Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

"Το σύνδρομο ΔΕΝ"



"Το σύνδρομο ΔΕΝ" 

Η Ελλάδα σύμφωνα με την τελευταία απογραφή του 2011, φιλοξενεί προσωρινά περίπου 11.000.000 ψυχές, εγκλωβισμένες σε υλικά σώματα.
Με βάση την εμπειρία μου και τις πληροφορίες μου, το ποσοστό των Ελλήνων που γυμνάζεται συστηματικά (3 - 5 φορές/ εβδομάδα), είναι μικρότερο του 10%. Τα στατιστικά των γυμναστηρίων, μιλούν για περίπου 3%.
Έτσι, με βάση τα γενικά στατιστικά, οι Έλληνες που γυμνάζονται είναι περίπου 500.000 - 600.000!
Τραγικό ποσοστό! Ένα αξιολύπητο ποσοστό, που μας καθιστά (και πάλι) στην τελευταία θέση στη λίστα των Ευρωπαίων. Τελευταίοι στη γυμναστική, τελευταίοι στην ετήσια κατά κεφαλή ανάγνωση βιβλίων, αλλά πρώτοι στην κατανάλωση νικοτίνης, καφέ, πρώτοι στην παιδική παχυσαρκία, δεύτεροι στην κατανάλωση αλκοόλ. Μάλιστα...
Και ύστερα αναρωτιέστε γιατί μας έχουν όλοι στο «κλάσιμο και στο φτύσιμο». Τυχαίο μήπως, που διανύουμε την χειρότερη οικονομική κρίση της νεοελληνικής ιστορίας;
Όλα εδώ πληρώνονται!
Ο σύγχρονος Έλληνας είναι ζαμανφουτίστας, ωχαδερφιστής, κοιλιόδουλος, μπαχαντέλας, συμφεροντολόγος, βολεψάκιας, καλοπερασάκιας. Και όλα αυτά γιατί είναι ανίκανος και ανήμπορος να αντι-δράσει, επειδή διακατέχεται από την Ελληνική σύγχρονη πανούκλα. Τον θανάσιμο μεταδιδόμενο ιό του «ΔΕΝ».

Ακολουθούν μερικές κοινές δικαιολογίες, που χρησιμοποιείς καθημερινά ως κοινότυπες εκφράσεις∙ Κάτω ακριβώς από τις κοινές δικαιολογίες και μέσα σε παρένθεση, ακολουθούν οι χιουμοριστικές απαντήσεις μου.
- Δεν έχω χρόνο για άσκηση, γιατί έχω υποχρεώσεις
(Η πρώτη σου και μεγαλύτερη υποχρέωση είναι ο εαυτός σου και η υγεία σου. Για να μην αναγκαστείς να «υποχρεωθείς» αργότερα, στους γιατρούς και στους δικούς σου.)

- Δεν έχω παρέα. Νιώθω μόνος!
(Η καλύτερα παρέα είναι ο αληθινός εαυτός σου. Ψάξε να τον βρεις....)

- Δεν έχω δουλειά.
(Καλύτερα. Τώρα έχεις όλο το χρόνο για να αναζητήσεις εργασία και όχι δουλεία)
- Δεν μου αρέσει η ζωή στην πόλη!
(Όλο τα ίδια λες και ακόμη εκεί είσαι. Το χωριό σου σε περιμένει...)

- Δεν κάνω αυτό που μου αρέσει
(Τι σε σταματάει;)

- Δεν έχω ενέργεια!
(Τρώγε ζωντανές τροφές, γυμνάσου καθημερινά, κοιμήσου το βράδυ νωρίς.)

- Δεν έχω χρήματα!
(Χμμμ...)

- Δεν έχω τις κατάλληλες γνώσεις...
(Τι περιμένεις;)

- Δεν έχει γυμναστήριο στην γειτονιά μου!
(Γυμνάσου στο σπίτι ή στη φύση)

- Δεν έχω κατάλληλο εξοπλισμό (μπλέντερ, αποχυμωτή, βάρη, κτλ)
(Μπορείς και χωρίς αυτά)

- Δεν μπορώ να το κάνω αυτό∙ Είναι δύσκολο ή αδύνατο.
(Ότι πεις εσύ...)

- Δεν γυμνάζομαι γιατί πονάω (μέση, γόνατα, αυχένας)
(Πονάς γιατί δεν γυμνάζεσαι)

- Δεν έχω κάποιο κίνητρο
(Δεν είναι κίνητρο η υγεία σου;)

- Δεν μου αρέσει η γυμναστική
(Γι' αυτό είσαι έτσι)

- Δεν μου αρέσουν τα φρούτα. Ούτε οι σαλάτες και οι χυμοί
(Καλά να πάθεις!)

- Δεν έχω χρόνο λόγω της πολλής δουλειάς
(Θα έχεις πολύ χρόνο στο κρεβάτι του νοσοκομείου)

- Δεν έχω ανάγκη από γυμναστική και διατροφή. Είμαι μια χαρά
(Πω, πω το έχεις χάσει...)

- Τίποτα δεν είχε αποτέλεσμα
(Συνέχισε να δοκιμάζεις. Κάτι θα βρεις...)

- Δεν έχω τα προσόντα. Ντρέπομαι για το σώμα μου.
(Γι' αυτό στην παραλία τα «πετάς όλα», χύμα, μπροστά στα μούτρα μου)

- Δεν έχω χρόνο γιατί ταξιδεύω!
(Έλα τώρα...)

- Δεν έχω καλά γονίδια. Κληρονόμησα αυτό, εκείνο, το άλλο.
(Κληρονόμησες την δικαιολογία)

- Δεν έχω καλό μεταβολισμό.
(Έγινες και διαιτολόγος τώρα;)

- Δεν γυμνάζομαι, δεν προσέχω τη διατροφή μου, γιατί έχω υποτάξει τη σάρκα. Είμαι «spiritual».
(Χα, χα, χα, χα...)

Αυτές αδέρφια μου είναι 23 πολύ συχνές δικαιολογίες του «Κώ_ _ ου», που βαρέθηκα να ακούω από πελάτες και ασθενείς μου, τα τελευταία 20 χρόνια. Δικαιολογίες που εμφανώς και δικαίως, καταδεικνύουν και την ακριβή αιτία για την οποία έχει περιέλθει η πλειοψηφία των Ελλήνων σε αυτή την τραγική σωματική, ψυχική και νοητική θέση.
Ένας Έλληνας του «κλώτσου και του μπάτσου», που αμέλησε τον εαυτό του, τον συνάνθρωπο του και τον τόπο του. Και τώρα φωνάζει και ζητάει τα ρέστα...
Συνειδητοποίησε το αδερφέ!
ΕΣΥ είσαι υπεύθυνος για όλα. Γιατί ΕΣΥ είσαι το σύστημα, η πολιτική, η θρησκεία, η οικονομία. ΕΣΥ είσαι υπεύθυνος για την υγεία σου, την ευημερία σου, την ευτυχία σου. ΕΣΥ και μόνο ΕΣΥ ορίζεις το παρόν σου και το μέλλον σου. ΕΣΥ και μόνο ΕΣΥ μπορείς να αλλάξεις τα πάντα γύρω σου.
ΕΣΥ και μόνο ΕΣΥ.
Αρκεί να το αποφασίσεις.
Ξεκίνα άμεσα. Σήμερα. ΤΩΡΑ!
Το πρώτο βήμα;
Το σώμα σου. Ξεκίνα με όσα συστήνω στα άρθρα μου σχετικά με τα πρώτα βήματα στη διατροφή και τη γυμναστική.
Και μην ξεχνάς.
Κάνε ότι μπορείς, με ότι έχεις στη διάθεση σου, ακριβώς εκεί που βρίσκεσαι.
Υ.Γ.: Εύχομαι και ελπίζω κάποια στιγμή στη ζωή σου, να διακατέχεσαι και ΕΣΥ από «Το σύνδρομο του ΖΕΝ» και όχι πια, από το «σύνδρομο του ΔΕΝ».
Σπάρτακος
 
 
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα