Σάββατο 19 Ιουλίου 2014

Προτιμώ να είμαι καλά από το να έχω δίκιο


• Το πιο εκπληκτικό χαρακτηριστικό των υγιών ανθρώπων είναι μια αίσθηση χιούμορ και αυτοσαρκασμού. Μην παίρνετε τον εαυτό σας και τη ζωή τόσο στα σοβαρά. Όταν αντιμετωπίζουμε καταστάσεις που δεν εξελίσσονται όπως θα θέλαμε αρχίζει μια απογοήτευση και στη συνέχεια θυμώνουμε. Θυμώνουμε με ανθρώπους όταν συμπεριφέρονται διαφορετικά από ότι θα θέλαμε εμείς, ή όταν κάνουν κάτι με διαφορετικό τρόπο από αυτόν που θα κάναμε εμείς σε ανάλογη περίπτωση. Σε όλες τις περιπτώσεις θυμώνουμε επειδή οι άλλοι είναι διαφορετικοί από μας (άλλωστε εμείς είμαστε οι σωστοί !!!).
Ξεχνάμε επίσης ότι στη ζωή υπάρχουν και αναποδιές και ότι δεν μπορούμε να ελέγχουμε τα πάντα. Ο θυμός αφαιρεί χρόνια, προκαλεί ασθένειες και δυστυχώς είναι ένας κανονικός «εθισμός». Ο θυμωμένος άνθρωπος λέει μέσα του:- Έχω δίκιο. Εγώ σας λέω ότι: προτιμώ να είμαι καλά από το να έχω δίκιο. Οι σχέσεις είναι πιο σημαντικές από το ποιος έχει δίκιο. Χαλαρώστε και ¨επιτρέψτε¨ στους άλλους να είναι διαφορετικοί όχι ως παραχώρηση αλλά ως μια πραγματικότητα.

akatsalis

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα