Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015

Σύμπαν..ξέρεις πολύ καλά ότι αρχίζω να σε κατανοώ



Σύμπαν..ξέρεις πολύ καλά ότι αρχίζω να σε κατανοώ, όπως ξέρω πολύ καλά ότι παίζεις παιχνίδια μαζί μου, και δοκιμασίες δεν γουστάρω, γιατί θα δημιουργήσω το δικό μου σύμπαν μέσα στο δικό σου και θα στο τινάξω στον αέρα το δικό σου@..γι'αυτόμηνμουπαίζειςπαιχνίδια,γιατί σε εμένα δεν περνούν, και οι φόβοι ανήκουν σε αυτούς που μπορείς, και αυτό δεν σημαίνει ότι δεν εκτιμώ τα όσα μου δίνεις, αλλά δεν εκτιμώ τα όσα ξέχασα και μου έβγαλες από την μνήμη όταν ήρθα σε αυτόν τον εικονικό κόσμο, και έχασα τις δυνάμεις μου, διότι αν τις είχα ίσως να μιλούσα πολύ πιο αληθινά από εσένα, που αρκείσαι να μιλάς ψεύτικα όπως στον ψεύτικο σου αυτόν εδώ κόσμο, αποτελούμενο από φωτιά που καίει και όχι από πυρ!..από την φωτιά που είναι φως!..και με μια μας σκέψη δημιουργούμε το όνειρο μας στην στιγμή! και κάθε στιγμή αν γουστάρουμε την κρατάμε για πάντα!..σε αντίθεση με τον ψευτόκοσμο σου,
 που για να δημιουργήσουμε μας βγάζεις την πίστη!..και αν και δεν υπάρχει ο χρόνος, αλλά η κίνηση μέσα στις στιγμές, ξέρεις πολύ καλά ότι όταν φεύγουμε από εδώ, αν ξανάρθουμε δεν θυμόμαστε τίποτα!..άρα σαν να μην ζήσαμε ποτέ!!..γι'αυτό κανόνισε ότι σου ζητάω, και όπως ξέρεις πάντα ζητάω με αγαθή πρόθεση, πρέπει να τα δημιουργείς στην ώρα τους δηλαδή άμεσα!..και όχι όποτε γουστάρεις εσύ!..γιατί εσύ είσαι εδώ πάντα και κρατάς όλες τις στιγμές, για τις όμορφες μιλώ!..για τις άλλες δεν με ενδιαφέρουν ούτε να τις ξέρω, αλλά όταν ζητάω κάτι, εκτός από όλα τα υπόλοιπα που τα έχω ζητήσει ως δεδομένα, σου ζήτησα και κάτι άλλο, αν δεν σου αρέσει ο τρόπος μου να συνηθίσεις με αυτόν!..δούλος σου δεν γίνομαι αλλά εσύ είσαι το ονειρικό μου "τζίνι", οπότε μην μου φέρεις ξανά σε παρόμοια θέση, διότι θα γίνει του Μορφέα στο εικονικό σου σύμπαν!!.. και μην τολμήσεις ξανά να με φτάσεις στα όρια μου! ..άντε γιατί πολύ σημασία δώσαμε στην αηδία αυτή που ονομάζεις ζωή, διότι αν δεν είμασταν εμείς τα φωτεινά όντα, ο ψευτόκοσμος αυτός δεν θα είχε καμία απολύτως αξία, ένα μηδέν θα ήταν διότι δίχως φωτεινό Νου δεν υπάρχει ζωή πουθενά..εκτός κι αν μισείς την ζωή και γι'αυτόν τον λόγο ήρθαμε εδώ!..για να φέρουμε το φως και να σκορπίσουμε το σκοτάδι σου!!!!..αν δεν είσαι σκοτεινός κόσμος να μας το πεις!! αλλά αν είσαι θα σε κάνουμε φωτεινό θες δεν θες!!
.★ ° :. * . • ○ ° ★. * :.. • ○ ° ★. * :. *. :. * . •

morfeas sky


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα