Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2015

~Τώρα ακούω τη φωνή του δασκάλου μέσα μου και όχι τη Φωνή του Δικαστή μέσα μου



~Φωνές

Πρέπει να πονέσεις, για να μάθεις!
Πρέπει να υποφέρεις, για να μάθεις!
Πρέπει να πληρώσεις, για να μάθεις!
Κοίτα πόσα έκανες,
Κοίτα τι έκανες,
Εσύ φταις
Πρέπει να κάνεις κάτι..
~Και πρέπει να
και πρέπει να
και πρέπει να,
να...

~ΣΤΟΠ !!
Σταμάτα εκεί που είσαι Φωνή!!

~Δεν θέλω άλλο πόνο.
Δεν θέλω άλλο να πληρώσω με πόνο για ότι "έκανα.
Ναι φωνή, δεν μπορώ να διορθώσω τίποτα αν συνεχίσω να ακούω Εσένα
που πάντα "με χρεώνεις,
δεν διορθώνεται τίποτα απολύτως με τις ενοχές Φωνή.

~Σταματώ τώρα αμέσως να ακούω εσένα που ξέρεις μόνο να "με δικάζεις.

~Είμαι υπεύθυνος, η για όλα τα “λάθη που έκανα στο παρελθόν.
~Τώρα Επιλέγω να πάρω την ευθύνη όλων αυτών που με κάνουν να πονώ.
~Τώρα Εγώ ο, η..........δηλώνω ότι ξεκινώ να ακούω και να ακολουθώ τη Φωνή του Δασκάλου μέσα μου,
τη Φωνή της Αγάπης μέσα μου.

~Τώρα ακούω τη φωνή του δασκάλου μέσα μου
και όχι τη Φωνή του Δικαστή μέσα μου.

~Είμαι υπεύθυνος για κάθε φόβο που προκάλεσα "Εγώ, σε μένα και στους άλλους",
και δηλώνω ότι Τώρα αλλάζω σε Φως
κάθε Κατώτερη_ενέργεια_σκέψη_συναίσθημα που δημιουργείται μου.

~Γνωρίζω πως αυτό μπορώ να το διαχειριστώ
μόνο όταν "με αντιμετωπίζω με Αγάπη".

~Η Αγάπη συγχωρεί, (σύν+χώρος),
τώρα Επιλέγω να κάνω Χώρο στην καρδιά μου
για μένα και τον εαυτό μου.
~Τώρα Επιλέγω να κατανοώ τον εαυτό μου
και σταματώ να τον Κρίνω.
~Τώρα δηλώνω πως είμαι ελεύθερος,η επειδή γνωρίζω πως μόνο με την Αγάπη έχω τη δύναμη να αλλάξω σε μένα,
όλα εκείνα που δεν ανήκω .
~Τώρα ακούω και ακολουθώ τη Φωνή της Αγάπης μέσα μου και αναλαμβάνω να ολοκληρώσω την αποστολή μου φέρνοντας Φως
στο κάθε "Εδώ και Τώρα που Είμαι".

~Τώρα Εγώ ο, η..........δηλώνω ότι είμαι ελεύθερος,η και είμαι απελευθερωμένος,η,
είμαι Αγάπη και Φως και δεν ψάχνω στους άλλους την Ελευθερία μου.

~Τώρα είμαι Ελεύθερος και είμαι παντοδύναμος επειδή με αγαπώ!


...Και έτσι είναι





Ιωάννης Χαραλαμπίδης ~ Spiritual guidance & healer
Ελλάδα ~2011 © Απόσπασμα από τη ζωή που έζησα.


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα