Κυριακή 27 Ιουλίου 2014

Ἡ ζωὴ εἶναι ὡραία ὅταν ἐγὼ θέλῳ νὰ εἶναι ὡραῖα…


Ἡ ζωὴ εἶναι ὡραία ὅταν ἐγὼ θέλῳ νὰ εἶναι ὡραῖα...Ἕνας κόπος, ποὺ θὰ μοῦ ἀποδόση ἕνα ἀποτέλεσμα, ἀποδεικνύει πὼς δημιούργησα.
Τὸ κάθε μικρὸ ἤ μεγάλο μας δημιούργημα εἶναι ἕνα μικρό μας …«παιδί». Καὶ γιὰ κάθε ἕνα ἀπὸ αὐτὰ τὰ μικρά  μας …«παιδιά» αἰσθανόμαστε ὑπερήφανοι…!!!
Ἤ μήπως ὄχι;
Μήπως μᾶς κατέλαβε ἡ ῥουτίνα;
Μήπως θεωροῦμε δεδομένον κάτι πού δέν εἶναι δεδομένον;
Μήπως δέν ἀναγνωρίζουμε στόν ἑαυτόν μας τό δικαίωμα τῆς ἀπολαβῆς καί τῆς ἐπιβραβεύσεως;

Ἐὰν ἐγὼ δὲν μπορῷ νὰ χαρῷ μὲ τὸ κάθε μου μικρὸ δημιούργημα, σημαίνει πὼς δὲν ἀναγνωρίζω στὸν ἑαυτόν μου τὸ δικαίωμα τῆς χαρᾶς. 
Σημαίνει πὼς δὲν ἀναγνωρίζω στὸν ἑαυτόν μου τὸ δικαίωμα τῆς ζωῆς. 
Διότι ἡ κάθε μικρὴ χαρά, ποὺ μὲ κόπο κερδίζω, εἶναι ΔΙΚΗ ΜΟΥ καὶ εἶναι αὐτὴ ποὺ μὲ κάνει νὰ αἰσθάνομαι τόσο ὄμορφα, ὅσο νὰ πασχίσῳ νὰ ἐπαναλάβῳ τὴν ἀπολαβή. Δῆλα δὴ ὅταν συνειδητοποιῷ πὼς ἡ χαρά μου εἶναι ἀποτέλεσμα κάποιας πράξεώς μου, τότε εἶναι βέβαιον πὼς θὰ ἐπαναλάβω αὐτὴν τὴν πράξιν γιὰ νὰ ἐπαναλάβῳ τὸ βίωμα.
Ἐὰν ὅμως ἰσχύουν τὰ παραπάνω, τότε ἐγὼ ἀποφασίζω γιὰ τὸ ἐὰν ἡ ζωή μου εἶναι ὡραία ἤ ὄχι.
Τί λέτε; Εἶναι ἔτσι;
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα