Τρίτη, 30 Δεκεμβρίου 2014

Γιατί οι άνδρες δεν ικανοποιούν τις γυναίκες τους;

Τι είναι αυτό που οι γυναίκες θέλουν και οι άνδρες δεν μπορούν να καταλάβουν; Ασφάλεια, τρυφερότητα, αναγνώριση κόπων, σεξουαλικό ενδιαφέρον;;;; Ίσως…. Αλλά υπάρχει μία βασική απάντηση, που καλύπτει όλα τα παραπάνω:



Οι άνδρες δεν ικανοποιούν τις γυναίκες τους επειδή ΔΕΝ κάθονται να τις ακούσουν!

Σας φαίνεται παράξενο;  Και όμως, είναι αληθινό!  Πέρα από κάθε ανάγκη που μπορεί να έχει μία γυναίκα –και ίσως είναι διαφορετική για κάθε ξεχωριστή περίπτωση-, το βασικό πρόβλημα των περισσότερων γυναικών είναι ότι δεν συζητάνε με τον άντρα τους. 

Πότε οι άντρες συζητάνε και ‘ακούνε’ τις γυναίκες τους;

Στην αρχή μιας σχέσης, άντρες και γυναίκες τείνουν να είναι πιο επικοινωνιακοί και να συζητάνε.  Αυτό είναι μια φυσιολογική διαδικασία, επειδή σε αυτή τη φάση της γνωριμίας οι άνθρωποι χρειάζεται να μαζέψουν όσες περισσότερες πληροφορίες μπορούν για το άλλο άτομο, από τα βασικά, όπως που γεννήθηκαν, που μεγάλωσαν, με τι ασχολούνται, ως πιο μικρά πράγματα, όπως το αγαπημένο τους φαγητό, η αγαπημένη τους μουσική ή ταινία, κλπ, που όμως και αυτά έχουν την αξία και τη σημασία τους στην παγίωση μιας σχέσης.

Άντρες και γυναίκες λοιπόν μπαίνουν με ενθουσιασμό στη διαδικασία να ανακαλύψουν ο ένας τον άλλον, και αυτό γίνεται τόσο σε λεκτικό επίπεδο, με ερωτήσεις και απαντήσεις, όσο και σε σεξουαλικό επίπεδο.

Η έλλειψη συζήτησης είναι κάτι το οποίο συνήθως εμφανίζεται μετά τον γάμο.

Αρκαδικός Κύκλος - Πρωτοχρονια


Γιατί θα έπρεπε να ακολουθούμε πάντα καποιες συμβάσεις που δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα, απλά και μόνο επειδή κάποιοι στο παρελθόν τις επέβαλαν χωρίς τη συγκατάθεση μας; Μιλώντας για την πρωτοχρονιά, τι μας ενδιαφέρει το ότι στη Ρώμη του Ιούλιου Καίσαρα επέλεξαν για πρωτοχρονιά την 1η Ιανουαρίου; Η πραγματική πρωτοχρονιά καθορίζεται από τη Φύση κι όχι από τος αυθαιρεσίες των ανθρώπων. Και στη Φύση ο κύκλος του Ήλιου καθορίζει και την αρχή του χρόνου.

Ανταγωνιζόμενοι





- «Άγγελε, το τελευταίο καιρό και με αφορμή την εξέλιξη μας σαν κοινωνία και σαν οικονομία, με απασχολεί η σχέση που έχει ο ανταγωνισμός, και πόσο πρέπει να αναπτύξουμε τον υγιή ανταγωνισμό για να μπορέσουμε να βιώσουμε στη χώρα μας επιτέλους την πολυπόθητη ανάπτυξη. Τόσο επιτέλους πια την οικονομική, γιατί αρκετά με την κοροϊδία τους ότι μας έσωσαν, καταστρέφοντας μας, όσο και την κοινωνική, γιατί αντιλαμβάνομαι ότι αυτή η περιπέτεια μας ωρίμασε περισσότερο.»

- «Αιμίλιε, ναι, σαν κοινωνία ωριμάζετε και προχωράτε πάρα πολύ γρήγορα, αποκτάτε το θάρρος να κάνετε βήματα μπροστά και να αφήσετε νοσηρές καταστάσεις του παρελθόντος πια πίσω σας. Όσον αφορά τον ανταγωνισμό, δεν θα έλεγα ότι ο ανταγωνισμός, ακόμα και αν τον χαρακτηρίζετε υγιή, έχει τίποτα να σας προσφέρει. Ο ανταγωνισμός δεν έχει καμία σχέση με την πραγματική ανάπτυξη, ο ανταγωνισμός είναι ένα πράγμα που δεν θα υπάρχει στο μέλλον πια!»

- «Μα τι λες, Άγγελε, έχουμε γαλουχηθεί σαν κοινωνία με τον ανταγωνισμό, με μία εξελικτική διαδικασία που μέσα από την προσπάθεια γινόμαστε όλο και πιο καλύτεροι, όλο και πιο αποτελεσματικότεροι, για το καλό το δικό μας και όλων μας. Από το πρώτο «Α» της δασκάλας μας, μέχρι την αξιολόγηση που έχουμε καθημερινά, είναι ο φυσικός τρόπος για να προχωράμε, εμείς οι ικανότεροι, αφήνοντας πίσω μας τους άλλους, τους χειρότερους από εμάς.»

- «Μα πρόσεξε κάποια πράγματα στον ανταγωνισμό:

Ο κύβος ερρίφθη


Αλυσιδωτές αντιδράσεις σε όλα τα μήκη και πλάτη της υφηλίου προκάλεσε η αποτυχία εκλογής Προέδρου της Δημοκρατίας, αφού οι πάγοι της Ανταρκτικής άρχισαν να λιώνουν, ενώ ο Κιμ Γιονγκ Ουν ανακοίνωσε ότι περιμένει εντολή από τον Αντώνη Σαμαρά για να πατήσει το κόκκινο κουμπί και να εξαφανίσει τη δυτική ακτή των Ηνωμένων Πολιτειών από το χάρτη.

Μάλιστα, στο άκουσμα της μη εκλογής του Σταύρου Δήμα στην Προεδρία της Δημοκρατίας, δεκάδες επιβάτες του Norman Atlantic απείλησαν ότι θα αυτοκτονήσουν ομαδικά πηδώντας στη θάλασσα, ενώ δεν είναι λίγοι αυτοί που αρνούνται να διασωθούν από τις ιταλικές αρχές λέγοντας ότι η ζωή χωρίς τον Αντώνη Σαμαρά στο τιμόνι της Ελλάδας δεν έχει κανένα απολύτως νόημα.

Μετά την άκαρπη τρίτη ψηφοφορία για Πρόεδρο, ο Αντώνης Σαμαράς ανακοίνωσε ότι αύριο θα ζητήσει τη διάλυση της Βουλής, αν κι αυτό δεν είναι απαραίτητο, αφού η Βουλή έχει διαλυθεί εδώ και χρόνια κι η Ελλάδα έχει μπει στον αυτόματο πιλότο.

Ο Πρωθυπουργός επανέλαβε 3 φορές τη φράση "Είμαι εδώ!" θέλοντας να ξορκίσει τις κακές γλώσσες που υποστηρίζουν ότι σε λίγο καιρό θα βρίσκεται στον Κορυδαλλό παρέα με τον Ευάγγελο Βενιζέλο, ο οποίος θα αποτελέσει την πρώτη αποκρατικοποίηση που θα πραγματοποιήσει ο ΣΥΡΙΖΑ.

Το Παιδί Και Το Κλουβί


κλουβί copy
«Κάγκελα παντού» Τζίμης Πανούσης
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Μια ανθρωπολόγος (ας τη λέμε Τζέιν) βρέθηκε σε μια αφρικανική φυλή (ας τους λέμε Νάρας).
Οι Νάρας είχαν ξανάρθει σε επαφή με τον πολιτισμό -με ό,τι αποκαλούμε εμείς πολιτισμό. Όμως η Τζέιν αποφάσισε να μείνει για λίγο καιρό μαζί τους, για να μάθει πως ζουν και για να τους μιλήσει για τη δική της ζωή.
Κάποια στιγμή ξεκίνησε να τους λέει για το σπίτι της. Οι Νάρας παραξενεύτηκαν όταν άκουσαν ότι υπήρχε κάτι που λεγόταν «παιδικό δωμάτιο». Και μόλις έμαθαν ότι οι πολιτισμένοι γονείς κοιμούνται σε διαφορετικό δωμάτιο απ” το παιδί τους, συγκλονίστηκαν. Κάτι τέτοιο τους φάνηκε σαν εγκληματική πράξη.
«Για ποιο λόγο οι γονείς τιμωρούν τα παιδιά τους;» τη ρώτησαν.
~~{}~~
Ξεχάστε τους Νάρας και τα δυτικά πρότυπα ανατροφής. Σκεφτείτε το εξής: Αυτό που έχει μεγαλύτερη ανάγκη ο άνθρωπος, κάθε ηλικίας, είναι η επαφή.
Το δέρμα είναι το μεγαλύτερο αισθητήριο όργανο (διαβάστε το παλιότερο κείμενοΗ αίσθηση της ζωής). Η αγκαλιά, το χάδι, το φιλί, κάνει τον άνθρωπο πιο χαρούμενο, πιο υγιή, πιο ολοκληρωμένο.
Ο άνθρωπος θέλει να έχει κοντά του άλλους ανθρώπους. Ειδικά το παιδί έχει ΑΝΑΓΚΗ απ” τους γονείς, απ” την καθημερινή επαφή μαζί τους, πιο πολύ κι απ” την τροφή.
Και δείτε τι κάνουμε (εμείς οι πολιτισμένοι).

Αναστροφή Ώσης γενετικού κώδικα και κυτταρικής δομής



Η Περιδυνητική κίνηση της Ψυχής όταν εισέρχεται και όταν εξέρχεται στο σώμα είναι αυτή που μας αφορά ως προς την δόνηση αλλά και την μοριακή αλλαγή μας ως προς τη Βιολογική μας κατάσταση/ δομή.

Η αναστροφή ώσης είναι η διαδικασία που χρησιμοποιεί το αεροπλάνο κατά την προσγείωση για να καταφέρει να σταματήσει. 

Η αναστροφή ώσης αυτή σε μας, είναι που θα βοηθήσει και θα μετατρέψει το σώμα μας για την υποδομή της κυτταρικής αθανασίας. Αυτή την αναστροφή ώσης χρειαζόμαστε. 

Η ψυχική διαδρομή είσοδο και έξοδο από το σώμα μας έχει απόλυτα κοινά στοιχεία με τα αεροπλάνα. Τον τρόπο που δουλεύουν δηλαδή κατά την απογείωση- την πτήση και την προσγείωση.

Αυτό που πρέπει εμείς να αλλάξουμε είναι αυτή η περιδυνητική διαδρομή και να την μεταστρέψουμε μέσα από την γνώση της κίνησης των αεροσκαφών. Μέσα από αυτή την μεταστροφή της κίνησης αυτής θα γίνει μεταστροφή του DNAκώδικα γενετικής και έτσι αυτόματα με την αναστροφή- ώσης τα κύτταρα αλλάζουν Δομή και σύσταση και έρχεται η Απογείωση- Ανάληψη – Ανάσταση με μία μόνιμη πλοήγηση στους Ουράνιους Θώλους. 

Άπιστος σύζυγος=Κακός γονιός;

Άπιστος σύζυγος=Κακός γονιός;
Πολλές φορές, όταν η αιτία διαζυγίου είναι η απιστία, το πρώτο πράγμα το οποίο συνήθως “κρατάει” ως λάφυρο ο/η απατημένος/η είναι τα παιδιά. Ατάκες όπως “δεν ξαναβλέπεις τα παιδιά” ή “δεν είσαι άξιος/α να μεγαλώσεις τα παιδιά” πάνε κι έρχονται δηλητηριάζοντας τη ψυχή τους. Γιατί στο τέλος, αυτά είναι που εισπράττουν και το αντίτιμο του εγωϊσμού σας.
Έχω μια πολύ καλή φίλη που οι γονείς της χώρισαν επειδή η μαμά της έκανε σχέση με άλλον. Για χρόνια αυτό το κορίτσι και ο αδερφός της, άκουγαν από τον πατέρα τους “Η μάνα σας που έφυγε γιατί βρήκε γκόμενο”. Επί 10 χρόνια η ίδια κασέτα. Η μάνα τους όμως “που βρήκε γκόμενο”, έμενε κανονικά με τα παιδιά, τα φρόντιζε, τα πήγαινε στις δραστηριότητές τους, στα φροντιστήρια και στα σχολεία τους, τα διάβαζε και είχε με τα παιδιά της μια φυσιολογική ζωή. Μια ζωή που δεν είχε με τον σύζυγο γι΄αυτό και έγινε πρώην. Ναι, φταίει. Μόνο που φταίει επειδή απάτησε τον άντρα της. Όχι τα παιδιά της. Η πικρία του όμως δεν τον άφηνε να το δει και για χρόνια γέμιζε τη ζωή των παιδιών με το κέρατο της δικής του. Ώσπου και εκείνα μεγαλώνοντας, απηύδησαν και απομακρύνθηκαν. Παρ όλα αυτά, ούτε τότε κατάλαβε το λάθος του. Αντιθέτως, στο ”Η μάνα σας που έφυγε γιατί βρήκε γκόμενο” προστέθηκε το “Αχάριστα παιδιά, πήραν το μέρος της μάνας τους που βρήκε γκόμενο”. Ο άνθρωπος αυτός επί 10 χρόνια πατούσε το “Replay” βάζοντας μονίμως τη ζωή του στο “Rewind”. Γιατί η εμμονή του να δείξει στα παιδιά πόσο κακή ήταν η μητέρα τους, τον έκανε να τους δείχνει τελικά, πόσο κακός ήταν ο ίδιος. Όσο δίκιο και αν είχε το έχανε. Μαζί και τα παιδιά του…

Η κρίση δεν είναι μόνο το χρέος



Aπό το 2010 ώς την αρχή του 2015 αλλάξαμε πολύ. Οχι μόνο ατομικά, αλλά και συλλογικά, σαν κοινωνία. Για πολλούς, η κρίση βιώθηκε σαν καταστροφή· έχασαν τη δουλειά τους, είδαν την επιχείρησή τους ή το επιτήδευμά τους να φθίνει, δεν καταφέρνουν να τα φέρουν βόλτα, αισθάνονται ότι χάνουν την αξιοπρέπειά τους. Για πολλούς περισσότερους η κρίση σήμανε την συρρίκνωση των προσδοκιών και την αδυναμία σχεδιασμού του μέλλοντος, σήμανε την είσοδό τους σε μια περιοχή φόβου και επισφάλειας, ακόμη κι αν διατηρούν τη δουλειά τους, ακόμη κι αν μπορούν να συντηρήσουν κάποιο ευπρεπές επίπεδο διαβίωσης. Για μια μερίδα, μάλλον την πιο ολιγάριθμη, η κρίση δεν άλλαξε τις ορίζουσες του βίου, αλλά ακόμη κι αυτοί κατά βάθος δεν έχουν μείνει ανέπαφοι συναισθηματικά και διανοητικά.
Ολες αυτές οι ατομικότητες, διαφοροποιημένες ποιοτικά και με διαφορετική ένταση, επηρεαζόμενες από εξωχώριες επιδράσεις, από καχεκτικούς θεσμούς προστασίας και δικαιοσύνης, συνθέτουν στην αυγή του 2015 μια κοινωνία πολύ διαφορετική από την κοινωνία προ του 2010. Πρόκειται καταρχάς για μια κοινωνία που έχει χάσει σε μεγάλο βαθμό τις αυταπάτες και τα αυτονόητα της προ κρίσης εποχής· ταυτοχρόνως, έχει κλονιστεί το αξιακό σύστημα, έστω αυτό της άκοπης ευμάρειας και της πίστης στην γραμμική πρόοδο, μαζί ωστόσο με θεμιτές προσδοκίες και κανονικότητες, ιστορικά θεμελιωμένες. Το έδαφος τρέμει.

Παύλος Νιρβάνας…………«το μοιρασμένο φλουρί»

Παύλος Νιρβάνας
……………..ένα Πρωτοχρονιάτικο διήγημα
Την Πρωτοχρονιά είθισται να ανταλλάσσουμε ευχές με εκφράσεις οι οποίες έχουν καταστεί στερεότυπες και δεν αποδίδουν το πραγματικό νόημα της έλευσης του νέου έτους. Φέτος θα ευχηθούμε με ένα χρονογράφημα του μεγάλου λογοτέχνη Παύλου Νιρβάνα με τίτλο «Το μοιρασμένο φλουρί». Ο Παύλος Νιρβάνας (ψευδώνυμο του Πέτρος Αποστολίδης) γεννήθηκε στην Μαριούπολη της Ουκρανίας το 1866 και πέθανε στην Αθήνα στις 28 Νοεμβρίου 1937. Υπήρξε εκ των μεγαλύτερων ηθογράφων της εποχής, προσωπικός φίλος του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη και τα έργα του χαρακτηρίζονται από λυρισμό και συμβολισμούς.
—————————————-
Το πρώτο φλουρί της βασιλόπιτας που μου ‘πεσε – ένα αληθινό φλουρί, γιατί ο πατέρας μου τον καιρό εκείνο, πριν φτωχύνει ακόμη, όπως φτώχυνε στα υστερνά του, συνήθιζε να βάζει στη βασιλόπιτα του σπιτιού μας μια χρυσή εγγλέζικη λίρα- βγήκε μοιρασμένο. Πώς έρχονται τα πράματα καμιά φορά! Ο πατέρας μου, όρθιος μπροστά στο αγιοβασιλιάτικο τραπέζι, έκοβε την πίτα, ονοματίζοντας κάθε κομμάτι ξεχωριστά, πριν κατεβάσει το μεγάλο μαχαίρι του ψωμιού. Αφού έκοψε το κομμάτι του σπιτιού, των αγίων, το δικό του και της μητέρας μου, πριν αρχίσει τα κομμάτια των παιδιών, σταμάτησε σαν να θυμήθηκε κάτι.
«Ξεχάσαμε» είπε «το κομμάτι του φτωχού. Αυτό έπρεπε να’ ρθει ύστερ’ απ’ τους αγίους. Ας είναι όμως……θα το κόψω τώρα και ύστερα θ’ αρχίσω τα παιδιά. Πρώτα ο φτωχός». 

Μοιραστείτε απλόχερα τη γνώση

Η γνώση μοιάζει με την ψυχή... Όσα τείχη κι αν χτίσεις γύρω της, εκείνη πάντα θα βρίσκει τον τρόπο να ξεγλιστράει και να ταξιδεύει ελεύθερη όπου την χρειάζονται περισσότερο! θα πρέπει να νιώθουμε ευλογημένοι που περνάει μέσα απο μας, αλλά θα ήταν αστείο να την θεωρήσουμε ποτέ προσωπικό μας κτήμα!
Η γνώση ανήκει μονο στον δημιουργό, όλοι εμείς μικροί και μεγάλοι δάσκαλοι-μικροί και μεγάλοι μαθητές είμαστε απλώς το μέσον που έχει επιλέξει για να διοχετεύσει τις πληροφορίες που θα βοηθήσουν στην εξέλιξη της ανθρωπότητας! Αν η γνώση έρθει σε κάποιον, σημαίνει οτι την αξίζει κι οτι έχει δουλέψει γι'αυτήν σε πολλαπλά επίπεδα!
Αντίθετα, αν η εξέλιξη της γνώσης αυτής γλιστράει ξαφνικά μέσα απο τα χέρια μας και πάει αλλού, τότε σημαίνει οτι μάλλον κάτι κάναμε λάθος στη διαχείρισή της! Κι αυτό είναι εντάξει, λάθη συμβαίνουν κάθε μέρα... Αρκεί να βρούμε το σθένος και να τα δούμε καταπρόσωπο... Να τολμήσουμε να τα αντιμετωπίσουμε.

Έλα στη θέση του άλλου

Καθημερινά, στην ιδιωτική αλλά και στην επαγγελματική μας επικοινωνία με τους άλλους, ερχόμαστε σε μια μικρή ή μεγάλη αντιπαράθεση. Μέλη της οικογένειας, σύντροφοι, συγγενείς, φίλοι, γείτονες, πωλητές, συνεργάτες, συνάδελφοι, πελάτες, ακόμη και άγνωστοι που π.χ. τράκαραν το αυτοκίνητό μας. Ξεκινά από τα πιο απλά, μικρά και αθώα πράγματα και φθάνει ως τα μεγάλα και σύνθετα.
Δεν είναι σπάνιες οι φορές που  η επικοινωνία αυτή καταλήγει σε παρεξήγηση, διαπληκτισμό, λογομαχία, διαμάχη, καυγά ακόμη και σε βίαιες ενέργειες. Και όμως. Ένα μέρος  από αυτές τις δυσάρεστες συνέπειες θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί αν κάναμε κάτι απλό: Αντί να ταμπουρωνόμαστε πίσω από τις θέσεις μας, που εκείνη την στιγμή πιστεύουμε ακράδαντα πως είναι σωστές και για αυτό τις υπερασπιζόμαστε με όλα τα μέσα, να βλέπαμε το επίμαχο θέμα όχι από τη δική μας αλλά από τηνοπτική γωνία του άλλου. Να αλλάζαμε προς  στιγμή τους ρόλους μας και να φέρναμε τον εαυτό μας στην θέση του.

Συρία: 30 βυζαντινά ψηφιδωτά εκλάπησαν από τους τζιχαντιστές





Ένα από τα 30 ψηφιδωτά που έχουν κλαπεί από την αρχαία πόλη της Απάμειας –σημερινή Χαμά.(Σύλλογος προστασίας αρχαιολογικής κληρονομιάς Συρίας)- κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση
Στις παρυφές της Ιεραπόλεως- Manbij, στη βόρεια Συρία, ένας γεωργός ονόματι Φάντι καθώς όργωνε το χωράφι του ανακάλυψε έναν αρχαίο τάφο. Όταν μετακίνησε την πλάκα, αγγεία, νομίσματα και χρυσά περιδέραια γέμισαν τα χέρια του.
Η χαρά του δεν κράτησε πολύ. Σύντομα το νέο έφθασε στα αυτιά των τζιχαντιστών που είχαν καταλάβει την περιοχή και τον επισκέφτηκαν στο σπίτι του, αφού άρπαξαν τα λάφυρα τον πίεσαν να τους δείξει τον τάφο.

Δύο μέρες χρειάστηκαν για να τον ξεσηκώσουν τελείως. Ξεκόλλησαν πλάκες, ψηφιδωτά και αρχαία μάρμαρα για να τα πουλήσουν.

Μόνον εσύ μπορείς να κάνεις τον εαυτό σου να υποφέρει. Όλα είναι έτσι όπως είναι, είτε το καταλαβαίνεις είτε όχι.

«Αν ένα γεγονός είναι πέρα από το δικό σου έλεγχο, τότε πώς είναι δυνατό να αναλάβεις την ευθύνη γι' αυτό»; ρώτησε τη φωνή.
«Αν πάντοτε αναλαμβάνεις την ευθύνη, τότε αποκτάς την ικανότητα να εστιάζεις την ενέργειά σου στο να βρίσκεις λύσεις. Μ' αυτόν τον τρόπο δημιουργείς κάτι θετικό μέσα από μια δύσκολη κατάσταση και μπορείς πια να δεις ξεκάθαρα πως κάθε αντιξοότητα προσφέρει μια ευκαιρία. Η ευκαιρία πάντα υπάρχει, μέσα σε κάθε αναποδιά, αλλά αν σπαταλάς όλη σου την ενέργεια στο να βρεις πού είναι το λάθος ή στο πώς θα μοιράσεις τις ευθύνες, τότε η ευκαιρία αυτή θα μείνει ανεκμετάλλευτη και εσύ δε θα τη δεις ποτέ».
«Μα δεν είναι σημαντικό να δώσεις ένα μάθημα σε κάποιον που είναι ανεύθυνος; Αλλιώς πώς θα μάθει»;
Δεν είσαι εσύ υπεύθυνος για την ανευθυνότητα των άλλων. Το σημαντικό νια σένα είναι να μαθαίνεις από τις ανεύθυνες πράξεις των άλλων. Αν κάποιος σου κλέψει κάτι που για σένα είναι πολύτιμο, τότε ο θυμός και η αγανάκτηση θα σε σπρώξουν να απαιτήσεις ικανοποίηση, να κάνεις τον κλέφτη να πληρώσει. Φωνάζεις «ποιος φταίει»; και το φταίξιμο ξεκινάει από την προϊστορία του κατηγορούμενου και φτάνει ως την κυβέρνηση και την κοινωνία ολόκληρη».
Η φωνή συνέχισε: «Το πραγματικό μάθημα που πρέπει να πάρεις για να αναπτυχθείς βρίσκεται στη λύση, όχι στο φταίξιμο. Ίσως χρειάζεται να μάθεις να μην έχεις προσκόλληση στα αντικείμενα. Αν η προσκόλληση σου σ' αυτά επιτρέπει στ' αρνητικά σου συναισθήματα να σ' εξουσιάζουν τόσο πολύ, τότε ο μόνος τρόπος να γλιτώσεις από την απειλητική επιρροή αυτών των συναισθημάτων είναι να χάσεις τα αντικείμενα. Θυμήσου: μπορείς να κερδίσεις κάτι μόνον αν μάθεις να το απελευθερώνεις».
«Και τι θα γίνει με τον άνθρωπο που έκλεψε; Αν δεν τιμωρηθεί για την πράξη του, τότε σίγουρα δεν παίρνει κανένα μάθημα».
«Όποια τιμωρία και να του επιβάλει η κοινωνία το άτομο αυτό δε θα μάθει τίποτε, αν το ίδιο δεν επιλέξει να μάθει. Μπορεί να επιλέξει να απασχοληθεί μόνο με το ποιος έφταιγε και τον έπιασαν. Το πραγματικό μάθημα, δηλαδή να μάθει να αναλαμβάνει την ευθύνη για τις πράξεις του, μπορεί να είναι κρυμμένο ανάμεσα σε πολλά ψευτο - μαθήματα γι' αυτόν».
Εκείνος σκέφτηκε τα χρήματα που είχε χάσει καθώς και την απώλεια εκείνης. Πίστευε πως αυτά τα δύο έφταιγαν που η ζωή του άρχισε να πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο. «Μα μου φαίνεται πολύ άδικο να πρέπει να υποφέρω για να μάθω κάτι όταν φταίει κάποιος άλλος».
«Για το πνεύμα σου, που έχει ξεκάθαρη αντίληψη των πραγμάτων, είναι απόλυτα δίκαιο. Μόνον εσύ μπορείς να κάνεις τον εαυτό σου να υποφέρει. Όλα είναι έτσι όπως είναι, είτε το καταλαβαίνεις είτε όχι. Κάθε μάθημα που έρχεται στη ζωή σου είναι μια ευλογία και όλα αυτά τα ευλογημένα μαθήματα σου δίνονται με σκοπό να επιλέξεις να εξελιχθείς. Κάθε ανισορροπία στη ζωή σου θα έλξει καταστάσεις που σκοπό έχουν να αποκαταστήσουν την ισορροπία. Αυτό το γεγονός είναι ευθυγραμμισμένο με την αναζήτηση του πνεύματός σου για την προσωπική σου ολοκλήρωση.
''ΕΝΑ ΕΥΤΥΧΕΣ... ΑΤΥΧΗΜΑ'' – Colin Turner

«Αν ένα γεγονός είναι πέρα από το δικό σου έλεγχο, τότε πώς είναι δυνατό να αναλάβεις την ευθύνη γι' αυτό»; ρώτησε τη φωνή.

«Αν πάντοτε αναλαμβάνεις την ευθύνη, τότε αποκτάς την ικανότητα να εστιάζεις την ενέργειά σου στο να βρίσκεις λύσεις. Μ' αυτόν τον τρόπο δημιουργείς κάτι θετικό μέσα από μια δύσκολη κατάσταση και μπορείς πια να δεις ξεκάθαρα πως κάθε αντιξοότητα προσφέρει μια ευκαιρία. Η ευκαιρία πάντα υπάρχει, μέσα σε κάθε αναποδιά, αλλά αν σπαταλάς όλη σου την ενέργεια στο να βρεις πού είναι το λάθος ή στο πώς θα μοιράσεις τις ευθύνες, τότε η ευκαιρία αυτή θα μείνει ανεκμετάλλευτη και εσύ δε θα τη δεις ποτέ».


«Μα δεν είναι σημαντικό να δώσεις ένα μάθημα σε κάποιον που είναι ανεύθυνος; Αλλιώς πώς θα μάθει»;


Δεν είσαι εσύ υπεύθυνος για την ανευθυνότητα των άλλων. Το σημαντικό νια σένα είναι να μαθαίνεις από τις ανεύθυνες πράξεις των άλλων. Αν κάποιος σου κλέψει κάτι που για σένα είναι πολύτιμο, τότε ο θυμός και η αγανάκτηση θα σε σπρώξουν να απαιτήσεις ικανοποίηση, να κάνεις τον κλέφτη να πληρώσει. Φωνάζεις «ποιος φταίει»; και το φταίξιμο ξεκινάει από την προϊστορία του κατηγορούμενου και φτάνει ως την κυβέρνηση και την κοινωνία ολόκληρη».

ΝΟΜΟΣ V...Δεν υπάρχει τίποτε άλλο παρά ενέργεια, γιατί Θεός είναι ζωή

lifehub-esotera-therapeutiki-5
Δεν υπάρχει τίποτε άλλο παρά ενέργεια, γιατί Θεός είναι ζωή. Δύο ενέργειες συναντώνται στον άνθρωπο, πέντε όμως επίσης είναι παρούσες. Για κάθε μια βρίσκεται ένα κεντρικό σημείο επαφής. Η σύγκρουση των ενεργειών αυτών με δυνάμεις και των δυνάμεων μεταξύ τους προκαλούν τις σωματικές ασθένειες του ανθρώπου. Η σύγκρουση της πρώτης και της δεύτερης εμμένει επί αιώνες ωσότου φθάσουμε στην κορυφή του όρους- την κορυφή του πρώτου μεγάλου όρους. Η μάχη μεταξύ των δυνάμεων δημιουργεί όλες τις ασθένειες, όλα τα δεινά και τους σωματικούς πόνους που αναζητούν απελευθέρωση δια του θανάτου. Οι δύο, οι πέντε και έτσι οι επτά, και ακόμη εκείνο που δημιουργούν, κατέχουν το μυστικό. Αυτός είναι ο πέμπτος Νόμος της Θεραπευτικής μέσα στον κόσμο της μορφής. Αυτός ο νόμος αφορά το φυσικό πεδίο (παχυλό και αιθερικό) και τ’ αποτελέσματα που προκαλεί η σύγκρουση μεταξύ των ενεργειών και των δυνάμεων μέσα στο φυσικό σώμα.

ΝΟΜΟΣ IV...Τόσο οι φυσικές όσο και οι ψυχολογικές ασθένειες, έχουν τις ρίζες τους στο καλό, το ωραίο, και το αληθινό

lifehub-esotera-therapeutiki-6


Τόσο οι φυσικές όσο και οι ψυχολογικές ασθένειες, έχουν τις ρίζες τους στο καλό, το ωραίο, και το αληθινό. Είναι μια παραμορφωμένη αντανάκλαση των θείων δυνατοτήτων.   Η αποτυχημένη ψυχή που ζητά πλήρη έκφραση κάποιου θείου χαρακτηριστικού ή εσωτερικής πνευματικής πραγματικότητας, προκαλεί μέσα στην ουσία των περιβλημάτων της ένα σημείο τριβής.  Πάνω σ’ αυτό το σημείο εστιάζονται τα μάτια της προσωπικότητας κι αυτό οδηγεί στην ασθένεια.  Η τέχνη του θεραπευτού ασχολείται με την ανύψωση των προς τα κάτω εστιασμένων ματιών προς την ψυχή, τον Θεραπευτή που είναι μέσα στη μορφή.  Το πνευματικό ή τρίτο μάτι τότε κατευθύνει την θεραπευτική δύναμη και όλα έχουν καλώς.  Ο 4ος Νόμος δίνει την αιτιολογία όλων των ασθενειών οποιασδήποτε φύσεως και οποιασδήποτε εποχής στην ιστορία της ζωής της ανθρώπινης φυλής.

ΝΟΜΟΣ ΙΙΙ... Οι ασθένειες είναι αποτέλεσμα της βασικής συγκεντρώσεως της ζωικής ενέργειας του ανθρώπου

lifehub-esotera-therapeutiki-3
ΝΟΜΟΣ ΙΙΙ
  Οι ασθένειες είναι αποτέλεσμα της βασικής συγκεντρώσεως της ζωικής ενέργειας του ανθρώπου.  Από το πεδίο όπου εστιάζονται οι ενέργειες αυτές προέρχονται οι αποφασιστικές εκείνες συνθήκες που προκαλούν κακή υγεία, και οι οποίες συνεπώς εκδηλώνονται σαν ασθένεια ή σαν απαλλαγή απ’ την ασθένεια.

Ο 3ΟΣ ΝΟΜΟΣ ΘΈΤΕΙ ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΊΑ ΤΗΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΉΣ ΣΕ ΜΙΑ ΥΓΙΉ ΒΆΣΗ.

Μας βεβαιώνει ότι όπου η συνείδηση του ανθρώπου, εστιάζεται εκεί η ενέργεια της ζωής συγκεντρώνει τις δυνάμεις της.
1. Μερικοί τύποι ασθενειών που μπορούν να προκληθούν από συγκέντρωση της Δυνάμεως της ζωής πάνω στο αστρικό πεδίο.
Όλες οι μορφές της νοσηράς καταστολής και μια πολύ αυστηρά επιβολή αναγκαστικής σιγής όσον αφορά θεμελιώδεις συγκινήσεις, μπορεί να οδηγήσουν σε σοβαρές διαταραχές του ήπατος, σε συνεχείς γαστρικές δυσχέρειες και σε καρκίνο.

ΝΟΜΟΣ ΙΙ...Η ασθένεια είναι το αποτέλεσμα τριών επιδράσεων και υπόκειται σ’ αυτές

lifehub-esotera-therapeutiki-2

 Πρώτον: Το παρελθόν του ανθρώπου για το οποίον πληρώνει το τίμημα παλαιών σφαλμάτων. 

Δεύτερον: Η κληρονομιά του, κατά την οποία μερίζεται με όλο το ανθρώπινο γένος εκείνα τα μολυσμένα ρεύματα ενέργειας, που είναι ομαδικής προελεύσεως. 

Τρίτον: Μερίζεται μαζί με όλες τις φυσικές μορφές εκείνο που ο Κύριος της Ζωής επιβάλλεται στο σώμα Του. 

Οι τρεις αυτές επιδράσεις ονομάζονται «ο Αρχαίος Νόμος Μερισμού του Κακού».

ΝΟΜΟΙ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΑΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗΣ...Κάθε ασθένεια είναι το αποτέλεσμα αναστολής της ζωής της Ψυχής , και τούτο αληθεύει για όλες τις μορφές σε όλα τα βασίλεια

lifehub-esotera-therapeutiki-1
Η  Εσωτέρα θεραπευτική  δεν είναι μια αόριστη μυστικιστική διαδικασία, ή επιθυμητή σκέψη και απλή καλή πρόθεση. Έδειξε ότι προϋποθέτει την πλήρη εκμάθηση πρώτα απ’ όλα της επιστήμης της επαφής της ψυχής. Την συνεχή άσκηση της ευθυγραμμίσεως και την κατανόηση της Επιστήμης των Κέντρων.
Όταν εκγυμνασμένοι θεραπευταί, με πνευματική αντίληψη, με πλήρη και πραγματική γνώση του αιθερικού σώματος, με κατανόηση των ενεργειών που το αποτελούν ή των ενεργειών που το σώμα αυτό δημιουργεί ή μπορεί να μεταβιβάζει, με γνώση επίσης της λεπτής συστάσεως του ανθρώπου και των μεθόδων διευθύνσεως ενεργειών από ένα σημείον και θέση σε άλλο, μπορέσουν να εργασθούν με πλήρη ιατρική γνώση ή με πλήρη συνεργασία με τον ορθόδοξο ιατρό ή χειρούργο, τότε θα επέλθουν τεράστιες μεταβολές.
Και η ανθρωπότης θα φτάσει σε μεγάλη φώτιση.
Γι’ αυτό πρέπει να προετοιμασθούμε – όχι κυρίως για την θεραπεία του φυσικού σώματος, αλλά με αντικείμενο σκοπό τη διερεύνηση της συνειδήσεως της φυλής, που η νέα αυτή και εσωτερική μελέτη θα πραγματοποιήσει.
Η Εσωτέρα θεραπευτική πραγματεύεται 10 Νόμους και 6 Κανόνες.
Οι Νόμοι επιβάλλονται πάνω στον  θεραπευτή και παρέχουν τις αναλλοίωτες συνθήκες κάτω απ’ τις οποίες πρέπει να εργασθεί. Δεν πρέπει και ούτε μπορεί να τους αποφύγει.  Όσον αφορά τους κανόνες τους επιβάλλει στον εαυτό του, και οι κανόνες αυτοί αντιπροσωπεύουν τους όρους τους οποίους οφείλει να ακολουθήσει, εάν επιζητεί να επιτύχει.

5 μύθοι για την εξυπνάδα των παιδιών

5 μύθοι για την εξυπνάδα των παιδιών

Στο σημερινό ανταγωνιστικό μας κόσμο, όλοι  οι γονείς θέλουμε να δώσουμε στα παιδιά μας τα απαραίτητα «όπλα» για να αντιμετωπίσουν τη ζωή. Και σαφώς η εφυιά είναι ένα από αυτά τα δυνατά όπλο. Μπορούμε άραγε εμείς οι γονείς να βοηθήσουμε τα παιδιά να αυξήσουν την ευφυία τους;
5 επιστημονικές μελέτες απαντούν.

1. Τα έξυπνα παιδιά έχουν έξυπνους γονείς   

Τη νέα χρονιά θα πω «όχι» σε...

Τη νέα χρονιά θα πω «όχι» σε...

…ό,τι με ενοχλεί, με εξουθενώνει, με εξοργίζει και είναι τοξικό για την υγεία και τη συναισθηματική μου ισορροπία. Να μια ευχή που ίσως δεν κάνατε ποτέ από τότε που γίνατε μαμάδες. Μήπως θα έπρεπε;

Υπάρχει ένας άγραφος κανόνας που λέει πως ένας ευγενικός και ευαίσθητος άνθρωπος δε λέει ποτέ όχι. Το «βιβλίο του Όχι» («The book of No»)  της συγγραφέα και διδάκτορα της ψυχιατρικής Susan Newman απογυμνώνει όλα τα αρνητικά που περιβάλλουν τη λέξη «όχι» θεωρώντας την ένα εξαιρετικό εργαλείο για τη διαδικασία της ανάπτυξης. Ήρθε η ώρα να μάθετε να λέτε «όχι» όταν χρειάζεται ή όταν έτσι νιώθετε. Ναι, ακόμη και στα παιδιά σας.

Τα καπέλα


    

  Θάλασσα καπέλο

  και  τα γράμματα του ορθού λόγου  σύμφωνα και φωνήεντα επτά!
Ο καθηγητής Λέανδρος  Λαμπρινός έφθασε εγκαίρως στο μάθημα του  παρ΄ όλη την  υπερβολική κίνηση που συνάντησε στο δρόμο  φορώντας ένα παλιό φθαρμένο καπέλο που ερχόταν σε πλήρη αντίθεση με την άψογη και περιποιημένη εμφάνιση του και καινούργια  ενδυμασία  του.Χωρίς χρονοτριβή μπήκε κατευθείαν στο θέμα χαριτολογώντας με μια παρατήρηση.Τι είναι η πλάγια σκέψη,  πως παίρνεται μια απόφαση, πότε μια πρόταση είναι ηθική ή ανήθικη; Δεκτές μόνο ορθές απαντήσεις….  συνέχισε και είναι σίγουρα πως προσέξατε την αντίθεση της   ενδυματολογικής  μου  γκαρνταρόμπα  είπε,  βγάζοντας το καπέλο του.
Ένα παράδειγμα απλό θα μας διαφωτίσει αρκετά και το σωστό παράδειγμα αξίζει όσο χίλιες διαλέξεις και μαθήματα.Ήταν μια φορά και ένα καιρό ένας τοκογλύφος κακός και άσχημος και καλόβλεπε την κόρη ενός ταλαιπωρημένου ανθρωπάκου που είχε πιαστεί στα δίχτυα του και του χρωστούσε.Του πρότεινε λοιπόν να του χαρίσει το χρέος αν του έδινε την κόρη του.

Τσουκνίδα, για την αναιμία, τις πέτρες, την πίεση, τις αιμορροΐδες, τον διαβήτη, την ακμή.



της Αγγελικής Μήλιου, βιολόγος

Φυτό ποώδες, πολυετές, κοινό στην ελληνική ύπαιθρο. Αναπτύσσεται αυτοφυώς σε ορεινά μέρη, αρκεί να υπάρχει υγρασία. Ο βλαστός της φτάνει σε ύψος το 1 μέτρο ενώ τα άνθη της είναι μικρά και άοσμα. Ολόκληρο το φυτό καλύπτεται από αδενώδεις τρίχες που κατά την επαφή τους με το δέρμα προκαλούν φαγούρα. Αυτό οφείλεται σε ένα δηλητηριώδες υγρό, που περιέχουν οι λεπτές βελόνες, οι οποίες όμως καταστρέφονται με το βράσιμο ή το ψήσιμο. Ανθίζει κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού(όπου και συλλέγουμε με γάντια).

Η δράση της τσουκνίδας καταγράφηκε από το Χρύσιππο, τον Αριστοφάνη και τον Ησίοδο, ενώ στα ρωμαϊκά χρόνια οι λεγεωνάριοι τρίβονταν με τα φύλλα της για να ζεσταθούν. Επίσης χρησιμοποιήθηκε ως διουρητικό και καθαρτικό. Ο Ιπποκράτης (460-377 π.Χ) πρώτος κατέταξε την τσουκνίδα ανάμεσα στα φυτά “πανάκεια” (κάνουν για πολλαπλές χρήσεις) και συνέστησε την τσουκνίδα για την θεραπεία 61 ασθενειών.

Οι 4 πιο έξυπνες ιδέες του 2014

1) Το νέο λογισμικό Lollipop

Το νέο αυτό λογισμικό κάνει την οθόνη κλειδώματος πιο λειτουργική. Μια  φιλόδοξη προσπάθεια της Google είναι η τελευταία έκδοση του Android Lollipop 5.0


2) Στείλτε μηνύματα από τον υπολογιστή σας

Οι επιγραφές της Αμφίπολης και τα ονόματα των Θρακών του Παγγαίου



Μια πολύ ενδιαφέρουσα «βάση δεδομένων», όσον αφορά την ονοματολογία των Θρακών της περιοχής του Παγγαίου, παρέχουν οι επιγραφές που εντόπισε τη δεκαετία του 1930, σε δόμους που χρησιμοποιήθηκαν στο αρχαίο φράγμα του Στρυμόνα, ο αείμνηστος Γεώργιος Μπακαλάκης. Τις επιγραφές αυτές (κάποιες από τις οποίες χρησιμοποιήθηκαν στο βάθρο του Λέοντος της Αμφίπολης) κατέγραψε αναλυτικά και τις δημοσίευσε, ταυτίζοντας τες με Θρακικά ονόματα.

Του Άρη Μεντίζη
Δημοσιογράφου – ιστορικού ερευνητή


Σημαντικές πληροφορίες σχετικά με πολλά θρακικά ονόματα που βρέθηκαν χαραγμένα πάνω σε μαρμάρινους δόμους, από ένα αρχαίο φράγμα του Στρυμόνα στο ύψος του μνημείου του λιονταριού, μας δίνει ο αείμνηστος αρχαιολόγος και καθηγητής Αρχαιολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Γεώργιος Μπακαλάκης, σε ένα άγνωστο, στο ευρύ κοινό, σύγγραμμά του με τίτλο «Θρακικά χαράγματα εκ του παρά την Αμφίπολιν φράγματος του Στρυμόνος», που δημοσιεύτηκε στα «Θρακικά» το 1940.

Όπως μας αναφέρει ο Γ. Μπακαλάκης, επισκέφθηκε πολλές φορές την περιοχή της Αμφίπολης, λόγω των έργων διευθέτησης της κοίτης του Στρυμόνα αλλά και λόγω των έργων αναστήλωσης του μνημείου του λιονταριού. Η έρευνά του έχει να κάνει με το «επ’ αμφοτέρων των οχθών του Στρυμόνος εις το σημείον του λέοντος κατακείμενον και εκ παλαιοτέρων κτιρίων προφανώς προερχόμενον αρχιτεκτονικόν υλικόν του διαλυθέντος φράγματος», και με αυτή προσπάθησε να μελετήσει αφενός το υλικό αυτό, και αφετέρου να ερμηνεύσει τα θρακικά χαράγματα που βρισκόταν στους δόμους αυτούς, πριν κατασκευαστεί το φράγμα. Το συγκεκριμένο φράγμα τοποθετεί μετά το 198-211 μ.Χ., έτος που αναφέρεται σε ενεπίγραφο βάθρο προς τιμή του Καρακάλλα, το οποίο βρέθηκε μέσα σε αυτό, και πριν τον 14ο αιώνα.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα