Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

Ψήφος με τη βοήθεια του κοινού, παίζει;

prokopses...Σε δύο μέρες θα έχω μάθει ποιος θα σώσει αυτή τη χώρα και τους πάρα πολλούς αυτόχθονες (και μη) ιθαγενείς που ζουν στο εσωτερικό της.
Ως υπεύθυνος και λογικά σκεπτόμενος πολίτης -λέμε τώρα- πουαγαπάει τη χώρα του, θα πρέπει να δω προσεχτικά όλα τα δεδομένα που έχω και να καταλήξω κάπου. Πρέπει οπωσδήποτε να βρω έναν. Πρέπει να κάνω το χρέος μου συνειδητά και όχι με ελαφρά την καρδία. Δεν πρέπει να παίξω με το μέλλον της χλωρίδας και της πανίδας αυτού του τιμημένου τόπου.
Είπα σήμερα να μην πω κακία και μπηχτή για κανέναν. Ζορίζομαι πολύ, αλλά… το παλεύω!
Επειδή όμως δεν μου αρέσει κανένα κόμμα, θέλω τη βοήθεια του κοινού, μη τυχόν και κάνω κάποια λάθος επιλογή. Μπορεί να μου έχει ξεφύγει κάτι σημαντικό, είναι κρίμα να χαθεί η σωτηρία μου -και η δική σας- από μία δική μου απερισκεψία ή επιπολαιότητα.
Μπροστά μου λοιπόν υπάρχουν δύο βασικοί διασώστες, μερικοί ρυθμιστές, κάποιοι που απλά υπάρχουν και τα «λοιπά».
Οι διασώστες…

Ο Μπλε διασώστης μου λέει ότι έχουμε κάνει πρόοδο ως χώρα και ως υπεύθυνος άνθρωπος που είναι, μου εγγυάται τη συνέχεια αυτής της προόδου. Είναι λέει ειλικρινής μαζί μας και ότι θα αλλάξει τις όποιες αδικίες υπάρχουν, από τις ήδη αλλαγές που είχε κάνει πιο πριν. Τονίζει επίσης ότι, «Εμείς με την Ελλάδα -που έμεινε ή θα μείνει- δεν παίζουμε».
Κεντρικό προεκλογικό γρανάζι του Μπλε, είναι ο φόβος του χειρότερου διασώστη που θα έρθει, αν δε μείνει αυτός.
Ο Τρικολόρ διασώστης μου λέει ότι θα τα αλλάξει όλα, για να έρθει η «ελπίδα» πίσω και να βοηθήσει την «Ελλάδα» να πάει μπροστά. Καμία σχέση με τη νύχτα και τον Johnnie που πάνε και ’ρχονται.
Είναι απόλυτα ξεκάθαρος αυτών που λέει πως θα κάνει -ανά ώρα, γιατί η κάθε επόμενη ώρα, είναι μία άλλη ώρα- και εννοείται, το πως θα τα κάνει. Εγγυημένα πράγματα και εδώ.
Κεντρικό προεκλογικό γρανάζι του Τρικολόρ, είναι η δυσαρέσκεια του κόσμου με τον Μπλε διασώστη.
Οι Ρυθμιστές…
Είναι αυτοί που θα σταθούν δίπλα στην όποια αρρυθμία παρουσιασθεί στους δύο πρώτους. Αυτά που έχουν ειπωθεί μεταξύ των μεν και δεν, είναι άνευ σημασίας. Περσινά ξινά σταφύλια που λένε. Σημασία έχει ο λαός, η χώρα και η διάσωση γενικά. Χωρίς κάποιους από αυτούς, θα έχουμε ανακοπή και Ελλάδα τέλος.
ΠΑΣΟΚ.
Μέγας ρυθμιστής και εγγυητής της σταθερότητας!… Έχει σηκωμένη ψηλά την ευθύνη και την αλήθεια -λέει-. Τώρα, για το πράσινο κόμμα μιλάνε; Για κάποιο άλλο; δε γνωρίζω να σας πω. Πάντως και αυτοί, για εμάς ενδιαφέρονται… εγγυημένα!
ΑΝΕΛ.
Πάρα πολύ ανεξάρτητοι και έτοιμοι να συμβάλουν στην επιστροφή της χαμένης ελπίδας. Μπορεί κάποια στιγμή να έγιναν η δεξαμενή βουλευτών προς άλλα κόμματα, αλλά έμειναν λίγοι και καλοί. Φυσικά και αυτοί έχουν ολοκληρωμένο πρόγραμμα για να σωθούμε. Μας τονίζουν να τους ψηφίσουμε με το σκεπτικό «ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΚΑΛΟ». Το «αναγκαίο καλό», έχει σχέση με τους ΑΝΕΛ, ή…. με κάτι άλλο; Με μπέρδεψαν.
ΠΟΤΑΜΙ.
Άλλος ένας που δε θέλει το παλιό σύστημα να μας κυβερνά, αλλά για το δικό μας καλό θα θυσιάσει τις αρχές του. Θεωρούν ότι έχουν καθαρό και γάργαρο νερό στο ποτάμι τους. Θα μπορούμε άφοβα να πιούμε και να -τους- λουστούμε αν χρειαστεί. Όπως και όλοι οι υπόλοιποι, έχουν και αυτοί μια ολοκληρωμένη πρόταση για να σωθούμε.
ΔΗΜΑΡ & ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ
Μαζεύω τα κομμάτια μου και κάτι άλλα που βρήκα στο δρόμο. Τα ενώσαμε και φτιάξαμε τους πράσινους αριστερούς που οραματίζονται ρεαλιστικά. Η ΔΗΜΑΡ δεν θέλει το ΣΥΡΙΖΑ αυτοδύναμο και οι πράσινοι στηρίζουν ΣΥΡΙΖΑ. Όλα ξεκάθαρα και εδώ εκτός από ένα, ο κος Τρεμόπουλος (των οικολόγων), έχει ακόμα το όραμα της Σκοπιανής Θεσσαλονίκης;
Με ολοκληρωμένο πρόγραμμα και αυτοί φυσικά, αμ πως!
ΚΙΝΗΜΑ.
Αυτό το κόμμα το βάζω τιμής ένεκεν του αγαπημένου μου και αδικημένου από το λαό, ΓΑΠ. Είπε ότι έμαθε από τα λάθη του και τώρα που είναι πιο έμπειρος, θα τα κάνει όλα καλύτερα. Λέω πως θα ήταν σωστό να του δώσουμε μία ευκαιρία ακόμα να δημιουργήσει, ή καλύτερα, να αποτελειώσει το έργο που είχε αρχίσει και όσους τον αδίκησαν.
Δυνατό πολιτικό χαρτί με το ολοκληρωμένο πρόγραμμα διάσωσης στο τσεπάκι του.
Αυτοί που απλά υπάρχουν, είναι το ΚΚΕ και η Χρυσή Αυγή.
Ο κάθε ένας στον πλανήτη του, χωρίς να έχουμε μέχρι τώρα δείγματα διάθεσης ή δυνατότητας να ρυθμίσουν κάποια πολιτική αρρυθμία των άλλων.
Το ΚΚΕ είναι σταθερό στα ποσοστά και τις θέσεις του εδώ και χρόνια. Αυτό με τα ποσοστά είναι λίγο περίεργο. Μα να είσαι το πιο λαϊκό κόμμα και ο λαός να μη σε θέλει; Μήπως μιλά άλλη γλώσσα και έχουμε χαθεί στην μετάφραση; Τέλος πάντων, κάνει όμως την πιο καλή αντιπολίτευση στην αντιπολίτευση και αυτό του δίνει προοπτικές.
Η Χ.Α. είναι μια περίεργη περίπτωση. Οι μισοί περίπου είναι φυλακή και διεκδικεί θέση στη Βουλή. Είναι ένα κόμμα γεννημένο από τη “Δημοκρατία” που εφάρμοσαν τα υπόλοιπα κόμματα, δυστυχώς… Όσο πιο μακριά, τόσο το καλύτερο.
Με τα «λοιπά» κόμματα δεν μπορώ να ασχοληθώ γιατί ακούω πως θα πάει στράφι το ψηφαλάκι που θα ρίξω. Είπαμε, θέλω να γίνω υπεύθυνο άτομο.
Έχω λοιπόν όλους αυτούς να μου τάζουν δημοκρατία, αλλαγή, σταθερότητα, αξιοκρατία και τόσα άλλα καλούδια. Είναι όλοι τους καλοί άνθρωποι και δε ξέρω τι να κάνω.
Αφήστε που ακούω εκείνο το «Ας τον δοκιμάσουμε και αυτόν» και δε μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς εννοούν. Αν δε σου αρέσει τον πας πίσω και παίρνεις άλλον; Κάνουν άμεση αντικατάσταση, ή πρέπει να τον δοκιμάζεις μέχρι να τελειώσει η μπαταρία;
Πάντως όλοι θέλουν το καλό μου και εγώ θα πρέπει να πω το ναι σε κάποιον. Μου δίνουν εγγυήσεις ότι θα κάνουν αυτά που λένε και έτσι έχω μπλέξει περισσότερο.
Πρέπει να διαλέξω έναν, πρέπει σας λέω. Πρέπει γιατί αλλιώς δεν έχω θέση στη Δημοκρατία που έχουμε σήμερα, πρέπει…
Περιμένω μόνο σοβαρες προτάσεις…
Ελπίζω πως, όταν θα συναντήσουμε την «Ελπίδα» που οι δύο βασικοί σωτήρες επιμένουν πως θα φέρουν, να μην είναι σκέτη απελπισία. Ελπίζω, αλλά…
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα