Πέμπτη, 4 Δεκεμβρίου 2014

Sketch Drawer 2.0 - Το πρόγραμμα των 50$ εντελώς δωρεάν για πολύ λίγο! Π



Το Sketch Drawer είναι μια καταπληκτική εφαρμογή επεξεργασίας φωτογραφίας! Αυτό που κάνει είναι να μετατρέπει φωτογραφίες σε σκίτσα από μολύβι αλλά και χρωματιστά!

Μπορείτε είτε χειροκίνητα ή αν είστε αρχάριος μέσα από τις έτοιμες επιλογές να δημιουργήσετε τα σκίτσα σας.

Η εταιρία που το διανέμει το προσφέρει εντελώς δωρεάν για ένα ολόκληρο εικοσιτετράωρο! (λήξη προσφοράς: 5/12/14 ώρα: 10:00).

5 καλοί λόγοι για να κάνετε σεξ, ακόμα συχνότερα

Το σεξ δεν προσφέρει μόνο απόλαυση, αλλά και πλήθος ευεργετικών επιπτώσεων στην υγεία και τη διάθεση όσων το εξασκούν συχνά. Αν όμως έχετε ανάγκη συγκεκριμένων επιχειρημάτων για να κάνετε ακόμα περισσότερο σεξ, τότε διαβάστε παρακάτω και διαπιστώστε οι ίδιοι, τη γενική προσφορά της σεξουαλικής δραστηριότητας στο άτομο.
Έχετε ακόμα υπόψη σας, πως αν εκείνη σας αρνηθεί τις τρυφερότητες, επειδή έχει πονοκέφαλο, να της πείτε ότι για... θεραπευτικούς λόγους θα προβείτε σε πράξεις πονηρές και αν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τις επιδόσεις σας στο πανεπιστήμιο, ίσως ένα ξεσκόνισμα των σεξουαλικών σας επιδόσεων να σας δώσει την ώθηση, που είχατε ανάγκη.
Και αν τέλος, δεχτούμε το γεγονός, ότι όντως χρειάζεστε 5 παραπάνω και πειστικούς λόγους, για να κάνετε σεξ με τον αγαπημένο ή την αγαπημένη σας, θα τους βρείτε παρακάτω.

Το θυμικό μέρος της ψυχής και η σημασία της Ευθυμίας


Μες από τα βάθη του χρόνου, ο σοφός Πλούταρχος μας παραδίδει έναν αξιόπιστο πλοηγό που αποδεικνύεται εξαιρετικά πολύτιμος για το ταξίδι μας σε μια ταραγμένη εποχή, όπως αυτή που ζούμε. Διαπιστώνουμε ότι ο άνθρωπος, στην διαδρομή των αιώνων, παρά τις αλλαγές που σημειώνονται στο εξωτερικό του περιβάλλον, εξακολουθεί να ταλανίζεται από τους ίδιους ψυχικούς παράγοντες, οι οποίοι σήμερα όχι μόνον έχουν ενταθεί, αλλά και πολλαπλασιασθεί επικίνδυνα.
Παρασυρμένος από την αλματώδη ανάπτυξη της τεχνολογίας και εστιασμένος σχεδόν αποκλειστικά στην βαρειά ύλη, ο σημερινός άνθρωπος έχει λησμονήσει τελείως την ψυχική του ανάπτυξη γι΄ αυτό και δεν κατανοεί την αιτία της κακοδαιμονίας του. Η ψυχική ανάπτυξη της πλειονότητας των ανθρώπων σήμερα σταματάει απότομα και σε πολύ μικρή ηλικία. Το σώμα αναπτύσσεται, αλλά δεν αναπτύσσεται παράλληλα και η ψυχή. Αυτό οφείλεται κυρίως στις συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί και επικρατήσει, και οι οποίες αντιστρατεύονται τον άνθρωπο στην ουσία του. Mέσα σε μια ατμόσφαιρα “χειραγώγησης” είναι φυσικό ο άνθρωπος να ασφυκτιά και να αγωνιά. Έτσι γεννιέται ξανά στους καιρούς μας η ουσιαστική ανάγκη της Φιλοσοφίας.

Η ανθρωπότητα κινδυνεύει από την πτώση αστεροειδούς

Η ανθρωπότητα κινδυνεύει σοβαρά από την πτώση αστεροειδούς στο όχι μακρινό μέλλον. Θα μπορούσε να μειώσει δραματικά τον κίνδυνο αν κατέβαλε από τώρα -και όχι εν καιρώ- μια συνδυασμένη προσπάθεια, πράγμα που σημαίνει ότι χρειάζονται πρόσθετα κεφάλαια για την χρηματοδότηση μιας πιο αποτελεσματικής «ασπίδας».
asteroid-fallingΟ κίνδυνος πρόσκρουσης με αστεροειδή είναι υπαρκτός και όχι τόσο μακρινός. Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα επείγουσας έκκλησης που συνυπέγραψαν επιστήμονες, αστροναύτες, ροκ σταρ και άλλες προσωπικότητες, στο πλαίσιο της διεθνούς ενημερωτικής καμπάνιας «Ημέρα Αστεροειδούς» που μόλις ξεκίνησε, με στόχο να φέρει το ζήτημα στο προσκήνιο. Άλλωστε πριν από λίγο καιρό σταμάτησε το μοναδικό πρόγραμμα ανίχνευσης επικίνδυνων αστεροειδών στο νότιο ημισφαίριο (διαβάστε σχετικά ΕΔΩ).
Η καμπάνια εγκαινιάστηκε με παράλληλες συνεντεύξεις Τύπου στο Λονδίνο και στο Σαν Φρανσίσκο (στην Ακαδημία Επιστημών της Καλιφόρνια), σύμφωνα με το Space.com.

Το ηλιακό μας σύστημα δεν είναι τόσο ξεχωριστό όσο πιστεύαμε

4,567 δισεκατομμύρια χρόνια πριν, οι πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος σχηματίστηκαν από έναν διαστελλόμενο δίσκο αεριών και κοσμικής σκόνης που περιστρεφόταν γύρω από τον Ήλιο.
to-iliako-mas-sustima-den-einai-toso-ksexoristo-oso-pisteuameΟ καθηγητής Μάρτιν Μπιζάρο δήλωσε ότι «εν κατακλείδι αποδείξαμε ότι δεν είμαστε και τόσο μοναδικοί όσο θεωρούσαμε. Το ηλιακό μας σύστημα είναι το ίδιο κοινό και παρόμοιο με άλλα συστήματα που έχουμε παρατηρήσει εντός του γαλαξία μας».
Παρά το γεγονός ότι παρόμοιες διαδικασίες παρατηρούνται σε νεαρότερα ηλιακά συστήματα του γαλαξία μας, υπήρχε η γενική αντίληψη ότι τα στάδια σχηματισμού του δικού μας συστήματος διήρκεσαν τον διπλάσιο χρόνο από το κανονικό. Μία νέα έρευνα του Κέντρου Σχηματισμού Αστέρων και Πλανητών του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας της Κοπεγχάγης υποστηρίζει ότι το ηλιακό μας σύστημα είναι πιο «συνηθισμένο» από ότι νομίζαμε.

«Μύηση και Μυστικά…»

Το να περνάς από μια Μύηση σημαίνει πως έχεις αλλάξει, σημαίνει πως έχεις μυηθεί στις γνώσεις γύρω από «Κάτι» η γνώση του οποίου θα σε αναγεννήσει σε έναν Νέο Εαυτό.
Αυτό γίνεται ΜΟΝΟΝ στην Σιωπή… Μύηση και Μυστικό πάνε «πακέτο».

Ζαλάδα, προβλήματα μνήμης, κακή διάθεση; Σημάδια υπερκόπωσης


Η υπερκόπωση είναι παθολογική κατάσταση που χαρακτηρίζεται από επίμονη εξάντληση, η οποία προέρχεται από υπερβολική εργασία, υπερβολική άσκηση ή ανεπαρκή ξεκούραση κατά την διάρκεια παρατεταμένων χρονικών περιόδων.
Σημάδια Υπερκόπωσης
Διαταραχές ύπνου :
Υπερένταση και αϋπνία είναι κυρία χαρακτηριστικά της υπερκόπωσης. Πολλές φορές υπάρχουν ακριβώς αντίθετα συμπτώματα, με εντονοτερο τη διαρκή υπνηλία.

Οι υπερβολικές ώρες εργασίας συχνά σας κουράζουν, σε σημείο που δεν σας επιτρέπουν να κοιμηθείτε. Ένα αίσθημα ανησυχίας σας διακατέχει και διαταράσσει τον ύπνο σας.

Συμβουλή: Διαστήματα, κατά τα οποία αισθάνεστε κούραση αποφύγετε την καφεΐνη μια και αυτό θα δώσει περισσότερο ένταση στον οργανισμό σας παρά χαλάρωση.

Ημουν για λίγο γυναίκα...στο facebook


Ήμουν για ένα μικρό διάστημα γυναίκα...διαδικτυακή.

Αποφάσισα για τους δικούς μου λόγους να φτιάξω ένα εικονικό προφίλ στο facebook, πριν μερικούς μήνες.
Ο λόγος ήταν αγνός. Ήταν για να μπορώ από εκείνο το προφίλ να προωθώ κάποια άρθρα και ακτιβισμούς, που βρίσκω ενδιαφέροντες (όπως διαδηλώσεις, διαμαρτυρίες κλπ).

Ένας άλλος λόγος είναι γιατί είμαι υπέρ του δικαιώματος στην όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ανωνυμία στο διαδίκτυο.
Άσχετα αν έχω αποφασίσει να αρθρογραφώ επώνυμα, επιφυλάσσομαι πάντα για να ασκήσω το δικαίωμα μου αυτό, και δεν το απεμπολώ.
Έτσι λοιπόν έφτιαξα ένα γυναικείο προφίλ, γιατί ένας άνδρας δεν δέχεται εύκολα αιτήματα από άλλους άνδρες (εκτός αν είναι gay και το προβάλλει).

Βρήκα λοιπόν, μια εικόνα προφίλ στη google, η οποία δεν ήταν χυδαία αλλά ούτε και σεμνή.
Στην ουσία ήταν μια κοπέλα που απλά κάθονταν και φαίνονταν τα πόδια της με καλσόν.
Τα υπόλοιπα τα άφηνα στη φαντασία. Δεν με ένοιαζε τι θα σκεφτόταν κάποιος με τη φωτογραφία αυτή.

Τι χρειάζεται για να αντέχει ο άντρας στο κρεβάτι


Οι περισσότεροι άντρες έχουν ανασφάλειες για δύο πράγματα: για το μέγεθος του πέους τους και για τις επιδόσεις τους στο σεξ. Αν και για το πρώτο δεν υπάρχουν και πολλά που μπορούν να κάνουν, η Επιστήμη δίνει απαντήσεις για το πώς να βελτιώσουν το δεύτερο.

Η ταχύτητα είναι σημαντική δεξιότητα σε πολλούς τομείς, όχι όμως στη σεξουαλική ζωή. Υπάρχουν όμως τρόποι να βελτιωθούν οι επιδόσεις και η αντοχή και μάλιστα μερικοί από αυτούς είναι αρκετά παράδοξοι.

1. Η κοιλίτσα
Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση Journal of Sexual Medicine, οι άντρες με σμιλεμένους κοιλιακούς μπορεί να θεωρούνται πιο ελκυστικοί αλλά αντέχουν κατά μέσο όρο 7,3 λεπτά λιγότερο στο κρεβάτι σε σύγκριση με τους πιο παχουλούς άντρες. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι άντρες με κοιλίτσα διαθέτουν υψηλότερα επίπεδα οιστραδιόλης, μιας ορμόνης που καθυστερεί την επίτευξη του οργασμού.

Υπάρχουν κάτι έρωτες, που δεν τους αγγίζει ούτε ο Θεός


Δεν είναι ανεκπλήρωτοι, δεν είναι πλατωνικοί, δεν είναι παραμυθένιοι.
Είναι απλώς πραγματικοί, διαφορετικοί, απάτητοι, θεϊκοί.

Τους αναγνωρίζεις αμέσως χωρίς δεύτερη σκέψη, για να επιβεβαιώσεις αν έκρινες σωστά ή λάθος.
Ίσως γιατί ποτέ δεν είναι λάθος. Ίσως γιατί σ΄ αυτούς η σκέψη δε χωράει πουθενά.
Δεν ταιριάζουν με το χρόνο, δεν διαλύονται από τη βροχή, δεν σταματάνε σε «πρέπει» και «ίσως».

Οι λέξεις μέσα τους χωράνε κομμένες και ραμμένες σε πατρόν.
Δεν ξεκινάνε ποτέ σε σωστές συνθήκες. Δεν ξεκινάνε ποτέ τη σωστή στιγμή.
Το ραντεβού μαζί τους δεν είναι προσχεδιασμένο. Δεν ντύνεσαι, ούτε στολίζεσαι για να τους συναντήσεις.
Φοράς τα παλιά σου παπούτσια, το άσπρο σου μακό, το στενό σου τζην, και εκεί που πας να βγάλεις το μπουφάν, αισθάνεσαι τον βοηθό του ταχυδακτυλουργού που προσπαθεί να σε εξαφανίσει.
Προσπαθείς να συνειδητοποιήσεις αν θα σε βρουν τα μαχαίρια, αν θα σε κόψουν τα σπαθιά, παραμένεις όμως να χαμογελάς στο κοινό που σε παρακολουθεί, σίγουρος ότι ο ταχυδακτυλουργός ξέρει να κάνει σωστά τα μαγικά του.

Συνομιλία με τον 74χρονο εαυτό μου

Συνομιλία με τον 74χρονο εαυτό μου
Το μόνο που ακούς είναι η ανάσα σου. Δεν κάνεις τίποτα. Κοιτάς την οθόνη σου επίμονα. Όχι, έτσι δεν πρόκειται να βγει κάτι. Θες να γράψεις και να βγάλεις τα πάντα από μέσα σου. Δεν γίνεται έτσι όμως. Πρέπει να βρεις την πηγή της έμπνευσης. Συνεχίζεις να κοιτάς την οθόνη σου. Σήκω επιτέλους, σήκω. Νιώθεις ότι σε πιέζω; Aυτό δεν είναι τίποτα. Δεν ξέρεις τι σε περιμένει εκεί έξω, γι'αυτό μη μουρμουράς και σήκω. Για το καλό σου το κάνω. Δεν μπορεί, όλο και κάτι θα υπάρχει που να σου αρέσει. Μην κλείνεις τα μάτια. Ψάξε για την πηγή. Σταμάτα να λες ότι σε πιέζω.

Τι σε ευχαριστεί; Ορίστε, βάλε ένα τσιγάρο στο στόμα σου και σκέψου. Πρέπει να βρεις την πηγή, πρέπει. Για το καλό σου το κάνω. Πάλεψε και εσύ, μη με αφήνεις μόνο μου, δεν μπορώ μόνος μου, χρειάζομαι και εσένα. Είναι αγώνας επιβίωσης απέναντι στα συνηθισμένα που βαρεθήκαμε και οι δυο μας. Έχουμε γίνει ένα, δεν μπορείς να το αρνηθείς. Είμαστε μαζί σε αυτό, είμαστε μαζί σε όλα.

Η ΑΛΗΘΕΙΑ


Παρατηρώ. Τώρα. Αυτή τη στιγμή. Σε χρόνο, που έχει ζωή μέσα του.
Παρατηρώ τα πάντα, σαν κινούμενα από μόνα τους,
μαζί και το δικό μου σώμα,
μέσα στην εμβέλεια του χώρου Αντίληψης μου.

Και συλλαμβάνω, «σήματα»,
αναγνώρισης και μεταβολών σε ότι συμβαίνει,
όταν τα μάτια βλέπουν...
Που βλέπουν, χωρίς να βλέπουν, γιατί δεν υπάρχει ματιά.
Υπάρχει μόνο, Αυτό.
Που τίποτα δεν μπορεί να το πλησιάσει, απ’ όλα τα κινούμενα.

Αυτό, πίσω απ’ όλα, Εγώ, που τα αντιλαμβάνομαι όλα.
Και τα αντιλαμβάνομαι, μέσα από τη μεταβλητότητα τους.
Που όλο, (όλα) αλλάζουν, κι όμως τα ίδια μένουν,
και δεν δύνανται να αλλάζουν Εμένα.
Απλά χορεύουν σ’ έναν χορό κινήσεων,
χωρίς πραγματικά να μεταβάλλονται.
Ένα θέατρο σκιών…

Σε ένα άλλο κράτος…

RwmanosSeEnaAlloKratos

Σε ένα άλλο κράτος θα είχαν νόημα πολλές από τις συζητήσεις που γίνονται για την υπόθεση του Νίκου Ρωμανού. Σε αυτό το κράτος είναι άσχετες.
Σε ένα άλλο κράτος, αν η Βουλή είχε ψηφίσει ένα νόμο πριν 13 μήνες, ο νόμος θα εφαρμοζόταν ήδη. Αν, για παράδειγμα, είχε ψηφιστεί τον Οκτώβριο του 2013 νομοσχέδιο που προβλέπει χρήση των λεγόμενων ηλεκτρονικών βραχιολιών για την επιτήρηση των κρατουμένων όταν λαμβάνουν άδεια, τον Δεκέμβριο του 2014 το μέτρο θα βρισκόταν σε πλήρη εφαρμογή.
Σε αυτό το κράτος, χρειάστηκε ένας χρόνος για να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για την προμήθεια των βραχιολιών και τώρα περιμένουμε την πιλοτική εφαρμογή του μέτρου. Κάποιοι όμως λένε: «ναι, αλλά ακόμη και αν εφαρμοζόταν, ο Ρωμανός θα δεχόταν να το φορέσει; Αφού έχει πει ότι…»

Για Τώρα ή για Πάντα;

1492736
Βλέπουμε μία είδηση στην τηλεόραση, που είναι και φρικτή…
Σε λίγες ημέρες την έχουμε ξεχάσει… Γιατί;
Γιατί Τώρα βλέπουμε άλλη είδηση που είναι και ευχάριστη…
Αλλά και αυτήν σε λίγες ημέρες θα την έχουμε ξεχάσει…
Και αναρωτιέμαι…
Τι είναι τελικά πιο σημαντικό για εμάς;
Ο γάμος της δημοσιογράφου Σήμερα ή ο προχθεσινός βιασμός του βρέφους;
Ο πόνος στο δόντι μας Σήμερα ή η απόκτηση του πρώτου εγγονού μας εχτές;
Η εκδήλωση αγάπης της γειτόνισσας Σήμερα ή το σπάσιμο του χεριού του ανιψιού μας πριν δύο μέρες;
Η ημικρανία μας Σήμερα ή η χθεσινή μας βόλτα στην παραλία;
Όπως επίσης…
Βιώνουμε ένα περιστατικό, Τώρα…
Για παράδειγμα, μία ασθένεια… Έχουμε την αίσθηση ότι έτσι ήμασταν Πάντα, ασθενείς και κακομοίρηδες και έτσι θα συνεχίσουμε να είμαστε…
Ή μία αναποδιά… Ατελείωτη μας φαίνεται…
Ή νιώθουμε καλά, Τώρα… Και νομίζουμε ότι έτσι είμαστε Πάντα …
Ρωτάς: «Πονάει η μέση σου;» «Όχι» απαντάει και εννοεί το Τώρα… Όμως εσύ ξέρεις καλά όταν ρώτησες, ότι έχει μεγάλα προβλήματα με την μέση… Αλλά εκείνος απαντάει για Τώρα…
Αχχχ…. Αυτό το Τώρα πόσο πολύ έχει παρερμηνευτεί…

ΔΥΝΑΜΩΣΤΕ ΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΣΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑ! ΠΩΣ;

ΜΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ!



Μερικές φορές τα συναισθήματα μας συνεπαίρνουν σε βαθμό που δεν μπορούμε να τα ξεπεράσουμε ή να τα ελέγξουμε και ευχόμαστε να υπήρχε κάποιος τρόπος να τα δαμάσουμε.  Ο τρόπος αυτός υπάρχει!  Σύμφωνα με τον Δρα Charles CManz, ειδικό σε θέματα ηγεσίας, δε χρειάζεται να είναι κανείς  στο έλεος των συναισθημάτων του: όχι μόνο μπορούμε να τα δαμάσουμε, αλλά και να τα κατευθύνουμε σε εποικοδομητικά κανάλια.  Αυτή η ικανότητα να επιλέγουμε το πώς αισθανόμαστε ονομάζεται ‘συναισθηματική πειθαρχία’.

Ενδυνάμωση της ψυχικής ενέργειας

            Ένας από τους καλύτερους τρόπους να ενδυναμώσουμε την ψυχική μας ενέργεια είναι να αναγνωρίσουμε το γεγονός, που ίσως και να φαίνεται απίθανο, ότι μπορούμε να επιλέξουμε το πώς αισθανόμαστε.  Όπως γνωρίζουμε, τα συναισθήματα είναι δυνάμεις μεγάλης έντασης, αφού δεν καθορίζουν απλώς το πώς αισθανόμαστε, αλλά και το πώς σκεφτόμαστε και το τι αποφάσεις παίρνουμε.  Παρόλο που στην ψυχοθεραπεία –και όχι μόνο- συνιστάται να δίνουμε προσοχή στα συναισθήματά μας επειδή αντιπροσωπεύουν έναν βαθύτερο πυρήνα του εαυτού μας, ωστόσο δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η δύναμή τους μπορεί να μας εκτροχιάσει.  Τα έντονα συναισθήματα μπορεί να οδηγήσουν σε λανθασμένες αποφάσεις και ενέργειες, σε συγκρούσεις και να δημιουργήσουν πυροτεχνήματα τα οποία ξεσπάνε όταν οι άνθρωποι διαφωνούν.

Ρωμανολογία Και Οι 4 Τύποι Του Ιπποκράτη

«Δίκαιο είναι το συμφέρον του ισχυρού»
Θρασύμαχος
«…να αξιωθούμε μια μέρα να ζήσουμε σαν ελεύθεροι άνθρωποι, δηλαδή σαν άνθρωποι που αρνιούνται να ασκήσουν καθώς και να υποστούν τη φρίκη.»
Αλμπέρ Καμύ
«Ποτέ δεν θα πέθαινα για τις ιδέες μου… Γιατί μπορεί να κάνω και λάθος»
Μπέρτραντ Ράσελ
~
Φαινόμενο πρωτόγνωρο αυτό: Όλοι ασχολούνται μ” έναν απεργό πείνας. Όχι όλοι, ούτε καν οι πιο πολλοί, αλλά σίγουρα περισσότεροι απ” ό,τι είθισται.
Τι είναι αυτό που έκανε τον Ρωμανό το πρόσωπο της εβδομάδας; Γιατί τον αγαπούν ή τον μισούν ή έστω τον αναφέρουν τα media;
Ή μήπως το θέμα δεν είναι ο Ρωμανός;

Μερικές "αναγκαίες" διευκρινήσεις, ανώνυμε φίλε ...

διευκρινήσεις
γράφει ο 


Αυτή η χώρα μου προκαλεί αναγούλα. Ανέκαθεν μου προκαλούσε αηδία σε βαθμό ανυπέρβλητο. Με έπνιγε το "σχολικό" περιβάλλον κάθε βαθμίδας "εκπαίδευσης". Με αηδίαζαν όλα τα πρότυπα και ό,τι μα ό,τι έβλεπα και παρατηρούσα γύρω μου. Η οργή είναι από τα πρώτα συναισθήματα που μου δημιουργήθηκαν ποτέ, για τον χώρο και τον χρόνο, στον οποίο βρίσκομαι. Δεν ήξερα το γιατί. Δεν γνώριζα όσα γνωρίζω σήμερα και σίγουρα, δεν μπορούσα ποτέ μου να φανταστώ πως εκείνη η ασμίλευτη και ανώριμη φλόγα είχε απόλυτο δίκιο. Έχω μελετήσει για τον Ελληνισμό υπερ-αρκετά για να μπορώ να εκφέρω γνώμη και εμπεριστατωμένη άποψη.

Έχω μελετήσει, δεν έχω "ψάξει". Αυτή είναι η διαφορά. Οι περισσότεροι μιλάνε δίχως να έχουν μελετήσει και δίχως να έχουν μια κάποια προσωπική άποψη. Γνωρίζω αρχής εξαρχής πως ζω σε μια μαζανθρωπική κοινωνία ηλιθίων, αλλά η πραγματικότητα ξεπερνάει και τον πλέον εύστοχο πικρόχολο σχολιασμό. Ποτέ μου δε δέχθηκα την "ανατολική" φιλοσοφία και την παθητικότητα που διδάσκει. Παθητικότητα και αποδοχή, λένε, είναι το Α και το Ω.
Ναι, έτσι είναι. Να αφήνεις τη ζωή να κυλάει και να ακολουθείς τον ρυθμό της, λένε, δίχως να σκέφτεσαι.

ΑΔΕΡΦΙΑ ΑΝΟΙΞΑΝ ΟΙ ΠΥΛΕΣ ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ





Η ΑΜΑΖΟΝΙΑ ΡΟΗ ΤΟ ΜΕΓΑΝ ΟΠΛΟΝ ΤΟΥ ΜΥΣΤΗ ΖΕΥΣ ΣΤΗΝ ΑΙΘΕΡΟΛΟΥΣΤΗ ΕΛΕΥΣΙΣ.


ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΟΜΑΙ.... ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΓΟΝΙΔΙΟΥ Ε.


Η ΑΘΗΝΑ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΗ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΤΟΞΟ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΚΤΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΚΒΑΝΤΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ.

Ο  ΕΡΩΣ Ο  ΟΛΥΜΠΙΟΣ ΑΝΔΡΟΓΥΝΟΣ ΤΩΝ ΔΩΔΕΚΑ ΚΕΝΤΡΩΝ ΤΟΥ ΤΡΙΠΛΟΥΝ ΑΣΤΡΟΥ ΑΝΑΓΓΕΛΕΙ ΤΗΝ ΚΑΘΟΔΟ ΤΩΝ ΠΡΟΓΕΝΝΗΤΟΡΩΝ.

ΤΡΙΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΤΩΝ ΕΞΩΓΗΙΝΗ ΜΟΥΜΙΑ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΟΝΤΑ ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ Ο ΤΟΣΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟΣ ΔΙΣΚΟΣ ΝΈΜΠΡΑ!!!!

Κοντά στην τοποθεσία όπου ανακαλύφθηκε το 2001 ο τόσο παράξενος δίσκος Νέμπρα στην Γερμανία οι αρχαιολόγοι έκαναν μια απίστευτη  ανακάλυψη!!!! Βρήκαν μια μούμια όπου δεν θυμίζει άνθρωπο με τίποτα 3000 ετων!!!! Πιστεύουν ακράδαντα ότι πρόκειτε για εξωγήινο είδος αν και κάποιοι άλλοι έκαναν ακόμα λόγο και για εσωγήινο υβρίδιο!!!!

ALIEN
 Οι ερευνητές του θέματος περιγράφουν το εύρημα αυτό ως μη ανθρώπινο!!!! Το οποίο δεν έχει γεννητικά όργανα!!!! Αυτό το λένε διότι η κατάσταση της μούμιας δεν δείχνει κάποια ενέργεια αφαίρεσης των γεννητικών οργάνων οπότε πρόκειτε για πλάσμα που απλά δεν έχει γεννητικά όργανα!!!! Αυτό πιστοποιεί ότι το πλάσμα αυτό εξωγήινο ή εσωγήινο πρέπει να έχει φτιαχτεί μέσο γεννητικής αρχαίας τεχνολογίας!!!!

Τι κινδύνους κρύβει το στέγνωμα των ρούχων μέσα στο σπίτι;

4567

Στεγνώνετε κι εσείς τα ρούχα σας μέσα στο σπίτι τον χειμώνα; Ώρα να σταματήσετε να το κάνετε, καθώς ομάδα βρετανών ερευνητών υποστηρίζει ότι η πρακτική αυτή ενέχει κινδύνους για την υγεία.Συγκεκριμένα, το στέγνωμα των ρούχων μέσα στο σπίτι θέτει σε κίνδυνο την υγεία ατόμων με ήδη αποδυναμωμένο ανοσοποιητικό σύστημα ή σοβαρό άσθμα.Όπως εξηγεί ο καθηγητής Ντέιβιντ Ντέννινγκ από το Εθνικό Κέντρο Ασπεργίλλωσης στο Μάντσεστερ της Μ. Βρετανίας, τα ρούχα όταν στεγνώνουν πάνω σε θερμαντικά σώματα αυξάνουν τα επίπεδα υγρασίας στον χώρο κατά 30%, δημιουργώντας το ιδανικό περιβάλλον για την ανάπτυξη μούχλας.
«Μια μπουγάδα βρεγμένων ρούχων περιέχει σχεδόν δύο λίτρα νερό, το οποίο εκλύεται στην ατμόσφαιρα κατά το στέγνωμα. Οι περισσότεροι εξ ημών, είτε έχουμε ανοσία στους μύκητες που αναπτύσσονται σε συνθήκες υγρασίας, είτε το ανοσοποιητικό μας σύστημα είναι ικανό να καταπολεμήσει τις λοιμώξεις», εξηγεί ο Δρ Ντέννινγκ.

ΥΠΕΡΟΠΛΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ



Εχουμε τρεις κατακλυσμούς σύμφωνα με την ελληνική ιστορία, του Δευκαλίωνα του Δαρδάνου και του Ωγύγου. Για περισσότερες πληροφορίες στο βιβλίο ΙΕΡΑ ΕΛΕΥΣΙΣ του Αν. Στάμου, Εκδόσεις Κάδμου.

Οι κατακλυσμοί που αναφέρονται στην ελληνική μυθιστορία (που μετά τις ανακαλύψεις της Τροίας και των Μυκηνών πρέπει να θεωρείται ιστορία) έχουν αποδειχθεί και ιστορικά και με γεωλογικές τομές. Ξέρουμε μετά από κάθε κατακλυσμό ακολουθούσε ολοκληρωτική καταστροφή, τεράστιες εκτάσεις ήταν πλημμυρισμένες και ο πολιτισμός ολοκληρωτικά αφανισμένος. 

Ο Δευκαλίων και η Πύρρα

Οι εναπομείναντες άνθρωποι έχοντας τις γνώσεις εκείνου του πολιτισμού αναζητούν και βρίσκουν πολύτιμα αντικείμενα που έχουν διασωθεί, όπως βιβλία, μηχανήματα ή οπλικά συστήματα τα οποία τους είναι χρήσιμα για την επιβίωσή τους. Οι πληθυσμιακές μάζες αποκομμένες από την πηγή της γνώσης μέσα σε λίγες δεκαετίες εκπίπτουν στον βαρβαρισμό, θεωρούν σταδιακά την ύπαρξη του προηγούμενου πολιτισμού ως μύθευμα και φαντασία των γεροντότερων οπότε υποχρεωτικά η γνώση και ο χειρισμός των μηχανημάτων αυτών περνά σε κλειστές ομάδες μυημένων.  

Σε βάθος χρόνου χιλιετιών αυτές οι ομάδες για να προστατεύσουν τα μυστικά τους και για να μην πέσουν σε λάθος χέρια αυτά τα μηχανήματα επιλέγουν υποχρεωτικά να προστατευθούν πίσω από θρησκευτικά ιερατεία. 

Η ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΣΟΥΠΕΡ-ΦΟΥΣΚΑΣ!

Η ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΣΟΥΠΕΡ-ΦΟΥΣΚΑΣ!

bubble_economy_protest_z

«Τα φώτα σε όλη την Ευρώπη σβήνουν. Δεν θα τα ξαναδούμε να ανάβουν ποτέ πια στη ζωή μας»

Σερ Τζων Γκρευ, Υπουργός Εξωτερικών της Βρετανίας, Αύγουστος 1914

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΗ, KΑΤΑΡΡΕΕΙ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ!

Γράφει ο ΣΑΚΗΣ ΠΕΧΛΙΒΑΝΗΣ
20090128130333_globaleconomiccrisis_800
H OIKONOMIKH KΡΙΣΗ
Από τον Σεπτέμβριο του 2008 επιδεινώθηκε ανεξέλεγκτα η χρηματοπιστωτική κρίση που ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2007 από τις ΗΠΑ. Τα χρηματιστήρια άρχισαν να καταρρέουν σε όλο τον κόσμο, μεγάλες επενδυτικές τρέπεζες στην Αμερική έκλεισαν και άλλες κρατικοποιήθηκαν για να αποφευχθεί η κατάρρευσή τους. Οι κυβερνήσεις έριξαν εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια για να εμποδίσουν την κατάρρευση του παγκόσμιου τραπεζικού συστήματος. Μια διεθνής οικονομική διάσκεψη που έγινε στα μέσα Νοεμβρίου του 2008 στην Ουάσιγκτον δεν είχε κάποιο αποτέλεσμα…

Ο ΤΑΦΟΣ ΤΗΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ - ΕΠΙΣΤΥΛΙΟ ΥΠ'ΑΡΙΘΜΟΝ ΕΝΑ



Σήμερα 3/12/2014 το ΥΠΠΟ με μια ανακοίνωση του μας παρουσίασε το πρώτο από τα επτά τμήματα των επιστυλίων που όπως είχε ανακοινωθεί έφεραν ζωγραφιστές παραστάσεις.

Συγκεκριμένα η ανακοίνωση του ΥΠΠΟ μας λέει :

"Καθώς προχωρούν οι εργασίες συντήρησης στα επτά μαρμάρινα τμήματα των “επιστυλίων” -ανήκουν στον τρίτο και πιο περίτεχνο χώρο του ταφικού μνημείου, στο λόφο Καστά- αποκαλύπτονται, σταδιακά, παραστάσεις. Διευκρινίζεται ότι η θέση των μαρμάρινων μελών, τα οποία αποτελούν τμήμα θριγκού, φέρουν γραπτό διάκοσμο. Ήσαν τοποθετημένα πάνω από τους ορθοστάτες των τοίχων και κάτω από τις μαρμάρινες δοκούς της οροφής, οι οποίες, όπως έχει ανακοινωθεί, φέρουν, επίσης, γραπτό διάκοσμο, ήτοι μίμηση φατνωμάτων, με εγγεγραμμένους ρόδακες. 
Στο ένα από τα τμήματα των “επιστυλίων”, κατά την πρώτη φάση των εργασιών συντήρησης, η οποία βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη, διακρίνονται στο κέντρο ζώο, πιθανόνταύρος και εκατέρωθεν δύο μορφές, εν κινήσει, γυναικεία και ανδρική. Δεξιά της γυναικείας και αριστερά της ανδρικής διακρίνονται υδρίες και φτερωτές μορφές. Η δεξιά φτερωτή μορφή κατευθύνεται προς ένα τριποδικό λέβητα. Σε πολλά σημεία της παράστασης, όπως στο ένδυμα και στην κεφαλή της γυναικείας μορφής, στο ένδυμα της ανδρικής και της φτερωτής μορφής και στον τρίποδα, είναι εμφανή ίχνη από χρώματα κόκκινο, μπλε και ώχρα.
Το άνω μέρος του επιστυλίου φέρει διακόσμηση ιωνικού κυματίου."

ΗΣΙΟΔΟΣ: ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΑ - ΘΕΟΓΟΝΙΑ

Φωτογραφία του χρήστη The Mythologists.

Χαρά Νάστου
Το Χάος, η Γη και ο Έρωτας είναι τα πρωταρχικά τρία στοιχεία που υφαίνουν τον ιστό του Σύμπαντος, την πλάση και ό,τι ορίζει αυτήν.
Οι εικόνες του Ησιόδειου Μύθου ξετυλίγουν το μυστήριο της ζωής, όπως αναδύεται από τη συνεύρεση των τριών στοιχείων, καθώς παρακολουθούμε το ένα ξεπηδά από το άλλο και να ενώνεται μαζί του, μέχρι που εμφανίζονται όλα τα γένη των θεών, περιλαμβανομένων, εκτός των άλλων, τα κύρια ζεύγη: ΟΥΡΑΝΟΥ -ΓΗΣ, ΚΡΟΝΟΥ-ΡΕΑΣ μέχρι και τη ΝEA ΘEOΚΡΑΤΙΑ, όπου κυριαρχεί ο ΔΙΑΣ ως πατέρας θεών τε και ανθρώπων.
Αρχίζουμε μ' ένα απόσπασμα από τη “ΘΕΟΓΟΝΙΑ” του Ησίοδου σε μετάφραση του Π. Λεκατσά:
“Πρώτα- πρώτα το ΧΑΟΣ έγινε' ύστερα η πλατύστηθη ΓΗ, το αιώνιο στέρεο βάθρο όλων και ο ΈΡΩΣ, που μέσα στους αθάνατους ο πιο ωραίος είναι, τα μέλη ξεκλειδώνει αυτός και των Θεών και των ανθρώπων όλων την ψυχή λυγάει μέσα στα στήθη τους και σβήνει την περίσκεψη απ' το νου τους.
Κι από το ΧΑΟΣ το EΡΕΒΟΣ γεννήθηκε και η μαύρη ΝΥΧΤΑ κι απ' τη ΝΥΧΤΑ πάλι ο ΑΙΘΕΡΑΣ και η ΗΜΕΡΑ' τους γέννησε απ' το σπέρμα του EΡΕΒΟΥΣ, ερωτικά σαν έσμιξε μαζί του.
Κι η ΓΗ εγέννησε πρώτα πρώτα ίσο με τον εαυτό της τον ΟΥΡΑΝΟ, τον αστερόπληθο, να την σκεπάζει ως πέρα από παντού και για να γίνει των Μακάρων των θεών το αιώνια στέρεο βάθρο' και γέννησε και τα ΟΡΗ τα μεγάλα, των θεών μονιές, χαρά των ομματιών.

ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ

ΜΥΘΟΙ  ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ
Να αρχίσουμε από τον μυθικό Θεό του Ηλίου, της ομορφιάς και του έρωτα, τον γιο του  Δία και της Λητούς, τον  αδερφό της Άρτεμης. Μα φυσικά  για τον Απόλλωνα μιλάμε, τον  ιδανικό τύπο της νεότητας και του κάλλους. Υπό την  οδηγία του τελούσαν οι Μούσες και για αυτόν τον λόγο αποκαλείτο και μουσαγέτης. Τον παράσταιναν πότε κρατώντας τόξο και βέλη, πότε δε  συνοδευόμενο υπό των Μουσών κρατώντας λύρα. Η τελευταία αυτή παράσταση τον συνδέει  άμεσα με την μουσική, την ποίηση  και το τραγούδι.
Οι Μούσες  ήταν κόρες του Δία και της Μνημοσύνης, θεότητες, έφοροι των ελευθερίων τεχνών και κάθε νοερής ενασχόλησης. Από τον Παυσανία ονομάζονται, η Μελέτη, η Μνήμη και η Αοιδή. Αργότερα αναφέρονται, η Θελξινόη, η Αοιδή, η Αρχή και η Μελέτη, ενώ ο Ησίοδος ομιλεί για εννέα συνολικά. Από όλες, μας ενδιαφέρει εδώ η Ερατώ.
Την Αοιδή, την εισήγαγαν κατά τον μύθο στην Βοιωτία, οι Αλωάδες, παιδιά της Ιφιμέδειας και του Αλωέως, γιού του Ποσειδώνα. Κατά την γνώμη άλλων, ήταν παιδιά του ιδίου του Ποσειδώνα και αποκαλούντο Ώχος και Εφιάλτης.
Η Ερατώ ήταν η Μούσα της Λυρικής και της ερωτικής ποιήσεως. Την αναφέρουν ο Όμηρος, ο Στησίχορος και πολλοί   άλλοι. Καταγράφεται η εισαγωγή στο τραγούδι [[Μούσα Ερατώ τραγούδησε μου  με την λύρα σου………….]]
Οι πρώτοι αρχαίοι λυρικοί ποιητές ήταν, ο Λίνος και ο αδερφός του ο Ορφέας. Ο πρώτος δίδαξε τον δεύτερο, καθώς και τον Ηρακλή. Τελικά ο μυθικός ήρωας σκότωσε τον δάσκαλο του, επειδή τον παρατήρησε που δεν  τα κατάφερνε στη λύρα. Ο Ορφέας αναφέρεται ως ο αρχαιότερος αοιδός και φιλόσοφος, ήταν δε γιός της Μούσας Καλλιόπης και του Θεού Απόλλωνα. Κατά  άλλους ήταν γιός του Οίαγρου, αρχαίου βασιλιά της Θράκης και της Καλλιόπης ή μιας κόρης του Πιέρου.
1.Η Ωδή είναι λυρικό άσμα, μελοποιημένο ποίημα, τραγούδι. Ετυμολογείται από το  αοιδή[άδω,τραγουδώ] αττικ.ωδή εκ του αρχαίου άειδω=α.τραγούδι, β.τέχνη τραγουδιού, γ.κάτι που έγινε αντικείμενο τραγουδιού χαράς ή λύπης, δ.θέμα τραγουδιού, μύθος, διήγηση, ιστορία, ε.πρόσωπο τραγουδισμένο, στ.μαγικά, ξόρκια[[Λεξικ.ΠΑΠΥΡΟΣ]].
2.Άδω,προήλθε από το αειδώ και σημαίνει τραγουδώ, ψάλλω, υμνώ[ίδιο  Λεξ.]
3.Τραγουδώ,σημαίνει=α.εκτελώ μελωδία, ερμηνεύω, λέω τραγούδι, β.εξυμνώ, εκθειάζω με στίχους. Ετυμολογείται από το αρχαίο τραγωδώ που κυρίως σημαίνει απαγγέλλω κείμενα με τραγικό  τόνο και πολλές  άλλες έννοιες[απαγγέλλομαι με τραγικό ύφος, κ.λπ.]
4.Το άσμα και αρχαίο άεισμα, ετυμολογούμενο από το άδω ή και άδμα, που σημαίνει τραγούδι, κυρίως λυρική ωδή ή ύμνο ή μελωδία τραγουδιού.
5.Η λύρα η αρχαία είναι  έγχορδο, τρίχορδο, επτάχορδο, εννεάχορδο και κάθε μορφή αυτής από τρείς  έως δέκα οκτώ χορδές, που επαίζετο με τα δάχτυλα ή δοξάρι. Από την λύρα προήλθε η αρχαία λυρική ποίηση και μουσική. Υπάρχει η Μουσών Λύρα, ο αστερισμός των Πλειάδων. Τέλος Λύρα ελέγετο, αρχαία πολίχνη  στη Βιθυνία, όπου ο  Ορφέας αφιέρωσε τη δική του λύρα στον θεό Απόλλωνα.
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
Από τον Απόλλωνα, τις Μούσες, τον Λίνο και τον Ορφέα, σε μια διαδρομή χιλιετιών, φθάσαμε στις σημερινές μορφές της ποίησης και των τραγουδιών και λόγος γίνεται μόνο για τους  Έλληνες. Ξεφεύγοντας λίγο από τους αρχαίους μύθους τους σχετικούς με την ποίηση και το τραγούδι, πέρασαν οι Έλληνες στα αρχαία λαϊκά τραγούδια, που παρεμπιπτόντως τα προσδιόρισε ο Αθηναίος, έλληνας γραμματικός από την Ναύκρατη της Αιγύπτου. Έζησε τον γ΄ αιώνα μ.Χ. και τα χαρακτηρίζει με διάφορες ονομασίες που αρμόζουν συνήθως σε επαγγέλματα και ενασχολήσεις  του απλού κόσμου:
1.Η Επιμύλιος, ταιριάζει στο επάγγελμα των μυλωθρών [μυλωνάδων] που τραγουδούσαν κατά την άλεση. Αναφέρεται η επιμύλιος ωδή ή επιμύλιον άσμα.
2.Η  Έλινος, κατά  την εργασία των υφαντών[τραγούδια του αργαλιού].Η λέξη είναι παράγωγος του επιθέτου λίναιος, η, ον.Αρχαίο λίνον το κοινώς λινάρι, που χρησιμοποιείτο στην  υφαντική και βαφική. Η λέξη λινάτσα με όποια σημασία σήμερα, έχει την ίδια αρχαιοελληνική ρίζα.
3.Η Λυτίερσης ή λιτύερση, λέξη που χρησιμοποιείτο υπό των θεριστών κατά τον θερισμό των δημητριακών, Φρυγικής προέλευσης. Το όνομα αυτό  προήλθε από τον μυθικό νόθο γιό του βασιλιά  Μίδα, τον Λυτιέρση, ικανό τραγουδιστή και ασυναγώνιστο θεριστή. Συνήθιζε να υποχρεώνει τους διαβάτες να τον συναγωνιστούν στο θέρισμα  και όταν τους νικούσε τους έδενε τα κεφάλια στα δεμάτια, μέχρι  που νικήθηκε από τον Ηρακλή και κατά πολλούς εφονεύθηκε. Αναφέρεται  και ο Λυτιέρσας, κανονικός γιός του Μίδα, που τον εφόνευσε  και αυτόν ο Ηρακλής. Το πιο πιθανόν είναι να πρόκειται περί ενός μυθικού προσώπου με τα ονόματα[Λυτιέρσης, Λυτυέρσης, Λυτυέρσας].
4.Βουκολιασμός, ήταν η εργασία των ποιμένων, κυρίως βοοτρόφων και ιπποτρόφων. Η λέξη είναι παράγωγος του ρήματος βουκολώ, απ΄όπου προέκυψαν το βουκολιάζω, η βουκολίαση και  ο βουκολιασμός. Συναντάμε την βουκολική ποίηση, με κυριότερο ποιητή τον Θεόφραστο και τους βουκόλους τους λατρευτές του Διονύσου.
5.Καταβαυκάλιση, πιθανώς η εργασία παραγωγής τροφών. Τα λεξικά δεν αναφέρουν την εργασία αυτή, αλλά για τη λέξη αναφέρουν το νανούρισμα   των μικρών παιδιών, με τραγούδι και μουσικό όργανο. Το ρήμα καταβαυκαλίζω στην αρχαία σήμαινε την κατανάλωση τροφών και όχι την παραγωγή τους.
Όλα τα ανωτέρω ονόματα  τα καταγράφει ο Φωριέλ και επισημαίνει ότι προσδιορίζουν είδη ποιητικών  συνθέσεων και όχι συγκεκριμένα ποιήματα.
Γενικά τα ποιήματα και τα τραγούδια συνηθίζονταν  για ορισμένες φάσεις της οικογενειακής ζωής.
Εκτός  από τις παραπάνω κατηγορίες υπήρχαν ακόμη  και οι ονομασίες:
1.Ο  Ολοφυρμός  για  τις κηδείες[τα σημερινά μοιρολόγια] 2.Ο Υμέναιος για τον πανηγυρισμό του γάμου και 3.Ο Ιάλεμος, για την διεκτραγώδηση δημοσίων συμφορών. 
Toυς λαϊκούς χορούς στην αρχαιότητα, τους συνόδευαν κάποια είδη τραγουδιών:
1.Τά  Άνθεμα, τραγούδια των λουλουδιών και της άνοιξης.
2.Τα χελιδονίσματα, τα τραγούδια της χελιδόνας, που λέγονταν  κατά την επάνοδο των διαβατικών πουλιών και την αναχώρηση[αρχή άνοιξης και αρχή φθινοπώρου]
3.Τα Κορωνίσματα, από το πουλί  κορώνη, την θαλάσσια καρακάξα ομοίωμα της οποίας κρατούσαν και ζητούσαν κάτι για τον θεό Απόλλωνα. Κατά τον μύθο η Κορώνη ήταν αρχικά κόρη του Απόλλωνα, μεταμορφωθείσα σε πτηνό. Την επεκαλούντο οι κορωνιστές κατά τους γάμους, ψάλλοντας τα τραγούδια της μαζί με τον Υμέναιο.
4.Η Ειρεσιώνη, που περιείχε πλήθος παραδόσεων για την ιστορία της αρχαίας λατρείας και της αρχαία ποίησης. Το  τραγούδι το έλεγαν  στη Σάμο ομάδες παιδιών από πόρτα σε πόρτα και ζητούσαν κάτι για τον πανηγυρισμό της εορτής του Θεού Απόλλωνα. Η Ερεσιώνη ή Ερυσιώνη στην αρχαία εποχή ήταν κλαδί ελιάς στολισμένο με μαλλί, καρπούς και φιαλίδια με λάδι, σύμβολα γονιμότητας. ‘Ετσι ονομάζονταν και τα τραγούδια των παιδιών κατά τις προσφορές.
                                 ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΟΙΣΗ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ
Στην Ελλάδα, τα  Νησιά κα στις Αποικίες, φαίνεται ότι η Δημοτική Ποίηση και  τα Δημοτικά Τραγούδια εμφανίζονται μετά τον 8ο αιώνα π.χ. και αποτέλεσαν την συνέχεια της αρχαίας Λαϊκής ποίησης και των τραγουδιών.
Η Δημοτική Ποίηση της σύγχρονης Ελλάδας, έχει  τις ρίζες της στην αρχαία και μεταμορφώθηκε, αργά και σταθερά με το πέρασμα των αιώνων. Τα θέματα των σημερινών δημοτικών ασμάτων ξεκινούν από την αρχαία εποχή. Έτσι αντί για τα Άνθεμα και τα Χελιδονίσματα, ακούμε τα τραγούδια  της  άνοιξης, των κούκων, του Μάη, των αηδονιών κ.λπ. Αντί για τον Υμέναιο, έχουμε τραγούδια αρραβώνων  και γάμων. Αντί  για τα έπη έχουμε τα Ακριτικά  άσματα [Διγενή, Ανδρόνικου, Κωνσταντίνου,Βλαχόπουλου].Τέλος αντί των Ολοφυρμών έχουμε τα Μοιρολόγια που ψάλλονται στην ύπαιθρο Χώρα, ακόμη και σήμερα από μοιρολογίστρες στις κηδείες και στα μνημόσυνα.
Ένα ξεχωριστό είδος Δημοτικών ασμάτων είναι τα ΚΛΕΦΤΙΚΑ, αυτά που αντλούν τα θέματα τους από τα χρόνια της σκλαβιάς μέχρι και την απολευθέρωση. Είναι πάρα πολλά απλά ποιήματα, καταχωρημένα ή όχι σε συλλογές, τα οποία έγραψαν ή μάλλον τραγούδησαν οι σύγχρονοι ραψωδοί της Επανάστασης, οι στραβοί και οι ανάπηροι που ο ίδιος ο ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ τους αναφέρει στα απομνημονεύματα του. Αναφορά σε αυτούς  τους εξαίρετος μελοποιούς κάνει και ο Φιλέλληνας ΦΩΡΙΕΛ.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
1.O  αείμνηστος  Βέης  Νικόλαος, καθηγητής της Βυζαντινής και Νεοελληνικής Φιλολογίας, Ακαδημαϊκός, τα τραγούδια που έχει καταγράψει, σε εργασία του ΔΗΜΩΔΗ ΑΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΦΙΓΑΛΙΑΣ, τα κατατάσσει ως ακολούθως :α]Της Τάβλας, β]Της Τάβλας και του Δρόμου, γ]Του Δρόμου, δ]Της Τάβλας και του Χορού, ε]Του Χορού, στ]Του Θέρου, ζ]Του Χορού και του Δρόμου.
Το κριτήριο της κατάταξης δεν το καταγράφει, αλλά εύκολα μπορεί κάποιος να συμπεράνει: α]Της Τάβλας είναι τα επιτραπέζια[Κλέφτικα-Τσάμικα-Καλαματιανά-Συρτά], που συνηθίζεται να τραγουδιούνται στα τραπέζια, β]Της Τάβλας και του Δρόμου, είναι εκείνα που ακούγονται σε τραπέζια και στις πομπές των γάμων, γ]Του δρόμου είναι εκείνα που ακούγονται από πεζοπόρους και καβαλάρηδες σε απλά ταξίδια, δ]Του Χορού είναι όλα όσα χορεύνται, ε]Της Τάβλας και του Χορού, αυτά που λέγονται σε τραπέζια και χορεύονται, στ]Του Θέρου, όλα όσα  συνηθίζονταν επί του έργου του Θέρου των δημητριακών και ζ]Του Χορού και του Δρόμου, αποτελούν ξεχωριστή κατηγορία, σε ρυθμούς γρήγορους κυρίως, συρτά 4/4 και 2/4, 5/4 και 9/8. Συνηθίζονταν σε γαμήλιες πομπές, όπου οι πρωτοχορευτές προπορευόμενοι, χόρευαν σε ελεύθερο προσωπικό αυτοσχεδιασμό.
2.Ο Πολίτης Νικόλαος, στο βιβλίο ΕΚΛΟΓΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ, κάνει την ακόλουθη κατάταξη: Ιστορικά, Κλέφτικα, Ακριτικά, Παραλογές, της Αγάπης, Νυφιάτικα, Ναναρίσματα, Κάλαντα, του Κάτω Κόσμου και του Χάρου, Γνωμικά, Εργατικά και Βλάχικα.
2.Η ενασχόληση μου με το Δημοτικό Τραγούδι, συλλογή-μεταγραφή σε νότες και καταγραφή σε  Βιβλίο, με οδήγησαν στην κατάταξή του ως ακολούθως: Επιτραπέζια [Ακριτικά, Κλέφτικα, ξενιτειάς, του χάρου, ποιμενικά], Τσάμικα, Καλαματιανά, Συρτά, Διπλά, Πεντάσημα, Προεπαναστατικά, Της Λευτεριάς, της Ελεύθερης Ελλάδας, του Έρωτα και της Αγάπης, Σατιρικά, Ληστρικά-κουρσάρικα, Μοιρολόγια  και Ανένταχτα.
ΠΗΓΕΣ
1.Κωνσταντινίδης Ανέστης, ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ, Έκδοση Δημοσιογραφικός Οργανισμός ΛΑΜΠΡΑΚΗ 2132
2.Κλαύδιος –Κάρολος Φωριέλ, Έκδοση 1955.ΤΕΓΟΠΟΥΛΟΣ-Ν.ΝΙΚΑΣ.
3.Λεξικό  της Ελληνικής ΠΑΠΥΡΟΣ, Έκδοση 2013, ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΑΠΥΡΟΣ.
4.Βέης Νικ.ΔΗΜΩΔΗ ΑΣΜΑΤΑ ΦΙΓΑΛΙΑΣ, Εκδ.1903 Απόσπασμα Δελτίου της Ιστορικής Εθνολογικής Εταιρίας της Ελλάδος.
5.Πολίτης Νικ.ΕΚΛΟΓΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ. Έκδοση ΒΑΓΙΟΝΑΚΗ.



Να αρχίσουμε από τον μυθικό Θεό του Ηλίου, της ομορφιάς και του έρωτα, τον γιο του Δία και της Λητούς, τον αδερφό της Άρτεμης. Μα φυσικά για τον Απόλλωνα μιλάμε, τον ιδανικό τύπο της νεότητας και του κάλλους.

 Υπό την οδηγία του τελούσαν οι Μούσες και για αυτόν τον λόγο αποκαλείτο και μουσαγέτης.

 Τον παράσταιναν πότε κρατώντας τόξο και βέλη, πότε δε συνοδευόμενο υπό των Μουσών κρατώντας λύρα. Η τελευταία αυτή παράσταση τον συνδέει άμεσα με την μουσική, την ποίηση και το τραγούδι.

Οι Μούσες ήταν κόρες του Δία και της Μνημοσύνης, θεότητες, έφοροι των ελευθερίων τεχνών και κάθε νοερής ενασχόλησης.


 Από τον Παυσανία ονομάζονται, η Μελέτη, η Μνήμη και η Αοιδή. Αργότερα αναφέρονται, η Θελξινόη, η Αοιδή, η Αρχή και η Μελέτη, ενώ ο Ησίοδος ομιλεί για εννέα συνολικά. Από όλες, μας ενδιαφέρει εδώ η Ερατώ.

Την Αοιδή, την εισήγαγαν κατά τον μύθο στην Βοιωτία, οι Αλωάδες, παιδιά της Ιφιμέδειας και του Αλωέως, γιού του Ποσειδώνα. Κατά την γνώμη άλλων, ήταν παιδιά του ιδίου του Ποσειδώνα και αποκαλούντο Ώχος και Εφιάλτης.

Η Ερατώ ήταν η Μούσα της Λυρικής και της ερωτικής ποιήσεως. Την αναφέρουν ο Όμηρος, ο Στησίχορος και πολλοί άλλοι. Καταγράφεται η εισαγωγή στο τραγούδι [[Μούσα Ερατώ τραγούδησε μου με την λύρα σου………….]]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα