Κυριακή 4 Μαΐου 2014

ΣΑΠΦΩ Η ΛΕΣΒΙΑ ΚΑΙ Η ΑΝΤΖΕΛΙΝΑ ΤΖΟΛΙ


Μία όμορφη γυναίκα είναι πολύ πιθανό να αισθανθεί σεξουαλική έλξη για μία άλλη γυναίκα. Αυτή δεν είναι πληροφορία, βέβαια. Κάτι, δηλαδή, που προκαλεί την έκπληξη.
Μια γυναίκα, πάντα μια γοητευτική γυναίκα, μια που νοιώθει όμορφη, μόνον απίθανο δεν είναι να επιθυμήσει ακόμα και μια γνωστή της, μια φίλη της. Αυτό δεν σημαίνει ότι σίγουρα θα επιδιώξει να κρυφοφλερτάρει την άλλη κυρία. Ούτε, αν τελικά προκύψει κάτι, ότι οι δυο κυρίες είναι λεσβίες.

Η σκέψη να πειραματιστεί σε περισσότερες, σε νέες σεξουαλικές εμπειρίες, παίζει πάντα στο μυαλό μιας δυναμικής και ανεξάρτητης γυναίκας, παντρεμένης κι όχι. Για ποιο λόγο, αν της κάτσει μια περίπτωση, να μην προχωρήσει στην πράξη μια φαντασίωσή της με άλλη γυναίκα.
Η   Κάμερον Ντιαζ ήταν ξεκάθαρη και σωστή, αν βέβαια είναι ειλικρινής. Παραδέχθηκε, δηλαδή, ότι τρίφτηκε μ' άλλη γυναίκα, όμως ποιος ξέρει αν πράγματι λέει την αλήθεια. Είπε: “Ακόμα κι αν με ερεθίζει σεξουαλικά κάποια δεν σημαίνει ότι θέλω να έχω σχέση, να είμαι ερωτευμένη με γυναίκα. Έχω πάει με γυναίκα αλλά δεν είμαι λεσβία”. Πράγματι, έτσι είναι. Δεν είναι τζίβα κάποια θα το κάνει με άλλη γυναίκα.
Και μια και δυο και τρεις φορές έχει ομολογήσει τις λεσβιακές της activities  η Αντζελίνα Τζολί, και τότε που ήταν ζευγάρι με τον εκτός ορίων Μπίλυ Μπομπ Θόρτον και όταν παντρεύτηκε το καλό παλληκάρι Μπράντ Πητ:
“Έχω κάνει έρωτα και με γυναίκες. Βρίσκω ότι οι γυναίκες είναι σέξυ, έχω κοιμηθεί με αρκετές. Νομίζω ότι αν θέλεις να ικανοποιήσεις μια γυναίκα, ειδικά αν εσύ η ίδια είσαι γυναίκα, τότε ξέρεις τι ακριβώς να κάνεις”.
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα