Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015

Μέσα στην καρδιά μου


2015-02-14_164446


Μέσα στην καρδιά μου παλεύουν για σένα,
ο έρωτας με την αγάπη•
η επιθυμία με τη στοργή•
η ζήλια με την καλοσύνη•
η τρυφερότητα με τη βία•
η λαγνεία με την αγνότητα•
η φροντίδα με την αδιαφορία•
το σοβαρό με το γελοίο•
η χαρά με τη θλίψη•
η συμπόνια με το θυμό•
η ανησυχία με τη γαλήνη•
ο φόβος με τον εαυτό του•
το χθες με το σήμερα•
το αύριο με το τώρα.
Μόνο μου όπλο -παρ” όλ” αυτά-η Αθωότητά μου.


Μέσα στην καρδιά μου,παλεύω για σένα
μ” αιώνες ανθρώπινης θλίψης,
μ” αιώνες απέραντου ανθρώπινου πόνου,
μ” αιώνες εξάρτησης,
μ” αιώνες μοναξιάς,
μ” αιώνες απελπισίας,
μ” αιώνες ανάγκης γι” αγάπη,
μ” αιώνες κυνηγητού της ευχαρίστησης,
μ” αιώνες φόβου για το θάνατο.
Μέσα στην καρδιά μου
βουλιάζεις αργά σαν δηλητήριο
και περνάς στις φλέβες μου,
πλημμυρίζοντας τα πάντα μέσα μου,


 xeimwniatikhliakada

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα