δυνατό που
πήρε τη προσοχή σου απ"το στόχο που έβαλες χθες βράδυ..
ή πριν ένα μήνα..
ή πριν δυό χρόνια..
ή ακόμα κι αν
ακόμα κι αν πάντα ονειρευόσουν στιγμές ονειρεμένες και..?

~Και πότε λες να ρθει η ώρα
να ζήσεις τα όνειρα σου ξανά..?

Όταν αφού τα εγκαταλείψεις και πεις...
"Το ξερα....

..τότε..?


Μα άδικο για "μένα δεν είναι
να βλέπω να πεθαίνουν τα πουλιά που μεγάλωνα,
για να τα δω κάποτε
να πετούν σαν βέλη στον ήλιο..



...Και έτσι είναι





Ιωάννης Χαραλαμπίδης ~ Spiritual guidance & healer


Ελλάδα 9/3/2015 © Απόσπασμα από τη ζωή που έζησα


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

1 σχόλιο:

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα