Πέμπτη 14 Αυγούστου 2014

Φίλε μου, σε αγαπώ!


Φίλε μου, σε αγαπώ! Η φιλία είναι συμμετοχή
Η φιλία είναι συμμετοχή

Η συμμετοχή μπορεί να φαίνεται δύσκολη, γιατί προϋποθέτει δόσιμο ενέργειας, όμως...

…όταν βρέθηκα σε μια δύσκολη κατάσταση και οι φίλοι μου με αγκάλιασαν, τότε το κατάλαβα...

Αυτή η λίγη ενέργεια που είχα βάλει για τη φιλία είχε επιστρέψει στο πολλαπλάσιο!
Η αγάπη πολλαπλασιάζεται!

Δεν είμαι τέλειος, αλλά αγαπώ τον εαυτό μου.
Και φίλοι μου δεν είναι τέλειοι, αλλά τους αγαπάω κι έτσι.

Η φιλία είναι συμμετοχή. Συμμετέχω, είμαι ένα, μια ομάδα. Μια ομάδα που έχει κοινά σχέδια, μοιράζεται ίδια συναισθήματα και κάνει κοινές δράσεις.

Τώρα, όποτε χρειαστεί να βάλω λίγη ενέργεια για να αγκαλιάσω τον φίλο μου, θα το ξέρω, θα θυμηθώ όπως νιώθω τώρα, που οι φίλοι μου με αγκαλιάζουν...

Αυτή είναι έμπρακτη αγάπη. 

Φίλε μου, σε ευχαριστώ! 

Γιαννόπουλος Μιχάλης

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα