Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015

Ιάσονας και Μήδεια στον Υδροχόο* Στης Μνήμης το Μνήμα Μην Μένεις*



10. 1. 2015


Αυτές τις Μέρες στον Ουρανό

η  Μήδεια βρίσκεται στη Χώρα

του Υδροχόου*

Κι ο Ιάσονας,

της Μνήμης της, Νήμα Παλιό,

στην Χώρα του Υδροχόου

βρίσκεται κι Αυτός*

Στην 7η Μοίρα Εκείνος*

Στην 19η Μοίρα Αυτή*



Μνήμη Παλιά

Και Ξεχασμένη

Που θέλει κάτι να πει*

Κι όλο ξανασωπαίνει*



******



Μνήμη = από το ρήμα Μένω


Μνήμη = Μένω σε Ακινησία


Μνήμη = Μην + Νήμα


Η Μνήμη είναι Μνήμα


(Νήμα = Από το ρήμα Νήθειν = Κλώθειν)


Μνήμη = Μην Κλώθεις το Νήμα*

Μνήμη = Μείνε Ακίνητος*




Το Ρήμα Κλώθω*

από την

Μοίρα Κλωθώ*



Κλωθώ  είναι η Μοίρα

που Κλώθει το Νήμα της Ζωής.

Το Παρόν της Ζωής*




Μνήμη σημαίνει πως Δεν Κλώθεις το Νήμα Ζωής*


Μένεις Ακίνητος*


Όχι Νήμα*


Μην*


Μην Νήμα*



Όχι  Ζωή*



******



''   Με λένε Μήδεια*

Από το Ρήμα Μειδιώ = Χαμογελώ*

Κι από την λέξη Μήδεα προέρχεται

ακόμα,

που σημαίνει Αιδοία.


Μήδειν που Αρχή της Γέννησης εστί*


Μήδεα και  Βουλεύματα σημαίνει*


Οι Αποφάσεις*


Η Βούληση*


Η Θέληση*


Η Βασιλεία*




Η ίδια λέξη όχι τυχαία,

σημαίνει και τα Αιδοία και την Βούληση*



Γιατί και τα δύο

είναι η Αρχή του Ενσαρκωμένου Κόσμου*




Η Βούληση

στα Δύο Πρώτα Τσάκρα κατοικεί.


Στο Τσάκρα των Αιδοίων*

Στο Τσάκρα του Επιθυμητικού*


Η Δύναμη η πιο Μεγάλη*

Σ' αυτά τα Δύο Τσάκρα Κατοικεί

Αυτή που κινεί τον Κόσμο*

Η Βασιλεία της Ενσάρκωσης*




Κι αν είναι Αρετή, Είναι Εγκράτεια*

Αν είν' Κακία, Είναι Ακρασία*





Και τώρα

με Θάρρος Λέω

πως τότε

δεν ήμουν Ξακουστή

για την Εγκράτεια*




Παρόλο που Βασίλισσα Υπήρξα*




Χαμογελώ Λοιπόν

καθώς μου λέτε

για τον Ιάσονα να πω*




Η Μνήμη είναι Νεκρή

όπως σας είπα παραπάνω*

κι αν θέλετε να Εν - Θυμηθώ

να μπω στο Θυμικόν μου δηλαδή,

κινδυνεύετε να μπείτε σε χώρους

Θανάτου και Ακινησίας*




Γιατί το Θυμικόν

καλοί μου,

είναι το Πάθος

κι αυτό

πάντα στον Θάνατο οδηγεί*





Ήρθε λοιπόν ο Ιάσων στο Παλάτι*

Ήρωας με άλλους Θεούς και Ήρωες

κι Ημίθεους μαζί*




Τον Αγάπησα Μόλις τον Είδα*

Λάθος.

Τον Αγάπησα Πριν Ακόμα τον Δω*

Όταν άκουσα 

να προφέρουν το όνομα του*



Ιάσονας*


Αυτός που φέρνει την Ίαση*

Θα με Έσωζε*

Θα με Θεράπευε*

Από τι Δεν Ήξερα*

Από την Σκοτεινή μου Φύση Ίσως*





Του Χείρωνα μαθητής

από τα γεννοφάσκια*

Με όλα τα Μυστικά της Ίασης 

και του Σπαθιού που του μαθε ο Δάσκαλος*




Κι όμως αυτός, της Αργούς Αρχηγός,

τον Δράκο που φύλαγε το Δέρας το Χρυσό

έτρεμε όταν έπρεπε να αντικρίσει*




Τον Αγάπησα μόλις τον Είδα*



Δεν μ' ένοιαζε που ήταν Θνητός*

Δεν μ' ένοιαζε που έτρεμε από Φόβο

για την Ζωή του

κι ας παρίστανε

τον Άφοβο στους Αργοναύτες*




Δεν μ' ένοιαξε ούτε όταν είδα

πως την δοκιμασία δεν μπορούσε να περάσει

κι εκλιπαρούσε για βοήθεια*






Δεν ήξερε ακριβώς τι

μπορούσα να κάνω,

αλλά η Αφροδίτη κι η Αθηνά

του είπαν πως μόνο εγώ

μπορώ να βοηθήσω να πάρει το Δέρας

και ζωντανός να μείνει.





Τον άκουγα που στριφογύριζε τη νύχτα

σαν περίμενε να ξημερώσει

για να δοκιμαστεί στον Άθλο

που του έβαλε ο Αιήτης 

για να τον Θανατώσει.





Ναι. 

Η Αφροδίτη που τον Προστάτευε

μ' έκανε να τον Ερωτευτώ*

Για να τον βοηθήσω

το Δέρας το Χρυσό να αποκτήσει*




Χωρίς Εμένα

ποτέ δεν θα' ταν Δυνατό.

Κι αυτό οι Θεοί το ξέρανε*




Τα άλλα είναι γνωστά

από τους Μύθους

που ειπώθηκαν για μας.






Ναι τον βοήθησα με ό,τι ήξερα να κάνω*

Και ήξερα πολλά*

Και θα' κανα κι άλλα γι'αυτόν αν χρειαζόταν*

Η Επιθυμία μου γι' αυτόν

ήταν πιο Μεγάλη

από την Γνώση

πως

Εκείνος

Δεν Μ' Αγαπούσε*




Το όνομα μου είναι Μήδεια*






Είχα τη Βούληση να

ακολουθήσω έναν Άντρα στην Χώρα του*


Σε μια Ξένη για Μένα Χώρα*


Έναν Άντρα που όλοι νόμιζαν

πως ήταν Ήρωας*


Και πως είχε σκοτώσει τον Δράκο*





Στην πραγματικότητα

Έναν Άντρα που φοβότανε τον Δράκο*

Και που Δεν τον Σκότωσε Ποτέ*

Ήμουν Εγώ*

Που τον Σκότωσα για Χάρη Του*

Και μόνο γι΄αυτό

Δεν Θα Με Αγαπούσε Ποτέ*






Τα ξέχασα Όλα*

Για τον Ήρωα*

Που έπαψε να είναι

απ' τη στιγμή που με γνώρισε*

Που έπαψα να είμαι

απ' την στιγμή που τον γνώρισα*







Κάναμε 14 Παιδιά*

Λένε Ψέματα πως τα Σκότωσα*






Ο Μύθος της Παιδοκτόνου Μήδειας 

είναι ένας Μύθος που φτιάχτηκε

για να Κάνει

τις Γυναίκες που Ερωτεύονται

να φαίνονται αποτρόπαιες*

Ένας Μύθος

που απαιτεί

ο Έρωτας ν' ανήκει μόνο στους Άνδρες*





Όχι Καλοί μου,

Δεν Σκότωσα τα Παιδιά μου*


Μπορεί να Σκότωσα τον Έρωτα μου γι' Αυτόν

κι ο Ευριπίδης να μπερδεύτηκε

γιατί κι ο Έρωτας παιδί που γεννιέται Είναι

και μάλιστα το πιο σημαντικό*





Όμως ο Έρωτας Ήταν Μόνο Δικό Μου Παιδί*

Κι αυτόν μόνο Εγώ μπορούσα να τον Σκοτώσω*





Με Λένε Μήδεια και τ΄όνομα μου σημαίνει

Βούληση κι Επιθυμία και Χαμόγελα*




Έτσι λοιπόν με Χαμόγελα σας λέω:



Ποτέ Δεν Σκότωσα τα Παιδιά μου*

Δεκατέσσερα Παιδιά*

Επτά Γιούς*

Επτά Κόρες*



Οι Αριθμοί του Απόλλωνα*



Ήμουνα η Εγγονή του Ήλιου*


Είμαι η Εγγονή του Ήλιου*


Η Κόρη της Εκάτης*





Πως θα μπορούσα με τόσο Φως

στην Γενιά μου

να Σκοτώσω το Φως που βγήκε

από μέσα μου?






Ναι σκότωσα την Ερωμένη Του*


Χωρίς κανέναν Δισταγμό*


Σας το είπα και παραπάνω*


Η Εγκράτεια Δεν Ήταν Τότε

Από τις Αρετές μου*


Όχι δεν θα σας πω τον Τρόπο*


Ήξερα τόσα Φίλτρα που θα μπορούσα

να κάνω το οτιδήποτε*



Μόνο Εκείνον Δεν Μπορούσα Να Κάνω

Να Μ' Αγαπήσει*

Δεν Ήθελα να τον Κάνω να Μ' Αγαπήσει

αφού δεν ήθελε Αυτός*



Η Αγάπη Είναι η Μόνη Που Δεν Κατακτιέται*


Ούτε Με Φίλτρα Ούτε Με Μαγικά*



Γιατί η Αγάπη Είναι  Από Μόνη της η Υπέρτατη Μαγεία*









Έφυγα από την Κόρινθο


γιατί οι Κορίνθιοι δεν θέλαν άλλο


να κυβερνιούνται από μια ξένη*





Δεν θα μενα έτσι κι αλλιώς*



Εκείνος είχε κιόλας φύγει απ' το Παλάτι*






Η Ήρα με πήρε υπό την Προστασία της

γιατί αντιστάθηκα 

στις ερωτικές πολιορκίες του Δία

και η Θεά το εκτίμησε*






Άφησα τα παιδιά μου στον Ναό της Ήρας

γιατί Εκείνη υποσχέθηκε

πως στο Ιερό δεν διατρέχουν κίνδυνο*

Κι όμως οι Κορίνθιοι τα Σκότωσαν Όλα*




Δεν Θα Έμενα Άλλο στην Χώρα

του Θανάτου των Ερώτων μου*





Ο Παππούς μου ο Ήλιος

έστειλε το Άρμα του να με πάρει*



Έφυγα.


Πάνω στο Άρμα*



Οι Θεοί Δεν Με Άφησαν Ποτέ

χωρίς Προστασία*



Μ' έκαναν Ισάξια τους*



Και από τότε κατοικώ στα Ηλύσια Πεδία*




Εκείνον Δεν τον Ξανάδα*



Κάποιοι Λένε πως Κι Αυτόν Εγώ τον Σκότωσα

με Δόλο.





Δεν είναι Αλήθεια.

Σας Είπα.

Τον Έρωτα μου μόνο Σκότωσα*





Κάποιοι είπαν πως αυτοκτόνησε*

Αυτός

ο Άλλοτε Ήρωας

ο Μη Ήρωας

που πάντα

φοβότανε τον Δράκο*




Δεν Γνωρίζω*



Τι Έγινε Ξέρουν Μόνο οι Θεοί*





Η Μνήμη* 

Βαριά όπως ένα Μνήμα*


Όπως το Παρελθόν*




Το όνομα μου Είναι Μήδεια*




Έγινα Αστεροειδής στον Ουρανό*



Τώρα στον Υδροχόο 

ξεπλένω το Βάρος*


Αποστασιοποιούμαι*



Αφήνω τα Παλιά Πίσω*


Διηγούμαι την Ιστορία μου 

όπως Είναι*






Το ίδιο έμαθα πως κάνει κι ο Ιάσονας*




Σ' ένα Μήνα θα βρεθούμε στους Ιχθύς*





Εδώ στον Ουρανό 

που Τώρα Κατοικούμε 

Βάρος Δεν Υπάρχει. "




******




Υ. Γ.



Στην Αστρολογία ο Αστεροειδής Μήδεια 212

συμβολίζει όλες τις Σεληνιακές 

και τις Αρχέτυπες Θηλυκές Ιδιότητες 

που φτάνουν στα όρια της Αλχημείας 

μέσω της Μεταφυσικής Δύναμης

που το ίδιο το Θηλυκό στοιχείο δίνει*




Η Μήδεια εκφράζει τον ορμώμενο 

από Εγωικά Κίνητρα Έρωτα*

 Ζήλεια, πάθος κι εμμονή 

στο να κάνει αυτό που πάντα εκείνη Επιθυμεί*




Αυτήν την περίοδο βρίσκεται στον Ψυχρό Υδροχόο

ακριβώς σαν ένα σημάδι 

να αποταυτιστούμε από οποιοδήποτε πάθος

προέρχεται από το Θυμικόν 

κι Επιθυμητικόν μας Κέντρο (Πλάτων)

με σκοπό την Αποπροσκόλληση*





Ο Αστεροειδής Ιάσονας 6063 

εκφράζει τον Αριβίστα 

αυτόν που θα έκανε το οτιδήποτε 

και θα χρησιμοποιούσε τον οποιονδήποτε

για να πετύχει αυτό που θεωρεί σκοπό του.

Ο Ιάσονας φέρει αυτό το όνομα της Ίασης

γιατί σαν Μαθητής του Χείρωνα που είναι 

τον πρώτο που πρέπει να Θεραπεύσει 

και να Ιάνει είναι τον Εαυτό του 

απ' το Εγώ*




Αυτήν την περίοδο 

βρίσκεται και ο Ιάσονας 

στο συλλογικό ζώδιο του Υδροχόου

για να Μετουσιώσει την Ανάγκη να Υπηρετεί το Εγώ 

στην Ανάγκη να Υπηρετήσει το Εμείς.




Μην ξεχνάμε πως η Αργοναυτική Εκστρατεία 

για το Χρυσόμαλλο Δέρας 

έγινε καθαρά για λόγους εγωικούς 

καθώς μόνον έτσι ο Ιάσονας θα έπαιρνε 

τον Θρόνο από τον Πελία.



Έτσι έχουμε το Δίπολο Ιάσονας - Μήδεια

όπου ο Ένας θα έκανε τα Πάντα 

για το Πάθος της Εξουσίας 

και η Άλλη θα έκανε τα Πάντα 

για το Πάθος του Έρωτα*




Δες ποιός Οίκος του Ωροσκοπίου σου

εμπεριέχει τον Υδροχόο*



Εκεί μέσω αυτού του Οίκου 

μέσα από τα Θέματα αυτού του Οίκου

θα βοηθηθείς για να απελευθερωθείς 

αυτήν την περίοδο

από τα παραπάνω θέματα 

και από το παρελθόν σου*



Γιατί ο Υδροχόος είναι η Αποστασιοποίηση, 

η Φρόνηση  

και η Απελευθέρωση από το Παρελθόν*



Κι αυτή τη στιγμή 

Αφροδίτη - Ερμής - Άρης - 

Μήδεια - Ιάσονας - 

Έρως - Αριάδνη 

βρίσκονται στον Υδροχόο*




Καταλαβαίνεις πως η Απελευθέρωση σου 

είναι Γεγονός* 





Και μόνον έτσι η Κλωθώ θα συνεχίζει 

να Γυρίζει το Νήμα της Ζωής σου*


Στο Παρόν*

Για το Μέλλον*









Με Αγάπη,



Αριάνα Παπακώστα


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα