Πέμπτη 7 Αυγούστου 2014

Ζητώ συγνώμη


Ζητώ συγνώμη από το παρελθόν που δεν το έσφιξα δυνατά στην αγκαλιά μου.

Ζητώ συγνώμη από το μέλλον , που δεν το θαυμάζω όπως θα έπρεπε και γιατί επίσης δεν το λαμβάνω καν υπόψη μου.

Ζω το εδώ & τώρα, & "τρέφομαι" από την στιγμή, από την στιγμή αναπνέω, γιατί δεν υπάρχει τίποτα στον κόσμο που να με ζεσταίνει όπως το παρόν.

Ζητώ συγνώμη και σε σένα που με κοιτάς & δεν με αναγνωρίζεις σαν αδελφό σου, αλλά εγώ είμαι ο γιος του χρόνου & του σύμπαντος.

Είμαι ο γιος της γης &  του ανέμου.

M.Maini


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα