Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Το κέντρο του δικού μου Σύμπαντος

Mov Louloudi

Το κέντρο του σύμπαντός μου είναι η ιερή Τριπλή Φλόγα της ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ύπαρξής μου μέσα στην καρδιά μου.
Το σύμπαν μου είναι ο κάθε άνθρωπος, ο κάθε τόπος, η κάθε κατάσταση, το κάθε πράγμα στη ζωή μου και στον κόσμο, είτε συνειδητά ή ασυνείδητα, παρελθόν ή παρόν, μέσω προφανής επιλογής ή καρμικής υποχρέωσης. Μέσω της Φλόγας της Καρδιάς μου, μπορώ να αγαπώ το σύμπαν μου, απελευθερωμένο από όλες της χαμηλές ενέργειες και έτσι απελευθερώνομαι καθώς βοηθώ την εξέλιξη σε όλα τα σημεία του σύμπαντός μου.

Αυτή η δήλωση είναι σχεδιασμένη να ανοίξει τη ροή της Κοσμικής Ενέργειας για τον Καινούριο Πλανητικό Σκοπό της Θεϊκής Αγάπης ώστε να ρέει μέσα στην Τριπλή Φλόγα της καρδιάς μου. Τότε, αντί να είμαι ένα θύμα στις καταστάσεις του κόσμο μου, δια μέσω του ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ύπαρξής μου, ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ο διδάσκαλος και συν-δημιουργός τις ζωής μου.
Τώρα, οραματίζομαι πώς είμαι στο κέντρο του σύμπαντός μου με τον κάθε άνθρωπο, στο κάθε τόπο, κατάσταση και πράγμα σε τροχιά γύρω από την Φλόγα της Καρδιάς μου, μερικά κοντά, μερικά σε απόσταση. Οραματίζομαι το κάθε ένα από αυτά να δέχεται Θεϊκή Αγάπη από την Φλόγα της Καρδιάς μου. Σε κάθε περίπτωση, αυτή η Θεϊκή Αγάπη είναι μια μεγαλύτερη δύναμη από την ενέργεια αυτού του ανθρώπου, τόπου, κατάσταση ή πράγμα.
ΕΓΩ αγαπώ ελεύθερα το κάθε σημείο του σύμπαντός μου από το κέντρο, όπου είναι η Φλόγα της Καρδιάς μου.
Μένω σε αυτή τη κατάσταση συνειδητότητας, καθώς δηλώνω αργά και με βαθύ συναίσθημα……..
ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ το κέντρο του σύμπαντός μου   (3 φορές)
ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ μια δύναμη Θεϊκής Αγάπης σε όλα τα σημεία του σύμπαντός μου   (3 φορές)
ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ κυρίαρχος πάνω από κάθε δόνηση λιγότερη από Θεϊκή Αγάπη   (3 φορές)
ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ελεύθερος/η…………..ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ελεύθερος/η………….ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Αιωνίως Ελεύθερος/η.
Και έτσι είναι! Αγαπημένε «ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ»
Μετάφραση: Αθανασία Καναρά για το “http://www.enorasis.edu.gr/” 
πηγήwww.eraofpeace.org 

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα