Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

Στο μυαλό του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη

Στο μυαλό του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη

*Ντόρα μου, ήρθαμε στη σωστή εκδήλωση; Κλείνει σαράντα χρόνια και η Πολιτική Άνοιξη;
*Το γιο του ταχυδρόμου γιατί τον διαφημίσανε πιο πολύ από εμένα;
*Να σηκωθώ άραγε να πω δύο λόγια να γελάσει ο κάθε πικραμένος (νεοδημοκράτης);
*Ντορούλα θύμισέ μου να πάω στον Ωριλα. Νομίζω ότι μίλησε για διαχρονική ενότητα της παράταξης.
*Τώρα εγώ πρέπει να χειροκροτήσω;

*Ωχ, θα έρθει και για χειραψία. Να του ρίξω μία κατακέφαλα με τη μαγκούρα; Αν το κάνω μπορεί να και βγω πρωθυπουργός.
*Πλάκα πλάκα δεν είναι κακή ιδέα. Εδώ ο Μανώλης πήγε στο Ευρωκοινοβούλιο. Μισό μήνα εσωκομματικό αγώνα θέλω να τον έστειλα αδιάβαστο τον Αντώνη.
*Αλλά θα ανοίξω μέτωπο με τους πολιτικούς γίγαντες Χρύσανθο και Σταύρο. Τι να μου πούνε τα γατάκια;
*Λες να θέλει να φύγει από μόνος του γιατί τα βλέπει σκούρα; Μπα, θα τον σηκώσουν μαζί με την καρέκλα. Πω πω, γέρασα και σκέφτομαι βλακείες, για το Σαμαρά μιλάμε.
*Εγώ πάντα τα έλεγα ότι η πολιτική ζωή είναι φαύλος κύκλος. Από το πουθενά βγήκαν στο προσκήνιο ΠΟΛΑΝ και ΚΟΔΗΣΟ.
*Παρεμπιπτόντως, στην εκδήλωση έχει έρθει και ο Συμπιλίδης;
*Λοιπόν, έχουμε και λέμε. Αυτός με έριξε το 1993. Στα πόσα χρόνια να παραγράφεται η πολιτική προδοσία;
*Αν τον ρίξω το 2014; Θεωρείται αρκετά κρύο το πιάτο της εκδίκησης;
*Έχε χάρη που πρέπει να κάνω το μ@λ@κ@ για τη Ντορούλα μου.
*Είναι και ο εγγονός. Αν όχι η Ντορούλα ο εγγονός.
*Εντάξει, το παραδέχομαι, θα είχε πολύ πλάκα. Δεν πρέπει να το κάνει η Ντόρα μου, αλλά κάποιον θα βρούμε. Να τινάξει στον αέρα την εκλογή του Προέδρου της Δημοκρατίας.
*Ή τώρα που το σκέφτομαι, ακόμα καλύτερα, την ψήφο εμπιστοσύνης.
*Αχ, τι μου έμελλε να ζήσω. Θα περιμένω…
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα