Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

Εγώ μάσκα δεν φόρεσα ποτέ....

Εγώ μάσκα δεν φόρεσα ποτέ....
Έχω την ειλικρίνεια μου, και 
τον χαρακτήρα μου, που λάμπουν....
Δεν χρειάστηκε ποτέ, να κρυφτώ 
πίσω από μάσκα, ούτε ανθρώπους....
Ότι έχω να πω, θα το πω πάντα
με σεβασμό, και όχι με προσβολή....
Ναι θα ακουστεί η φωνή μου,
η γνώμη μου, χωρίς να φοβάμαι
κάθε αντίδραση.....
Δεν θα μετάχειριστώ ποτέ κανέναν 
για να φανώ εγώ ανώτερη.....
Ευτυχώς έχω αυτοπεποίθηση, 
και εμπιστοσύνη, στον εαυτό 
μου και μπορώ και κρίνω..... ποιά
άτομα κρατώ στον κύκλο μου.....
Τελικά έχω χάρισμα, στην αθωότητα....
Μάσκα δεν θα φορέσω ποτέ, διότι
δεν φοριέται εκτός καρναβαλιού....
Εγώ ζω στον κόσμο, που οι
άνθρωποι έχουν συναισθήματα,
και σεβασμό, ο ένας για τον άλλον....
Εσείς μείνετε στον μίζερο
κόσμο της υποκρισίας σας.......
Niki.Karagiannis

Εγώ μάσκα δεν φόρεσα ποτέ....


Έχω την ειλικρίνεια μου, και 
τον χαρακτήρα μου, που λάμπουν....


Δεν χρειάστηκε ποτέ, να κρυφτώ 
πίσω από μάσκα, ούτε ανθρώπους....

Ότι έχω να πω, θα το πω πάντα
με σεβασμό, και όχι με προσβολή....

Ναι θα ακουστεί η φωνή μου,
η γνώμη μου, χωρίς να φοβάμαι
κάθε αντίδραση.....


Δεν θα μετάχειριστώ ποτέ κανέναν
για να φανώ εγώ ανώτερη.....

Ευτυχώς έχω αυτοπεποίθηση,
και εμπιστοσύνη, στον εαυτό
μου και μπορώ και κρίνω..... ποιά
άτομα κρατώ στον κύκλο μου.....

Τελικά έχω χάρισμα, στην αθωότητα....
Μάσκα δεν θα φορέσω ποτέ, διότι
δεν φοριέται εκτός καρναβαλιού....

Εγώ ζω στον κόσμο, που οι
άνθρωποι έχουν συναισθήματα,
και σεβασμό, ο ένας για τον άλλον....

Εσείς μείνετε στον μίζερο
κόσμο της υποκρισίας σας.......

Niki.Karagiannis

Αντιγόνη Μωυσίδη

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα