Κυριακή 15 Ιουνίου 2014

1.Το Πεπρωμένο Των Ψυχών - Ο Πνευματικός Κόσμος‚ (Michael Newton)


Από τη στιγμή που ένας άνθρωπος σε ύπνωση περάσει μέσα από τη σκηνή του θανάτου μιας προηγούμενης ζωής και φθάσει στην πύλη του πνευματικού κόσμου, η γέφυρά μου είναι πλήρης. Η συνεχόμενη ύπνωση, η οποία βαθαίνει κατά τη διάρκεια της πρώτης ώρας, ενισχύει την αποσύνδεση των ανθρώπων από το γήινο περιβάλλον τους. Τους έχει, επίσης, ζητηθεί να απαντούν με λεπτομέρειες σε ένα εκτεταμένο ερωτηματολόγιο σχετικά με την πνευματική τους ζωή, διαδικασία που διαρκεί δύο ακόμα ώρες.
Όλοι όσοι επανέρχονται από την ύπνωση, έχοντας προηγουμένως επιστρέψει νοερά στο σπίτι τους, έχουν ένα βλέμμα γεμάτο δέος, πολύ βαθύτερο από το αν βίωναν απλώς μία αναδρομή σε προηγούμενη ζωή. Για παράδειγμα, κάποιος μου είπε: «Το πνεύμα έχει μία ποικιλομορφία και μια σύνθετη υγρή ποιότητα, η ερμηνεία του υπερβαίνει τις δυνατότητές μου». Πολλοί προηγούμενοι πελάτες μου, μου γράφουν για το πώς η βίωση της αθανασίας τους άλλαξε τη ζωή τους. Παραθέτω ένα τέτοιο δείγμα:
"Έχω αποκομίσει μία απερίγραπτη αίσθηση χαράς και ελευθερίας, μαθαίνοντας την αληθινή μου ταυτότητα. Το εκπληκτικότερο όλων είναι ότι αυτή η γνώση υπήρχε μέσα στο νου μου από πάντα. Έχοντας δει τους δασκάλους μου με την απέραντη κατανόηση παρέμεινα σε κατάσταση ευδαιμονίας. Η επίγνωση που απέκτησα από αυτή την εμπειρία είναι ότι το μόνο σημαντικό σ' αυτή την υλική ζωή είναι ο τρόπος που ζούμε και το πώς συμπεριφερόμαστε στους συνανθρώπους μας. Οι συνθήκες της ζωής μας δεν έχουν καμία σημασία μπροστά στην ενσυναίσθηση και την αποδοχή των άλλων. Τώρα έχω γνώση αντί για μια αμυδρή αίσθηση που είχα μέχρι τώρα, ως προς το γιατί βρίσκομαι εδώ και που θα πάω μετά το θάνατο."
Παρουσιάζω τα ευρήματά μου από τις 67 μαρτυρίες και τις πολυάριθμες αναφορές σ' αυτό το βιβλίο, ως ρεπόρτερ και αγγελιαφόρος. Αυτές είναι οι αλήθειες μου αναφορικά με την πνευματική ζωή. Υπάρχουν πολλές δίοδοι για την αλήθεια. Οι αλήθειες μου προέρχονται από το άθροισμα μιας βαθιάς σοφίας πολλών διαφορετικών ανθρώπων, που ευλόγησαν τη ζωή μου ως πελάτες μου επί σειρά ετών. Αν οι απόψεις μου έρχονται σε αντίθεση με τις δικές σας, τα πιστεύω σας ή την προσωπική σας φιλοσοφία, θα σας παρακαλούσα να κρατήσετε ό,τι σας ταιριάζει και να αγνοήσετε τα υπόλοιπα.




to-en


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα