Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

Προχώρα



"Μην κοιτάζεις το ρολόι,κάνε ό,τι κάνει.Προχώρα."

Είναι μια φράση που την είχα δει αρκετά παλιά
και που πολλές φορές την φέρνω στο μυαλό μου.

Εκείνες τις φορές που αισθάνομαι
οτι ο χρόνος γύρω μου σταματά,
οτι επιτρέπω στα πράγματα να μένουν στάσιμα
και πως τίποτα δεν μπορεί να με ξεκολλήσει.

Λες και όντως πάγωσαν οι δείκτες 
και αυτό δεν θα έχει καμία επίπτωση,
οτι οι στιγμές αυτές  δεν υπάρχουν 
και πως τίποτα από αυτές δεν χάνω.

Η ζωή όμως είναι ένα μεγάλο ταξίδι,
που συνεχίζει χωρις να σε ρωτήσει,
χωρίς να την ενδιαφέρουν εκείνες οι φορές
που σε κρατάνε κολλημένο στο ίδιο σημείο.

Γι'αυτό απόλαυσε την διαδρομή
και φρόντισε εκείνοι που θα έχεις παρέα
να μην επιδιώκουν τίποτα παραπάνω απο το χαμόγελο σου..

Όλα αλλάζουν όταν το αποφασίσεις εσύ,
και αν πραγματικά το θέλεις,

τότε μόνο θα επιτρέψεις στον εαυτό σου  να είναι ευτυχισμένος,

ανεξάρτητα με το τι έρχεται και φεύγει,
αδιαφορώντας αν θα είναι καλό ή κακό.

Προσωπικά,πότε δεν είχα καταλάβει 

πόσο ευτυχισμένη μπορεί να είμαι,
χωρίς παρωπίδες,βλέποντας ξεκάθαρα τις δυσκολίες,
έχοντας δύναμη και αγάπη για οτι και αν έρθει.

Για όλα χρειάζεται μια στιγμή,η κατάλληλη στιγμή,

και σε εμένα νιώθω πως έχει έρθει!

Εκεί που έλεγα πως όλα πάνε κατά διαόλου,

πως η γη θα με ρουφίξει με μανία μέσα της 
και ήμουν έτοιμη να σκοτώσω μέχρι και την τελευταία 
όμορφη εικόνα που δειλά πηγαινε να δημιουργηθεί γύρω μου,
όλα άλλαξαν.

Δεν ξέρω πως,ξέρω σίγουρα πότε,

δεν μπορώ να ξέρω γιατί,ξέρω πως έγινε.

Και αυτό μου φτάνει.

Τώρα σίγουρα γνωρίζω πως  έχω όσα χρειάζομαι 

και κυρίως έχω όσους χρειάζομαι 
για να μην πάψω στιγμή να χαμογελάω..

Έχω την δύναμη,για να συνεχίσω,

να ανακαλύψω τι υπάρχει στην επόμενη στροφή 
και να ταξιδέψω παντού,μαζί με εκείνους που αγαπώ,
πλάι με αυτούς που με αγαπούν..


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα