Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

check in




Υπάρχει μία μικρή χαραμάδαανάμεσα σε δύο γραμμές ζωήςπου αν μπορέσεις να τη διακρίνεις ακουμπάς ολόκληρη την ψυχή σου εκεί ή ακόμη και ολόκληρη στιχομυθία από ασυναρτησίες.

 Κάποιες στιγμές νιώθω φυλακισμένη στη μια πλευρά της , μ’ εσένα στον ορίζοντα και ανάμεσά μας πάντα θάλασσα.Ψάχνω να βρω μια πίστα βατή στο παιχνίδι που αν την περνούσα ίσως και να σε κέρδιζαΤο βράδυ κοιμάμαι κανονικάμόνο που όταν ξυπνώ δεν βρίσκομαι ποτέ στο κρεβάτι μου. 

Είναι εκείνα τα βράδια που το σκάω τελικά περνώντας ανάμεσα από τοίχουςπηδώντας από αυλές και καμινάδεςτρομάζω τα σκυλιά που αλυχτούν και κοροϊδεύω τον γάτο στη μάντρα που μου φωνάζει να προσέχω για να μην πέσω στην αγκαλιά σου και δεν μπορώ να τραβηχτώ μετά. 



Ισόποσα πρωινά με βρίσκουν με κενά μνήμης να ξεσκονίζω τις πιτζάμες μου από άμμο και γκρίζες τρίχεςΤο μόνο που ήθελα τελικά να σου πω είναι πως όταν κλείνω τα μάτια μου ονειρεύομαι μία άδεια βαλίτσα κάνοντας check in σε αεροδιαδρόμους αεροπλανοφόρων στη μέση του πελάγους γιατί σε μιαβάρκα έχω φυλάξει όλες μου οι αναμνήσεις από τα χιλιάδες χρόνια που 'μαςξέρω και πάντα όταν φεύγω αφήνω ότι με αποτελεί εκεί..

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα