Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

Aσκήσεις αυτοεκτίμησης



Ασκήσεις Αυτοεκτίμησης

1.Γράφε σε ένα τετράδιο τι είσαι ικανός να κάνεις .
Μπορώ να καθαρίσω το αυτοκίνητο, μπορώ να οδηγήσω ...
Αρχικά άρχισε με αυτά που όντως μπορείς να κάνεις και κάνεις.

2.Γράφε προτάσεις για πράγματα που έχεις καταφέρει να κάνεις αρχίζοντας με την λέξη μπράβο.
Μράβο μου που ....
Πολλές φορές εστιάζόμαστε μόνο σε αυτά που θέλουμε να κάνουμε και ξεχνάμε τι έχουμε καταφέρει.


3.Πάρε ένα καθρέφτη και βλέποντας τον εαυτό σου πες.
Είσαι σπουδαίος , είσαι εξυπνος....

4 Βαλε χαλαρωτική μουσική και κλέισε τα μάτια σου. Οραματίσου εσένα παιδί και άρχισε να το επαινείς.
Είσαι έξυπνος., είσαι σπουδαίος...

5 Κάθε μέρα γράφε προτάσεις χρησιμοποιώντας την φράση ΜΟΥ ΑΞΙΖΕΙ..
Μου αξίζει να είμαι χαρούμενος, μου αξίζει να με σέβονται, μου αξίζει....

6 Κάθε μέρα γράφε προτάσεις χρησιμοποιώντας την φράση ΕΙΜΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΝΑ...
Είμαι ασφαλής να μιλώ την αλήθεια μου, είμαι ασφαλής να κάνω αλλαγές στη ζωή μου . Είμαι ασφαλής να ....

7 Βάλε χαλαρωτική μουσική , κλείσε τα μάτια σου και οραματίσου τον εαυτό σου μπροστά στους γονείς σου , να τους εκφράζεις συναισθήματα και αλήθειες που δεν εξέφρασες μέχρι τώρα .Επίσης ανακοίνωσε τους κάποιες αλλαγές που πρόκειται να κάνεις την ζωή σου.
Μπαμπά και μαμά , μπορώ να σας λέω όχι μα εγάπη...
Μιλώ την αλήθεια μου χωρίς να φοβάμαι τις συνέπειες.

8 Bάλε χαλαρωτική μουσική , κλείσε τα μάτια σου και οραματίσου τον εαυτό σου να κάνει αυτά που θέλεις και είσαι αναποφάσιστος ή αναβάλλεις να κάνεις,

9 Βάλε χαλαρωτική μουσική , κλείσε τα μάτια σου και οραματίσου τον εαυτό σου παιδί να κάνει δραστηριότητες που δεν είχες κάνει ποτέ και ήθελες να κάνεις.

Επέλεξε μία τεχνική με γραπτές προτάσεις και μία με οραματισμό .Κάνε τις τεχνικές τουλάχιστον 21συνεχόμενες ημέρες και μέχρι να αισθανθείς την διαφορά.




Αξίζεις να είσαι αυτό που είσαι. Είσαι ασφαλής να είσαι αυτό που είσαι. Είσαι ελεύθερος να είσαι αυτό που είσαι . Αγκάλιασε αυτό που είσαι. Η αξία σου είναι άσχετη από τις εξωτερικές συνθήκες και είναι δεδομένη . Είσαι άξιο παιδί του Θεού και είσαι ασφαλής και αξίζεις σε κάθε κατάσταση.
Να έχες εμπιστοσύνη στον εαυτό σου. Αν αμφιβάλλεις για σένα ,  θα το ακτινοβολείς , θα γίνεται αντιληπτό από τους άλλους και θα προσελκύεις συνθήκες και ανθρώπους για να σου το επιβεβαιώσουν.

Ξόδευε χρόνο για εσένα και την αυτοανάπτυξη σου. Να παρακολουθείς και να παρατηρείς τον εαυτό σου .  Δες ποιές αρνητικές λέξεις χρησιμοοποιείς για να επικρίνείς εσένα .  Χρησιμοποίησε τις αντίστοιχες θετικές και επαίνεσε τον.

Να έχεις πίστη στον Εαυτό σου και να μένεις πιστός στον Εαυτό σου.Κανείς άλλος δεν μπορεί να το κάνει αυτό για Εσένα.


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα