Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015

«Όταν η Ζωή γίνεται… chat»


Facebook

“Αγάπη μου γύρισες;”
“Ναι μωρό μου, δεν είδες το check in “home””;
“Όχι, πήγα τουαλέτα και έχω το κινητό στην φόρτιση, δεν θέλω να βραχεί το laptop.”
“Εντάξει μωράκι, δεν τρέχει τίποτα. Δεν χρειάζεται φαντάζομαι να σου πω τι έγινε σήμερα στην δουλειά, είδες το status μου.”
“Μα το κάθαρμα να σου την πει έτσι. Κατευθείαν με το που σου έκανε το σχόλιο, τον έσβησα από φίλο και τον μπλόκαρα, α να χαθεί ο γελοίος.”
“Με το που τον έκανα report, στο τσακ κρατήθηκα να μην του πετάξω το τασάκι στο κεφάλι. Δεν ντράπηκε δυό χρόνια στο ίδιο γραφείο να μου σχολιάσει έτσι στην ομάδα του γραφείου μας;”
“Και λίγα του έσυρες… είδες άλλωστε, μόνο το φίδι ο Μάκης και η άλλη η γεροντοκόρη η αδελφή του η Μαρίζα έκαναν like στο σχόλιό του.”
“Τέλος πάντων… έχει τίποτα για φαγητό;”
“Μα αγάπη μου, πάλι πεινάς; Έκανες like στο παστίτσιο της Άννας, στην τούρτα σοκολάτα της Γεωργίας και να μην μιλήσω για τις μπύρες που ανέβασε ο Παύλος. Κάνε λίγο δίαιτα… θα σκάσεις.”
“Μα…”
“Άσε τα μα και έλα να ξαπλώσουμε… πόσον καιρό έχουμε να κάνουμε αγκαλίτσες;”
“Από χθες το βράδυ που ανέβασα Bon Jovi και “Bed of Roses” και μιλάγαμε μέχρι το πρωί στο chat.”


“Μμμ… έλα τώρα μην είσαι υπερβολικός, αφού με ξέρεις είμαι αγαπησιάρα. Έλα, βάλε τις πυζάμες σου και φέρε το tablet στο κρεβάτι, σήμερα έχω κέφι για πολύ ρομάντζο.”
“Καλά, κατάλαβα. Θα μας πήξεις πάλι στην Αλεξίου. Και όχι τίποτα άλλο, προχθές που σου έκανε like η κουμπάρα μας στο “Απόψε θέλω να πιω”, μου έστειλε μήνυμα ρωτώντας με τι σου έκανα και χωρίζουμε. Μωράκι με εκθέτεις με κάποιες αναρτήσεις που με tagάρεις, στο έχω ξαναπεί. Τέλος πάντων… κάνω ένα ντουζάκι και έρχομαι.”
“Εντάξει μωράκι… σκούντα με όταν μπεις.”
“Τώρα αυτό είναι υποτιμητικό μωρό μου… αν είναι να έχω μπει και να μην το έχεις καταλάβει, θα έχω αποτύχει σαν άνδρας.”
“χι χι χι… α να χαθείς πρόστυχε. Εννοώ κάνε μου poke όταν συνδεθείς.”
“Καλά αγάπη μου, αλλά στο λέω από τώρα… το φως του κομοδίνου σήμερα θα μείνει κλειστό, ακόμη έχω τον πονοκέφαλο από το χθεσινό μας chat.”
“Αυτά συμβαίνουν όταν δεν παίρνονται οι κατάλληλες προφυλάξεις… μην ξεχάσεις να τις φέρεις κιόλας, πήρα σήμερα ένα κουτί, είναι επάνω στο τραπέζι της κουζίνας.”
“Τι πήρες;”
“Είναι ένα κόκκινο κουτί με ένα μεγάλο STOP που λέει: “STOP Hackers… Antivirus+ Firewall”.”

Εσείς… chatάρετε με τις ώρες με αγνώστους στο Facebook ή έχετε υγιή ερωτική ζωή;

 nikolaswar

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα