Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Το ατελείωτο τραγούδι



Μια μέρα ο Σατανάς και ο άνθρωπος έγιναν φίλοι. 

Δούλεψαν όλη την ημέρα για να καλλιεργήσουν ένα χωράφι, και κατά το σούρουπο ήταν έτοιμοι να πάνε στο σπίτι πέντε μίλια με τα πόδια. 

Ο Σατανάς είπε στον άνδρα, «βλέπω ότι είσαι κουρασμένος. 

Μπορείς να καθίσεις στην πλάτη μου και να τραγουδήσεις ένα τραγούδι, και καθώς τραγουδάς εγώ θα σε φέρω στο σπίτι.

 Αλλά όταν το τραγούδι σου τελειώσει, θα πρέπει να κατέβεις και εγώ θα πηδήξω στην πλάτη σου και θα τραγουδήσω το τραγούδι μου.

 Στη συνέχεια, όταν τελειώσω, θα πάρεις τη σειρά σου, και ούτω καθεξής.» 


Ο άνθρωπος συμφώνησε, πήδηξε στην πλάτη του Σατανά και άρχισε να τραγουδάει.

 Αλλά μετά από μισό μίλι το τραγούδι του τελείωσε και έτσι έπρεπε να αφήσει τον Σατανά να τον καβαλήσει. 

Ο Σατανάς πήδηξε στην πλάτη του και άρχισε να τραγουδάει. 

Ο άνθρωπος περπάτησε ένα μίλι, δύο μίλια, τρία μίλια, και ο Σατανάς εξακολουθούσε να τραγουδάει. 

«Είμαι κουρασμένος», είπε ο άνθρωπος. "Παρακαλώ να τελειώσεις το τραγούδι σου." 

"Τι είναι αυτά που λες;» ρώτησε ο Σατανάς. "Έχουμε μια συμφωνία. Δεν θα κατέβω μέχρι το τραγούδι μου να τελειώσει. Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να με διακόπτεις." 

Ο άνθρωπος τον κουβάλησε για άλλο ένα μίλι και στη συνέχεια έπεσε κάτω και πέθανε.

Αυτή είναι η ιστορία του υλισμού. 


Οι υλιστές έχουν ένα τραγούδι που ποτέ δεν θα τελειώσει μέχρι ο φορέας του να σκοτωθεί. 

Το πρόβλημα είναι πώς να ελεγχθεί η δέσμια του υλισμού διάνοια.


-Τορκόμ Σαραϊνταριάν
Battling Dark Forces 


elenastral

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα