Τρίτη 3 Μαρτίου 2015

Δεν θέλω να κάνω σεξ μαζί σου!!!

Χρόνος έξω

Δεν θέλω να κάνω σεξ μαζί σου. Η στύση σου, δεν είναι δική μου ευθύνη.

Αυτό είναι αφιερωμένο σε όλα τα αγόρια που μόνο ένα πράγμα έχουν στο μυαλό τους: το σεξ. 


Δεν θέλω να κάνω σεξ μαζί σου. Και δεν χρωστάω καμμία εξήγηση.

Ίσως απλά θέλω να είμαστε φίλοι.

Ίσως θέλω μια σχέση.

Ίσως θέλω να οικοδομήσουμε μια σχέση βασισμένη στη φιλία και τα κοινά συμφέροντα.

Ίσως πήγα στο σχολείο μιας φίλης μου, και τα αγόρια και οι άνδρες μου είναι άγνωστοι.

Ίσως δεν έχω αδέλφια, ούτε πατέρα, ούτε θείο, ούτε άνδρες φίλους. Ίσως ξέρω μόνο την συντροφιά των γυναικών.

Ίσως με φοβίζεται.

Ίσως θέλω έναν πραγματικό άνδρα.
Ίσως είμαι άρρωστη από τους ''ανεβασμένους'' άνδρες.


Ίσως όλοι με βρίσκουν όμορφη εκτός από εμένα την ίδια.

Ίσως είμαι κουρασμένη να παρενοχλούμε από βαρετούς άνδρες που προσπαθούν να με γαμήσουν
.
Ίσως είμαι απλά ένα φιλικό πρόσωπο.
Ίσως είμαι Λεσβία-ή το σκέφτομαι σοβαρά ... και αυτό όχι για να με παίρνετε μάτι.

Ίσως γνωρίζετε ήδη ότι δεν έχω αυτό που θέλω ή χρειάζομαι.

Ίσως τα ρούχα σας μυρίζουν άσχημα. Ίσως αυτό μου λέει ήδη όλα όσα χρειάζεται να ξέρω.

Ίσως έχω κακοποιηθεί σεξουαλικά ως παιδί, και ποτέ δεν θα το ξεπεράσω. Ή ίσως θα το κάνω. Ίσως δεν έχω αποφασίσει ακόμη. Ίσως δεν ξέρω πώς.


Ίσως έχω ζητήματα με το σώμα μου.



Ίσως θέλω να ερωτευτώ, να παντρευτώ και να κάνω μωρά.

Ίσως δεν θέλω να μείνω έγκυος, δεν θέλω να πάρω χάπι και μισώ τα προφυλακτικά.
Ίσως χρειάζομαι Σεξουαλική Θεραπεία.

Ίσως έχω  βιαστεί και αντιμετωπίζω διαταραχή μετα-τραυματικού στρες. Ίσως να μην ξέρω ότι είχα βιαστεί.

Ίσως κανείς δεν μου επέτρεψε ποτέ να μιλήσω γι 'αυτό, και εγώ ποτέ δεν θα μιλήσω γι' αυτό ξανά.

Ίσως έχω παρασυρθεί από πάρα πολλούς ηλικιωμένους άντρες στα είκοσί μου και ποτέ δεν θα δείξω εμπιστοσύνη ξανά.


Ίσως η καρδιά μου είναι μελανιασμένη.

Ίσως είμαι απλά εδώ για τη μουσική.

Ίσως θα έπρεπε να αισθάνομαι πίεση για να είμαι ευτυχισμένη. Και να χαμογελώ. Και να μην κλαίω.


Ίσως είμαι παρθένα, και εσείς δεν είστε ο ένας και μοναδικός.

Ίσως εξακολουθώ να πιστεύω στην αγάπη.
Ίσως θέλω να κάνω έρωτα.

Ίσως δεν μπορώ να έχω ό, τι θέλω, έτσι δεν υπάρχει τίποτα που να θέλω.

Ίσως έχω την περίοδό μου.
Ίσως δεν είμαι στην κατάλληλη διάθεση.

Ίσως είμαι ερωτευμένη με κάποιον, αυτή τη στιγμή. Και αυτό μου ραγίζει την καρδιά.


Ίσως είμαι κουρασμένη από τα ''μαλακισμένα'' αγόρια μου.


Ίσως είμαι κουρασμένη από απόπειρα βιασμού.


Ίσως οι Ημέρες του Αγίου Βαλεντίνου μου πέρασαν με μόνο με # 1 εκατομμύριο ''ανεβασμένους'' άνδρες.

Ίσως αυτά είναι η γενέθλια του τελευταίου βιαστή μου.

Ίσως θα τα ανακαλύπτατε όλα αυτά αν φροντίζατε να με γνωρίσετε. Δεν έχει σημασία πόσο καιρό θα έπαιρνε.


Δεν θέλω να κάνω σεξ μαζί σας, δεν έχει σημασία τι φοράω.

Ίσως έμαθα να ντύνομαι από τα περιοδικά και την τηλεόραση.

Ίσως δεν ''αγόρασα''  τα βυζιά μου, και δεν θέλω να μιλήσω γι 'αυτά, ακόμη κι αν αναπνέουν. Ακόμα κι αν είναι ραδιενεργά.


Ίσως δεν έχω μάθει πόσο οι ξένοι θέλουν να μιλούν για τους εαυτούς τους, επειδή έχω συνηθίσει να περιβάλλομαι από ανθρώπους που μου φέρονται σαν σε ολοκληρωμένο πρόσωπο.


Ίσως είμαι από τη φύση μου αριστοκρατικό άτομο.


Ίσως δεν έχω καμία ιδέα για το πόσο καυτή φαίνομαι στο μάτι του παρατηρητή. Ίσως φαίνεται ότι δεν έχει σημασία για μένα.


Ίσως απλά έπρεπε να φορώ κάτι, επειδή η κοινωνία δεν παράγει ρούχα που μου ταιριάζουν.


Ίσως να βγαίνω πάντα ''έξω από τα ρούχα μου''.


Ίσως είμαι η Μέριλιν Μονρόε.

Ίσως δεν έχω καμία ιδέα για τη μόδα, και δεν με νοιάζει καν.
Ίσως δεν με νοιάζει.

Ίσως φοράω κόκκινο κραγιόν, ώστε να αντικατοπτρίζει την φλεγόμενη γλώσσα μου της αλήθειας που ποτέ δεν θα είναι σιωπηλή.

Ίσως τα λόγια μου είναι πυρκαγιά.
Ίσως θέλετε τα κόκκινα χείλη μου.

Ίσως μου αρέσει να χορεύω με το κατάλληλο για την περίσταση φόρεμα.

Ίσως τα ρούχα μου αντικατοπτρίζουν αυτό που είμαι.
Ίσως δεν το κάνουν.

Ίσως αισθάνομαι πιεσμένη, ή απλώς προσπαθώ να ταιριάξω.

Ίσως δεν γνωρίζω ακόμα ότι είμαι σε μια ζωή που πρέπει να είμαι σεξουαλική ...
~

Τώρα που ξέρετε μερικές από τις πιθανές αιτίες γιατί δεν θέλω να κάνω σεξ μαζί σας, μπορείτε να κρατήσετε όλα αυτά στην καρδιά σας, και να αναρωτηθείτε προσπαθώντας να βρείτε τις απαντήσεις. Ή μπορείτε να προβείτε σε βαρυσήμαντες δηλώσεις και να εξαφανισθείτε για ένα διάστημα.


Λέτε ενδιαφέροντα πράγματα όπως: "Δεν φοβάμαι από το σκοτάδι σου.» -και συνεχίζετε το δρόμο σας. Ή, "Ίσως θα μπορούσατε να μου πείτε γι 'αυτό, κάποια στιγμή."

 
Γιατί εμένα μου αρέσουν οι άνθρωποι με περιεχόμενο, και πάντα ενδιαφέρομαι για νέους φίλους. Είμαι μια προσωπικότητα, και η στύση σας είναι δική σας ευθύνη.

Εάν αυτό είναι μια αποκάλυψη για σας, εδώ είναι μερικές προτάσεις:
 
1) Μάθετε πώς να αναπτύσετε ανθρώπινους δεσμούς μέσα από την τέχνη της συνομιλίας. Ρωτήστε ενδιαφέροντα ερωτήματα. Έχετε ενδιαφέροντα.
2) Μάθετε πώς να διοχετεύετε τη σεξουαλική ενέργεια σε άλλα πράγματα, χρησιμοποιώντας την ως καύσιμο για τη ζωή σας. Συνδέστε την με την καρδιά σας, κυκλοφορήστε την μέσα σε ολόκληρο το σώμα σας, συνδέστε την με το μυαλό σας,  τροφοδοτήστε την τέχνη, τη δημιουργικότητα, και για το κοινό καλό έργα σας. Χρησιμοποιήστε τη ζωτικότητά σας για την εξυπηρέτηση των άλλων.
3) Αν σας είναι δυσάρεστα πιεστικά, πηγαίνετε στο μπάνιο και αυνανιστείτε και γυρίστε πίσω έπειτα για τουλάχιστον 5 λεπτά περισσότερη στύση- ελεύθερη συζήτηση. Η συνομιλία είναι η καλύτερη επαφή.
4) Ίσως έχετε χάσει τον προορισμό σας, και η στύση σας οδηγεί σε εσφαλμένα συμπεράσματα. Ευθυγραμμιστείτε με το σώμα σας, το μυαλό και το πνεύμα. Μελετήστε σχετικά με την Οικουμενική Σχετικότητα της Τάντρα.
5) Πηγαίνετε και βρείτε κάποιον που μοιράζεται την αμοιβαία επιθυμία σας για χαλαρό, χωρίς νόημα σεξ.

Αν μπορείτε να μάθετε τις ανθρώπινες δεξιότητες, ίσως κι εγώ θα ήθελα να σας αγγίξω. Δεν είναι ότι πρέπει να με πείσετε ότι αξίζετε τον κόπο, ή να μου εκθέσετε τα μεγάλα ανδρικά προσόντα σας και το βιογραφικό σας σαν να ήμουν μια δουλειά. 

Αποδείξτε το.

Ενδιαφέροντα:

"Σου αρέσει το περιστασιακό σεξ, ή μήπως προτιμάς σχέσεις;"
"Τι σου αρέσει στο περιστασιακό σεξ;"
"Τι σου αρέσει στις σχέσεις;"
"Αισθάνεσαι αρκετή αυτοπεποίθηση για να μοιραστείς την αγάπη, βάζοντας ισχυρά θεμέλια με κάποιον, και μια ελεύθερη σεξουαλική ζωή, ή είσαι περισσότερο μονογαμικός;"
"Σου αρέσουν τα βιβλία; Τι είναι αυτό που πραγματικά ξεχωρίζεις; Μήπως σου έχει διδάξει κάτι; "
«Παρακολουθείς ταινίες;"
"Τι αγαπάς;  γατάκια, Αρχιτεκτονική, ουράνια τόξα, Τοξοβολία,  διακοπές,  Ψυχολογία, Ταινίες, αστρολογία ... Χρήματα; Τι θα κάνεις με τα χρήματα; "
" Γράφεις; Φαίνεσαι σαν συγγραφέας. Έχεις εσωτερικό βάθος. Πού μπορώ να διαβάσω τι έχεις γράψει; "
"Μου αρέσουν πραγματικά οι βαθιές συνομιλίες, αλλά θα πρέπει να γνωρίσουμε ο ένας τον άλλον καλύτερα για να το κάνουμε αυτό."

Μπορείτε να μιλήσετε για την αδελφή σας ή η μητέρα σας, ή τα όνειρα και τις φιλοδοξίες σας. Προσφέρετε ενδιαφέροντα και σχετικά πράγματα για τον εαυτό σας. Μιλήστε σχετικά με το τελευταίο βιβλίο που σας δίδαξε κάτι. Δεν υπάρχει τίποτα πιο ελκυστικό από έναν άνθρωπο που αγαπά να μάθει, που ζει για την επόμενη αποκάλυψη. Ρωτήστε με για την καρδιά μου. Μάθετε τι αγαπώ και τι αξίες έχω.
 
Και αν δεν θέλω να σας μιλήσω, μην με πρήζετε. Ξεκουμπιστείτε.
 
Μπορείτε να δοκιμάσετε να επιστρέψετε για μια ακόμη φορά, αργότερα, για να δω αν μου έχετε λείψει. Και αν το κάνετε μερικές φορές, κάθε φορά αφού βεβαιωθείτε ότι είναι αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα ότι σας έχω ξεχάσει- ίσως ακόμη και αν σκέφτηκα ότι είχατε φύγει -μπορεί να άρχιζα να σας συμπαθώ... και ίσως να ήθελα να γίνουμε φίλοι.
 
Και τότε μπορείτε να μάθετε γιατί εγώ πραγματικά δεν θέλω να κάνω σεξ μαζί σας.
 
Αν δεν θέλω να είμαστε φίλοι, μην το πιέζετε, καταλάβαιτε το επιτέλους ότι εννοώ όχι.
Ίσως ποτέ δεν θέλω να μοιραστώ και πάλι. Ίσως δεν είστε εσείς.
Ίσως απλά θέλω να γράψω.
~
Συγγραφέας: Mardi Shakti
Επιμέλεια: Caroline Beaton
Φωτογραφία: Flickr

 elephantjournal

Επιμέλεια Κειμένου dorieas

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ



H αναδημοσίευση υλικού σε άλλη ιστοσελίδα επιτρέπεται μόνο με την προϋπόθεση της αναφοράς της πηγής με ενεργό link  και όχι απλά η λέξη ‘ΠΗΓΗ’ με λίνκ, θεωρώντας απαραίτητο ο αναγνώστης να έχει άμεση γνώση για το ποιος υπογράφει το άρθρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα