Κυριακή 13 Ιουλίου 2014

Βαρέθηκα…..

images

Σας βαρέθηκα όλους σας.
Ναι όλους εσάς που λέτε για την αγάπη.
Ψέμματα ναι όλα ψέμματα είναι.
Πως γίνεται να αγαπάτε με αυτό τον τρόπο;
Το να κάνετε τους άλλους να πονάνε,
και να μη καταλαβαίνετε τίποτα.
Όλους σας βαρέθηκα.
Θα φύγω θα χαθώ.
Από όλους σας.
Θα πάω κάπου μονή μου.
Στη θάλασσα θα πάω.
Να είμαι μαζί της.
Και μαζί μου θα πάρω την μοναξιά μου.
Ναι ρε την μοναξιά μου.
Γιατί μόνο αυτή καταλαβαίνει,
αυτή και η θάλασσα.

Μονό η μοναξιά μου με αγαπάει αληθινά.
Μονό αυτή είναι εδώ όταν την θέλω.
Θα φύγω μακριά από την αγάπη σας.
Δεν μου κάνει έμενα η δικιά σας αγάπη,
όχι αυτή η αγάπη.
Εγώ θέλω την άλλη αγάπη αυτή την αληθινή..
Άλλα τι σας λέω εσάς;
Που ξέρετε εσείς από την αληθινή αγάπη.
Ρε ξέρετε τι είναι η αγάπη που μιλάτε;
που γράφετε και τραγουδάτε για αυτήν;
Τίποτα δεν ξέρετε.
Αν ξέρατε δεν θα γράφατε και δεν θα τραγουδάγατε μόνο.
Άλλα θα βγαίνατε έξω στο κόσμο να την φωνάξετε.
Να το λέγατε στους δικούς σας σε αυτούς που θέλετε.
Με πράξεις και όχι με λογία.
Η αγάπη δεν θέλει μόνο λογία.
Η αγάπη θέλει αγάπη.
Για αυτό και εγώ θα φύγω,
με την μοναξιά μου που ξέρει να αγαπάει αληθινά.
Σας βαρέθηκα.

Ρούλα Νίκα.

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα