Τετάρτη 4 Μαΐου 2016

1..Σεξ Χωρίς Οργασμό Και Εκσπερμάτωση.

sex by ardacakin

Εισαγωγή

Το θέμα είναι πολύ σοβαρό. Τόσο, όσο δεν φαντάζεστε. Και λόγω αυτής της σοβαρότητας, άφησα να περάσουν έξι (6) ολόκληροι μήνες λειτουργίας του blog μου, για να μπορέσω να μιλήσω για αυτό.


Αρχικά να σας θυμίσω ότι εγώ, η Ηρώ, δεν βρίσκομαι εδώ γράφοντας και συμβουλεύοντας για το τι πρέπει ή δεν πρέπει να κάνετε, σε καμία περίπτωση! Και αυτό το έχω ήδη αποδείξει πολλές φορές. Είμαι εδώ για να γράφω τις εμπειρίες μου, για να βοηθιέμαι και ίσως και να βοηθώ και κάποιους άλλους, πάντα με την προϋπόθεση ότι οι ίδιοι το έχουν επιλέξει, διαβάζοντας τα κείμενα μου και δείχνοντας ενδιαφέρον, ίσως και υιοθετώντας κάποιες από τις ιδέες μου.


Έτσι λοιπόν, λόγω της σοβαρότητας του τωρινού θέματος που αποφάσισα να σας αναπτύξω και πριν ακόμα ξεκινήσω, να πω ότι θα μιλήσω θεωρητικά και πρακτικά (δηλαδή με βάση τις εμπειρίες που έχω αποκτήσει), για το σεξ χωρίς οργασμό και εκσπερμάτωση.


Επομένως, όσους δεν ενδιαφέρει το θέμα, καλύτερα να μην συνεχίσουν την ανάγνωση. Το ξεκαθαρίζω εξ αρχής, εν γνώσει των πιθανών συνεπειών. Και δεν θα δεχτώ ενστάσεις πάνω σε όσα γράψω, παρά μόνο απορίες ή συμπληρωματικά στοιχεία από άτομα που είναι γνώστες του θέματος.


Θα προσπαθώ βέβαια να είμαι κατά το δυνατόν κατανοητή και ανοικτή, γιατί έτσι το απαιτούν οι περιστάσεις.


Να σας ενημερώσω επίσης ότι θα ακολουθήσουν τμηματικές αναρτήσεις με θεματολογία την θεωρία, τους κανόνες για την πράξη, τον τρόπο που γίνεται και τα αποτελέσματά της, τις αποδείξεις περί της αλήθειας του θέματος (που είναι πάρα πολλές) και τα τελικά συμπεράσματα!!!


Καλή αρχή λοιπόν!!!



Ήμουν 31 χρονών όταν πήγα να ακούσω διαλέξεις για την Αυτογνωσία. Άσχετη μέχρι τότε, αλλά έχοντας ασφαλώς γνωρίσει το σεξ συνολικά και έχοντας απολαύσει την κάθε του πτυχή… Όμως η ψυχή μου ζητούσε και άλλα…


Και όταν διαβάσαμε με τον σύζυγό μου, στις αρχικές ακόμα διαλέξεις, από το βιβλίο του Σ.Α.Β «Τέλειος γάμος» το θέμα (που το αποκαλεί με την λέξη Αλχημεία) και την πρακτική του εξάσκηση, πριν καν ακόμα μας το πει ο εκπαιδευτής, το βάλαμε σε εφαρμογή το ίδιο βράδυ. Χωρίς αναβολή, αλλά και χωρίς γνώσεις, που όμως πολύ σύντομα τις αποκτήσαμε.


Η εξάσκηση αυτή στην πορεία των 30 περίπου ετών, είχε μεν σκαμπανεβάσματα, αλλά η τελειότητα της πράξης αυτής καθεαυτής δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να συγκριθεί με τις γνωστές και συνηθισμένες σεξουαλικές επαφές των ανθρώπων!!!


Επίσης έχω να πω, ότι καθώς θα αναφέρομαι στο θεωρητικό κομμάτι, ενδιάμεσα θα εξιστορώ και προσωπικές μου εμπειρίες, ούτως ώστε να γίνομαι πιο κατανοητή και πιο προσιτή αν θέλετε.





Η θεωρία

Η σεξουαλική απόλαυση δεν αποτελεί αμαρτία, ταμπού και ντροπή όπως ισχυρίζονται μερικοί. Η σεξουαλική απόλαυση είναι ένα νόμιμο δικαίωμα του ανθρώπου, που το έχει αποκτήσει από την ίδια την φύση!


Απλά σκεφτείτε ότι, εάν με την σεξουαλική ενέργεια μπορούμε να αναπαράγουμε το είδος και να γεμίσουμε τον κόσμο με εκατομμύρια ανθρώπινα πλάσματα, τότε γιατί να μην μπορούμε να δίνουμε ζωή και στον εαυτό μας, με σκοπό να αναγεννηθούμε και να μετατραπούμε σε Αληθινούς Ανθρώπους με την πιο πλήρη έννοια της λέξης;


Ας θυμηθούμε τι έχει πει ο Αϊνστάιν: «Η ενέργεια μετατρέπεται σε μάζα και η μάζα μετατρέπεται σε ενέργεια». Να ξέρουμε ότι, το να μετατρέπουμε την σεξουαλική ενέργεια είναι δυνατόν, εφόσον γνωρίζουμε το κλειδί, τον τρόπο και την μέθοδο. Όταν η σεξουαλική ενέργεια αντί να ξοδευτεί μετατρέπεται σε «κάτι άλλο», προκαλεί καταπληκτικές ψυχοσωματικές αλλαγές!


Αναντίρρητα, πολλά μέρη του εγκέφαλου μας είναι αδρανή. Δυστυχώς σήμερα ο εγκέφαλός μας βρίσκεται σε εκφυλιστική κατάσταση, γιατί όλοι εμείς κατά την διάρκεια των αιώνων έχουμε εθισθεί στον οργασμό και την κατασπατάληση της ενέργειας. Σκεφτείτε… Εάν έχουμε επιτύχει τόσα πολλά δραστηριοποιώντας ένα μικρό ποσοστό του εγκεφάλου μας, τι θα συνέβαινε εάν ο εγκέφαλος λειτουργούσε συνολικά;;;





Διευκρινήσεις εισαγωγικές

Πριν ξεκινήσω την κυρίως περιγραφή του θέματος, θα πρέπει να διευκρινίσω κάποια θέματα.


1) Ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει ότι θέλει και να διαλέξει όποια κοσμοθεωρία θέλει. Και φυσικά δεν τον κατηγορεί κανένας για αυτό, ούτε και εγώ. Γεννηθήκαμε και θα πεθάνουμε ελεύθεροι «να κάνουμε ότι μας καπνίζει», αρκεί να αφήνουμε τους άλλους «να κάνουν ότι τους καπνίζει». Γιατί διαφορετικά, εάν καταπιέζουμε την ελεύθερη βούληση του άλλου, έστω και εάν το κάνουμε με καλές προθέσεις, μετατρεπόμαστε σε σκοτεινούς αδελφούς… Και αυτό είναι αναντίρρητο!!!


2) Μία θεωρία είναι τόσο καλή, σε όσο περισσότερους τομείς προβλημάτων δίνει λύση.


3) Τα πάντα είναι θέμα ενέργειας. Το ίδιο και η εσωτερική πρόοδος του ανθρώπου. Για να υπάρξει ενέργεια, πρακτικά, πρέπει να σταματήσουν οι διαρροές ενέργειας. 


Και οι διαρροές αυτές, ξεκάθαρα και οριστικά είναι:

-η ταύτιση με τα γεγονότα της εξωτερικής ζωής.
-η ταύτιση με τα γεγονότα της εσωτερικής ζωής (σκέψεις, συναισθήματα, διανοητικά συμπεράσματα κλπ).
-η απώλεια ενέργειας από τον οργασμό.


4) Υπάρχουν τέσσερις τρόποι σεξουαλικής συμπεριφοράς:
-Αγαμία: Πρόκειται για καταπίεση του πανίσχυρου σεξουαλικού ενστίκτου. Αν κάποιος το εκλέξει, ας πούμε με συνειδητό τρόπο, δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν όμως το εκλέξει ή του επιβληθεί από φόβο ή τις κοινωνικές συνθήκες, μπορεί να προκαλέσει νευρικές διαταραχές και σαν παράδειγμα έχουμε την παλιά τυπική ονομασία και έννοια της λέξης «γεροντοκόρη».


-Φυσιολογικό σεξ: Η σεξουαλική επαφή προκαλεί μεν χάσιμο ενέργειας μέσω του οργασμού, αλλά εξισορροπεί σε γενικές γραμμές τον ψυχισμό. Ο άνδρας «τρέφεται» και στηρίζεται από τις γυναικείες σεξουαλικές ενέργειες, και η γυναίκα «τρέφεται» και στηρίζεται από τις ανδρικές σεξουαλικές ενέργειες.


-Άσπρο σεξ: Είναι το σεξ χωρίς οργασμό, με σκοπό την αύξηση του ενεργειακού δυναμικού και την ψυχική ανάπτυξη. ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ πρέπει να συνοδεύεται από έναν αριθμό πολύ απλών μεν ψυχολογικών εργασιών, οι οποίες όμως είναι ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ να εξηγηθούν για να γίνουν κατανοητές, και ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ να γίνουν πράξη.


-Μαύρο σεξ: Το σεξ εδώ χρησιμοποιείται με οργασμό, για την ενίσχυση του «αγαπημένου ΕΓΩ». Με λίγα λόγια ο άνθρωπος γίνεται όλο και περισσότερο εγωιστής και τελικά καταλήγει απαλά και «πολύ γλυκά», που ούτε και ο ίδιος θα μπορέσει να το αντιληφθεί, σε αυτό που λέγεται «μαύρο μονοπάτι»…


love.. by MrEdgar


Βίος και πολιτεία 

Είναι αυτό που λένε «καλά κρυμμένα μυστικά»…
Για μια ακόμα φορά έχω μείνει έκπληκτη για την συγχρονικότητα των γεγονότων της ζωής μου!!!
Πριν ακόμα καλά καλά αναρτήσω το σεξ.2, ήρθε το παρελθόν μου φάτσα πόστα για να μου θυμίσει γεγονότα και καταστάσεις και να με κατατρέξει…
Να σας ενημερώσω ότι εγώ πολλές φορές ξεχνάω θεληματικά. Άλλες φορές, θέλω να δω και δεν μπορώ. Άλλες, ενώ προσπαθώ να δουλέψω συγκεκριμένα λάθη της νεανικής μου ζωής, τα στοιχεία που μου εμφανίζονται είναι ελλιπή. Ενώ άλλες, στην προσπάθεια μου να δουλέψω το συγκεκριμένο Εγώ και ενώ φτάνω σε ένα ικανοποιητικό σημείο κατανόησης και διάλυσης, νιώθω ότι κάτι δεν έχει ολοκληρωθεί σε αυτή την εργασία.
Και σήμερα, ω! του θαύματος, να με φέρει το Είναι μου απαλά και αθόρυβα, αντιμέτωπη με αυτές τις παλιές πληγές…
Τυχαίο;;; Δεν νομίζω…
Τώρα κάποιος θα γυρίσει και θα μου πει «ουδείς αναμάρτητος»…
Το ξέρω και το πιστεύω και εγώ πρώτη πρώτη αυτό λέω και διακηρύττω!
Αλλά εγώ έχω να κάνω με ένα παρελθόν που με στοιχειώνει και που στα πλαίσια αυτής της εργασίας που κάνω χρόνια τώρα, οφείλω αν μη τι άλλο, να απαλλαγώ κάποια στιγμή από αυτό.
Δεν έχει σημασία πόσο μικρά ή μεγάλα είναι τα λάθη του παρελθόντος μας.
Σημασία έχει, εάν έχουμε βλάψει μόνο τον εαυτόν μας ή και άλλους μαζί. Το γεγονός ότι το πρώτο συμβαίνει πάντα, με βρίσκει σύμφωνη και μου είναι ευκολότερο να τα βάζω με τον εαυτόν μου, για όλα όσα του έχω κάνει.
Αλλά όσον αφορά τους τρίτους, εκεί ο πόνος μου είναι αβάσταχτος…
Εκεί είναι που τα σωθικά μου ξεσκίζονται, όταν ενθυμούμαι τα παλιά λάθη και τις δυσκολίες που έχω προξενήσει, σχεδόν εν αγνοία μου, σε άλλους ανθρώπους…
Τόση αδιαφορία… τέτοια ύπνωση… τόση ασυνειδησία… τρομακτική θα έλεγα…
Να κάνεις ότι σου αρέσει, γιατί «έτσι σου αρέσει» και να μην σκέφτεσαι ποτέ τους γύρω σου ανθρώπους, κοντινούς ή μακρινούς, είναι αξιοκατάκριτο, ασεβές και ανήθικο!!!
Να μην σου περνάει έστω και μια στιγμή από το μυαλό (που να το βρεις το μυαλό…), για το πόσο με αυτήν σου την δράση, έχεις προβληματίσει, ξεσηκώσει και πληγώσει άλλους…

Και με την υποτιθέμενη άνεση που σε διακρίνει, να συνεχίζεις στο λάθος γιατί «έτσι σου αρέσει»…


Πόσο βαθιά πρέπει να μπω σε αυτό το καταστροφικό συναίσθημα που έχω προκαλέσει, πόσο πολύ να το νιώσω, πόσο να πονέσω στο μυαλό και στην καρδιά μου, πόσο να σκάψω, να εμβαθύνω, να τρυπήσω, να ανοίξω βαθιές τρύπες, να μπω σε σκοτεινές, αποτρόπαιες και ανεξερεύνητες στοές, να σκύψω, να κτυπήσω, να συρθώ…


Μήπως και απολυτρωθώ…


Μόνο εγώ το ξέρω…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα